de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Klik hier voor het oude topic.



Een nieuw topic. Hopelijk een topic waarin heeeeeel veel goed nieuws gebracht wordt. Dat het middelste deel van de tabel maar uit zijn voegen mag groeien!
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!
Beng! Hoe gaat het?
Alle reacties Link kopieren
quote:Beng schreef op 26 mei 2011 @ 20:01:

Gevonden!idem!
Alle reacties Link kopieren
Gaat goed hoor, geen nieuws. Man gaat eind juni weer naar het ziekenhuis en daarna wordt hij weer een spuiter. Hij de prik, ik de bitch.
Je man mag ook meeschrijven hoor! Wordt hij onze eerste mannelijke prikbitch.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, stuur m maar door Beng!

Hoe gaat het met jou en met Bengelien?



Eva, nog even op je vraag uit het vorige topic: Mijn schoonzusje is net gestart met een zelfde soort toyota. Prima om mee te beginnen volgens mij! Enige tip die ik je wel mee wil geven is dat je niet moet besparen op garen. Goedkoop garen kan vastlopen.
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!



Alweer een topic vol... Net wat Kaetje zegt, hopelijk word de middelste rij heeeeel lang.
Alle reacties Link kopieren
Oké thanks Karan!
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik zie manlief nog niet forummen hoor.



Met mij en Bengelien gaat het prima. Ben wel heel druk op het werk. Bengelien heeft een nogal sterke eigen wil - het is een moppie maar af en toe.....

Vanmorgen wilde ze bijvoorbeeld andere schoenen aan dan ik haar had aangetrokken. Heel drama. Gelukkig was ze het vergeten na een boterham, maar ik vind dit soort streken knap vermoeiend in de ochtendspits. En op dit soort momenten verzucht Bengman dat we nog maar eens goed na moeten denken over een 2e
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!



Eva ik heb ook een toyota, werkt prima! Al had ik aan begin last van vastlopen, maar dat bleek (net wat Karan zegt) aan de garen te liggen.
Alle reacties Link kopieren
Ben er!





Jil; nogmaals heel erg welkom. Wat moeilijk voor jullie.
Lekker laten leven...
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!
Alle reacties Link kopieren
Karan: goed bezig jij, wat geweldig!!

En voor wat betref het spuiten; ik spuit nu alleen nog maar Decapeptyl. Kan best zijn dat ik straks wel perse 's ochtends of 's avonds moet spuiten, dat weet ik niet. Ik laat het allemaal maar gewoon gebeuren, maar voel me vreemd. Beetje vreemd, maar wel lekker... hahaha...



Ik wel 1 vraag aan jullie... Mijn ongesteldheid komt, dat voel ik aan alles, maar ik ben onderhand wel een beetje aan de late kant? Ruim een dag nu. Het voelt eigenlijk alsof ik het al ben, maar het bloedt niet.. (Ja, ja, klinkt raar, vind ik ook! Maar het is wel zo)

Doet dat ook die Deca? Iemand ervaring mee, dat het wat uitstelt, langer duurt voor het doorbreekt?



Dag!!
Lekker laten leven...
Alle reacties Link kopieren
MagiC, geen idee, ik begon pas met de Deca op dag 1 van mijn cyclus dus kan je niet helpen. Hoop dat het snel doorbreekt.

Karan, jemig wat een follikels! Dat is niet niks zeg. Ben benieuwd wat Gent zegt.

Hoe gaat het met je laatste 2 hoofdstukken, ben je al een beetje opgeschoten?
Magic, ik moest de deca ook 's ochtends spuiten. Maar volgens mij maakt het niet zo veel uit hoor. Als ik het me goed herinner duurde het bij mij ook even voor de menstruatie door brak. Ik gebruikte de pil en moest dan na het stoppen ongesteld worden. Ik weet niet of jij ook de pil gebruikte maar misschien kan het daar ook mee te maken hebben? Je hoeft je in elk geval niet druk te maken. De Deca zorgt er voor dat je geen eisprong krijgt straks dus daardoor kunnen ze de IVF/ICSI nog strakker plannen. Als je later ongesteld wordt en dus later gaat verder prikken dan schuiven ze alles een beetje op.
Alle reacties Link kopieren
Ik spoot de deca ook 's avonds. Ik moet tussne 19.00 en 21.00 spuiten en meestal is het 20.30.



Enne... vandaag niks aan het plan gedaan. Lekker de stad in geweest met een vriendin.



MagiC, ik weet het niet, met die ongesteldheid...
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!
Alle reacties Link kopieren
Jah! Gevonden :-)

Ben stikzenuwachtig maar ga nu lekker slapen. Net terug van de Thai en film, lekker ontspannen. Ik meld me morgen weer. Welterusten!



Jill, welkom! Wat een moeilijke tijd heb je doorstaan. Schrijf hier maar lekker mee, bevalt mij ook prima sinds een kleine week.
Alle reacties Link kopieren
Ook gevonden!



Jill welkom en wat een heftig verhaal zeg.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Heb heerlijk geslapen en ben er klaar voor. Dank voor alle succeswensen, TOP!!
Alle reacties Link kopieren
Karan, als je nog leuke patroontjes hebt, dan houd ik me aanbevolen

mn jurk is af . ik ben er erg blij mee.

D denkt er echter anders over , die wil m beslist niet aan

ik vond alleen de zij naden niet zo mooi geworden dus dat heb ik creatief opgelost

Alle reacties Link kopieren
Alweer een topic vol.. pfff jullie kletsen een hoop zeg



"Oh trouwens Yam/Merel/Karan nog even over naaimachines Bij blokker kun je een toyota kopen voor 90 euro met 2 of 3 jaar volledige garantie. Is dat wat? Heb namelijk nog een bon van 10 euro liggen." (quote uit het oude topic)



Eva, ik zou het niet doen. Mijn lerares heeft het met toendertijd afgeraden. Maar het ligt er misschien ook aan wat je er mee wil gaan doen. Voor regelmatig gebruik zou ik toch voor een betere gaan.



Met mij, met ons, komt het echt wel goed, ik hoop dat de kleine van mijn schoonzus snel komt. Dan is die dikke buik ook verdwemen.
Alle reacties Link kopieren
Dotje succes vandaag!

Yam, wat super schattig! Jammer dat Yammini hem niet aan wilt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven