Baby-vrekking

02-03-2012 10:27 550 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het Vrekkentopic wil ik hier graag een voor baby-vrekking openen. Voor een baby zorgen is heerlijk, maar bij tijd en wijle ook ontzettend duur. Koop je echter een beetje slim in, dan kun je heel veel besparen!



Rompertjes 2 voor 1? Babydoekjes tweede halve prijs? Geld terug actie bij luiers? Voor wie leuke baby-aanbiedingen heeft gezien, deel ze vooral!



Zo houden we zo nu en dan vast wel wat over om iets leuks of lekkers voor onszelf te kopen
Alle reacties Link kopieren
Lidl luiers en billendoekjes (sensitive).

Die billendoekjes gebruiken we nog steeds als duizenddingendoeken, ideaal.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik zal zelf aftrappen met een aanbieding van de Etos: Pampers babydoekjes 12 voor ¤ 18,00 in plaats van ¤ 35,99. Niet goedkoper dan de babydoekjes van de Hema (¤ 1,00 per stuk) maar voor wie altijd die van Pampers gebruikt is dit wel mooi halve prijs . Aanbieding is nog 2 dagen geldig.
Nu bij de Makro, als je voor 3 megapakken luiers koopt krijg je een staafmixer kado.
Alle reacties Link kopieren
Bij alle baby producten sites inschrijven. Krijg je allerlei gratis meuk en kortingsbonnen
Alle reacties Link kopieren
Haa Snoesje! Wat kosten die billendoekjes bij de Lidl?
Alle reacties Link kopieren
Bij de action huggie doekjes ¤1,-
Alle reacties Link kopieren
Wow, een staafmixer!
Alle reacties Link kopieren
Op www.voordeelmuis.nl kan je aanbiedingen zoeken. Als de luiers hier bijna op zijn kijk ik altijd daar om te zien waar ze in de aanbieding zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:missy_acy schreef op 02 maart 2012 @ 10:30:

Bij alle baby producten sites inschrijven. Krijg je allerlei gratis meuk en kortingsbonnenJa, plus elke dag rond 18.00 callcenters aan de lijn ben ik bang
Alle reacties Link kopieren
quote:_j_u_l_e_ schreef op 02 maart 2012 @ 10:36:

[...]





Ja, plus elke dag rond 18.00 callcenters aan de lijn ben ik bang Gewoon een verkeerd nummer in vullen. Bellen ze je ook niet!
Alle reacties Link kopieren
Bij de AH zijn de Pampers in de bonusaanbieding 3 midpakken voor 29,97.



Ik kijk hier altijd waar de luiers in de aanbieding zijn.
Iemand nog tips voor voeding? Het moet wel Friso standaard 2 zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wibra heeft deze week veel leuke kinderkleding (zomer) voor heel weinig. De kwaliteit valt elke keer weer mee.
Alle reacties Link kopieren
Jusa, dergelijke voeding is heel weinig in de aanbieding. Ik gebruikte daar altijd de stickers voor die af en toe bij de folders zitten en die je naar eigen behoefte mag plakken
Alle reacties Link kopieren
quote:jusa schreef op 02 maart 2012 @ 10:45:

Iemand nog tips voor voeding? Het moet wel Friso standaard 2 zijn.Volgens mij is babyvoeding echt bijna nooit in de aanbieding, Nutrilon kost ook altijd overal hetzelfde. Jammer...
Alle reacties Link kopieren
Mardejo, wordt babyvoeding vaak niet uitgesloten bij dat soort acties?
Alle reacties Link kopieren
Bij 'onze' Etos mag het wel. (Maar daar mag je ook de Lekker in het Leven bonnen inleveren bovenop een aanbieding: dat is nog eens goedkoop pampers kopen).
Alle reacties Link kopieren
quote:_j_u_l_e_ schreef op 02 maart 2012 @ 10:30:

Haa Snoesje! Wat kosten die billendoekjes bij de Lidl?



80 stuks voor... weet ik veel/weinig ?

Geen idee, eigenlijk. tussen anderhalf en twee euro.



Ze zijn groot en dik, dat is mijn criterium.

En ze komen niet met 20 stuks tegelijk uit de verpakking
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Voeding tot 6 maanden mag niet met korting verkocht worden.



(werk bij Etos)
Friso 2 is van 6 tot 10 maanden. Het is bij Etos en Kruidvat wel eens in de aanbieding. Maar eh, een shift naar Kruidvat-huismerk zou een goedkope optie zijn
Alle reacties Link kopieren
Kruitvat voeding en Nutriolon zijn exact hetzelfde (komt uit dezelfde fabriek)
quote:_nut_ schreef op 02 maart 2012 @ 10:29:

Nu bij de Makro, als je voor 3 megapakken luiers koopt krijg je een staafmixer kado.Heb je gezien hoe groot die megapakken zijn? Ik durf ze niet te halen, veel te bang dat dochter zindelijk is voor ze op zijn.
quote:Visje28 schreef op 02 maart 2012 @ 10:40:

Bij de AH zijn de Pampers in de bonusaanbieding 3 midpakken voor 29,97.





Trekpleister ook:



3 midpakken voor 29,95

2 maxipakken voor 32,95



Combineren van verschillende maten mag, mits de pakken even groot zijn.
quote:Onderdezon schreef op 02 maart 2012 @ 11:07:

Friso 2 is van 6 tot 10 maanden. Het is bij Etos en Kruidvat wel eens in de aanbieding. Maar eh, een shift naar Kruidvat-huismerk zou een goedkope optie zijn



Ik had eens een hele goede koop daarvoor. De oude verpakkingen gingen eruit en onze supermarkt had kennelijk teveel voorraad.



3 pakken voor 10 euro. We hebben toen meteen de kar volgeladen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven