Dochter wil gothic worden

23-04-2017 16:31 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter van 13 heeft me laten weten dat ze gothic wil worden. Ze wilde al langer zwarte kleding en een zwarte fiets... nu wil ze ook allemaal printjes en oorbellen met doodskoppen.



Ik weet niet hoe ermee om te gaan. Op haar Instagram wordt kritiek gegeven door klasgenoten
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 23 april 2017 @ 17:35:

[...]





Ja onwijs duur inderdaad. En zwaar



Loodzwaar Ik kon er niet mee fietsen, knieën raakten het stuur

Ze waren wel cool. Dikke plateauzolen met daarin drie gaten en in die gaten spiralen.
Alle reacties Link kopieren
Bestaat dat écht nog, onder jongeren/kinderen, gothic? Is toch iets van 20 jaar geleden, lijkt me. Zie eigenlijk nooit meer jongeren die echt goth zijn.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:blue_lagoon schreef op 23 april 2017 @ 17:39:

[...]





Wat gaaf Cateautje. Sowieso lees ik je altijd graag over je zoon. Je praat zo liefdevol over hem en jullie klinken als een leuk duo samen!Ja, hij is mijn beste vriend.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 23 april 2017 @ 17:43:

[...]



Ja, hij is mijn beste vriend. Dat vind ik oprecht heel mooi
quote:pejeka schreef op 23 april 2017 @ 17:42:

Bestaat dat écht nog, onder jongeren/kinderen, gothic? Is toch iets van 20 jaar geleden, lijkt me. Zie eigenlijk nooit meer jongeren die echt goth zijn.Nee, dat is een blijvertje.
quote:pejeka schreef op 23 april 2017 @ 17:42:

Bestaat dat écht nog, onder jongeren/kinderen, gothic? Is toch iets van 20 jaar geleden, lijkt me. Zie eigenlijk nooit meer jongeren die echt goth zijn.Kom jij wel eens buiten?
Oooo New Rock heeft cowboylaarzen
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 23 april 2017 @ 17:45:

[...]





Kom jij wel eens buiten? Vaak genoeg en of je het gelooft of niet, ik heb vele vrienden die goth waren, kwam op festivals in die tijd waar vele goth's rondliepen... maar ik zie ze echt nog maar zelden in het wild onder jongeren onder de 20...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 23 april 2017 @ 17:52:

[...]





Vaak genoeg en of je het gelooft of niet, ik heb vele vrienden die goth waren, kwam op festivals in die tijd waar vele goth's rondliepen... maar ik zie ze echt nog maar zelden in het wild onder jongeren onder de 20...

In Rotterdam breek ik er m'n nek over.

Is een zeer levende stroming.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 23 april 2017 @ 17:38:

Docs zijn ook nog eens heel fijn. Ik zou het alleen maar leuk vinden als mijn kind die draagt!

De schoenen waarin ik het snelste bloed en blaren heb. Wat een waar drama.



Inderdaad wel jaaaaaaren op kistjes van de dump gelopen. Dat waren net slofjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 23 april 2017 @ 17:53:

[...]



In Rotterdam breek ik er m'n nek over.

Is een zeer levende stroming.OK, kan. Leuk dat het nog bestaat!
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Hier zou ik mijn dochter mee naartoe slepen.





Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 april 2017 @ 17:30:

Goh, wat een boel merkkleding allemaal. Wij liepen gewoon in merkloze zwarte vodden rond, en als die niet vodderig genoeg waren maakten we er zelf nog wat gaten bij met bleekwater. En bij gebrek aan geld voor docs betrokken we ons schoeisel bij de plaatselijke legerdump. Het enige waaraan ik echt heel veel geld besteedde was make-up.Dat is in je avatar nog steeds te zien
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook een gothic dochter! Dat zou ik echt heel leuk vinden.
quote:Cateautje schreef op 23 april 2017 @ 17:56:

Hier zou ik mijn dochter mee naartoe slepen.





[afbeelding]Ik ook als het niet zo ver weg was.
Alle reacties Link kopieren
Ik was/ben ook gothic..vroeger heette dat new wave..draag nog steeds zwart met piercings etc.

Mijn haar verf ik niet meer door allergie (opgelopen door vele verven????)..dr Martens en vroeger Punch schoenen. Gatenpanties etc.

Veel alto/new wave concerten en feestjes.

Niet alles is zwart en snijden en wat men er altijd bij verzint.

Hier is nog steed slevende kraak scene waar veel altos (jong en oud) rondloopt..van skater tot goth van punk tot stadsfarmer.

I like it.

Oh..en ja..gewoon geslaagd in t leven met diplomas, werk en relaties.
quote:Star schreef op 23 april 2017 @ 18:05:

[...]





Ik ook als het niet zo ver weg was.Ik reis met het OV en een kaartje van het Kruidvat is een koopje. Zou van de reis ook een dagje uit maken, met broodjes en wat te drinken, misschien wat te lezen, maar ik hou dan ook veel van treinreizen, misschien scheelt dat.
Ik zeg doen. Elk excuus om veterlaarzen met plateauzolen te dragen is goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:MoirenPhae schreef op 23 april 2017 @ 17:53:

[...]



De schoenen waarin ik het snelste bloed en blaren heb. Wat een waar drama.



Inderdaad wel jaaaaaaren op kistjes van de dump gelopen. Dat waren net slofjes.Ja blaren en bloed horen erbij, met inlopen. Maar dat gaat over en dan zijn het net pantoffels.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 23 april 2017 @ 18:27:

[...]





Ja blaren en bloed horen erbij, met inlopen. Maar dat gaat over en dan zijn het net pantoffels.Zelfs na jaren loop ik nog blaren en bloed.
quote:pejeka schreef op 23 april 2017 @ 17:52:

[...]





Vaak genoeg en of je het gelooft of niet, ik heb vele vrienden die goth waren, kwam op festivals in die tijd waar vele goth's rondliepen... maar ik zie ze echt nog maar zelden in het wild onder jongeren onder de 20...Ga 24 en 25 juni effe naar het Stadspark, kun je het hele weekend je lol weer op
Alle reacties Link kopieren
quote:MoirenPhae schreef op 23 april 2017 @ 18:30:

[...]



Zelfs na jaren loop ik nog blaren en bloed.bloed is enorm gothic, goed bezig dus.
quote:MoirenPhae schreef op 23 april 2017 @ 17:53:

[...]



De schoenen waarin ik het snelste bloed en blaren heb. Wat een waar drama.



Inderdaad wel jaaaaaaren op kistjes van de dump gelopen. Dat waren net slofjes.





Ik heb vorige jaar Dr Marten's gekocht die dat niet hebben. Geen blaar gehad, super mooi leer, zacht voetbed en net even wat hipper qua model . Al vind ik de oudjes ook nog steeds erg mooi. DM's Newton ( LITE dacht ik) Boots



Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt nog nooit Dr Martens hoeven inlopen. Vroeger niet en nu niet. Ik draag ze ook nog steeds.
Alle reacties Link kopieren
Lekker laten gaan, waait waarschijnlijk wel weer over. Ook ik wilde op die leeftijd gothic worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven