Ervaring x-adventure roady en maxi cosy mura

01-10-2016 23:54 13 berichten
Lieve dames,



Heeft een van jullie ervaring met een van bovenstaande wandelwagens? Wat zijn in de praktijk de plussen en minnen bij deze wandelwagens?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de maxi cosi mura een nogal lompe wagen en niet prettig in gebruik. Maar mijn vriendin vindt het een fijne wagen. Misschien een keertje langs de winkel gaan en even testen?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Eens met Kia ora. Wij hadden de mura 4 voor oudste. Hij is zwaar, log en groot. Nu voor de tweede een nieuwe gekocht, mutsy Evo. Veel lichter en handzamer.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden voor tweede roady gekocht, was helemaal niets. Zwaar, niet makkelijk wendbaar, wielen snel versleten.
Alle reacties Link kopieren
De mura 4 is inderdaad behoorlijk groot, toch vonden wij het een fijne wagen. Zowel voor in de stad als bijvoorbeeld in het bos. Het feit dat het kindje met het gezicht naar je toe kan zitten vonden wij ook erg fijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yoogali schreef op 02 oktober 2016 @ 09:02:

De mura 4 is inderdaad behoorlijk groot, toch vonden wij het een fijne wagen. Zowel voor in de stad als bijvoorbeeld in het bos. Het feit dat het kindje met het gezicht naar je toe kan zitten vonden wij ook erg fijn.Dat kan bij zowat alle wagens.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een Mura 4. Idd lomp en groot, ook als je het onderstel inklapt.



Maar de kinderwagen bak is lekker groot, en hij rijdt idd erg lekker. Wij vinden het een fijne wagen
Alle reacties Link kopieren
Ook wij hebben een mura 4 .

Heerlijke wagen voor zowel het bos en de stad.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook een mura 4. Idd een wat lompere wagen maar was wel de wagen die heel goed reed op ongelijke ondergrond( en daar kom ik nog wel veel, bos, onverharde paden, buiten wedstrijden bij de paarden) dus heel bewust voor een wagen gekozen die hier goed op scoorde . Rij zelf een stationauto dus dat ie groot is maakte niet uit maar met een kleine auto misschien wel lastig. Vond het mandje wel erg klein wat onder de wagen zit maar in de praktijk kon ik er genoeg onder kwijt.
Hier ook een mura. Ja, groot, maar goede 'wegligging', goed bak en zitting, wendbaarheid ook prima. Ik kan het met 1 hand.
Ik woon aan de bosrand, daarom trek ik ook naar de mura maar op dat gebied allemaal goede ervaringen dus? En de x-adventure? Heeft iemand daarbij ervaring met bossig gebied?
Kia-ora: Een test ritje in de winkel hebben we al gemaakt vandaar de interesse op langere termijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiever schreef op 02 oktober 2016 @ 11:42:

Kia-ora: Een test ritje in de winkel hebben we al gemaakt vandaar de interesse op langere termijn.



Succes met uitkiezen!



Ik ben uiteindelijk gevallen voor bugaboo. Die in het bos ook heerlijk loopt. Maar wel wat prijzig is, tweedehands valt mee, alles kun je wassen dus ook een prima optie.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven