Buggy kind 4 jaar 17 kg

23-04-2017 15:34 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor vakantie op zoek naar een buggy voor mn dochter, misschien kunnen jullie tips geven want er is heel veel aanbod. Ik wil graag



- een compacte buggy

- wie 17kg kan dragen

- met zonneklep

- normale prijsklasse, hier wordt hij verder eigenlijk niet gebruikt.

- fijne handvaten voor mij ivm lichamelijke conditie



Alvast bedankt :-)
Vier jaar oud?

Dan ging ik voor een tweedehandsje.
Alle reacties Link kopieren
Mag u vragen waarom je een buggy nodig hebt voor een 4 jarige?
Voor verre afstanden op vakantie: een loopfietsje
Heeft jouw dochtertje een lichamelijke aandoening? Dan zou ik het wel begrijpen natuurlijk.

Indien niet kan ze toch best stappen als 4-jarige.
Alle reacties Link kopieren
quote:potsiedikkie schreef op 23 april 2017 @ 15:38:

Mag u vragen waarom je een buggy nodig hebt voor een 4 jarige?



Vraag ik me ook af

Kan ze niet goed of lang lopen?

Ik weet dat er buggy's bestaan voor grote kinderen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Zelfde vraag, waarom nog een buggy?
Alle reacties Link kopieren
En Akwars: kom je nog vertellen waarom je vierjarige nog de buggy nodig heeft?
Alle reacties Link kopieren
De Mountain Buggy Urban Jungle gaat tot 25kg, misschien dat je die tweedehands voor een goede prijs kunt kopen.
Alle reacties Link kopieren
Moet ze zich hiervoor verantwoorden? Dat is toch helemaal haar eigen keuze. M'n dochter en ik waren gek op lange wandelingen, liepen zo 8 km door het bos naar een dorpje om te kunnen eten bij een gezellig kerkje <3 Heb nooit een auto gehad en wandelen doe ik liever dan fietsen, lekker kletsen en genieten van de omgeving. Op de terugweg kon ze wel vermoeid zijn en mocht ze best af en toe relaxen in de buggy, lekker belangrijk dat mensen haar te groot vonden..Wij genoten, volgens mij was ze toen ook al 3 of 4 jaar Tips voor een goede buggy heb ik trouwens niet
Alle reacties Link kopieren
Wauw... wat een reacties ik ga hier geen verantwoording afleggen waarom ik een buggy voor mn dochter wil hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 23 april 2017 @ 16:34:

Moet ze zich hiervoor verantwoorden? Dat is toch helemaal haar eigen keuze. M'n dochter en ik waren gek op lange wandelingen, liepen zo 8 km door het bos naar een dorpje om te kunnen eten bij een gezellig kerkje <3 Heb nooit een auto gehad en wandelen doe ik liever dan fietsen, lekker kletsen en genieten van de omgeving. Op de terugweg kon ze wel vermoeid zijn en mocht ze best af en toe relaxen in de buggy, lekker belangrijk dat mensen haar te groot vonden..Wij genoten, volgens mij was ze toen ook al 3 of 4 jaar Tips voor een goede buggy heb ik trouwens nietToch bedankt voor je antwoord!
Alle reacties Link kopieren
quote:akwarsquestion schreef op 23 april 2017 @ 16:36:

Wauw... wat een reacties ik ga hier geen verantwoording afleggen waarom ik een buggy voor mn dochter wil hahaha



Waarom niet?

Dan kan men ook gerichter advies geven.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 23 april 2017 @ 16:40:

[...]





Waarom niet?

Dan kan men ook gerichter advies geven.Precies dat. We proberen met je mee te denken hoor. Zou fijn zijn als je je niet zo snel aangevallen voelt. Zie het niet als verantwoording, maar als uitleg /toelichting?
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik ben oprecht verbaasd dat een kind wat al naar de basisschool gaat nog een buggy nodig heeft.

En ja, dan vraag ik me af hoe dat in elkaar steekt.

En persoonlijk zou ik nooit mijn vierjarige nog in een buggy rondrijden. Ik schakelde al snel over op duwfietsjes en fietsjes met zijwieltjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een buggy omdat ik het prachtig vind om er naar te kijken. Ik kleed mn dochter het liefst in boxpakjes zodat ze lekker baby blijft lijken.



Kom op mensen.. ik vraag alleen naar een merk en type buggy en ben niet van plan er een heel verhaal omheen te gaan schrijven.
Hier deed zoon het vanaf 3 jaar prima op een loopfietsje, ook voor langere kilometers, of in de drager op de rug. Ook makkelijker mee te nemen als deze niet gebruikt wordt

Op dit moment voor zoon van 17mnd een quinny zapp in gebruik. Vind ik een beetje een kruising tussen een buggy en een kinderwagen. Weet echter niet of daar een 4 jarige nog in past. Ook gebruiken we met wandelen veel de ergonomische drager.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een buggy voor vakanties.

Allemaal leuk hoor, maar zijn loopfiets het vliegtuig in is gewoon gedoe.

En ik ben geen zwembadhanger, loop graag 10-15 km op een dag, dus heb ook graag nog een buggy mee.

Mijn actieradius wordt anders zó klein!
Alle reacties Link kopieren
Meeste buggy's gaan trouwens tot 15 kilo. Ik heb gekozen voor een heel kleine compacte, maar wel een rib uit mijn lijf. Maar geen seconde spijt van gehad, uren door Thailand gelopen met mijn zoon.
quote:akwarsquestion schreef op 23 april 2017 @ 16:50:

Ik wil een buggy omdat ik het prachtig vind om er naar te kijken. Ik kleed mn dochter het liefst in boxpakjes zodat ze lekker baby blijft lijken.



Kom op mensen.. ik vraag alleen naar een merk en type buggy en ben niet van plan er een heel verhaal omheen te gaan schrijven.Als je meer info geeft, dan is adviseren makkelijker. Ik vrees dat je door deze rare reactie niet meer echt serieuze adviezen gaat krijgen.
Alle reacties Link kopieren
De MacLaren Major Elite is zo'n buggy voor grotere kinderen. Ze zijn nieuw heel erg duur, wij hebben er eentje op Marktplaats gekocht voor 50 euro, maar het is wel een heel basic buggy en je kunt ze niet erg klein opvouwen, want daar is het gewoon een te grote buggy voor. Als je dochter niet heel lang is zou ik voor een gewone MacLaren (of soortgelijk merk) gaan en na de vakantie weer verkopen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Quinny Zapp hebben wij ook gehad, maar dat vond ik niet zo'n stevige buggy, die zou ik voor een wat groter kind niet meer gebruiken.



Die Urban Jungles zie ik wel vaak op Marktplaats voor relatief weinig, die zijn inderdaad ook geschikt. Weet alleen niet hoe klein je ze kunt opvouwen, volgens mij zijn het wel vrij grote dingen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vinyl schreef op 23 april 2017 @ 17:02:

Meeste buggy's gaan trouwens tot 15 kilo. Ik heb gekozen voor een heel kleine compacte, maar wel een rib uit mijn lijf. Maar geen seconde spijt van gehad, uren door Thailand gelopen met mijn zoon.Welke had je?
Alle reacties Link kopieren
quote:akwarsquestion schreef op 23 april 2017 @ 17:07:

[...]





Welke had je?De GB Pockit. Kun je opvouwen tot mini formaat.
quote:akwarsquestion schreef op 23 april 2017 @ 16:50:

Kom op mensen.. ik vraag alleen naar een merk en type buggy en ben niet van plan er een heel verhaal omheen te gaan schrijven.Nee nee, zo werkt het hier niet. Straks komt de draagdoekenbrigade ook nog langs, nou maak je borst dan maar helemaal nat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven