Ballenbak 11maand

22-04-2017 19:33 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat de ballenbak voor kinderen vanaf 18maand was, nu blijkt dat er voor kinderen onder een jaar een aparte bak is.

Schoonzusje wil met haar kids van 8 en9 met mijn dochter naar de ballenbak, morgen.



Ik zie het niet zo zitten, naast dat het me echt vreselijk lijkt vind ik dochter ook nog te klein/ jong. Zouden jullie gaan?
Nee, ik zou mijn jongste er ook niet inzetten.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee van leeftijden. Onze dochter zat er wel in op die leeftijd en vond het prachtig
Of nouja als die aparte bak niet zo diep is en er ook daadwerkelijk kinderen onder een jaar zitten dan zou ik het wel doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet dat het op leeftijd ging. Ik ga er vaak in met m'n zoontje, zet hem dan op schoot en hij speelt met de ballen. Vanaf 6 maanden eigenlijk.
Kind twee en drie gingen als baby gewoon mee en kropen rond. Ze vonden het best leuk hoor, maar om speciaal voor een kindje van 11 maanden te gaan zou ik niet doen. Zodra ze goed konden lopen, vonden ze het wel erg leuk.
Mijn zoontje vond het op die leeftijd helemaal niks, vooral de drukte om hem heen vond hij niks. Maar ik zie regelmatig hele kleintjes die het wel geweldig vinden dus ik denk dat jij dat het best in kunt schatten.
Alle reacties Link kopieren
Toch wel dus, ik dacht dat ik er pas aan hoefde te geloven als ze 2jaar was ofzo.



Hoe is het daar om als ouder tussen te zitten? Sorry maar lijkt me echt vreselijk
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom ben jij (of je kind) verplicht mee te gaan naar die ballenbak dan?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:Westworld schreef op 22 april 2017 @ 19:37:

Mijn zoontje vond het op die leeftijd helemaal niks, vooral de drukte om hem heen vond hij niks. Maar ik zie regelmatig hele kleintjes die het wel geweldig vinden dus ik denk dat jij dat het best in kunt schatten.



Dat is ook n ding, dochter is n heel rustig meisje wat weinig drukte gewend is.



Wat me ook wat tegenstaat is dat als we er eenmaal zijn en dochter vind het niks, we dan toch blij en omdat haar kids het geweldig vinden.. en ik dus met de gebakken peren zit later.



Maar miss zie ik t wel te donker in..
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 22 april 2017 @ 19:40:

Maar waarom ben jij (of je kind) verplicht mee te gaan naar die ballenbak dan?Omdat ze n dag hier komen omdat t vakantie is. Ik had al voorgesteld om te zwemmen maar dat kan helaas niet. Ze wonen ver weg dus zien ze niet vaak.
Alle reacties Link kopieren
quote:cookie84 schreef op 22 april 2017 @ 19:41:

[...]





Dat is ook n ding, dochter is n heel rustig meisje wat weinig drukte gewend is.



Wat me ook wat tegenstaat is dat als we er eenmaal zijn en dochter vind het niks, we dan toch blij en omdat haar kids het geweldig vinden.. en ik dus met de gebakken peren zit later.



Maar miss zie ik t wel te donker in..



Je kan toch gewoon gaan en vantevoren duidelijk maken dat als je merkt aan je dochter dat ze het niet leuk vindt, dat je dan weer gaat?



Lijkt me heel simpel.



Mijn oudste ging op die leeftijd niet, want voor een baby hoef je niet speciaal te gaan. Maar mijn twee jongste die gingen gewoon mee als ik met oudste (en vriendin met kinderen) ging. In zo'n bellenblaas vermaken ze zich over het algemeen prima.



Je moet het niet zo ingewikkeld maken.
Alle reacties Link kopieren
Hier vandaag met zoontje van 10 maanden naar binnenspeeltuin geweest (op mijn werk) hij vondt het geweldig! Ook de ballenbak. De eerste keer dat hij er in zat vondt hij het wat vreemd, maar daarna ging hij erin rond kruipen.

Hij was daarna wel versleten!
Alle reacties Link kopieren
quote:Weekend schreef op 22 april 2017 @ 19:36:

Ik wist niet dat het op leeftijd ging. Ik ga er vaak in met m'n zoontje, zet hem dan op schoot en hij speelt met de ballen. Vanaf 6 maanden eigenlijk.Hier net zo, vanaf diezelfde leeftijd! Gingen we met de oudsten naar zo'n indoor speelhal, en hij lekker bij mij op schoot rommelen in de ballenbak. Fantastisch vond hij het!! Maar hij houdt in het algemeen wel van drukte (en is dat, met drie oudere broers, ook wel gewend).
Alle reacties Link kopieren
quote:snowgirl1 schreef op 22 april 2017 @ 19:47:

Hier vandaag met zoontje van 10 maanden naar binnenspeeltuin geweest (op mijn werk) hij vondt het geweldig! Ook de ballenbak. De eerste keer dat hij er in zat vondt hij het wat vreemd, maar daarna ging hij erin rond kruipen.

Hij was daarna wel versleten!Vond is zonder t!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:cookie84 schreef op 22 april 2017 @ 19:44:

[...]





Omdat ze n dag hier komen omdat t vakantie is. Ik had al voorgesteld om te zwemmen maar dat kan helaas niet. Ze wonen ver weg dus zien ze niet vaak.Wat is jouw suggestie om die dag te gaan doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:cookie84 schreef op 22 april 2017 @ 19:44:

[...]





Omdat ze n dag hier komen omdat t vakantie is. Ik had al voorgesteld om te zwemmen maar dat kan helaas niet. Ze wonen ver weg dus zien ze niet vaak.En het enige andere alternatief is dan een ballenbak? Je kan ook naar een kinderboerderij, een speeltuin, iets thuis organiseren, enz. Toch?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:vitamined schreef op 22 april 2017 @ 19:51:

[...]





Wat is jouw suggestie om die dag te gaan doen?



Ik kwam niet verder dan zwemmen eigenlijk, voor iedereen leuk, dochter vind het ook geweldig (voor n uurtje dan is ze er wel klaar mee met die drukte) en het is. vlakbij huis.

Monkeytown is half uur enkele reis.



Zal nog ff googlen wat te doen, neig toch naar nee met die ballenbak.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 22 april 2017 @ 19:53:

[...]





En het enige andere alternatief is dan een ballenbak? Je kan ook naar een kinderboerderij, een speeltuin, iets thuis organiseren, enz. Toch?



Kinderboerderij ook voorgesteld, leuk plan maar ze geven veel regen op.. Dus moet n alternatief hebben.



Speeltuin ga ik ff opzoeken zo, zal vast iets in de buurt zijn.

Voor thuis heb ik spelletjes etc
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn voor de eerste verjaardag van ons dochtertje naar de indoorspeeltuin geweest. Ze heeft ballen in de bak gegooid en er weer uit gegooid. Heeft rond gekropen, geklommen en veel indrukken op gedaan.

Vaak hoef je voor doe kleintjes niet te betalen. Ik zou het gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
Als je denkt dat het er druk is, niet doen. Er zijn rauwdouwers bij die keer op keer zonder kijken die bak in duiken, een klein kind die valt dan om, komt knel te zitten ondergroot kind, verzuipt zowat in de ballen etc.



Is het een klein ballenbakje speciaal voor de kleintjes zou het nog wel kunnen.
You like icecream? We have icecream.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mysterymoustache schreef op 22 april 2017 @ 20:25:

Als je denkt dat het er druk is, niet doen. Er zijn rauwdouwers bij die keer op keer zonder kijken die bak in duiken, een klein kind die valt dan om, komt knel te zitten ondergroot kind, verzuipt zowat in de ballen etc.



Is het een klein ballenbakje speciaal voor de kleintjes zou het nog wel kunnen.Dit. er zijn vaak grotere kinderen die ook wild doen in het gedeelte voor de kleintjes. en de leiding doet hier vaak niks aan. En bovendien kan jouw zus lekker relaxen aan de kant terwijl jij constant bij je kleine moet blijven. of jullie moeten samen met haar in het babygedeelte zitten?
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
quote:cookie84 schreef op 22 april 2017 @ 19:58:

[...]





Kinderboerderij ook voorgesteld, leuk plan maar ze geven veel regen op.. Dus moet n alternatief hebben.



Speeltuin ga ik ff opzoeken zo, zal vast iets in de buurt zijn.

Voor thuis heb ik spelletjes etcMorgen overdag is het wisselend bewolkt. Het is op de meeste plaatsen droog, de grootste kans op een enkele bui heeft het noordoosten.
Leukere dingen om te doen:



- overdekt aquarium

- kindermuseum

- winkelen (wel overdekt natuurlijk) en ergens lunchen

- zwemmen
Alle reacties Link kopieren
Naar ballenbakken de horror ga je toch alleen als je peuter thuis de boel afbreekt, en je geen raad meer weet hoe je de dag met dat jong nog leuk kan doorbrengen?



Niet toch met een babytje van 8 maanden? Dan zou je bijna zeggen dat je daar voor je eigen plezier gaat zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven