de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
quote:merel29 schreef op 27 mei 2011 @ 08:20:

Alweer een topic vol.. pfff jullie kletsen een hoop zeg



"Oh trouwens Yam/Merel/Karan nog even over naaimachines Bij blokker kun je een toyota kopen voor 90 euro met 2 of 3 jaar volledige garantie. Is dat wat? Heb namelijk nog een bon van 10 euro liggen." (quote uit het oude topic)



Eva, ik zou het niet doen. Mijn lerares heeft het met toendertijd afgeraden. Maar het ligt er misschien ook aan wat je er mee wil gaan doen. Voor regelmatig gebruik zou ik toch voor een betere gaan.



Met mij, met ons, komt het echt wel goed, ik hoop dat de kleine van mijn schoonzus snel komt. Dan is die dikke buik ook verdwemen.



moeilijk merel





eva ik sluit me aan bij merel .. ik heb zelf een singer van 90 euro bij de kruidvat... bij vier laagjes dunne katoen begint ie al moeilijk te doen. jeans durf ik m niet eens te voeren.....
Alle reacties Link kopieren
Magic, dat klopt, Deca kan je ongesteldheid uitstellen. Had ik ook, niks om je zorgen over te maken!



Yill, welkom! Wat een heftig verhaal.



Dolfijn, hier gaat het ok. Ik probeer nog steeds niet teveel vooruit te kijken. Dat gaat niet altijd goed, maar vaak wel. Afgelopen week zijn we weer in het ziekenhuis geweest om de verdere gang van zaken te bespreken. Waarschijnlijk eind juli/begin aug een nieuwe poging, en dan met 2 embryo's! (als dat kan natuurlijk). Het frustrerende van het hele verhaal vind ik dat ze geen idee hebben wat er mis is bij ons en dat we bijna elke keer top-embryo's hebben. Dat voelt alsof de 'fout' bij mij ligt, omdat de innesteling niet lukt. Manlief ziet het gelukkig absoluut niet zo, maar het geeft mij wel een rotgevoel over mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Dotje; veel succes! Toi toi toi!



Merel:



Pfffff... druk gemaakt om niks. Gisteravond laat wast zover.

Net gebeld met kliniek en mag vanmiddag de uitgangsecho. Ben benieuwd....





Fijne dag iedereen!!
Lekker laten leven...
Alle reacties Link kopieren
Muisz, , natuurlijk ligt de fout niet bij jou. Je hebt geen controle over wat er binnen in je gebeurt, je kunt alleen maar afwachten en hopen. En juist dat je geen controle hebt maakt het soms zo moeilijk, je staat machteloos. Tenminste, zo ervaar ik het.



Ik vind het jurkje leuk, Yam. Waarom wil je dochter hem niet aan?



Dotje, heel veel succes vandaag. Hopelijk komen je eitjes er goed uit en heb je er niet al te veel last van.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het, abc, maar soms voelt het wel zo. Dan zie ik mensen met kinderen en dan voel ik me echt een mislukkeling dat dat bij ons niet lukt en dat mijn lichaam niet meewerkt. Onzin natuurlijk, want ik ken genoeg mensen zonder kinderen die ik helemaal niet zo zie.
Alle reacties Link kopieren
Dotjemol veel succes vandaag!

Heel herkenbaar Muisz. Maar probeer daar niet teveel aan te denken, want je schiet er zo weinig mee op. Fijn dat jullie voor een nieuwe poging met 2 embryo's gaan.

Bedankt voor jullie mening over de naaimachines, ik ga morgen naar een speciaalzaak en kijken wat ze daar hebben staan tweedehands.

Dolfijntje wat goed dat je weer volledig wil gaan werken. Respect!

Karan goede echo gehad dus, spannend hoor! Ik duim voor een hele goede score.

Yam wat een schattig jurkje!
Alle reacties Link kopieren
De punctie viel mij gelukkig erg mee! Uur ervoor 2 paracetamol met codeïne ingenomen. Ik kreeg een spuit met heeerlijk spul alsof ik net teveel gedronken had. Het deed wel pijn hoor en vooral het duwen op mijn buik vond ik echt niet aardig. De eitjes waren moeilijk te prikken zei de arts maar de pijn viel mij gelukkig mee.

Man moest 2x inleveren en dat vind ie niet leuk en nu maar duimen dat t lukt.

Er zijn zelfs 7 eitjes uitgekomen, zijn daar al blij mee. Morgen worden we gebeld over of er bevruchting heeft plaatsgevonden en de kwaliteit. En moeten wij beslissen over de TP. , 1 of 2. Nouja, morgen weer een dag.



Kga mijn bed zo weer uit, voel me prima en de zon schijnt. Beloof rustig aan te doen, starten met bakken van een appeltaart



En yam, ik was ook zo'n draak die geen zelfgemaakte kleding aan wilde. Tot mams besloot voor haarzelf te naaien, toen wilde en durfde ik ook. Tip?



Muisz ik herken het hoor alhoewel dat vaak geldt op dagen dat ik mij minder goed voel. Volgende week heb ik kinderverjaardag van nichtje staan en daar zie ik nu al tegenop. Al die happy koppels waarbij het op het oog lijkt dat ze kinderen op bestelling krijgen. "meid, begin niet aan een winterkind, das zonde van je verlof" Dan wil ik heeeel hard timmeren!

Het deed mij goed te horen dat er nu 2 buurvrouwen via IVF zwanger zijn, beiden voor 2e keer. Het gaat dus niet bij iedereen vanzelf, bij ons niet en bij meer niet. Ook al lijkt dat niet zo.

Karan, wat een score! Zit je niet tegen overstimulatie aan of snap ik er niets van?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dotjemol schreef op 27 mei 2011 @ 12:50:

"meid, begin niet aan een winterkind, das zonde van je verlof"

Waaaat?! Wat een opmerking. In welke wereld leven die mensen?

Mooi dat het goed gegaan is, Dotje! 7 is een hele mooie score!
Alle reacties Link kopieren
Goed zooo Dotje!!
Lekker laten leven...
Gevonden!



En al 3 pagina's volgeschreven door jullie. Ik neem er later wat meer tijd voor.



Succes voor de prikbitches en we kunnen nu dus voor Dotje op de tribune, of mis ik nog iemand anders?
Alle reacties Link kopieren
Hier zojuist mijn uitgangsecho gekregen; in mijn rechterzakje liggen er 7, in mijn linkerzakje 2. Da's samen 9. En 9 is mijn geluksgetal, al had ik meer gehoopt. Die 2 is wat magertjes...

Vanavond beginnen met spuiten 300 Gonal F. Dinsdag terug voor eerste FM.

En nu rennen want om half 4 is Liefzoon thuis en om 5 uur moet ik spik en span op een receptie verschijnen!



Daaaag!!
Lekker laten leven...
Alle reacties Link kopieren
helllo!!!!!!!!!!



Inderdaad, het is tijd dat we allemaal kei zwanger raken!!!!



Let's do it, heeeel veeel positivo moeten we hebben!!
Alle reacties Link kopieren
Dat is de spirit loekie!!



Veel succes dotje en alle anderen! Wij gaan er een weekje tussen uit.
Alle reacties Link kopieren
Wat een onwijs schattig jurkje yam!
Alle reacties Link kopieren
Yam: ik ben het eens met de rest, schattig jurkje!



Dolfijn: stoer ben jij hoor, weer volledig aan het werk gaan!



Magic: goed bezig met het broedwerk. Jij moet veel Gonal prikken zeg.



Loekie: amen.



Haiti: veel plezier!



Dotje: wat fijn dat het meeviel! Heb je goed doorstaan.



Ik zet vanavond mijn eerste Deca. Let the games begin.
Alle reacties Link kopieren
Taartje, prikbitch!



ik heb vannacht gedroomd dat ik de afspraak voor de fm vergeten was en dat de ars daar zo boos over was dat ie ons niet verder wou behandelen. Haha ik werd werd wakker en dacht direct, wat voor dag is het, zaterdag, geen maandag, oh gelukkig...
voor alle bitches!!
Alle reacties Link kopieren
Taartje, jaa, lekker prikken! Spannend dat het spel weer begint!



Eva; wat een nare droom en wat een opluchtind dat het dan zaterdag is, hahaha. Ik droom ook altijd veel van dat soort dingen. Pfff...



Gisteren de eerste 300 Gonal erin. Heerlijk weer met een prikpen. Gaat mij stukken beter af dan Deca. Ben erg ongesteld, maar voel me verder wel okay.



Fijne zaterdag allemaal! ;))
Lekker laten leven...
Alle reacties Link kopieren
Eva: wat een stomme droom! Ik herken het wel, heb er soms ook last van. Maar goed dat het zaterdag is vandaag.



Zo nu een douchebak te schrobben, die is vies, ik durf er bijna niet meer in te douchen.
Alle reacties Link kopieren
Taartje en MagiC lekker aan 't prikken, spannend! Ik duim voor zo min mogelijk bijwerkingen.



We zijn net gebeld: vijf zijn er bevrucht en maandag 14.00u is de TP. Jee, wat een spannende tijden. En we beginnen pas net hoe moeilijk zal dit zijn als je dot al keer op keer hebt doorstaan. Daarom een stevige knuffel voor jullie allemaal!

Fijne zaterdag.
Alle reacties Link kopieren
Jemig MagiC wat moet jij veel GonalF spuiten! Ik moest maar 150. En geen zorgen over het aantal hoor, ik had er de 1e keer 6 waarvan er 2 zijn bevrucht (IVF) terwijl het À kwaliteit eitjes waren, daarna 8 eitjes waarvan er 6 zijn bevrucht (icsi) en ook allemaal goed genoeg voor terugplaatsing en invriezen. Mijn gyn's streven is 6-8 eitjes. Hij heeft het idee dat ze dan vaak ook van goede kwaliteit zijn en dat was bij mij dus ook steeds het geval. Dus geen zorgen maken op voorhand!

Dotje, hoe voel je je vandaag?

Karan heb je nog gehoord wanneer de volgende fm is?

Hier gaat het goed hoor, ben alleen wat minder online aangezien ik veel op het forum zit via mijn iPhone en dat werkt sinds de laatste update niet geweldig meer. Tenzij jullie elk half uur wat posten, dan kan ik het topic vinden, anders zakt het te ver naar onder en kan ik er niet meer bij.

Fijn weekend allemaal en sterkte alle prikkerds!
Alle reacties Link kopieren
Dotje wat een goed nieuws!! Succes een maandag..
Alle reacties Link kopieren
Eva: wat een droom! Gelukkig zijn de meeste dromen bedrog. Kan je nagaan hoeveel je er dus mee bezig bent, dat je er 's nachts nog van droomt.



Yam: ik had het al geschreven.... überschattig jurkje!



Dolfijn: superstoer en sterk ben jij hoor, weer volledig aan het werk gaan! Petje af!



Magic: goed bezig! Fijn dat deze prikpen je beter afgaat.



Haiti: veel plezier!



Dotje: wat fijn dat het meeviel! Vreselijk trouwens zo'n opmerking over een winterkind. Kan ik echt boos om worden. En dan nu maar liefst 5 bevruchtingen?!?! Woow! Wat goed! Ik wens je heel veel succes en geluk voor maandag!



Taartje: succes vanavond met je eerste Deca. Ik duim! En succes met je douchebak. Ik ken leukere bezigheden voor je vrije dag... jak! Maar ja, moet ook een keer gebeuren natuurlijk.



Verder hier een beetje sombere Blog! Zat net op een verjaardag met iemand die hoogzwanger was en trots vertelde dat ze precies 4 jr leeftijdverschil had gepland. Want dan hoefde ze geen 2x kinderopvang tegelijkertijd te betalen. Als de oudste dan naar school gaat, gaat de jongste pas naar het kdv. Ik kan dan zó verdrietig worden van die opmerkingen en dus eigenlijk gewoon stikjaloers. Hoe heerlijk is dat, als je dat gewoon maar effe kan plannen? Soms vraag ik me af of ik die miskraam wel goed verwerkt heb. Er schrijven hier vrouwen die veel ergere dingen hebben meegemaakt en redelijk vrolijk verder gaan met hun leven. En mij lukt dat alleen met vlagen. Dan maak ik tegenwoordig ook nog de nodige ruzie met Blogman.... grrrr!!!!! Waarom kijk ik toch steeds naar wat ik NIET heb ipv naar wat ik WEL heb?
Blog tuurlijk is het moeilijk om je miskraam te verwerken! Je was zo blij, zomaar ineens spontaan zwanger! En nu hangt het weer als een zwaard boven je hoofd. De mmm waarin je niet je eigen keuzes mag maken en geen baas meer bent over je eigen lichaam. De eerste keus die je niet zelf mocht maken is al geweest: je mocht geen IUI terwijl je er zo klaar voor bent om weer zwanger te worden. Je hebt er geen controle over en dat is zo moeilijk te accepteren denk ik. En iedereen verwerkt dingen op zijn/haar eigen manier en snelheid, daar zijn geen regels voor!



Over de opmerking "winterkind" toen ik in verwachtig was van Ko maakte schoonzus ook zo'n soort opmerking. Dat het in die periode al zo druk was met verjaardagen. Terwijl ze gewoon wist hoe het zat en hoe lang we op de zwangerschap hebben gewacht.
Alle reacties Link kopieren
Blog, onderschat een miskraam niet. Het is bij mij nu bijna alweer een half jaar geleden en het kan nog zo pijn doen soms. Duurt lang hoor, voordat dit uit je systeem is.

Vooral als je niet in de luxepositie zit dat je kinderen maken kan plannen (jeetje zeg, ik kan daar ook erg verdrietig en boos van worden).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven