De juni baby"s 2006 "kruipen" naar de meeting (deel 6)

29-01-2007 13:24 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Link naar deel 5
Alle reacties Link kopieren


 sprik\nkels  ????? lekker bezig vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



He, in huize Kari is toch weer wat leven. Ik zie zowaar de nieuwe foto van Mark in het schema!!! En volgens mij van Nils ook. Zo zie je onze baby's langzaamaan veranderen in eigenwijze minimensjes.



Nieuws van de dag: Mark heeft tandje drie. Terwijl ik dinsdag nog met één van de leidsters had gevoeld en er echt nog niets was. Hij kwijlde wel als een gek. Ze hadden hem zelfs omgekleed.



Verder nog steeds verkouden. Mark ook trouwens. Maar ik geloof dat ik me wel wat beter voel dan gisteren (of de paracetamol doet erg goed werk)



Zo ik ga een kopje koffie zetten en even van mijn rust genieten.

Straks naar de kapper.



Groetjes

Carry
Alle reacties Link kopieren
Joehoe! Er is leven hoor! Ben sinds gisteren weer aan het werk, vandaag geen onverdeeld genoegen want mijn hoofdpijn is weer in volle hevigheid terug. Ik kijk ook scheel volgens mijn leidinggevende (en bedankt).



Kari slaat zich dapper door de waterpokken heen. Ze is af en toe een beetje jengelig, maar het merendeel van de tijd is ze haar vrolijke zelf. Wel heeft E gisteren de voorraad paracetamol flink uitgebreid, want ze krijgt er 2 per dag (één voor de dag en één voor de nacht).



En idd heb ik gisteravond het schema bijgewerkt. Nu alleen nog een recentere foto van Ties, Daphne en Amber... ;) En de gegevens van Daphne!



Carry, stoer hoor, tandje 3! Bij Kari is ie ook door. Ik zag zaterdag wat bloed aan haar speentje en maandag zag ik een heeeeeeel klein wit puntje bovenin.



Sylvia, Kari heeft dus niet echt last van haar tandjes (nog niet denk ik). Maar tussen de eerste tekenen en het uiteindelijke doorbreken zit wel een tijdje. Kan me ook herinneren dat DDDJ schreef dat Daphne er ook wel een tijdje over deed.



Caro, nog steeds toestanden op het werk of alweer andere trubbels? Sterkte ermee!



Harlekijn, het gaat ook niet om het totaalgewicht, maar om de groei. Wel grappig dat zowel Nils, als Vik, als Kari bij deze ronde niet zoveel aangekomen zijn als 'normaal'. Zou het erbij horen, de stagnatie??



Carneool, osteoporose, niet fijn! Ook al is het (nog?) op het randje... Maar gelukkig ben je er snel bij.



12/9, is het Ties nog gelukt met de draagzak? Zag het helemaal voor me!



OK, weer aan de arbeid... Over een kwartiertje gelukkig lekker eten!



Greetz,



IK
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik heb weer alle tijd voor jullie:D





Ties heeft boterhammetje op en ligt lekker op bed.





Irene, zal zo de v&d foto's even op de groep zetten. Kan je er daar een van pakken voor het schema.



Toch nog niet helemaal beter. Hoofdpijn vind ik echt het ergste wat je kunt hebben.





Harlekijn, ook nog allemaal niet opgeknapt. hopelijk goed genoeg voor een feestje. Veel plezier!





Carry, bij jullie gelukkig wel aan de beterende hand. En leuke foto van mark in het schema.





Esa, lekker de stad in. Niet teveel gekocht? Zag trouwens in de krant

dat villa happ 70% korting had. Ga morgen denk ik maar even kijken, of

heb je alles al meegenomen?





Hier verder alles zijn gangetje. Ongi word als snel minder gelukkig.

Had me zo verheugd op lekker weekendje samen. Wil je niet ongesteld zijn:@.



Morgen eerst even shoppen en dan Ties naar opa&oma brengen. Lekker

samen uit eten en naar de film. En zondag lekker uitslapen!





Verder weinig nieuws te melden.
Alle reacties Link kopieren
WAAAT? Hebben wij een villa Happ in de stad? WAARO WAARO WAARO? ik altijd braaf naar hema en hennes,maar Happ is zooooo leuk! En zoooo duur!



Oh je ,ik voel een hebberigheidsdrang opkomen! Gelukkig ben ik net terug uit de stad...
Alle reacties Link kopieren


WAAAT? Hebben wij een villa Happ in de stad? WAARO WAARO WAARO? ik

altijd braaf naar hema en hennes,maar Happ is zooooo leuk! En zoooo

duur! Wist je dat niet? Oeh zal ik je man maar niet boos maken



psst hij zit naast pipo's, straatje in bij de esprit.



En met 70% scheelt het echt veel, maar ze hebben ook leuke shirtjes

voor 10-14 euro, scheelt niet zo heel veel met de hennes volgens mij.





Oh je ,ik voel een hebberigheidsdrang opkomen! Gelukkig ben ik net terug uit de stad... Volgens mij zondag koopzondag
Alle reacties Link kopieren
YiiiiHaaaa! Ga van het weekend even kijken! Neem man mee, lijkt me het veiligst ;) (Dank voor 't adres)
Alle reacties Link kopieren
Heb ik het nou weer een beetje goedgemaakt
Alle reacties Link kopieren
He wij hebben ook een Villahap in het centrum sinds kort.....Jammer dat het al half 5 is, dat red ik niet meer... Voel me trouwens ook nog steeds niet echt top.

Morgen gaan we even naar Burgerhout, traphekjes kijken, en een hoes voor de maxicosipriori. Misschien dat ik daarna nog puf heb... Hier geen koopzondag in ieder geval, dat ik bij ons altijd de laatste zondag van de maand.



Irene, fijn dat je weer beter bent. En dan meteen al het schema aanpassen. Ik zag de foto's op Kari's site. Niet leuk hoor waterpokjes. Ik heb ook niet het idee dat Mark erg veel last heeft van zijn tandjes. Wel slaapt hij extreem veel voor Mark zijn doen (alhoewel nu niet, weeeeeeeh). (nog een klein dingetje over het schema, de nieuwe gegevens van Mark zie ik nog niet staan (76,5 cm, 9000 gram, 19-01-07)

Ik kan trouwens op dit moment echt niet stoppen met foto's maken van Mark. Ik vind dat eten zo leuk. Als hij een stukje brood of soepstengel eet vind ik hem zo grappig. Ik loop ook gigantisch achter met het uitzoeken van de foto's.



Groetjes

Carry
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Wie meeleest bij pilstoppers had misschien al gezien dat ik het de afgelopen dagen superdruk had en niet aan forummen toekwam... ben een beetje bezig aan m'n loopbaan te werken en dat lijkt de goede kant op te gaan. Maar dan moet je ook wel keihard werken en niet internetten he :P

Maar nu is het weekend en ben ik superblij om even vrij te hebben met mijn twee mannen! Lekker nix moeten, heerlijk!

Carry ik merkte juist op dat ik de laatste tijd bijna geen foto's meer maak. Het nieuwe is er al een beetje af :$ oooh dat klinkt wel heel respectloos richting Jano, maar we hebben geloof ik bijna 1000 foto's van alle mogelijke gezichtsuitdrukkingen, lachjes, outfits, met alle vrienden en familie... poeh ik moet alles ook nog uitzoeken en wat een klus is dat :(

Irene helemaal beter? Hoe is het met Kari?

Esa niet teveel geld uitgeven he :P ik ben de villa happ nog nooit ingelopen, ik zie van buiten al dat ik dat dus echt te duur vind! Ik ben helemaal trots als ik bij zeeman 2 broekjes en 3 shirtjes bij elkaar voor 6 euro heb gescoord :D

Carneool is de situatie opgelost met je vriendin? Fijn zeg!

Caro hoe is het bij jou? En Harlekijn? Risotje?

En Ireen heb je nog contact met Kristel? Ben benieuwd hoe het met haar en kleine man gaat!



Ik ga eens kijken bij mijn 2 schatjes. Heb tenminste mijn neus weer eens laten zien hier... ;)



Fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
even up.





Vindt villa happ wel meevallen wat betreft prijs. Ligt er misschien maar net aan wat je gewent bent.



Ik koop ook af en toe wat mexx, esprit, noppies of zo. En daarmee vergeleken is villa happ best goedkoop:D. Ik ga trouwens wel bijna altijd voor de uitverkoop, scheelt echt een heleboel!
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden,



Ik ben denk ik toch te snel aan het werk gegaan, voel me vandaag echt niet happy. Vooral mijn maag en darmen, heb ook diarree.



12/9, de foto die je voor het schema bedacht had, was op portrait/staand. En de foto's in het schema zijn landscape/liggend... Dus ik heb die andere maar gepakt.



Carry, sorry, gegevens van Mark zijn nu ook bijgewerkt hoor!



Kari's pokjes beginnen in te drogen. Ze heeft nog niet één keer gekrabt, vind ik erg knap. Vooral die ene onder haar neusje is heel dik, is nu echt zo'n heksenkorst. Brrrr. Maar zolang niemand eraan komt heeft ze de grootste kans dat het weer helemaal goed komt!



Ik ben één keer bij Villa Hap binnengelopen (zit in de Boog in Rijswijk). Maar ik vond het toch behoorlijk prijzig. Ik vind het zonde om veel geld eraan uit te geven, ze heeft het maar zo kort aan. Al moet ik zeggen dat ze nu al een tijdje in 74 past (soms uitschieters naar 68 of 80). Ik koop veel bij Hans en de Hema.



Ik ga voorzichtig weer wat eten, de maagpijn vermengd zich nu met honger, da's nie goe....



Groetjes!



Irene
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Irene, Mark is lang maar ook weer niet zo lang hoor, dus geen 79,5cm maar 76,5. Hij past kwa truitjes al een tijdje weer in maat 80. Kwa lengte van de broeken ook, maar kwa breedte soms weer niet. Lastig. En hij heeft inderdaad nog 1 stelletje van 68 dat nog goed kan. Ik vind trouwens dat het steeds meer per merk gaat verschillen wat nu maat 80 is. Ik heb bijvoorbeeld een maat 74 dat voor Mark echt een korte broek is...



Zo vandaag 6 (ja 6) traphekjes gescoord. Dat is het nadeel van een huis met veel (open) trappen. Gelukkig was er fabrieksuitverkoop en kostten ze 22,50 per stuk. Verder zijn nu zo'n beetje alle stopcontacten aangepast. Wat hebben jullie nog meer beveiligd? En er zitten al een tijdje ronde hoekjes op de meest scherpe hoekjes. Ik weet nog niet wat ik nog meer ga doen. Slotjes op de wc enzo lijkt mij wat overdreven, maar zullen er ook niet voor niets zijn...



Quintie, ik lees inderdaad soms even op het pilstoppersforum mee, en had gelezen over je werk. Leuk een nieuwe uitdaging.



Ik vind Villahap meestal ook wel wat duur. (net als Mexx bij Burgerhout). Nu hebben we ook een dumpzaakje sinds kort met oudere merkkleding. Heel verstandig ben ik daar nog niet heen geweest. Maar daar wil ik van de lente toch ook wel een keer gaan kijken. Al is op het moment Mark zijn zeemanbroek toch wel favoriet (echt een stoere broek met pinguindingetjes). Ik had alleen toen Mark nog maatje 62 had een pakje van ducky beau en dat vind ik toch ook wel erg mooie kleren. En ik maak ook veel zelf. Ik moest wel lachen afgelopen zomer op kraambezoek bij mijn buurvrouw. Hadden we ook een gesprek over dure babykleding en dat de Zeeman net zo goed is. Tot we beschaamd naar onze baby's keken. Mark helemaal in Mexx outfit: korte broek en t-shirt en haar dochter met een Tommy Hilfiger truitje...eh... Maar als het gekregen is is het wel leuk!!!



Harlekijn, hebben jullie de bruiloft overleefd?



Irene, ik las net op teletekst dat Nederland getroffen is door buikgriep. Bof jij even. En nu niet ons allemaal aansteken via het forum.



Groetjes

Carry
Alle reacties Link kopieren
Irene, ik keek net even op de site van Kari en ik kan de februarifoto's niet bekijken.
Alle reacties Link kopieren
Zie je, ik ben niet helemaal toppie! Het de 9 in een 6 veranderd en de foto's staan erop (was vergeten ze mee te ftp-en..). Thanks voor je oplettendheid!



Nu snel naar bed........
Alle reacties Link kopieren
Top irene, dacht dat deze foto te veraf zou zijn voor het schema, maar gaat prima.





Ik neem vandaag mij moeder mee naar de stad, misschien levert dat nog wat op;)



Als ik die maten bij jullie zie. Ties heeft nog steeds veel 62 aan. Ook

veel 68 maar veel dingen zijn nog veel te groot. Hij past eigenlijk

alleen de kleren die zo'n verstelbaar elastiek hebben bij de 68. Ik had

hem gisteren spijkerbroekje maat 62 aan en die wordt eigenlijk een

beetje te kort maar bij de buik kan ik er nog een vuist tussen stoppen.





Ik had van mijn broer/schoonzus een zomerpakje van snoopy gekregen bij

de geboorte. Was maatje 62 maar viel echt supergroot. Dus ik dacht kan

ie echt  nooit aan, ze kon het niet meer  ruilen. Nou ja ik

dacht t-shirtje kan ie nog wel aan met shirtje met lange mouwen

eronder. Maar nu heb ik laatst nog een keer gekeken. En hij is dus nog

steeds veel te groot. Dus waarschijnlijk toch goed gekocht en ideaal

straks voor onze vakantie.





Ik ga lekker naar mijn kleintje toe!
Alle reacties Link kopieren
Kleding....hmmm...we hebben de oma's uitdrukkelijk verzocht geen kleding meer te kopen voor Amber. Het kind heeft alweer teveel van 74,genoeg van 80 en 86 ligt ook al in de kast:$. En wat doet mama? Gaat met schoonzus het centum van Naaldwijk in,loopt niet langs de hema maar gaat naar binnen (domdomdom). Alle kleding 70% korting. Tja.....leuk stelletje in aqua/appel gekocht,en haar knisperboekje knispert niet meer door het vele wassen dus hebben we een knispereend mee genomen. Geen overbodige luxe toch :P?

En bij de wibra 2 schattige pyamaatjes,die heeft Amber toch ook nodig? (of zou het overdreven zijn om 4 pyama's in maat 74 te hebben?). En...wel totaal onnodig maar zoooo leuk: een jurkje in de camouflage-look. Maar dan voor meisjes,met kreeftrode vlindertjes erop.

Shoppen voor Amber is zo leuk,terwijl ik voor mijzelf nauwelijks meer iets koop. Das wel es anders geweest...

Amber hangt weer tussen 2 maten in,van 68 is nu het meeste te klein,en van 74 is het meeste nog te groot.

Merkkleding koop ik niet voor Amber,vind het veel te duur. Alleen villa happ,als ze de 3 voor €10 aktie hebben. De hema blijft echt mijn favoriet,Amber past er ook altijd perfect in. Zeeman is ook leuk voor kleding. De rompertjes haal ik altijd bij de wibra,die is gewoon het goedkoopst.



Ik zal weer een mooie foto uitzoeken voor het schema Irene. Je hebt wel mazzel he,dat jij mag meedelen in de griepgolf die ons landje overspoelt :D. Ik ben nog steeds niet van de vorige af,die van de laatste afgelaste meeting.



Etenstijd....fijne zondag meiden!
Alle reacties Link kopieren


En...wel totaal onnodig maar zoooo leuk: een jurkje in de camouflage-look. Maar dan voor meisjes,met kreeftrode vlindertjes erop.





Zijn die jurkjes er dan ook voor jongens?????? :P
Alle reacties Link kopieren
Mijlpaal





Ik sta los aan de tafel
Alle reacties Link kopieren
Wow he! Al staan, das echt een mijlpaal, goed hoor!



Volgens mij kruipt iedereen langzaam maar zeker uit de ziekenboeg, nu jij ook nog Ireen! En Kari natuurlijk.

Jasper is erg huilerig en aan z'n kaakjes mag je al helemaal niet komen, dus denk toch echt dat er nu een tandje komt. Zou het dan nu echt?



Ik heb me ingehouden en ben niet meer bij Happ geweest. (had het te druk, anders...)



Oh, moet even naar knulletje toe!
Alle reacties Link kopieren
Zo wij krabbelen er weer wat boven op, alleen E blijft achter. Gelukkig hebben opa en oma net Thijn op gehaald, hebben we even wat meer rust en maar 1 kind dat 's nacts wakker kan worden.



Irene, vervelend dat jij er ook zo'n last van blijft houden, ik hoop dat het nu snel over gaat en dat je het dan ook gehad hebt voor deze winter. Die dip van Nils is niet meer of minder dan dat als hij z'n lijn in de curve had gevolgd hij eigenlijk iets hoger uit had moeten komen, maar het klopt hoor dat ze steeds minder gaan groeien. Bij Thijn vond ik dat best schrikken na het eerste jaar, dan gaat het echt veel minder hard en gaan ze in reactie daar op/mee, ook (veel) minder eten.



DDDJ, wow wat staat ze al goed zeg. ff eerlijk, hebben jullie haar zo neer gezet?



Kleding, ik ben echt een slechte moeder, ik kom te weinig in de stad om echt leuke kleding te kopen dus zeker de kast van Thijn is echt best leeg. Hij heeft nog best wel wat liggen maar dan voornamelijk broeken omdat hij daar maar steeds op mt 86 blijft steken en soms 92 maar voor truien moet ik nu echt op pad voor maatje 96.

Nils heeft nu voornamelijk 74 aan en soms wat 80, er is een ding dat al maat 86 is een tijdje, op de creche hadden ze zich ook achter de oren lopen krabben welke baby er al mt 86 aan had :D, ach zo hou je ze scherp.

De meeste kleding hier komt van de hema vooral de rompertjes en pjama's. Verder ben ik ook erg fan van Villa Hap, wel in de uit verkoop. Ik vind het niet veel duurder dan de Hema en het blijft langer mooi met wassen enzo. Dat is nu nog wat minder van toe passing maar straks lopen ze veel langer in dezelfde kleding. Ik haal ook af en toe wat bij Hennes, de kleding vind ik wel mooi alleen ik heb zo'n hekel aan het winkelen daar het is er altijd zo druk en smal etc.



Met Nils gaat het alweer een stuk beter, hij eet al bijna weer volgens het 'normale' ritme. Slapen ook alleen hij wordt soms nog wat vroeg wakker voor de eerste fles, ik heb het 2 ochtenden gerekt en toen dacht ik bij mezelf ik ben hartstikke gek, als hij honger heeft heeft hij honger en na de fles kunnen we allemaal nog ff weer 'slapen'.



Oh ja vergeet ik bijna te vertellen dat ik vandaag het bed en de box maar eens naar beneden heb gezet, hij draait zo makkelijk en drukt zich nu best hoog op dat we het risico maar niet meer moeten lopen. Helaas heeft z'n bed maar 2 standen dus nu ligt hij  wel erg laag (Thijns bed had 3 standen).



De trouwerij hebben we gehaald en het viel nog wel mee ook qua ziek zijn.

Het was een mooi bruiloft. Er was ook een kennis met hun kindje van 5 mei daar, zo grappig die ontwikkelde zich op hele andere ding. Die zat al helemaal zelf maar kwam niet van z'n plek.



Zo ik moet weer ff met Nils verder tot later.
Alle reacties Link kopieren


DDDJ, wow wat staat ze al goed zeg. ff eerlijk, hebben jullie haar zo neer gezet?



Ja hoor! Haha. Ik vind haar wel een knapperd maar zo'n knapperd dat ze helemaal zelf is gaan staan, is ze ook weer niet... :D

Maar ze blijft echt lang staan. Voorheen zakte ze door haar beentjes. Nu staat ze gerust een paar minuten lang te graaien naar de gids en de onderzettertjes. * trots *
Alle reacties Link kopieren
 



Ik kom even wat taart uitdelen hoor, ben namelijk jarig vandaag.

Dus het schema mag weer geupdate worden, 35 alweer :P



Morgen kom ik weer verder bijlezen en schrijven.



Groetjes,

Risotje
Alle reacties Link kopieren
:D Risotje waar heb je die prachtige taarten vandaan gehaald?

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!



Niet te lang want het is hier weer eens koud, mijn kachel ligt dwars en ik had vanmiddag alles in het hele huis opengezet, dus het was aardig afgekoeld.

Kleren: hier voor Vik nog veel van Maik:$, en Caroman heeft net bij de Hema nog wat uitverkoopjes gehaald. Maat 80. En inderdaad, de eerste 86 trui heeft-ie vandaag ook al aan gehad. Bij ons is het voornamelijk Hema. Oma en opa sponsoren nogal eens wat, maar ook dat is vaak Hema, en soms wat duurders. Ik vind het prima, maar merk wel dat de dingen die ik voor Vik hergerbuik er aardig verwassen uitzien...



Die Daphne, die staat gewoon al. Nou, Vik kan al heel goed op zijn zij rollen hoor! Is ook nog steeds zijn lievelings-slaaphouding. Ik ben absoluut niet bang dat hij doorrolt naar zijn buik in bed, want met slaapzak aan lukt dat hem zeker niet.



Slapen, Viks nachtelijke acties zijn nog niet verbeterd, ook niet nu hij echt genoeg eten binnenkrijgt overdag (vier flessen waarvan twee met Bambix, fruit, liga, warme hap). We hebben hem afgelopen week een paar keer in het campingbedje in de woonkamer gelegd als hij halverwege de nacht begon te gillen. Troosten kunnen we hem toch niet, al gaan we anderhalf uur met hem zitten (inclusief fles, schone luier, zingen, wiegen...). Als hij beneden ligt te huilen slaap ik boven ook niet, maar ik word er minder gek van dan wanneer ik ernaast op de bank zit of wanneer hij naast me in bed ligt. Het is zielig maar anders trekken we het hier echt niet...



Halverwege de week hebben we even een time-out, ik moet donderdag voor mijn werk naar Amsterdam en vrijdag naar Nijmegen, twee avonden laat thuis. Dat vond ik te veel van het goede voor Caroman, dus neem ik woensdagavond de jongens mee naar het westen, ga donderdagavond gewoon lekker naar huis, en we halen ze pas zondag op. Drie nachten zonder kinderen in mijn eigen bed, o wat verheug ik me daarop, zelfs al kan ik alleen de zaterdag uitslapen!!! En zij hebben het daverend naar hun zin bij opa en oma, dus dat komt helemaal goed...



Irene, die waterpokken, het ziet eruit alsof het echt niet meer goedkomt hè. En toch valt het uiteindelijk mee, maar Vik heeft nog de laatste korstjes, terwijl hij de echte uitbraak al de eerste week van januari had.



Ik ben momenteel niet zo reageerderig, niet omdat ik jullie verhalen niet interessant vind maar omdat het druk is op het werk en ik door het slaapgebrek ook niet veel tijd overhoud voor de computer. Ik ga nu maar eens mijn bedje in... Voor zolang het duurt.



Liefs voor jullie allemaal, en een dikke knuffel voor onze junikindjes (inclusief Jasper),

Caro
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waar ik ze vandaan heb gehaald, had even wat gegoogled, maar ik zie dat ze nu alweer verdwenen zijn, mocht zeker niet ofzo  :(



Nou ja het was goed bedoeld. En als je jarig bent moet je toch even lekker genieten van een lekker stukje taart he, de slanke lijn komt morgen wel weer.            :D



Groetjes,

Risotje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven