Ei(nde)loos ouwehoeren

04-05-2011 21:31 569 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het kletstopic voor stoere vrouwen die verder gaan na een miskraam of andere ovulaire onzekerheden.

Wil je het de ene dag wel en de andere dag totaal niet hebben over eieren of zwanger worden gerelateerde zaken? Iedereen mag meeschrijven!

Gedoe met geklutste eieren of de zoektocht ernaar? Schrijf erover! Dit is de plek om te ouwehoeren, verdriet te hebben om verlies, dagelijkse beslommeringen en andere hormonaal gedoe.



Iedereen mag meeschrijven en op elk moment instappen!



(edit: ikzelf en hopelijk de andere dames van dat topic hebben hier meegeschreven)
Alle reacties Link kopieren
Hallo taartje,



Een nieuw topic, wat leuk! Ik las dat jij vorige week jarig was, nog gefeliciteerd! Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Wat jammer dat de baan niet is doorgegaan, dat is wel echt een tegenvaller. Ik kan me het faalgevoel dat je had goed voorstellen, maar toch wil ik je zeggen dat het niet nodig is. Er zullen altijd mensen zijn die net weer wat meer ervaring hebben of net iets hoger zijn opgeleid, maar dat wil niet altijd zeggen dat ze ook echt beter zijn dan dat jij bent. Het is rot dat je de kans niet krijgt om te laten zien wat jij in huis hebt. En met jouw ambitie om je te ontwikkelen heb je vast heel veel in huis. Ik hoop dat je snel de kans krijgt om jezelf helemaal te laten zien. Hoe gaat het met je ziekenhuisafspraken? Hoe sta je er nu in?



Sha, hoe gaat het met jou? Op het wachtbankje las ik? Heb je, je ei gevonden? Ik ben benieuwd wat je cyclus gaat doen, maar vooral hoop ik dat je gewoon zwanger bent. Je bent trouwens wel van alle markten thuis, ik heb met veel bewondering naar je site gekeken, wow!



Sanneke, ik begrijp helemaal dat je, je even terugtrekt. Ik word ook altijd onrustig van ovulatietesten en eispeurtochten. Ik weet niet wanneer mijn eisprong is en vertrouw op de natuur, dus ga er vanuit dat mijn vriend mij woest aantrekkelijk en onweerstaanbaar vindt tijdens de eisprong. Weet je wel waar je ergens in je cyclus zit?



Pekoe, fijn te horen dat het met jou goed gaat. Jouw eisprong is al een tijdje terug toch? Denk je dat het raak kan zijn? Heb jij nu trouwens lekker vakantie? Ga je nog iets leuks doen?



Met mij gaat het goed. Ik ben helemaal niet bezig met zwanger worden en heb daarom even niet gereageerd. Heb de laptop sowieso even met rust gelaten. Maar het gaat goed. Ik ben dolgelukkig met mijn pup en word er helemaal rustig van. Ben ook heel trots want hij leert snel, is al zindelijk (na 1,5 week!) en is gewoon heel vrolijk. Ik ben weer veel aan het lezen en aan het schrijven. Maandag heb ik de kijkoperatie gehad. Baarmoeder was helemaal schoon, geen verklevingen, cystes, vleesbomen en ook de eileiders waren volledig toegankelijk. Van het ziekenhuis daarom alweer groen licht gekregen (ook al zit er nog steeds hcg in mijn bloed, ook na menstruatie). Toch wachten wij het bezoek aan Gent nog even af en als ook dat goed is, gaan we weer een poging wagen. Wat ik zelf erg raar vind, is dat mijn verdriet na miskraam drie veel minder overweldigend en overheersend is dan na miskraam twee. Ik hoop dat ik zo rustig blijf en dat ik over een tijdje net als jullie weer zwanger ben en dat het goed gaat.
Alle reacties Link kopieren
Die laatste zin staat er een beetje raar, maar wat ik bedoel is dat ik hoop dat wij allemaal over een paar maanden zwanger zijn en zwanger blijven.
Alle reacties Link kopieren
Ha! Leuk topic! Luchtiger ook... Ik ben erbij!!



Taartje,ik heb je schandelijk verwaarloosd door niet op je baan te reageren. Die schoot er door drukte ff bij in terwijl ik me had voorgenomen er een lange speciale post voor te schrijven.. Excuus! ik beloof beterschap!



Morgen meer reactie, moet nu eerst even slapen want heb een paar hectische dagen gehad...:(
Alle reacties Link kopieren
Cha: die laatste zin snap ik wel. Het is ons allemaal gegund. Ik kan me niks voorstellen bij het gevoel na een derde miskraam maar toch snap ik jouw rust wel. Bij de terugplaatsing in maart was ik ook erg rustig toen hij niet lukte (niet heel erg te vergelijken maar is meer om te begrijpen wat je bedoelt).

Wat gaaf van je pup! Kan me wel voorstellen dat het een positief effect heeft op je gemoedstoestand. Toch ook wel fijn dat de kijkoperatie niks raar liet zien. Ben wel benieuwd wat ze in Gent gaan zeggen.



Sha: heftige dagen, wil je er wat over kwijt? Hoop dat je lekker slaapt. Met een lamme arm en drukke dagen kan je ook niet overal aan denken dus ik vind het niet erg hoor, voel me niet verwaarloosd.



Morgen meer over mijn ambities, ik ga ook zo mijn bedje in.



Ik hoop dat er nog meer dames zich zullen aansluiten die troost mogen ervaren maar aan de andere kant hoop ik het niet, miskramen en dergelijke zijn gewoon rot (understatement van het jaar maar jullie snappen wel wat ik bedoel)
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!



Leuke intro, goed gedaan Taartje en Sha!



Cha, leuk weer van je te horen met zo goed nieuws. Gelukkig niets engs gevonden tijdens de operatie, een opluchting of niet? En wat gaat de pup snel, nu al zindelijk, dat is echt knap! Heerlijk om nu erop uit te gaan met de pup.



Sha, wow wat een site. Ziet er echt gaaf uit! Heel erg lekker trouwens ook, hmm, heb nu wel zin in een taartje. Hoe is het met je arm eigenlijk? Doet het weer wat het moet doen?



Hier heerlijk vakantie, echt lekker bijkomen.Vooral met het warme weer heb ik het toch wel heel erg zwaar zo. Deze week inderdaad wachtbankje, morgen moet ik ongesteld worden. Maar ik denk er gewoon niet over na, ik wil het nog niet weten.
Alle reacties Link kopieren
Hihi Pekoe. Het forum deed stom gisteren, dit topic was ook al twee keer geplaatst. Ik heb gevraagd of ze de andere willen verwijderen.



Vandaag lekker naar de kapper geweest, gewoon stukje er van af maar dat is altijd zo fijn!!
Alle reacties Link kopieren
quote:pekoe schreef op 05 mei 2011 @ 17:05:

Gevonden!



Leuke intro, goed gedaan Taartje en Sha!



Cha, leuk weer van je te horen met zo goed nieuws. Gelukkig niets engs gevonden tijdens de operatie, een opluchting of niet? En wat gaat de pup snel, nu al zindelijk, dat is echt knap! Heerlijk om nu erop uit te gaan met de pup.



Sha, wow wat een site. Ziet er echt gaaf uit! Heel erg lekker trouwens ook, hmm, heb nu wel zin in een taartje. Hoe is het met je arm eigenlijk? Doet het weer wat het moet doen?



Hier heerlijk vakantie, echt lekker bijkomen.Vooral met het warme weer heb ik het toch wel heel erg zwaar zo. Deze week inderdaad wachtbankje, morgen moet ik ongesteld worden. Maar ik denk er gewoon niet over na, ik wil het nog niet weten.



Wat hebbie-dan?



Taartje, hoe sta je nu in het banen-gedoe? Ga je actief naar iets op zoek, of is het meer go-with-the-flow nu je ook weet dat er een drukke IVF-tijd aan gaat komen?



Cha! Fijn om van je te horen en te horen dat het goed gaat. Onderzoeken afwachten lijkt me inderdaad fijn, een mensenbrein kan niet teveel leed tegelijkertijd aan denk ik.



Mijn arm is trouwens ok! Ben er blij mee dat ie-er nog aan hangt Ben verder lekker aan het werk, maar zit ook in een rare fase. Sluit me een beetje af voor de wereld, lijkt wel alsof het gerelateerd is aan het wachtbankje terwijl ik dat in essentie niet wil. Kan ook wel zijn dat het met mijn werk te maken heeft: in de avond ben ik gewoon gesloopt na een dag werken en lig ik het liefst lekker in bed te lezen. Wat er nog doorheen komt zeilen is dat mijn zusje ( tevens vriendin, dus niet zomaar iemand!!) een heel slechte uitslag van haar uitstrijkje gekregen heeft en ik me daardoor geraakt voel. Waarom ik? Omdat het me kwetsbaar maakt, wetende dat de mensen om me heen niet in goede gezondheid verkeren.
Alle reacties Link kopieren
Na jullie vorige topic ook regelmatig bekeken te hebben ga ik weer een poging doen tot schrijven op dit forum. Als jullie dat gezellig vinden

Na m'n eerste miskraam en vandaag eindelijk weer ongesteld te zijn, wil ik voorzichtig weer aan de toekomst denken. Vond het een redelijk traumatisch iets. Zwanger, echo, de groei die gestopt was geen miskraam krijgen. En dan de curettage, en alle pijn erna. Nu weer gelukkig, want ik doe het weer.



Ben onzeker over de toekomst maar zoals in de OP vind ik jullie stoere vrouwen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Minouzz!



Tuurlijk is dat gezellig! Ik vind eigenlijk ook dat we hier in dit topic gewoon "welkom" moeten zeggen in plaats van "helaas dat je hier bent". Want het vorige topic stond vol verdriet, terwijl we hier juist proberen een prettige toon te vinden en een balans tussen leed en onleed. Dus fijne zaken afwisselen met minder fijne zaken, en met elkaar's achtergrond in gedachten. Stoer, en soms ook een heel klein beetje minder stoer.



Misschien moet Taartje nog even in haar OP invoegen dat iedereen elk moment gewoon lekker in kan stappen!



Heb je elders op dit forum geschreven over je zwangerschap? Ik ga je even loepen. Ik vond mijn MK trouwens ook best traumatisch. Niet verwacht van te voren als ik er ooit eens over dacht dat het mogelijkerwijs zou kunnen gebeuren. Hoe heb je je eerste ongesteldheid ervaren? Ik vond het moeilijk, had veel flashbacks naar een paar weken daarvoor. Maar... inderdaad, JE DOET HET WEER!!!!!X-D



ps: Ik ben trouwens ook on-kapot. Heb het idee dat het nu in de 4e cyclus na mijn MK eindelijk weer "rustig" is. Geen buikpijnen etc.
Alle reacties Link kopieren
Minouzz, welkom en schrijf mee! Gezellig. Gek hoor, liever zien we je hier niet omdat we niemand een miskraam gunnen maar als het je dan overkomt, beter van je af schrijven dan opkroppen vind ik zelf. Maar wat Sha zegt ben ik het ook helemaal mee eens, daarom de correctie van de vorige zin.

Hoe lang was je zwanger?



Ik ga de openingspost aanpassen Sha, goed idee. Had het idee dat ik het er in had verwerkt maar een aanvulling dat iedereen op elk moment kan instappen is wel een goed idee.



Verbazingwekkend vind ik dat het zo blijft sluimeren in mijn gemoedstoestand. Ik blijf wat bedrukt en verdrietig. Het gaat zeker beter met me en ik ga weer de goede kant op maar toch. Gek vind ik dat. Vandaag had ik het er met mijn moeder over dat tot de uitgerekende datum je terugkerend blijft denken: nu was ik zover of hoe had ik er nu uitgezien en ga zo maar door....



Sha: had je een beetje een RSI arm of overbelast of iets dergelijks?



Morgen weer werken na een heerlijk dagje vrij. Afgelopen dagen wel gemerkt dat mijn sollicitatiebrief indruk heeft gemaakt en mijn leidinggevenden nu zeggen dat ze me niet kwijt willen en zo. Volgende week ga ik met haar praten, van tevoren nog voorbereiden zodat ik een goed ambitieus (maar niet te) plan aan haar kan voorleggen.



Pekoe: heb je last van de droogte of de warmte?
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt als een heel goed idee, zo'n ambitieus (vooruit, niet te) plan! Zijn er veel mogelijkheden bij/voor jou daar? Hoe lang werk je daar nu? Het is moeilijk met banen vind ik ; wil je wisselen en wil je zwanger worden, dan is het gedoe. Ik heb me daar altijd zorgen om gemaakt. Nu werk ik 3 dagen als zelfstandig projectleider en verdien daarmee meer dan ik ooit had kunnen dromen. Dat heb ik ooit nooit gedaan overigens, want ik de werk/prive balans belangrijker dan meer geld verdienen en alles op alles te zetten om dit te bereiken ( noem het weird; ik ben het product van heel ambitieuze en goedverdienende ouders, dus het zal een tegenreactie zijn) Evengoed heeft me in een klap financieel compleet zorgeloos gemaakt, en nog is er ruimte voor idiote uitspattingen. Ik besef me echter terdege dat het voor een ZZP'er bij het eerste zuchtje wind direct afgelopen kan zijn, en heb een natuurlijk instinct daarvoor ontwikkeld. Toch helpt het me nu mijn gedachten op orde te krijgen richting een zwangerschap: ik ben vrij om te gaan en te staan waar ik wil en heb daarmee een goede balans gecreerd, en het lukt me om zelfstandig mijn boterham te verdienen. Dat is wat mij betreft de ideale situatie! Ik denk dat het goed is om inderdaad eens te spreken over een verbeterplan op je werk; het creëert immers meer plezier in je werk op de dagen dat je er toch moet zijn . Leuk werk voelt niet als werk, en daarmee kun je op je plek blijven zitten. Bovendien: je hoeft je niet in allerlei bochten te wringen om bij een mogelijke nieuwe werkgever je gehele IVF traject weer uit de doeken te doen en je weer zorgen te maken over afwezigheid, etc.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een overbelaste arm. Het gaat echt stukken beter, en ik heb alweer op het podium gezeten ( piano!), dus ik vermoed niet dat mijn arm er eerdaags af valt.



Taartje, het raakte me dat je schreef over het gesprek met je moeder en je volhardende bedrukte gevoel. Ik herken dat! Alsof het sindsdien anders is. Je even de "beste" kant van geluk hebt gezien, en nu weer terug wil naar hoe het was maar het niet vinden kan. Ik vind dat dat niet alleen bedrukkend kan zijn, maar ook verlammend. Het had namelijk gewoon anders moeten zijn! En wat je schrijft over " zo had ik er nu uit moeten zien..", dat is ook zo herkenbaar. Ik heb sommige dagen moeite met de zon; in mijn hoofd had ik een verse baby onder een parasol liggen. Het contrast met de nihilistische zen-inrichting in mijn nieuwe tuin (vorig jaar verbouwd) is enorm. Ik heb daarom de parasol er maar uitgemieterd. Nu visualiseer ik 'm evengoed, dus ik ben er niets mee opgeschoten ;)



Mijn moeder was afgelopen week op vakantie en op het strand kwam ze een vrouw tegen die haar vertelde 5,5 maand zwanger te zijn. Ze belde me om te vertellen dat het haar enorm stak en hoe verdrietig ze ervan werd. Dat raakte me, wist niet dat ze zich daar zo kwetsbaar in voelde. Ze heeft me verteld dat het net als met een zwangerschap voor de aanstaande moeder ook voor een aanstaande oma een heel nieuwe fase is. Ze verbaasde zich erover hoe bijzonder en magisch ze het vond.



Pekoe, hoe is het met jou? Jij bent voor mij de cliffhanger van de dag! Ok, los van een medeforumgenootje op mijn "thuis-basis forum", die op dit moment ligt te bevallen van haar twee babies. Jaloersmakend, niet? Ik ga duimen dat ik hier over 9 maanden ook zo voor jou op de tribune zit. Heb je al getest?
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik heb het helemaal niet zwaar, juist tegenovergestelde. Het was een soort van sarcasme maar wel lief dat jullie gelijk vragen . Heerlijk in de zon met vakantie, even helemaal niets doen, best een goed leven zo toch?



Ik denk dat ik ongesteld wordt, krampen en buikpijn. Ik baal er van, had het idee een goede maand gehad te hebben. Ik duim voor sha, iemand moet het toch lukken?



Twee babies ineen, best een goed idee . Weet je al wat van haar? Is het allemaal goed gegaan?



Doet bij jullie het forum ook raar? ben steeds mijn bericht kwijt. Grr, nu al 3 keer overnieuw gemaakt, ga morgen een nieuwe poging wagen. Voor nu iedereen een hele fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Bij mij werkt het forum ook als een vergruisde baksteen. Niet dus.

Ik heb nog niets vernomen van haar, maar zoals ik begrijp kunnen bevallingen lang duren en dus check ik vanavond maar weer. Anders krijg ik mijn rsi vingers weer terug an het F5-en! ;)

Krampen en buikpijn hoeft niet op ongesteldheid te wijzen he? Komt het bij jou "ineens" of krijg je eerst nog een aanwijzing?

Tjsa.. je zou vermoeden dat het toch eens een keer zou moeten lukken, maar ik denk dat het bij mij ook niet lukt deze maand. Bij mijn zwangerschap voelde ik op dag 6 een geweldig overheersende stekenreeks die innesteling schijnt te heten. Die voel ik nu niet :( Ik voel NIETS! :(
Alle reacties Link kopieren
Voor een overbelaste arm kan je anders aardig typen Sha!

Begrijp dat er wel een dame hier zwanger is?

Taartje aan IVF doet, weet niet zo goed hoe ik dat moet schrijven. En Sha 1 miskraam heeft gehad? En Pekoe zit je in een medisch traject of niet... Nou ja zal goed opletten ;)



Was zelf best snel zwanger en was me eerste keer dus voor wat ik ook belde moest me nog geen zorgen maken zei de verloskundige. Toen kwam de echte bezorgdheid, en nachtmerries.. Wachtend tot me eerste echo met 11 weken en dan te horen krijgen dat het babytje met 6,5 week er mee gestopt was.
Alle reacties Link kopieren
(zit op m'n iPad, box was vol)

Gelukkig kon ik de volgende dag naar het ziekenhuis en een week later de curettage. Voelde me wel oké naar de operatie geen bloed, maar dat moest er naar een paar dagen toch uit :( dus zware krampen en ga zo nog maar door. Nog 2 echo's gehad en nu gelukkig toch ongesteld nooit gedacht zo blij daarmee te zijn!!

Gelukkig zijn de hormonen, pijnlijke borsten en steken en pijnen weg. Die mis ik als kiespijn maar de volgende keer neem ik het wel weer erbij. Dubbel en dwars als het dan goed gaat.



Had nog met oktober 2011 ff meegeschreven.. Eigenlijk heel kort..



(en zie nu als ik doortyp dat me boxje naar beneden gaat en meer kan typen haha! Leer ik weer wat)
Alle reacties Link kopieren
Minouzz ik zal morgen wat meer schrijven.

Je kan altijd even kijken op het andere topic, maar het groepje is (nog) niet zo groot.

Ik ben bekaf, ga slapen. Ben lekker de hele dag in touw geweest, eerst werken en toen hier naar toe geweest.



Slaap lekker en morgen ga ik lekker reageren op jullie.
Alle reacties Link kopieren
Net op de fiets gezeten en het is warm. Nu even fruitsapje (zelfgemaakt) drinken, bijkomen en een soepje brouwen zometeen.



Sha: lamme arm door overbelasting. Wat wil je met piano, Ipad, pc en dergelijke. Ik heb er ook wel een handje van maar het is nu wel te doen. Twee jaar geleden had ik nog mijn Nintendo DS met het Zelda spel. Omdat ik het uit moest(!) spelen had ik op een gegeven moment een verzuurde hard bovenarmspier en een peesontsteking boven op mijn hand. Niet heel slim dus van Taartje.

Om het even voor mijzelf duidelijk te krijgen, je blogt, hebt een website, bakt taartjes, werkt drie dagen in de week als zelfstandige en zit op het forum. Ik heb het zo ontzettend niet druk als ik naar jouw leven kijk. Wel heel leuke dingen allemaal en daar krijg ik wel motivatie van, mensen die hun hart volgen en dingen doen die ze leuk vinden.



Pekoe: hoop dat je niet ongesteld wordt en zo ja, dat het meevalt.... Voor jou ook Sha. Volgend jaar moederdag wordt het ook ons jaar.



Minouzz: voor jou is het wel nog heel vers. De eerste ongesteldheid na de curretage. Dat is niet niks, in de 11e week horen dat de baby niet meer leeft bij een eerste echo. Nu maar hopen dat je wederom snel zwanger mag zijn en het helemaal goed komt! Kan je vertellen wat je doet in het dagelijks leven? En hoe oud ben je?

Ik zit inderdaad in een IVF traject en heb ik januari na mijn eerste poging een miskraam gehad in de 10e week (in de zin van curretage, niet spontaan). Binnenkort hoop ik aan de volgende poging te beginnen dus dan zal ik beschrijven wat dit proces inhoudt.



Cha, Sanneke hoe is het met jullie? En Jippie, zou die nog hier ergens rondzwerven?
Alle reacties Link kopieren
Zo! Wat gaaf, Taartje! Leuke bijeenkomst, had daar graag aan deelgenomen!



Minouz, arm gaat al een stuk beter, vandaar dat het typen ook weer lukt! Lees inderdaad even het vorige topic, daar staat van iedereen wat er "aan de hand"is.



Pekoe, ik moet de hele dag aan je denken en vraag me af of je al ongesteld bent geworden.



Wilde Sanneke niet juist wat meer afstand van het forum? En Jippie?



Ik begin ook aan de spannendere dagen van de wachtweek. Ik bespeur hier iets wat ik herken van mijn eerste zwangerschap, en dat is wat mij betreft erg goed nieuws! Al kan ik er uiteraard niets over zeggen, en wil ik trouwns ook geen Goden gaan verzoeken. Dus hierbij heb ik mijn mond gehouden en wacht ik lekker tot ergens deze week om te zien wat er gebeurt. Kan namelijk echt alle kanten opgaan.



Taartje, wanneer wordt jij opgeroepen voor de vervolgstap trouwens?



Oh ja, en denken jullie ook direct aan een close-up pic van een anus als je op de foto van hiernaast kijkt waar normaliter een fris en fruitig Viva meiske hoort te staan?
Alle reacties Link kopieren
Ik druk? Welnee! Ja, nu wel trouwens, want ik had een half weekend met mijn kleine zusje die ik nu weer terug moet brengen, dus ik stap in de auto en race weg!!!



PS: Taartje, zo'n lijstje kan ik ook van jou maken hoor!
Alle reacties Link kopieren
Sha: dat zou best kunnen wat je zegt over Sanneke en Jippie.



Antidieetdag was inderdaad leuk maar ik was bij de lezing van Tijn Toubers (of zo) en daar kreeg ik dan wel weer heel erg de kriebels van. Zo erg dat ik ben weggelopen halverwege. Nog nooit gedaan.



Ik ga volgende week het ziekenhuis bellen, woensdag dan vind ik dat het lang genoeg heeft geduurd. Ik ga ook niks zeggen over jouw wachtbankje en dat van pekoe. We tarten het lot niet.



Over die foto hiernaast is al een topic over geopend, zo erg valt het op! Niet te geloven toch? Niet zo'n goede actie van Viva, laten we het daar op houden.



Net lekker filmpje gekeken en nu naar bed, morgen weer een drukke dag met schrijfsels voor de boeg, en buiten zitten natuurlijk.



Hebben jullie een leuk weekend?
Alle reacties Link kopieren
Helaas, hier ongesteld geworden en goed ook. Veel krampen en buikpijn. Had stiekem gehoopt dat het deze keer raak was, maar dat doen we allemaal denk ik. Ben wel blij dat het nu goed doorzet, dan is alles wel goed aan het werk. Op naar een nieuwe ronde.



Sha, deze week op het wachtbankje? Wanneer is de dag dat je ongesteld moet worden? Ik ga voor je duimen, ikhoophet ik hoophet!



Taartje, leuk weekend heb je gehad met leuke workshops, waren de andere workshops wel leuk? Goed van je om het ziekenhuis te bellen, kan je dan het nieuwe traject starten?



Minouzz,zo kort geleden nodig. Heftig, wat een opluchting als de menstruatie de eerste keer er weer is, dat vond ik ook fijn.



Vandaag naar de veluwe geweest, heerlijk aan de wandel geweest. Wat een mooi gebied is het ook, ben alleen een beetje verbrand. Wordt het misschien wel mooi bruin, want heb nu nog steeds leuke witte melkflessen.Waarom worden benen nooit bruin?

Morgen weer beginnen met werken, heb er zin in! Vakantie is leuk, maar ben blij dat ik morgen weer aan de slag kan.
Alle reacties Link kopieren
K*t, Pekoe. Tegen verwachting in is het ergste :( Kwam het als een klap omdat je dacht dat het raak was? Had je die aanwijzing ook, of was het een voorgevoel?



Lekker, zo'n wandeling. Ik heb de hele dag lamlendig in de tuin gehangen. Lekker in de zon een beetje zenuwachtig zitten zijn enzo. Voel vanalles, maar wil me er niet te druk over maken eigenlijk. Wanneer ik ongesteld moet worden? Moeilijk te zeggen. Normaliter zou ik vanaf vandaag de eerste tekenen verwachten. Meestal red ik het tot dag 12 na de eisprong maar is het vanaf dag 8 of 9 al rommelig. Nu niets. Afwachten dus :(
Alle reacties Link kopieren
Sha, we wachten af.



Pekoe, rot zeg!!! Stom gedoe, maar we kijken vooruit toch? Positief blijven is echt heel belangrijk (en soms een beetje stom). Voor jou ook een knuffel.



Mijn benen worden ook nooit bruin, zit nu ook met witte melkflessen achter de computer. Wij hebben vandaag onze dvd's uitgezocht. We hebben er veeeeeeeeeel (ongeveer 350 denk ik), gelukkig hoeven we ze niet allemaal te kijken. Er staat een stapel klaar om bekeken te worden maar dat hoeft gelukkig niet op een avond.



De workshop die ik heb gevolgd was leuk, het was maar een avond en twee workshops, waaronder de stomme lezing dus. De eerste ging over beeldvorming naar je lichaam toe. Heel herkenbaar en goed voor mij, ik kan mij soms erg druk maken over mijn buikje en zadeltassen.



Sha, heb je je wel ingesmeerd? Morgen weer werken?

Pekoe: ook werken morgen?

Ik wel, we gaan het kunstje weer vertonen.

Minouzz: ook een beetje genoten van het weer?



(haha, wat een vragen stel ik, nieuwsgierig Taartje)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven