Een mooie zomerdag deel IX

19-06-2011 20:01 2462 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op: ''een mooie zomerdag deel IX''



Birds flying high

You know how I feel

Sun in the sky

You know how I feel

Breeze driftin' on by

You know how I feel

It's a new dawn

It's a new day

It's a new life

For me..

And I'm feeling good



Naamstand van zakenNieuwsFedeuitgerekend april 2011, zoon Babyboy is geboren!!!! Christinauitgerekend mei 2011, zoon en dochter De Tweeling is geboren WishUitgerekend juni 2011Babygirl is geborenLieke uitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren Juniperuitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren Elisauitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren Earthuitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren Floweruitgerekend augustus 2011, dochterVerlof!!! Kristinuitgerekend november 2011 20 weken echo was goed. Jongetje/meisje?? blijft een verrassing voor ons Gerbera Uitgerekend eind februari / begin maartMeeleesmodus Elmie in de meeleesmodus Gaat voor ICSI, start na de bruiloft Draaiorgelin de meeleesmodusGaat voor eiceldonatie nu eerst lekker op vakantie Shain de meeleesmodus Kimmiein de meeleesmodusOnderzoeken afgerond. Geen oorzaak gevonden voor infertiliteit. Nu 3-6 maanden zelf proberen, anders weer zh Miekiein de meeleesmodus



Een mooie lentedag deel VIII
Aha! Gevonden!!!'
Mooi Flower!!
Alle reacties Link kopieren
Das snel
Ik heb vandaag al 3 wassen gedraaid, en ben nog niet klaar. Ik lijk wel zwanger en met verlof :-)

Ook gewerkt, en gestofzuigd :-)

Nu lekker wat hangen. Zo lekker film kijken.
Alle reacties Link kopieren
Mooi, Flower! Van wie is het gedichtje?



Actief hoor Draai! Sinds wij onze nieuwe wasmachine hebben met een extra groot laadvermogen hoeven we nog maar 3 wasjes in de week te doen, daarvoor was het 5 soms wel 6.

Jij wilt gewoon alles lekker schoon hebben voor de vakantie! Dan kom je in een ogeruimd huis thuis (vind ik ook altijd zo fijn).



Enne doe maar geen Chartje hoor.
Is een liedje toch? Pas gecovered door Michael Buble, maar origineel van..... Nina Simone??



Earth: misschien is dat het ja, maar ik moet nog bijna 2 weken werken. Maar goed, als ik wil opruimen kan ik het beter maar meteen doen. Die drang heb ik niet zo vaak :-)
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad gelijk gebruik maken van de schoonmaakdrang. Je kan dan zo blij zijn doordat een opgeruimd huis ook vaak een opgeruimd hoofd is.



Vriend is niet zo bezig met mijn verlof. Wel kijkt hij al enorm uit naar mijn toekomstige nesteldrang. Verder is hij meer met de uitgerekenende datum bezig, want ja dan komt Wereldbaby volgens hem.
Hahaha, dus als jij 2 weken voor de datum hem wakker maakt en zegt: het is begonnen! Dan gelooft ie je niet eens en draait ie zich weer om :-)



Ik ga tv kijken!
Alle reacties Link kopieren
I'm here!



Leuk gedaan flower! En zou je het erg vinden als ik die wandplank ook koop?

Ik ga hem nog wel anders stylen, hoor!

Maar hetmpas goed bij het kamertje.



Nou, de man is terug maar helemaal versleten.....

We gaan zo lekker op tijd naar bed!
Alle reacties Link kopieren
Liedje is geloof ik zelf niet origineel van Nina Simone... Maar wel erg mooi en de tekst vindt ik toepasbaar op ons cluppie!



Wij hebben ook zo'n wasmachine met 7 kilo trommel. Ideaal vind ik het... Lekker handig straks ook met de beeb.



Fijn dat je man weer terug is Elisa... En geen probleem hoor van die wandplank. Hoop dat ze hem nog hebben, hij was twee weken geleden in de opruiming voor 24,95! Dus lekker goedkoop ook nog.
Alle reacties Link kopieren
Earth: bedankt trouwens voor die boekentip! wij hebben zo'n winkel in de stad, maar heb niet altijd zin om daar rond te struinen... Online is lekker makkelijk!
Alle reacties Link kopieren
Flower, voordeel van deze site is dat ze ook nieuwe boeken hebben. Die winkel die jij bedoelt heeft alleen oude titels van minimaal 1 jaar oud in de winkel liggen.



Wanneer er een nieuw boek verschijnt raken er altijd een aantal beschadigd van het transport naar de boekhandel. Deze mag ze terugsturen en dan kan deze site ze met een maandje opkopen. Ik hield altijd een lijstje bij van boeken die ik graag wilde kopen en dan zocht ik daar eens in de maand naar. Echt heb al 2 jaar geen boek meer voor de normale prijs gekocht.



Flower, tekst is inderdaad erg toepasbaar op ons clubje!



Draai, ik zie het al helemaal voor me. Snurkende, niet wakker te krijgen vriend en ik maar gillen 'het is begonnen hoorrrr'. TV kijk ze.



Slaap lekker Elisa!
Alle reacties Link kopieren
Leuk een nieuw topic!



Morgen klets ik weer bij, ga nu naar bed.
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Alle reacties Link kopieren
Present maar ook ik kruip mijn bedje in. De dag was alweer lang genoeg voor een gejetlaggede Sha!



Ps: Flower, daar waar ik was was het weer heel lekker! Maar daar waar ik mijn stopover maakte was het ietsje minder goed.
Alle reacties Link kopieren
Flower, wat heb je 't weer leuk gedaan met dit nieuwe topic! Zag 'm meteen staan met de app :-)

Moeten jullie nu nog veel aan het kamertje doen?



Sha, welcome back!! Nee je wordt hier niet vrolijk van het weer.. Wat ontzettend balen dat het met die pillen nog niet heeft gewerkt



Haha, Earth! Je vriend kijkt uit naar jouw nesteldrang? Wat heeft hij in gedachten dan? :Imao:

Ik zei voor mn verlof steeds: 'dat ga ik in mn verlof doen'. In mn verlof had ik er helaas niet altijd de energie meer voor.



Fede
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, ik kom alleen even zwaaien, morgen klets ik weer bij!
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook morgen even posten. Ben toch wel heel erg moe.



Om nog even op een vraag terug te komen. De verloskundige wilde wel op huisbezoek komen, maar dat vond ik niet nodig. Ik ga namelijk woensdag voor controle en weet eigenlijk ook wel zeker dat ik sinds vrijdag middag de baby voel. Dat stelt me wel gerust.



De rest komt morgen! Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen!

Werk ze allemaal vandaag!



Hier weer slijm en pijnlijke tepels... Je zou er gek

van worden....
Alle reacties Link kopieren
goeiemorgen! Ik ben echt veel te vroeg wakker voor mijn doen.. En echt klaarwakker! Nou ja,dan ga ik maar opstaan.. Het is vandaag mijn eerste verlofdag in mijn eigen zaakje. Voelt wel relaxt.:-)



Draai,wat vreemd? Zou je weer een eisprong hebben binnenkort? Ga je testen?
Alle reacties Link kopieren
flower,ik ga even kijken vandaar bij de leen! Is idd niet duur.. Mag ook wel eens;-)!



Het geld vliegt eruit.. We willen nog een nieuwe tuinset van de trouwcentjes.. Maar wat zijn die sets duuuur! Pff. En een babyfoon en een nieuwe camera.. Allemaal lekkere dure dingen.. Maar goed vandaag komt er missschien een koper voor mijn paardentrailer,dus wie weet hebben we een extra centje!



welke babyfoon hebben de nieuwe mama's en mama's to be gekozen?
Elisa, testen heeft weinig zin, ik heb namelijk altijd een positieve test. Maar de streep van gisteren was dikker en feller dan van vrijdag. En zo'n verschil met controle streep had ik niet eerder gezien. Dus maar voor de zekerheid even gebruik van gemaakt gisteren.



Geniet van je verlofdag! :-)

Over de uitgaven, soms moet het..... Maar misschien kan je het wat spreiden?
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan draai



Is ook verstandig idd. Het is nu eenmaal een duur jaar voor of ons... Maar ja we willen ook zoveel, hè haha
Oh dat herken ik hoor, dat alles in 1 keer moet, en je zoveel wilt!



Ik ga maar eens aan het werk!
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!!!



Over 3 weken vakantie en dan weer volop tijd om bij te lezen en te schrijven. Jippie!!!



Wb sha en Kris!



Gelukkig dat alles weer goed is Kris, wat schrikken zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven