Baby-vrekking

02-03-2012 10:27 550 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het Vrekkentopic wil ik hier graag een voor baby-vrekking openen. Voor een baby zorgen is heerlijk, maar bij tijd en wijle ook ontzettend duur. Koop je echter een beetje slim in, dan kun je heel veel besparen!



Rompertjes 2 voor 1? Babydoekjes tweede halve prijs? Geld terug actie bij luiers? Voor wie leuke baby-aanbiedingen heeft gezien, deel ze vooral!



Zo houden we zo nu en dan vast wel wat over om iets leuks of lekkers voor onszelf te kopen
Alle reacties Link kopieren
Ik pak hier steeds een (schoon!!) vaatdoekje, boen ik eerst kind mee, dan de eettafel, dan nog de grond en dan in de was. Ik gebruik er een aantal per dag, ik was ze eens per week (heet). Ik heb er minstens 50, gewoon in een grote la (ga niet iedere week 50 doekjes opvouwen, ik ben niet zon voorbeeldige huisvrouw). Mijn dochter krijgt uitslag van die doekjes. In geval van nood wel eens een billendoekje, daarvan weet ik welke merken ze wel en niet kan hebben.



Tip, onze Hema had oude collectie wanten e.d. afgeprijsd voor 2 euro per paar, fijn gevoerd en met touwtje. Patroontje was iets anders dan die van dit jaar, die waren gewoon acht euro.
Ik maak tegenwoordig pap met volkorenontbijt van de Lidl, is 69 ct voor 500 gram, bambix rond 2 euro voor 250 gram.



Verder goed gevrekt bij de zeeman. Afgeprijsde artikelen (-50%) werden nogmaals met 30% afgeprijsd dus 2 broekjes voor 4 euro ipv 12 euro.
@jusa

dan ga ik morgen ook nog even bij de zeeman snuffelen. Neem vast wat mee in grotere maatjes dan zoon nu heeft.
Alle reacties Link kopieren
@Jusa blijft die pap dun? Dat vind ik wel een groot voordeel van Bambix. Soms duurt het even voor zoon wil eten en andere merken worden dan zo dik als cement.
TOP, op een fles melk van 200 ml gebruik ik 3 scheppen pap en een papspeen. Er blijft wel wat achter in de fles maar geen dikke vaste homp. Ook niet in half opgedronken afgekoelde flessen.
De luiers van het kruidvat zijn in de aanbieding: 3 pakken voor ¤ 25, 00
Alle reacties Link kopieren
Etos:



vrijdag zaterdag en zondag 1 pak huggies 4 euro.
Yes!! 10 euro betaald voor een oorthermometer bij de Lidl. Hij lag in de afprijzingenbak.
quote:_helly_ schreef op 23 januari 2013 @ 16:19:

Etos:



vrijdag zaterdag en zondag 1 pak huggies 4 euro.serieus? Dan ga ik wel even langs denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ik had het verkeerd gelezen. Stond ik met mijn stapel Huggies bij een verbaasde caissière



Laatst bij de Hema voor 10e 15 rompers zonder mouwen en met lange mouwen gescoord in verschillende maten. Wat kun je dan blij zijn hè? Genoeg ondergoed voor de komende maanden!
@polleke

stond er ook voor niets, is aanstaande vrijdag.



Ik heb bij de c&a flink ingeslagen in de opruiming.

Ook rompers met lange mouw in grotere maten, waren maar 1,75 en vast wat dingen voor volgend jaar winter, oa een super leuk truitje, wat eerst 15 was en nu maar 3, en nog een truitje en broekje. Aangezien zoonlief volgens de lijn groeit, kan ik dat wel gokken :P
Zo, etos hier is zo goed als door zijn voorraad aanbieding huggies luiers heen.

Maatje 3, ter vergelijking, goedkoopste makkelijk aan te komen merk hier is jumbo, 13 cent de luier,

Nu voor 12,5 cent. Aangezien ik toch geen werk heb, en tijd zat dus om hiervoor vroeg op te staan stond ik om 9.00 bij de winkel. Moest wel met de wandelwagen, maar daar kan veel in/op en ik had een backpack bij mij.

De oogst was 2 dozen met elk 4 pakken, een boodschappen tas vol met zo'n 6 pakken en een backpack vol met 6 pakken. Maatje 3-4-5 meegenomen, dus voorlopig weer een lekker voorraadje luiers.
Alle reacties Link kopieren
Voor de liefhebbers!



Bij wehkamp.nl zijn er nu de 'negenmaandenbeurs-aanbiedingen'. De aanbiedingen die ik zelf goed vond zijn:



Pampers:

- New Baby mt 1: 2-pack luiers voor ¤11,- (¤0,11 per luier)

- New Baby mt 2: 2-pack luiers voor ¤11,- (¤0.12 per luier)

- Sensitive billendoekjes: 3 pakjes + opbergdoosje voor ¤5,-



Zwitsal

- Billendoekjes: 24 x 72stuks voor ¤39,99

- Billendoekjes Sensitive: 24 x 63 voor ¤39.99



Deze aanbiedingen worden overigens gratis thuisbezorgd.
Alle reacties Link kopieren
Super! Had gelijk de 1 en 2 besteld. 1 kon ik gelijk de dag erna ophalen, 2 vandaag, na 2 of 3 dagen.
Alle reacties Link kopieren
volgende week zijn de pampers bij de etos in de aanbieding a E10 per pak. Voor degende die de lekker leven bonnen hebben deze kan je erop inleveren komt dan uit op een pak pamper voor E5,00!!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat je bij de Etos niet de 'lekker in het leven' bovenop een aanbieding kon doen? Maar wel dus?
Alle reacties Link kopieren
Dat verschilt per filiaal. Bij 'mijn' Etos kan de bon niet meer gebruikt worden icm een aanbieding.
Alle reacties Link kopieren
@abc ik zou dan een mailtje sturen naar het hoofdkantoor want in principe moeten alle etossen hetzelfde beleid wb die bonnen hebben en dat ks dus innemen op aanbiedingen.
Alle reacties Link kopieren
Er staat op die bonnen dat ze niet met andere acties gecombineerd mogen worden.

Dus ze zijn niet verplicht om ze aan te nemen.



In tijden van crisis kan echter bijna alles.

Maar niet overal.
Alle reacties Link kopieren
gister kruidvataanbieding op mijn pas geactiveerd: pampers newborn en mini 1+1 gratis. (nu vriend deze week langs het kruidvat sturen).

Op de voordeelpas komt volgens mij om de zoveel tijd wel zo'n pampers actie voorbij.
Bij de etos nu 6 pakken luierdoekjes voor 10 euro, en je krijgt er dan gratis een pak luiers (7,53 oid) bij.

Normaal koop ik luierdoekjes voor 1 euro per pakje. Aangezien je nu 6 pakken doekjes en een pak luiers voor een 10tje krijgt, ga ik die aanbieding maar even halen.
Alle reacties Link kopieren
van de week zijn de potjes ah baby voeding in de aanbieding 2e halve prijs.



Bij ons in de ah stond een heel schap met ah potjes die eruit gaan daar zat 35% korting op. De aanbieding van 2e halve prijs geldt hier ook op dus dan heb je 2 potjes voor E1,10
Bij de DA n 2+2 gratis op eigen merk luiers.

Bij de kruidvat nu 2+1 gratis op eigen merk luiers (midpakken geloof ik)



Verder vandaag goed vrekwaardig beziggeweest voor zoonlief.

Gratis af te halen vandaag: Een hele leuke wip, en een autootjeskleed. Me love gratis weggeef facebook groepen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal dit topic even wat naar boven halen.Apart dat zo'n leuk topic niet blijft lopen.



Vandaag en morgen bij de etos pampers newbaby 4,99 per pak!
Alle reacties Link kopieren
Hema babydoekjes een 12pak voor 10¤

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven