boxershort voor 1,5 jarige

09-07-2013 22:08 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
nu het zo warm is wil ik morgen voor zoon van 1,5 boxershorts gaan kopen om deze over zijn luier ipv een romper aan te trekken.

wat zijn goeie boxershort?
Alle reacties Link kopieren
Hema
Alle reacties Link kopieren
Hema
Hema. Zeeman heeft ook wel aardige boxershorts voor jongetjes. Boxershorts beginnen wel vaak pas vanaf maat 92.
Alle reacties Link kopieren
Maat 92 moet wel lukken met een luier eronder
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Waarom dan nog een boxer, alleen luier kan dan toch ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouwdekees schreef op 09 juli 2013 @ 22:45:

Waarom dan nog een boxer, alleen luier kan dan toch ook?



Wou al zeggen..

Of nog beter: even geen luier, en alleen een boxershort. Wat moet dat een genot zijn voor zo'n kind (totdat hij begint te poepen of plassen..)
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouwdekees schreef op 09 juli 2013 @ 22:45:

Waarom dan nog een boxer, alleen luier kan dan toch ook?Het oog wil ook wat
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:HelgaV schreef op 09 juli 2013 @ 22:20:

Hema. Zeeman heeft ook wel aardige boxershorts voor jongetjes. Boxershorts beginnen wel vaak pas vanaf maat 92.



Deze maat wil ik ook. Voor . Nu over zn luier en over een poos wanneer hij zindelijk is gewoon daarom wil ik nu al gelijk goeie hebben.



Vind dit makkelijk voor snachts. Wanneer ik hem alleen in zn luier laat slapen blijft de luier niet echt heel goed op zijn plaats maar nu met romper is het toch een beetje te warm.



ga morgen kijken bij de hema bedankt!
olliewood.nl en kleertjes.com
Alle reacties Link kopieren
Ik kocht ze altijd bij de Hema. Met een luier om past ie vast het kleinste maatje wel.
Alle reacties Link kopieren
Hema en Zeeman! Heb ze ook voor mijn zoontje die net 2 is geworden. Super fijn voor de zomer.
Alle reacties Link kopieren
Bij Hema heb je trouwens maat 86/92 en bij Zeeman 92.

Ze hebben ook mooie strakke hemdjes bij de Zeeman... zitten mooi aangesloten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 09 juli 2013 @ 23:03:

[...]





Het oog wil ook wat Dan deed ik er alleen een korte broek overheen.
Alle reacties Link kopieren
Action
Loat goan!!!
Alle reacties Link kopieren
Action!
Alle reacties Link kopieren
Bedenk wel dat ze hun luier zo zonder romper veel makkelijker zelf afkrijgen. Ik zou 's nachts dus altijd voor een rompertje gaan op die leeftijd
Alle reacties Link kopieren
Albert Heijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:tandpasta schreef op 10 juli 2013 @ 08:17:

Bedenk wel dat ze hun luier zo zonder romper veel makkelijker zelf afkrijgen. Ik zou 's nachts dus altijd voor een rompertje gaan op die leeftijd



Dit

Plus dat een katoenen rompertje ook zweet absorbeert en er voor zorgt dat je kind geen kou vat. Wat een grote valkuil is met warm weer: zweet koelt met één tochtje wind zijn lijfje heel erg af.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook rond die leeftijd overgestapt op Hema boxershorts. Nu is hij drie (van maart) en heeft nog altijd dezelfde aan (86/92), heb al grotere liggen maar die zakken nu nog van zijn billen af.
Alle reacties Link kopieren
Zoon heeft hier boxers liggen van de hema, zeeman en h&m.

Hier overigens nooit een luier uittrekker geweest en was met 2,5 zindelijk dus toen lekker ook zonder luier.

Hema bevallen het beste gevolgd door de h&m (zoon vindt de printjes leuk (smurfen/angry birds).

Zeeman vind ik zelf vaak snel er 'verwassen' uitzien, al de effen boxers/hemdjes het ook redelijk goed doen.
Not my circus, not my monkeys
Hema, H&M, C&A



Met een boxershort vind ik het handiger dan zonder, want dan zakt de luier niet zo af.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een gekke opmerking, maar een zwembroekje over de luier dan? Dat zit wat strakker dan een boxershort en dan blijft de luier vast beter zitten.
Alle reacties Link kopieren
Hier van de WE. Al bevalt de huidige maatvoering me niet. Maat 92 (is 86/92) was net zo groot, zo niet groter dan 110/116. Daarnaast hm, lekker goedkoop, en vingino. Die laatste vind ik eigenlijk t fijnste.
Alle reacties Link kopieren
[…]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-09-2013 11:30
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven