De juni baby"s 2006 "kruipen" naar de meeting (deel 6)

29-01-2007 13:24 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Link naar deel 5
Alle reacties Link kopieren
Jippie het is me gelukt, nu nog ff het andere topic vol gooien en dan kunnen we hier verder.
Alle reacties Link kopieren
Zo dames het nieuwe topic is geopend.



Wat een zieken hier zeg, wij doen ook lekker mee. Allemaal een dikke knuf en snel beter worden hoor.

Nils is echt zielig, hij gooit er nu rege;matig wat uit en wil niet/weinig eten en drinken. Had hij vanmorgen eindelijk weer wat gedronken gaf ik hem een korstje waar hij van moest kokhalzen, gooit hij er weer heel wat uit. Lekker handig van mama :$.



Irene, ik heb vaak het zelfde als jij, ik ben niet zo vaak ziek als manlief en hij moet altijd ook ziek worden als ik ziek ben, en dan baal ik best wel ff. Hij is op een of andere manier ook altijd zieker/zieliger als ik.



vers/potjes, Grappig Nils krijgt vers fruit en avondeten uit een potjes. Dat laatste omdat hij daar eigenlijk niet zoveel van eet.

Brood gaat er al helemaal niet in, hij kauwt af en toe wat op een korstje maar meer ook niet.



Carneool, goed dat je de weg nu vrij gemaakt hebt voor een gesprek, succes alvast voor als het zo ver is.



Wat een zielige verhalen allemaal, die wil ik echt niet horen hoor. Moet er niet aan denken en dan is stuisvogel-politiek het makkelijkst.

Maar er toch ff verder op inhakend, heeft er iemand wat geregeld qua overlijdens verzekering en voogd oid? Wij niet, manlief vind dat niet nodig en is moeilijk om te praten.



Quinty, Jano komt vanzelf ook, echt ze ontwikkelen zich allemaal in hun eigen tempo en ik weet van Thijn dat het soms echt frustrerend kan zijn als ze "achter" lopen op kinderen in je omgeving.



ik heb alles wel gelezen, maar heb nu echt ff behoefte aan de bank voordat iedereen weer wakker is, gelukkig is schoonmama er dus ik hoef niet veel te doen.



gr Harlekijn
Alle reacties Link kopieren
applaus voor Harlekijn!!!
Alle reacties Link kopieren
Joepie! Harlekijn, fijn dat het je gelukt is!



Ik houd het kort, heb een hoofd vol watten. Inmiddels flink aan de diarree, koorts is gelukkig gezakt. E voelt zich een stuk beter (heeft tot 13 uur geslapen).



Kari krijgt steeds meer pokjes.... Er was zaterdag iemand die op een kdv werkt en die vertelde dat kindjes onder een jaar, maar ouder dan een half jaar, heel weinig kans meer hebben op nóg een keer waterpokken als ze meer dan 25 pokjes hebben. Dus eigenlijk hoop ik maar dat het een beetje doorzet.....



Groetjes! En beterschap voor alle kwakkelaars.



IK
Alle reacties Link kopieren
Zo dames het nieuwe topic is geopend.

Applaus voor jou :D!!




Hij is op een of andere manier ook altijd zieker/zieliger als ik.

Ha ha,typisch man-gedrag toch?!?



Carneool, goed dat je de weg nu vrij gemaakt hebt voor een gesprek, succes alvast voor als het zo ver is.

Morgenmiddag komt ze naar mijn werk,en dan sringen we in de auto en rijden even naar Kijkduin toe. Kunnen we onder het genot van een capuccino praten. Ik denk wel dat het uitgepraat gaat worden....en zoniet,hebben we toch ons best gedaan.





Maar er toch ff verder op inhakend, heeft er iemand wat geregeld qua overlijdens verzekering en voogd oid? Wij niet, manlief vind dat niet nodig en is moeilijk om te praten.

Wij hebben Amber op de uitvaartpolis van R gezet. Ze is nu voor een paar euro per maand verzekerd,en dat loopt haar hele leven door zonder dat de premie oploopt. Eigenlijk hebben we dat direct en als vanzelf sprekend gedaan,toen ik 4 maanden zwanger was. Toen het dochtertje van mijn nichtje begraven werd,was dat best heel kostbaar en hadden ze de mazzel dat hun familie bij kon springen. En dat lijkt me toch wel heel erg,als je al in zo'n vreselijke periode zit en dan ook nog eens de kosten niet kunt betalen.
Nou....dat was even reageren op een makkelijke manier:D,maar heb verder geen puf meer.

Irene en Kari,beterschap!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel beterschap voor alle zieken!





Harlekijn, goed gedaan! Ben daar altijd zo'n stuntel in, heb een keer

een pilstoppertopic geopend, we hebben heel het topic zonder schema

moeten doen.





Irene, ik hoop voor je dat ze gelijk heeft maar heb er nog nooit van gehoord.





Carry, he bah wat een vervelend verhaal weer. Ik had gisteren mijn

broertje gesproken. De vrouw van zijn baas ligt op sterven

(waarschijnlijk al overleden inmiddels). 38 jaar, 3 kinderen waarvan de

jongste net 1. En de oudste afgelopen zaterdag jarig. Het hing er nog

om of ze niet op zijn verjaardag zou overlijden. Bah moet er echt niet

aan denken, struisvogel dan maar weer snel verder met je mee Harlekijn.





Wij hebben trouwens ook nog niets geregeld mbt testament of zo. Hebben

het er al wel eens half over gehad maar niet echt en ook nog niet echt

stappen ondernomen.





Caro, ik vind echt dat je het super doet hoor. Met twee kids en werken

zonder slaap. Petje af en dan mag je best een keertje zeuren hoor.





Ik ga nog effe met Ties spelen voordat ie weer naar bed moet.
Alle reacties Link kopieren






quote: harlekijn reageerde



Zo dames het nieuwe topic is geopend.

Applaus voor jou :D!!




Hij is op een of andere manier ook altijd zieker/zieliger als ik.

Ha ha,typisch man-gedrag toch?!?



Carneool, goed dat je de weg nu vrij gemaakt hebt voor een gesprek, succes alvast voor als het zo ver is.

Morgenmiddag

komt ze naar mijn werk,en dan sringen we in de auto en rijden even naar

Kijkduin toe. Kunnen we onder het genot van een capuccino praten. Ik

denk wel dat het uitgepraat gaat worden....en zoniet,hebben we toch ons

best gedaan. Klinkt goed, veel succes!






Maar

er toch ff verder op inhakend, heeft er iemand wat geregeld qua

overlijdens verzekering en voogd oid? Wij niet, manlief vind dat niet

nodig en is moeilijk om te praten.

Wij hebben

Amber op de uitvaartpolis van R gezet. Ze is nu voor een paar euro per

maand verzekerd,en dat loopt haar hele leven door zonder dat de premie

oploopt. Eigenlijk hebben we dat direct en als vanzelf sprekend

gedaan,toen ik 4 maanden zwanger was. Toen het dochtertje van mijn

nichtje begraven werd,was dat best heel kostbaar en hadden ze de mazzel

dat hun familie bij kon springen. En dat lijkt me toch wel heel erg,als

je al in zo'n vreselijke periode zit en dan ook nog eens de kosten niet

kunt betalen. Ja dat hebben wij ook geregeld.




Nou....dat was even reageren op een makkelijke manier:D,maar heb verder geen puf meer.

Irene en Kari,beterschap!





Alle reacties Link kopieren
Ow helemaal vergeten: Amber is vanmiddag voor het eerst van buik naar rug gerold!



afz. mevr Alzheimer :D
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Leuk dat we een nieuw deel hebben geopend. Nu maar hopen dat die meeting er nu echt komt. Staat de datum eigenlijk al vast? Ik moet weer een keer op de msn kijken geloof ik.



Hiet gaat het wat beter met mijn mannen. Kleine man hoest alleen nog behoorlijk en eet nog niet altijd even goed. Alhoewel het potje (was laat thuis en Mark had heeeeeeel veeeeeeel honger) fietste er goed in. Was van de Kruidvat en beviel dus goed.

Grote man zit nu naast me op de bank, maar heeft nog veel hoofdpijn.en blijft dus morgen ook zeker nog thuis. 



Wij hebben officieel niets geregeld wat uitvaartverzekeringen. We hebben wel voldoende spaargeld om dat op te vangen. Wel hebben we het wel eens over de opvoeding van Mark gehad. Ik heb mijn man laten beloven dat mijn familie Mark veel mag blijven zien en omgekeerd ook. Het lijkt me zo erg als je behalve je dochter ook nog eens je kleinzoon kwijtraakt. Verder hebben we het er ook over gehad waar Mark heen moet als we er allebei niet zouden zijn, maar daar komen we niet uit. We gaan er maar vanuit dat dat door de familie goed geregeld wordt dus of bij mijn zus (mijn voorkeur) of bij man zijn zus (man zijn voorkeur) waarschijnlijk.



Verder ben ik ook erg voor struisvogelen. Ik hoor de laaste tijd een beetje te veel enge verhalen!

Nog even een leuk verhaal dat ik vandaag ook gehoord heb. twee ex-collegas (zijn met elkaar getrouwd) hebben een zoon gekregen na een heleboel miskramen.



Ondanks keelpijn (moet haast wel van dat gehoest) ligt hier naast mij een baby hard te zingen tegen een kikker. Ik ga nog even met hem kroelen.O+



Groetjes

Carry
Alle reacties Link kopieren
Carry,fijn dat het in jouw ziekenboegje wat beter gaat!

En wat ontzettend leuk van je ex-collega's zeg....goed om zo'n verhaal te horen na alle enge verhalen he?



Amber rolde vanmorgen een paar keer van rug naar buik en weer terug. Helaas heb ik het nog niet gezien,maar ze zal het vast vaker gaan doen.

Vanmiddag hebben we voor het eerst haar tandje gepoetst:D. Ze deed haar mondje al wijd open toen ik de borstel in mijn hand had,dacht vast dat het eten was;). Het poetsen vond ze prima,Amber bleef heel stil zitten. En daarna mocht ze nog even met de tandenborstel spelen,vond ze ook heel leuk!

Vanmiddag hebben D en ik bij- en uitgepraat. Het voelt weer ok,er zijn een hoop misverstanden uit de weg en ze zag gelukkig zelf ook in,dat ze best iets meer aandacht aan me had mogen besteden.

Dus....vriendschap gered en dat is fijn!!



Op mijn werk is het echt niet leuk. De beerput gaat steeds verder open. Vrijdag komt mijn leidinggevende en daar ga ik alles spuien,want hier gebeuren dingen waar ik de schuld niet van wil krijgen.

Een voorbeeld....eind december is er iets uit mijn bureaula gejat. Alleen mijn exbaas en ik konden daar bij,en hij wist uiteraard van niets. Het gaat hierbij om iets met een waarde van 250 euro.

Vanmiddag komt een van zijn relaties langs,en die vrouw zie ik na een half uur het pand weer verlaten....met datgene wat uit mijn la gejat is:@!!

Ik was zo ontzettend boos....dat kost mij geld wat ik moet verantwoorden en die zak liegt alles bij elkaar.

En zo gaat het al een tijdje....en hij blijft nog een maand....:(

Wat een rotbegin van een 'nieuwe' baan zo.
Alle reacties Link kopieren
Carneool, wat ontzettend fijn dat jullie het hebben kunnen uitpraten! Goed van haar dat ze heeft 'toegegeven' dat ze er niet genoeg is geweest voor jou, dat was voor jou essentieel.



Goed zo Amber, beide kanten op rollen! Dat ga je idd vanzelf zien. Kari doet niet anders meer.... Grappig hè, dat tanden poetsen...



En wat een verhaal over die ex-baas. Heb je hem erop aangesproken? Of durf je dat niet? En je vond hem nog wel zo'n toffe baas, nou, dat beeld is ook wel drastisch veranderd. Wat een loser.



Wij hebben nog niets geregeld voor na ons overlijden. Ook onze spaarrekeningen zijn ruim toereikend voor een begrafenis/crematie. Ik wil graag regelen dat de broer van E en zijn vrouw de voogdij krijgen als wij beiden komen te overlijden. Zij hebben een dochter van 8, voldoende ruimte, kunnen het financieel aan en hebben dezelfde ideeën over opvoeden. Het is er nog niet van gekomen om het er met hen over te hebben, laat staan het regelen. Ook een beetje omdat E er niet echt over wil praten.



Kari zit inmiddels flink onder de pokjes. Ze is nog steeds vrolijk en heeft geen koorts. Ze zit wel de hele tijd heel erg met haar armpjes te zwaaien, volgens mij haar manier om iets tegen de jeuk te doen. Ik heb inmiddels ook op internet het verhaal van de 25 pokjes gelezen. Dat ze het nog een keer kunnen krijgen als ze nog geen jaar zijn, wordt alleen maar op forums geschreven door 'leken'. Heb nog geen uitspraak van een arts daarover gezien en op de officiële informatiesites ook niets erover. Zou het een 'urban legend' zijn? 



Ik voelde me vandaag nog niet echt best, ben ook thuisgebleven. Inmiddels gaat het wel weer. Ik hoop dat ik morgen weer een beetje lekkerder in mijn vel zit, want morgenavond gaan we naar het theater, naar Veldhuis & Kemper.



Groetjes!



Irene
Alle reacties Link kopieren
Harlekijn - Fijn dat het gelukt is! Kan jij ook bij het schema of alleen Ireen? Want Jasper is gekrompen denk ik... ;) Hij is nl 70,5 cm en 8915 gram. Wel leuk om de nieuwe foto te zien!



Hier ook ziekenboeg. Jasper heeft enorme spuitluiers gehad afgelopen 5 dgn, 7 of 8 per dag. Zo zielig, z'n billetjes zijn helemaal kapot en rood. Hij was behoorlijk aan het snikhuilen als we 'm verschoonden, zo zielig!

Vanochtend ging het gelukkig iets beter, maar ben zelf kapot van de gebroken nachten. Vandaag dus thuis gebleven.

Wij hebben trouwens zinkzalf van Daro nu in huis gehaald, ik moet zeggen dat het beter lijkt te werken dan bepanthem of sudo. Het plakt nl niet gelijk aan de luier, maar blijft beter op z'n billetjes zitten. We hebben 'm ook regelmatig in z'n blote billen gelegd op een deken op de grond, om de wondjes te drogen. Hij vond het in ieder geval fantastisch! (hahaha, en wij moesten af en toe wat opruimen ;))



Carneool - fijn dat het uitgepraat is! Lucht op he? Nu je werk nog!



Voor alle medezieken  trouwens : *; en  :R en   op bed!



Zo, kruip zelf ook nog even onder de wol, reageer later meer!
Alle reacties Link kopieren
We knappen maar niet op he? Het blijft hier ook zo hangen,R is inmiddels wel weer aardig opgeknapt,Amber heeft 3 grote groene pulken gehad en that's it. Ik ga maar weer naar de huisarts,mijn oren doen zeer en het geluid klinkt blikkerig,hoofd doet zeer en als het goed is,heeft hij de uitslag van het botonderzoek.



Mijn baas aanspreken over die situatie doe ik niet. Ik weet precies hoe hij normaal al reageertd,ik krijg een grote bek en hij ontkent. En zeker nu hij toch in het nauw lijkt te zitten,op het hoofdkantoor zijn ze van alles aan het onderzoeken. Dus hou ik vrijdag mijn praatje wel,en ga ik ook achter de achterstallige loontoeslagen aan die we nog krijgen van de zon- en feestdagen...van de afgelopen 15 jaar:o. Ook daar is mee gerommeld.



Fijne dag meiden,en neem wat sinaasappels en een vitaminepilletje;).
Alle reacties Link kopieren
Carneool, fijn dat het is uitgepraat met je vriendin. En jeetje wat een

gedoe op je werk zeg. Maar eh een nabetaling van 15 jaar is niet

verkeerd natuurlijk. Wel raar trouwens dat ze dat nu pas doen nu hij

weggaat. Of heeft echt  niemand iets doorgehad?





En voor de rest allemaal heel veel beterschap!





Ties ligt op de grond te spelen, hij is nu aan het proberen om zelf zijn draagzak aan te doen:D. Halve kamer ligt bezaaid met dekbed en meneer ligt er precies naast:?.



Ga hem in bad doen en douchen!
Alle reacties Link kopieren
Snif, hier de derde in Huize Mark die snipverkouden is. Ben nog niet ziek gelukkig. Mark is ook nog steeds flink aan het hoesten en proesten maar is er niet meer ziek bij. En man gaat morgen ook maar weer werken. Dus het gaat de goede kant op.



Carneool, fijn dat jullie goed hebben kunnen praten.



En de rest van de zieken, ook al weer wat opgeknapt.



Ik ga proberen nog even een half uurtje te liggen voordat Mark weer wakker wordt. Vanmorgen lukte me dat niet (heb welgeteld 30 seconden van mijn rust kunnen genieten en toen ughe,ughe weeeeeeeeeeeeh)



Groetjes

Carry
Alle reacties Link kopieren
up...
Alle reacties Link kopieren
up  up  up  up



Moet zo aan het werk,tot 11 uur vanavond:(....en dan morgen weer om 8 uur beginnen hihi...bijna weekend!!!



O uitslag van het botonderzoek: bordeline osteoporose (in 1x getyped zonder fouten:D)...maw,botontkalking in mijn benen. Nu heb ik kauwtabletten,'t is net krijt-kauwen maar als het helpt vind ik het prima.



Fijn middag/avond ladies!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Niet veel te melden. Ben vandaag een dagje vrij. Wel lekker, maar ook gek zonder mijn mannen in huis (Mark is gewoon in de creche. Slechte moeder ben ik he?!?)



Heb net mijn website bijgewerkt met wat foto's van Mark en heb Irene een nieuwe foto voor het schema gestuurd.



Groetjes

Carry
Alle reacties Link kopieren
Heb net even de pilstoppers geholpen op weg naar de 700.



En heb nu geen zin meer voor jullie:$





Tot morgen!
Alle reacties Link kopieren
even kort, we zijn allemaal nog steeds ziek . Dus weinig puf voor wat dan ook. Morgen hebben we een trouwerij, we hebben besloten ons maar vol te proppen met van alles en nog wat en er van te genieten.

Zondag komen mijn schoontjes Thijn op halen, hebben wij even wat extra lucht want die is echt niet te genieten als hij ziek is. Nu lijkt het er ook op dat hij een blaasontsteking heeft, dus morgen de ha maar ff bellen.



Met Nils gaat het goed (op de verkoudheid na dan) op het cb is hij weer goed gekeurd. 73 cm en 9,4 kilo dat laatste was een kleine dip in de curve maar ja wat wil je als je net 2 wk week ziek bent geweest en dan niet wil eten.

Over z'n ontwikkelingen was ze verder goed te spreken, vroeg of hij aanstalte maakte om te tijgeren. Mmm, hij tijgert al en begint met kruipen. Dat vond ze wel erg mooi voor ons, ze weet hoe het met Thijn was. Verder was ze het helemaal eens met ond bijvoed beleid, of liever gezegd de pogingen en de staking daarvan ivm met het ziek zijn.



Verder nog wat beterwordt-sprinkels voor een ieder.



Gr Halekijn.



Ps alleen Irene kan bij het schema (weet ff niet meer wie dat vroeg)
Alle reacties Link kopieren
Irene, als je met het schema bezig gaat er staat een nieuwe foto van Nils op de groep
Alle reacties Link kopieren
Arme familie Harlekijn... Beterschap voor jullie!!!

9,4 kilo en een groeidipje... Ik kan me er alles bij voorstellen (goh, wat gaan we toch in van alles gelijk op) maar er zijn heel veel mama's hier die van verbazing omvallen bij dit gewicht, denk ik.:D



Huize Mark ook al in de ziekenboeg... En huize Kari, hoe is het daar?



Ik heb even niet zo veel te melden, klein beetje toestanden op het werk, kosten veel energie... En vannacht weer een spookje...



Groeten,

Caro
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
Nou, zo te zien kruipen wij inmiddels wat uit de ziekenboeg, nu jullie allemaal nog! (ondanks rode billen en E-NOR-ME stinkpoep nog geen tand of bultje te bekennen.... Of duurt dat een paar dagen?)



Caro - vervelend zeg, gedoe op werk, altijd een nutteloze energieverspiller. En dan nog spokies snachts, pfff. Bijna weekend!



Carneool - jemig, het zit je niet mee zeg. Zou dit ook van invloed geweest kunnen zijn op je bekken? Hoe gaat het daar mee eigenlijk? Ik zal je laten weten als mijn ortho-manueel arts-mannetje baad heeft gehad.



Harlekijn- trouwerij volgehouden? (is nu aan de gang denk ik, oh nee, is nog beetje vroeg voor :$) En met de ziekjes? Hier hebben de sprik\nkels geholpen hoor!



O-hoh! 12/9 Schandaaaalig, nu willen we ech nie meer met jou praten! ;)



Carry - goed hoor, ik had laatst last van plaatsvervangend schuldgevoel en heb Jasper toch eerder opgehaald van het KDV. Dom he? Maar hij was dan ook ziekig he, dan ist ook zo zielig als ie daar is. En hij lag te huilen toen ik 'm op kwam halen. Voelde ik me echt beter door...:o



Ireen - hoest met Kari? Nog pokkig? Heeft ze er veel last van gehad? Ik hoop het niet!



Ben weer een beetje bij zo. Nu m'n slaapgebrek nog bijwerken... Jasper heeft er echt geen zin meer in 's nachts. Hij wordt zo'n 2x p/n wakker, ik vind dat wel pittig hoor. Ik vind alles tot nu toe prima te doen, maar slaapgebrek.... kan ik niet zo goed tegen zeg maar. Oh, he he, ben eindelijk ong geworden! Mocht ook wel na een half jaar!!! Begon me enigzins zorgen te maken. Eindelijk 3 mnd pre-menstrueel syndroom voorbij, hahaha! (vriendlief ook erg blij!)



Zo, ga aankleden en even met m'n boef de stad in, gezellig!
Alle reacties Link kopieren


baad, ja hoor... baat bedoel ik duzzz

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven