de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
Karan, wat een dubbele signalen allemaal... Wanneer mag je testen?Ik ga heel hard voor je duimen!

KK: kan je niet zeggen dat je even een pauze hebt ingelast ofzo? Tja, lastig is het wel. Je wil natuurlijk niet liegen. Maar eerlijk zijn kan eigenlijk ook niet goed.
Alle reacties Link kopieren
Mag dinsdag een bloedtest doen, en donderdag plastest...



Heb wel het formulier voor de bloedtest liggen, maar dat bedrijf dat dat doet hier in de stad is niet echt... betrouwbaar. (Hebben al eerder slechte resultaten gehad bij de spermatesten van mijn man, omdat het lab een eind weg is, en na het inleveren eerst nog de koerier moet worden gebeld, die dan nog moet komen om het op te halen en naar het lab te brengen. Verder hebben ze me met de follikelmetingen ook eerst verteld dat ze dat deden. Ik blij... Bleek ik alleen op een dinsdag te mogen komen, anders kon het niet. Dus veel vertrouwen heb ik niet in ze... Enige wat er op de site staat is dat je 'na een week' de uitslag van je bloedonderzoek krijgt! )



(Ben ff beetje van de egoposts hoor... sorry!)
Alle reacties Link kopieren
Oh wat raar en stom. Kan je niet ergens anders het bloed laten bepalen?
Jammergenoeg niet meer nodig....
Alle reacties Link kopieren
Vannacht keihard ongesteld geworden...
Karan
Shit! Bah meid.... Wat een tegenvaller....
Alle reacties Link kopieren
Karan kut kut kut sterkte meid!!
Alle reacties Link kopieren
Hè Karan, wat klote meid!
Alle reacties Link kopieren
Karan sterkte meid
Alle reacties Link kopieren
Hè bah Karan, wat ontzettend rot! Sterkte meisje.
Lekker laten leven...
Alle reacties Link kopieren
O lieve Karan, getver.
Alle reacties Link kopieren
Karan: ik sluit me aan bij de rest, zo klote weer.
Alle reacties Link kopieren
Dacht dat ik me wel een beetje oke zou voelen, maar iedere keer komen er toch weer tranen omhoog.



En dan ben ik zooo blij dat ik nu gewoon de ruimte heb om vandaag een ik-ben-zielig dagje in te lassen en gewoon even niks te doen, of dingen waar ik wel zin in heb. (En dat is niet echt veel kan ik zeggen. Ik lig al de hele ochtend op de bank, heb met moeite wat ontbeten, net even gedoucht en aangekleed, maar dat is het dan ook wel)
Alle reacties Link kopieren
En iedere keer schiet er weer door mijn hoofd... Als het nu niet lukt... Lukt het dan ooit wel een keer???



(En dan weet ik ook wel dat ik niet mag zeuren omdat we pas 2 terugplaatsingen hebben gehad en sommigen hier nog wel meer. Maar toch...)
Alle reacties Link kopieren
Lieve Karan, het is niet erg om vandaag de boel de boel te laten. Dat mag ook. En het is ook logisch en begrijpelijk dat je verdrietig bent, je kut voelt en vooral die laatste zin..zooo herkenbaar. Een hele hele dikke knuffel voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Karan: je mag verdrietig zijn hoor. Vergelijk je eigen situatie niet omdat elke poging weer spannend is en hoe vaak dat is geweest maakt niks uit.

Goed dat je rust neemt, is ook heel belangrijk. Heb je wel wat afleiding?
Alle reacties Link kopieren
Een lach en een traan gaan hier weer snoeihard samen .

karan een dikke dikke

Nu karan haar poging mislukt is vind ik het niet meer zo leuk om enthousiast te brullen dat mijn poging wel gelukt is.

de niet hyvers wisten niet dat we stiekum weer met IUI begonnen waren ( ivm meelezers uit mn irl )

het was de tweede poging IUI na mn miskraam.
Alle reacties Link kopieren
Jee Yamuna!!! Wat een goed nieuws meid!!

Gefeliciteerd!!!



en idd heel dubbel allemaal, verdriet en blijdschap ligt hier zo dichtbij elkaar..
Alle reacties Link kopieren
Karan: Je mag best een dipdag hebben hoor, wat klote voor je.



Yamuna: Gefeliciteerd met dit goede nieuws.



Het is wat Ramiaatje zegt verdriet en blijdschap liggen dicht bij elkaar.



Ik mag heel positief vermelden dat ik inmiddels een BMI van 29,89 heb en dat zou betekenen dat ze in het AZM geen bezwaren hebben en dat ik dus het PGD traject in kan.
Alle reacties Link kopieren
Ook goed nieuws voor jou dus Ikke. Fijn! Goed gedaan!
Alle reacties Link kopieren
ikke wat goed !
Alle reacties Link kopieren
quote:Yamuna schreef op 22 augustus 2011 @ 13:05:

Nu karan haar poging mislukt is vind ik het niet meer zo leuk om enthousiast te brullen dat mijn poging wel gelukt is.





Maar daar hoef jij je echt niets van aan te trekken hoor!



Ik wist het al, en ondanks mijn eigen verdriet ben ik echt heel blij voor je!

(En bovendien geeft dit dan toch weer een mooi slagingspercentage van 50%... Das wel hoopgevend voor mij)
Alle reacties Link kopieren
Go ikke!



En nog even een voor brigitte, want die had ik ook nog niet gegeven.



Ik ga nu even lekker de stad in. Een collega ondernemer had geen zin meer in werken en komt even lekker een bak koffie met me drinken.

Want karaman is weer eens een hele dag weg om te werken. Komt bijna nooit meer voor de laatste tijd, omdat ie aan het afbouwen is. Wel raar dat dat dan weer net deze dag is...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Yamuna! Wat geweldig, de tweede poging!



Ikke ook goed bezig! Wat fijn dat jullie het traject in mogen!



Karan: jouw man is nog aan het afbouwen op zijn oude werk? Begrijp ik dat goed? Lekker dat je wat afleiding hebt vanmiddag en laat je maar lekker knuffelen door je man vanavond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven