Babyzwemmen, badpakje nodig?

02-12-2016 13:57 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie normaal om een babymeisje aan te trekken met babyzwemmen? Is het raar om alleen een zwemluiertje aan te doen?
Raar niet hoor, maar bij ons hebben alle baby's een badpakje of zwembroekje aan.

Ik heb de zwemluiers van Huggies en die zien er op zich best wel leuk uit!
Badpakje wordt erg koud.



Mijn dochter droeg tot ver in de kleutertijd alleen een zwembroekje, dan koelen ze veel minder af.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik vind dat niet raar. Die van mij nam ik ook mee met alleen een zwemluier aan, en gewikkeld in een badcape tot ik met haar in het water ging.
Nee niet raar, moet je zelf weten.
Alle reacties Link kopieren
Ik deed lekker een zwemluier aan bij mijn meisjes. Soms meteen broekje erover. Badpakje vind ik teveel gedoe bij een kleine baby.kreeg mijn oudste aan toen ze dreumes was (denk met 1,5). Jongste van 8 maanden denk ik iets eerder, want die past dan niet meer in de zwembroekjes die ik heb
Alle reacties Link kopieren
Ik liet kind zó zwemmen. Al dat anale gedoe over kinderbloot... Gewoon lekker doen wat jou het makkelijkst lijkt. Een mooie bikini of badpak komt wel als ze die zelf aan kunnen doen
quote:nina1966 schreef op 02 december 2016 @ 14:05:

Ik liet kind zó zwemmen. Al dat anale gedoe over kinderbloot... Gewoon lekker doen wat jou het makkelijkst lijkt. Een mooie bikini of badpak komt wel als ze die zelf aan kunnen doen Het gaat niet om bloot, het gaat om schijten in het zwembad.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik een wasbare zwemluier.
quote:nina1966 schreef op 02 december 2016 @ 14:05:

Ik liet kind zó zwemmen. Al dat anale gedoe over kinderbloot... Gewoon lekker doen wat jou het makkelijkst lijkt. Een mooie bikini of badpak komt wel als ze die zelf aan kunnen doen Een zwemluier is vrijwel altijd verplicht bij kinderen die niet zindelijk zijn. Helemaal bloot gaat dus al niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik deed er meestal wel een zwembroekje overheen, maar ook wel eens alleen een zwemluier.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 02 december 2016 @ 14:05:

Ik liet kind zó zwemmen. Al dat anale gedoe over kinderbloot... Gewoon lekker doen wat jou het makkelijkst lijkt. Een mooie bikini of badpak komt wel als ze die zelf aan kunnen doen



In t zwembad zijn ze meestal niet zon voorstander van zwemmen zonder zwemluier .



Pff ben lekker sloom... maar lust wel mosterd hoor!
Alle reacties Link kopieren
Als je niet wilt dat mensen zeggen " ach, wat een lekker ventje " , dan toch maar een badpakje of een broekje met ruches. Bij sommige baby's zie je echt niet of het een jongetje of een meisje is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
idd, in ons zwembad is een luier verplicht



de meesten dragen alleen een wegwerp zwemluier, sommigen doen er voor de leuk een broekje overheen.

Zelf heb ik voor mijn zoon een wasbare zwemluier, ziet er ook gewoon uit als een zwembroekje.



Badpakjes lijken me behalve koud ook een beetje lastig aan en uittrekken
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 december 2016 @ 14:09:

Als je niet wilt dat mensen zeggen " ach, wat een lekker ventje " , dan toch maar een badpakje of een broekje met ruches. Bij sommige baby's zie je echt niet of het een jongetje of een meisje is.



Maakt geen verschil. Jongste spreken ze in knalroze jas nog aan als jongen



Tsja en ik ben natuurlijk heul boos dat je nu mijn knappe baby uitlacht
Een zwembroekje over de zwemluier of een wasbare zwemluier.

Badpakje lijkt me vreselijk onhandig.
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 02 december 2016 @ 14:07:

[...]



Het gaat niet om bloot, het gaat om schijten in het zwembad.

Daar help een badpakje niet tegen hoor. Dus daar gaat t helemaal niet over.



Het zwemluiertje is vanzelfsprekend. De vraag was of daar een badpakje bij moet. Lijkt me niet.
quote:permis schreef op 02 december 2016 @ 14:33:

[...]



Daar help een badpakje niet tegen hoor. Dus daar gaat t helemaal niet over.



Het zwemluiertje is vanzelfsprekend. De vraag was of daar een badpakje bij moet. Lijkt me niet.Ik denk dat je mij niet begrijpt.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 december 2016 @ 14:09:

Als je niet wilt dat mensen zeggen " ach, wat een lekker ventje " , dan toch maar een badpakje of een broekje met ruches. Bij sommige baby's zie je echt niet of het een jongetje of een meisje is. Om deze reden heeft dochter altijd een mooi badpakje, roze
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 december 2016 @ 14:09:

Als je niet wilt dat mensen zeggen " ach, wat een lekker ventje " , dan toch maar een badpakje of een broekje met ruches. Bij 2

sommige baby's zie je echt niet of het een jongetje of een meisje is. Misschien dat ze daarom alleen van die verschrikkelijke badpakken kopen in kleine maten.



Het lijkt me ook best onhandig zo'n badpak als je baby piep heeft. Mijn zwembad begreep wasbare zwemluiers niet, dus dat mocht niet. Nu een wegwerp zwemluier met daarover de wasbare .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 december 2016 @ 14:09:

Als je niet wilt dat mensen zeggen " ach, wat een lekker ventje " , dan toch maar een badpakje of een broekje met ruches. Bij sommige baby's zie je echt niet of het een jongetje of een meisje is.



Hier oudjes die hun zwemtijden aanpasten aan het babyzwemmen.

Dus als je startte dan moest je door een haag van bejaarden en bij het omkleden waren er altijd een paar altijd net toevallig klaar met zwemmen.

En de groepshokken zijn voor iedereen he!

Lag mijn dochter (piepklein voor haar leeftijd) bloot op het aankleedkussen dan nog gereutel over 'flinke jongen' en 'lekker stevig ventje'.

Hoeveel ruches en roze dan ook.
Ik deed zo'n badpakje voor mijn eigen lol. Zo schattig.
Alle reacties Link kopieren
quote:elein schreef op 02 december 2016 @ 15:15:

[...]

Misschien dat ze daarom alleen van die verschrikkelijke badpakken kopen in kleine maten.



Het lijkt me ook best onhandig zo'n badpak als je baby piep heeft. Mijn zwembad begreep wasbare zwemluiers niet, dus dat mocht niet. Nu een wegwerp zwemluier met daarover de wasbare .Wat??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Bij ons waren zwemluiers niet verplicht. Gewoon broekje of badpakje. Ik heb nog nooit een kind in het bad zien poepen al die tijd (2x bijna 4 jaar babyzwemmen).



Bikini's bij een baby of peuter zijn wel onzinnig, maar verder maakt het niks uit.
quote:Nouschi schreef op 02 december 2016 @ 15:21:

[...]





Wat??Ik vermoed dat ze "poep" bedoelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven