Dubatti kinderwagen of Joolz?

28-05-2016 21:50 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben zwanger en mij aan het oriënteren op een kinderwagen. Eigenlijk hadden we al gekozen voor de Joolz, tot ik donderdag bij Babypark kwam. De verkoper had een enorme kennis over alle wagens en was ook erg positief over de Joolz maar wilde ons ook de Dubatti laten zien. Ook een heel mooi ding en erg stevig. Nu lees ik verschillende dingen op internet maar nog heel weinig omdat de Dubatti vrij nieuw is. Ik heb gevraagd aan de verkoper of Dubatti een eigen merk van Babypark is, hij ontkende dit maar op internet lees ik anders.



Mijn vraag is nu: wie o wie kan mij meer vertellen over deze keuze en over de Dubatti?



Ik ben benieuwd, dank alvast!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Dubatti en t is idd een eigen merk van Babypark. Was Kees je verkoper?! Ben nog steeds blij ermee, rijdt heel soepel. Is makkelijk mee te nemen en hij is gewoon schitterend. Enige nadeel is dat je niet veel opbergruimte hebt.
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring met Dubatti, heb zelf een Joolz.

Ben er erg tevreden over en is handig in gebruik. Is ook handig in te klappen.

Alleen het boodschappenvak onderin is niet heel groot.
Alle reacties Link kopieren
Joolz! Wij twijfelden destijds tussen de Joolz Geo Tailor en de Dubatti. Dubatti erg mooi en strak qua vormgeving en design maar 1 groot nadeel, namelijk de bergruimte onder de wagen! Erg klein mandje en daarnaast mag je maar beperkt "extra" gewicht aan de Dubatti hangen in de vorm van extra tassen en kiepgevaar. Dit geldt overigens ook voor de Joolz Day maar hier is het mandje onder de wagen al iets ruimer. We hebben voor de Geo gekozen en het is echt een super wagen! Ruime bak (kindje kan tot ruim 7 maanden erin), heel makkelijk in en uit te klappen en dus die hele fijne ruime mand eronder! Stop hem echt helemaal vol. En qua design vind ik de joolz eigenlijk net zo mooi. Wij hebben de Tailor gekozen met een soort van spijkerstof en bruine handvatten, plus goede deal kunnen maken met zitting, voetenzak en luiertas. Enige minpunt; superpopulaire wagen en stof dus we komen heel vaak dezelfde tegen. Als je iets meer te besteden hebt kun je de Tailor wel customizen qua wielen, frames en stiksels.
If you are still waiting for that one person to change your life, just look in the mirror....
Wij waren direct verliefd op de Joolz. En nu, na bijna 1 jaar intensief gebruikt te hebben, ben ik nog steeds super blij met onze keuze. We hebben de joolz day maar dan ook met een extra boodschappentas erbij. Wagen rijdt erg lekker en is super wendbaar.. makkelijk in- en uitklappen en is lekker licht..

En je ziet de joolz wel erg vaak dus origineel is het niet; maar al mijn vriendinnen hebben ook een Joolz en zijn super tevreden. .

Succes met je keuze!
Alle reacties Link kopieren
Welke vinden jullie fijner rijden? Welke kun je beter in en uit klappen? Welke past beter in jullie auto? Voor welke zijn er beter assesoires te krijgen? Oa dit soort zaken vind ik belangrijk belangrijk.



Eij hebben een paar jaar geleden de joolz day gekocht toen ik zwanger was van mijn oudste, wat een heerlijke wagen vind ik dat! Hij heeft al heel wat kilometers gemaakt.

Maar eerlijk is eerlijk ik heb amper ervaring met andere wagens, dus kan niet vergelijken.
Alle reacties Link kopieren
Hier vandaag een dubatti one besteld. Hebben in de zaak rondjes gelopen met een mutsy evo, joolz geo, bugaboo cameleon en de dubatti one. Het was even spannend tussen de joolz en dubatti. De rest viel al snel af, voelde te gammel bij het frame. Tussen de joolz en dubatti zit weinig verschil qua gebruikersgemak volgens mij. Ik vind de dubatti persoonlijk iets steviger aanvoelen. En ik vind het design veel mooier!! Strak, stoer en compact! Je hebt idd wel weinig opbergruimte onder maar wij hebben er een boodschappennet bij gekocht die je achter de buggyzitting kan hangen. En die is best ruim. Verder vraag ik me af hoeveel opbergruimte ik nodig heb dus vind het prima zo. Hij is heel makkelijk in te klappen en makkelijk op te bergen doordat het frame rechtop blijft staan. Scheelt weer ruimte! Het loopt ook fijn moet ik zeggen. Over de dubatti had ik nog helemaal niks gelezen op internet (de rest wel) en heb vooral op gevoel gekozen. Later las ik wel wat dingen over de dubatti en niet iedereen is er over te spreken. Maar goed over iedere kinderwagen zijn er mensen wel of niet te spreken. Het is vaak zo persoonlijk. Helaas heb ik dus nog geen gebruikerervaringen voor je. Succes met je keuze!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven