bestaat er nog 'gewone' pap?

09-10-2014 19:46 44 berichten
Ons zoontje is sinds kort aan de kunstvoeding en blijkt er wel erg veel van nodig te hebben. Advies van het cb is om de vaste voeding wat te verhogen. Hij krijgt nu brood (eet hij goed) maar ik dacht misschien is een bord/fles pap ook wel eens goed voor de afwisseling...

Maar ik zie in de winkel alleen allerlei papjes met aanstellerige maken (pyjama pap, dromerig papje, zonnige morgen ) met allerlei chemische smaakjes. Stond niks normaals tussen! Wat geven jullie je baby's? (Of ben ik de enige die nog gewoon pap met papsmaak zonder rare naam zoekt)
Alle reacties Link kopieren
Gewone Brinta is toch overal te koop?
Alle reacties Link kopieren
Rijstebloem? Ik geef geen pap want vind het inderdaad onzin om vanille of biscuitsmaakpap te gaan geven. Ik weet niet hoe oud je kind is, maar wij geven onze zoon gewoon veel bijvoeding (groente, fruit, brood, soepstengels). Hij is bijna 7 maanden.
Alle reacties Link kopieren
Bij de cereals staan toch wel gewone papsoorten?
Brinta pap staat niet bij de babyvoeding maar bij de ontbijtgranen. Heb laatst de hele winkel afgezocht
Dan was de gewone brinta denk ik uitverkocht

Hij is ruim 6mnd en we geven idd ook fruit en groente hoor! Alleen van alles wat meer nodig dus.



Ah dank voor de tip mermaid
Alle reacties Link kopieren
Slim bedacht om die niet bij de babyvoeding te zetten.

Ik vond pap overigens ook overbodig, mijn dochter krijgt een boterham met een fles/beker ipv pap
Alle reacties Link kopieren
Dochter kreeg gewoon Brinta vanaf een maand of acht. Zij kreeg vooral pap omdat ze slecht dronk. Met pap kreeg ze aardig wat meer vocht binnen dan bij brood met melk.
Alle reacties Link kopieren
Fles of beker melk moet er staan
Gewone Brinta bestaat nog maar staat idd niet bij de babyvoeding. Sommige supermarkten verkopen ook nog van die molenaarspap.



Overigens hebben mijn beide kinderen nooit pap gehad, vond het een geknoei namelijk, maar wel vrij lang nog 6 flessen gedronken. Na een tijdje gingen ze vanzelf meer eten en werd de behoefte aan flesvoeding minder.
Alle reacties Link kopieren
Ouderwetse Bambix staat dus bij de ontbijtproducten ?

*Gaat morgen naar de Jumbo*.



Pyjamapapje (kant en klaar) is een enorme caloriënbom, overigens.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Dotss schreef op 09 oktober 2014 @ 19:52:

Slim bedacht om die niet bij de babyvoeding te zetten.

Ik vond pap overigens ook overbodig, mijn dochter krijgt een boterham met een fles/beker ipv papIk heb geen baby en eet wel eens Brinta. Zou er juist weer nooit aan denken om dit bij de babyvoeding te gaan zoeken
Gewoon Bambix?
Bedankt voor alle snelle reacties!

Misschien houden we het ook wel bij brood maar ik dacht wie weet is pap een enorme hit. Weet iig waar ik moet gaan kijken nu.

Ja al die smaakjes pap leek me al een hoop overbodige suiker...
Bambix word hier dus niet meer verkocht, alleen de variant met smaakjes.
Alle reacties Link kopieren
Bambix heeft wel gewone pap ook, voor 6 maanden, 8 maanden en 12+ geloof ik. Dat heet goedemorgen of ojtbijtpap oid, maar er zit geen smaakje aan.
Alle reacties Link kopieren
Snoes bambix staat bij de babyproducten, brinta en havermout bij de ontbijtproducten.
Staat bij de babypapjes zat zonder suiker, gewoon rijstebloem pap naturel.
http://www.nutriciavoorjo ... -Rijstebloem-naturel.aspx
Alle reacties Link kopieren
Bambix, Brinta, havermout.



O, mosterd zie ik.
verba volant, scripta manent.
Bambix wordt bij o.a. Etos verkocht in verschillende ( normale ) soorten.
Waarom zou pap onzin zijn?



Ik eet zelf nog steeds graag pap, Hou dus echt niet van een boterham met melk
Alle reacties Link kopieren
Bambix, dat heeft dochter ook wel gegeten. Zonder smaakjes.
quote:-teuntje- schreef op 09 oktober 2014 @ 20:19:

Waarom zou pap onzin zijn?



Ik eet zelf nog steeds graag pap, Hou dus echt niet van een boterham met melkBrinta is zo lekker!
Volgens mij heb ik hier ook zonnige ontbijtpap oid. Zit geen smaakje aan hoor. Kan me niet voorstellen dat ze doe niet gewoon bij de supermarkt verkopen. Anders de Etos/kruidvat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven