de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
Hallo eergisteren dw test gedaan. Gisteren uiteindelijk test te horen gwkregen met uitslag we weten het nog niet. Maandag opnieuw testen. Mijn waarde is 7 normaal

Moet het tussen de 50 - 100 zijn. Onder de 5 is niet zwanger. Er kunnen twee dingen aan de hand zijn. Zwanger geweest en is nu aan het afbreken of laten nesteling. Ik heb gisteren bruine afschijding gehad. Ik heb wel een zwanger test gedaan die zegt wel dat ik zwanger bent. Weet niet meer wat ik moet denken. Nog later wachten. Maar het beste van hopen.
Alle reacties Link kopieren
Brigitte, wat een spanning! En nu moet je dus maandag opnieuw een bloedtest?



Ik zag trouwens, toen ik even in de tabel aan het kijken was (kan nog niet alles onthouden hoor) dat dit de 2500ste post is. Dat is toch de limiet?

Kaetje, moet jij dit 'melden'?

Eeehh.. het is pas de 2450ste post.. sorry.. ben nog niet helemaal wakker..
pop77 wijzigde dit bericht op 19-08-2011 09:33
Reden: kan niet rekenen..
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jee Brigitte wat ontzettend spannend!! Sterkte met wachten..
Alle reacties Link kopieren
Brigitte, wat ontzettend spannend! Het kan dus heel goed zijn dat je zwanger bent, ooo balen dat je tot maandag moet wachten, sterkte!!
Brigitte, poeh, das wel spannend zeg!! En dan weer wachten. Je wacht wat af zo in de MMM...

Hopelijk krijg je maandag heel goed nieuws



Pop, klopt hoor! Bij elke 2500 postings (ongeveer, ze kijken niet op 10 of 20 meer) open ik een nieuw topic en gaat de tabel weer mee.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, wat kletsen jullie lekker door! Ik lees wel mee maar reageer niet altijd. Soms omdat ik niet weet wat ik moet zeggen en soms omdat ik te verdrietig/boos ben om wat op papier te zetten.



Magic, heel veel sterkte in deze moeilijke periode.



Eva, knuffel en klus ze. Over een paar weken ga ik ook aan de bak.



Abc ik blijf
Alle reacties Link kopieren
Vandaag nog een test gedaan niet zwanger. Bruine afscheiding.

Helaas het is weer niet gelukt. Nog een poging en dan is het voorbij. Mijn man wil deze zelf niet meer doen. Hij heeft zo veel pijn. Hij denk dat we kinderloos worden voor de rest van onze leven.



Het doet zo veel pijn.
Alle reacties Link kopieren
Brigitte Oh meisje wat moeilijk allemaal..
Alle reacties Link kopieren
Nu eventjes een time out. Niet meer aan kinderen denken.

Heb nog een test gedaan en krijg ook bloed. Wat doet het pijn.

Gelukkig is het mooi weer, lekker gaan wandelen.
Alle reacties Link kopieren
brigitte, knuffel van een meelezer
Alle reacties Link kopieren
Brigitte, wat een narigheid. Dikke
Alle reacties Link kopieren
Oh Brigitte, wat een teleurstelling! Wat zaten was het ook onzeker, al die emoties. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Brigitte, wat moeilijk allemaal meis.
Alle reacties Link kopieren
Brigitte: wat een verdrietig nieuws voor jullie



Je wacht inderdaad wat zo in de loop der jaren.....
Alle reacties Link kopieren
Wat erg Brigitte, sterkte gewenst



Mijn vorige bericht is op de een of andere manier pas uren later en voor de helft geplaatst, sorry als het misplaatst over komt
Alle reacties Link kopieren
Magic, als het goed is ben je nu thuis. Wat moeilijk allemaal voor je. Ik hoop dat je goed afscheid kunt nemen. Wat wordt er veel van je gevraagd. En dat je je moeder kunt bijstaan. Heeft ze veel steun van mensen om haar heen?



Abc, voor jou blijft het dus spannend. Ik duim door.



En wat verdrietig voor jou Brigitte!



Met smurf gaat het allemaal net aan. Hij is vaak verdrietig, maar doordat hij nu kan praten is het beter te handlen voor hem. Hij kan nu een beetje uitleggen wat hij voelt en wij proberen dan zijn zorgen weg te nemen. En hij kan ook echt heel vrolijk zijn. Merel, hij blijft gelukkig nog de rust vinden om te eten. Nu maar hopen dat vee rust hem goed doet en dat hij steeds sterker wordt, zowel lichamelijk als emotioneel.
Brigitte, Wat verdrietig meid...



Sammy, jij ook een omdat jullie zo veel zorgen hebben om jullie kleine man.
Alle reacties Link kopieren
Help ben net 8 dagen te vroeg ongesteld geworden en wil me aanmelden voor IVF in Apeldoorn.

Hoe moet ik dat doen??

Moet ik wachten tot na het weekend?
Ik heb geen idee KK! Moet je meteen beginnen met de pil oid?

Heb je al telefoonnummers ed gekregen? Toen we in de ICSI procedure zaten hadden we telefoonnummers gekregen voor overdag, 's nachts en ook weekend. Als je die al hebt zou ik gewoon bellen. En anders morgen gewoon bellen naar de poli. Met ICSI/IVF etc. doen ze op zaterdag toch ook puncties en terugplaatsingen als dat zo uit komt?
KK, dat is schrikken! Ga je het lange prikschema volgen? Ik had dat lange schema en begon op dag 21 met deca. Tot maandag wachten is dan geen probleem. Voor het korte of een ander schema weet ik het niet. Maar waarom bel je morgenochtend niet de dienstdoende gyn niet, die kan je vast geruststelllen (daar heeft hij dienst voor;-))



Brigitte, balen zeg!



Sammy



Magic, sterkte in deze moeilijke tijden. Ik vind de ring die je gekocht hebt een mooi symbool.
Alle reacties Link kopieren
Jusa ik moet ook dag 21 op de deca.

Alleen Apeldoorn is een transportziekenhuis en er moet wel plaats zijn.

Heb net op internet gekeken maar kan Nergens een weekend telefoonnummer zien?!

Ja voor de spoedeisende hulp maar dat lijkt me ook wel weer overdreven.
Maar moet je ook de pil slikken?
Alle reacties Link kopieren
Nee.





Heb net de papieren gevonden, officieel kan ik maandag pas bellen.

Voor de zekerheid bel ik morgen nog effe het ziekenhuis om het te bespreken.
Ah ok. Anders zou je morgen ofzo misschien met de pil kunnen beginnen en maakt het niet zo veel uit dat je eerder menstrueert. Dan moet je de pil langer doorslikken zeg maar. Zo hebben ze het bij ons wat strakker kunnen plannen, met de pil en de Deca. Maar dan nog weten ze niet precies hoe lang je gestimuleerd moet worden tot de punctie. Het hoeft geen probleem te zijn denk ik. Sommige vrouwen moeten 7 dagen spuiten en krijgen dan de pucntie, andere vrouwen pas na 14 dagen spuiten. Dan heb je ook een verschil van 7 dagen.

Hopelijk kunnen ze je morgen vast wat meer vertellen...
Alle reacties Link kopieren
Brigitte, wat erg dat het niet gelukt is! Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. Sterkte, meis.



Abc, je houdt het spannend. Pff, lijkt me zenuwslopend zoiets. Kun je niet bellen met het ziekenhuis zodat ze kunnen kijken of alles nog ok is?



Wij zijn van de week naar een informatiebijeenkomst over pleegzorg geweest. We kwamen er allebei met een heel positief gevoel vandaan. Dit is een goed alternatief! Dat geeft me heel erg veel lucht, merk ik. We gaan nog even door met de IVF, maar mocht dat niet lukken, dan gaan we voor pleegzorg. Het komt dus hoe dan ook goed. Door dat idee voel ik me beter dan ik me in tijden gevoeld heb!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven