Buggy - ervaringen gevraagd!

15-05-2007 11:46 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de uitstapjes met de auto en de vakantie in het vooruitzicht willen we een buggy aanschaffen voor ons dochtertje (15 mnd). Ik las goede berichten over de MacLaren Techno XT, heeft iemand daar ervaringen mee? En ervaringen met overige buggy's?



Graag lees ik jullie reacties (die vaak nuttiger zijn dan die van een winkelverkoper ;-)



Cate
Alle reacties Link kopieren
Haaaaaai Cate



Voordat wij onze buggy aanschaften heb ik hier ook een topic over geopend. Ik zal eens kijken of ik het terug kan vinden voor je.



Wij zijn uiteindelijk uitgekomen bij een Koelstra Limbo (nieuw model "Zippo")

Dit n.a.v ervaringen van vriendinnen en het feit dat de buggy ook voor langere mensen geschikt is, makkelijk in- en uitklapbaar,  5 standen rugleuning, 2 standen voetensteun, op de fiets mee kan en een redelijke prijs heeft.

Eigenlijk voldoet 'ie helemaal aan onze eisen op 1 puntje na.... het boodschappenmandje is niet/nauwelijks te gebruiken als 'ie op slaapstand staat (liggend dus)

Inmiddels hebben we er een buggydrager voor op de fiets bijgekocht en zijn we nóg blijer met onze ferrari rode (moest van vriendlief persé die kleur;))



Suc-6 met je keuze
Alle reacties Link kopieren
Hé A-tje :D



Dank voor je reactie! Ik lees dat van dat boodschappen-mandje in veel revieuws trouwens (en dat je daardoor geneigd bent boodschappentassen aan de handvaten te hangen waardoor wagen-met-kind omkukelt :o). Minder shoppen dan maar hè :P, mijn bankrekening zal blij zijn met de aanschaf van de buggy in dat geval, hihi.



xCate

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven