Baby-vrekking

02-03-2012 10:27 550 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het Vrekkentopic wil ik hier graag een voor baby-vrekking openen. Voor een baby zorgen is heerlijk, maar bij tijd en wijle ook ontzettend duur. Koop je echter een beetje slim in, dan kun je heel veel besparen!



Rompertjes 2 voor 1? Babydoekjes tweede halve prijs? Geld terug actie bij luiers? Voor wie leuke baby-aanbiedingen heeft gezien, deel ze vooral!



Zo houden we zo nu en dan vast wel wat over om iets leuks of lekkers voor onszelf te kopen
Alle reacties Link kopieren
up



Kruitvat tot 12 januari op alle Pampers New Baby 2 + 1 gratis
Alle reacties Link kopieren
Luiers zijn bijna op, maar de pamperaanbiedingen van aankomende week vind ik niet echt scherp geprijsd.



Hebben jullie ervaring met Kruidvat en Etos luiers in maat 3 en billendoekjes?
Alle reacties Link kopieren
Billendoekjes etos zijn prima,soms aanbiedingen van 1,- per pakje.

Zit nog niet in luiers maat 3, maar ben goed te spreken over kruidvat luiers!
Alle reacties Link kopieren
Wij gebruiken de etos luiers en ook wel af en toe de doekjes. Beide prima. Gewoon proberen. Als het niet bevalt haal je wat anders. Etos heeft ook een proefverpakking maar weet zo niet welke maat dit is.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook regelmatig de luiers van de kruidvat, ik vind ze prima. De billendoekjes haal ik altijd bij de action en bevalt ook prima. Daar haal ik ook geurzakjes om luiers in weg te gooien. Scheelt veel geld.
Alle reacties Link kopieren
Zie net dat etos babyweken heeft

Doekjes 6 voor 6 euro

Etos luiers 6 euro per pak

Zwitsal kortingen
Alle reacties Link kopieren
Oja, bij wibra idd ook luierzakjes, lavendel (zoiets..) 100 voor 1,-
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de snelle reacties.

Kruidvat luiers heb ik alleen in maat 1 gebruikt. Etos nog nooit gehad. Toch eens een pak proberen.

De doekjes van Action vind ik niet prettig. De geurzakjes gebruik ik wel altijd, inderdaad prettig voor poepluiers.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even zitten rekenen, met de aanbieding van Etos scheelt het gewoon 10 cent per luier in vergelijking met Pampers. Dat is snel verdient!
Alle reacties Link kopieren
Ranonkeltje, ik zag net de folder van C1000 en daar hebben zij deze week 1+1 gratis op de Pampers. Zeldzaam de pampers in de 1+1!



Ik gebruik meestal pampers als ik die groot heb ingeslagen in de aanbieding. Anders Etos of AH huismerk. Allebei ook prima, wel iets klammere billen vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Tot dinsdag zijn de pampersdoekjes nog in de aanbieding bij de makro. Doos van 9 pakjes voor 9 euro. Erg goedkoop.
kruidvat bevalt hier prima. alleen nog maat 1 en 2 gebruikt. ruiken tenminste niet zo chemisch als pampers. billendoekjes altijd pampers of zwitsal. goedkopere (kruidvat hema action) bevielen hier niet. koop ze in de actie 12 voor 18-19 euro.
Hier gebruik ik billendoekjes van de etos of hema, bevallen prima, en luiers altijd eigen merk, net afhankelijk van wat er in de aanbieding is (etos,da,kruidvat e.d) pampers alleen de eerste 2 weken gebruikt eigenlijk.

Eigenlijk nog geen enkel eigen merk gehad wat niet beviel (alleen de eigen merk luiers in Tsjechie van de zomer bevielen niet, dus toen maar Pampers gehaald, had niet voor 3 weken luiers mee lol)
Pas ontdekt: billendoekjes van het kruidvat budget merk (dus niet eigen merk) witte verpakking met roze en blauwe letters, ruiken prima en 0,69 ct. per pakje!
Nog goedkoper is geen geurzakjes voor je luier te gebruiken, waarom in hemelsnaam dat nog eens in plastic verpakken? Gewoon mmeteen in de kliko of een goede luieremmer kopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens echt fan van de billendoekjes van Huggies! Ik vind alleen de groene lekker ruiken, die zijn ook wel vaak ergens in de aanbieding. Nu bij de hoogvliet voor ongeveer 1 euro per pakje.

De roze en geelachtige variant zijn te koop bij de Action. Zijn daar altijd goedkoop.
Alle reacties Link kopieren
Hier helaas geen C1000 in de buurt
o ik vind doekjes van huggies juist vreselijk! zo zie je maar, zoveel mensen zoveel wensen.
Alle reacties Link kopieren
Geurzakjes zijn wel heel ideaal als je op visite bent en ze niet wil opzadelen met een poepluier! En als je kliko niet direct om de hoek van je voordeur staat en het regent flink, ben ik blij dat t in de prullenbak kan zonder dat m'n hele keuken naar poep ruikt!



Trouwens. Tot wanneer is de C1000 aanbieding? Kan hem zo niet vinden
Alle reacties Link kopieren
billendoekjes budgetmerk van kruidvat waren bij ons geen succes (maken minder goed schoon bij poep, zeker plakpoep met vezels van pap enzo). Dan gebruik je dus meer doekjes en moet je harder boenen, wat dochter minder leuk vindt.



gebruik verder altijd doekjes die in de aanbieding zijn (etos, kruidvat, da handig 3 drogisten in een winkelcentrum). nooit meer dan 1 euro per pakje, meestal van die dozen.



luiers: meestal kruidvat grootste pakken, want voordeliger dan bijv. pampers zelfs in de aanbieding. Luiers van etos, jumbo en aldi minder prettig. die van ah waren dan wel weer goed.
Alle reacties Link kopieren
Deze week de luiers van Etos uitgeprobeerd. M'n dochter heeft striemen op d'r billetjes staan en met pampers heeft ze daar geen last van. Volgende keer dus toch maar weer pampers.

De luierdoekjes bevallen helaas ook niet zo goed als Zwitzal, moet harder boenen, zielig.

Het was het proberen waard. Extra goed op de aanbiedingen letten.
quote:lemonpie schreef op 17 februari 2014 @ 11:43:

Geurzakjes zijn wel heel ideaal als je op visite bent en ze niet wil opzadelen met een poepluier! En als je kliko niet direct om de hoek van je voordeur staat en het regent flink, ben ik blij dat t in de prullenbak kan zonder dat m'n hele keuken naar poep ruikt!



Trouwens. Tot wanneer is de C1000 aanbieding? Kan hem zo niet vindenTot en met dinsdag de 25ste, het is alleen wel een op=op aanbieding. Toen ik donderdag eind van de middag bij onze c1000 was waren ze al bijna op, dus het is maar de vraag of ze ze tot en met dinsdag hebben...
bij onze c1000 kwam vanochtend nieuwe lading!
In plaats van geurzakjes gebruik ik gewoon een oud broodzakje o.i.d. als we op visite zijn. Thuis idd zo in de luieremmer waar een doodordinair vuilniszakje in past.
quote:sas_andrea schreef op 22 februari 2014 @ 10:33:

bij onze c1000 kwam vanochtend nieuwe lading!Serieus? Ik ben niet meer terug gaan kijken omdat er op=op bij stond, maar dan ga ik morgen nog ff kijken, wie weet heeft onze c1000 ook nog een nieuwe lading gekregen. Voor 5 euro per pak (normaal 10 euro per pak, maar nu 1+1) wil ik nog wel ff een keertje gaan kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven