Februari 2007

14-04-2007 00:14 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan de engel alsnog een tabelletje plaatsen?
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Oh! Haha, topic vol, niet eens gezien :D Een heel maagdelijk topic voor ons, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
We zaten al weer vol! Misschien kan Dummels of Mirjam de nieuwe tabel naar de engel mailen zodat die in de openingspost kan komen? Of anders een nieuw topic openen en deze maar even als tijdelijk beschouwen?



Pep, we hebben vanavond eters gehad. Was erg gezellig.Vito heeft om 22.00 uur gedronken en slaapt sindsdien. Maar ik kan nog niet slapen. Stom, want dit is weer een kans om zelf uurtjes te pakken. Maar ach....het went, met minder slaap de dag doorkomen!
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Pesies! En dan scheelt het bij mij dat ik er niet nóg eentje rond heb lopen; heb morgen niets op de planning staan en kan dus lekker uitslapen áls Meneer Wup het mij gunt. Hij slaapt nog, bijna zonde om `m uit z`n box te tillen. Maar het moet wel en heb trouwens ook een redelijke klaptiet dus een beetje slurpen zou prettig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Gaat Vito nog wakker worden denk je of slaapt ie door?
Alle reacties Link kopieren
De laatste tijd (lees: week) krijgt hij ergens tussen 22.00 en 24.00 zijn laatste voeding. Net hoe het uitkomt. En dan komt hij 's morgen tussen 5.00 en 6.00 weer. Het is één keertje voorgekomen dat het 6.30 was. Maar voor vanavond zit mijn 'dienst' erop. Het zou dus slim zijn om te gaan slapen....
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, ik zeg ook al een half uur tegen mezelf "zet die computer uit!".... ;)
Alle reacties Link kopieren
Zo, nu heb ik zo`n beetje alle topics wel gehad waar ik de afgelopen week heb gepost. Truste Kess!!



Ik zet alvast  klaar voor de eerste straks.
Alle reacties Link kopieren
lekker hoor, dat er al een bakkie klaar staat!!



ik was vanmorgen een hond kwijt......... ligt die eikel weeeeeer in de maxi-cosi! is het blijkbaar tijd dat ik hem hoog ga opruimen. (maxi-cosi dan he, niet de hond.... hoewel...)



sinds gistermiddag is loes duidelijk aan het opknappen, voor zover ze ziek was dan. ze had een beetje last van de prikjes. ze heeft wel nog flinke bulten van de prikken, en die zijn gevoelig ook.



zat ze gisteren bij me (buik-buik houding zeg maar) ze doet haar hoofd naar achteren om vervolgens met een flinke vaart weer naar voren te gaan, stoot ze haar hoofd keihard tegen mn sleutelbeen. zieluggggg.



hoeveel haren zijn er bij jullie al uit je hoofd getrokken? hier met bossen tegelijk! ze is aan het apenkooien, ze gaat er echt inhangen. ik durf dan ook geen grote oorbellen in.



buikpijn is gelukkig weg. ik denk ook dat ik daarom flink sjaggie was de laatste dagen, er zat gewoon wat te rommelen bij me.



to do today: opticien met meis...., spaanse les regelen voor meis...... meis naar de scouting brengen voor de eerste keer.... (even flink drillen ) bankhangen, viva-en, gapen.....



laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr x



Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk heb ik gewoon een model-kind :D

Vannacht dus veul te laat naar bed gegaan en wup werd niet wakker bij het overleggen. Bij nader inzien toch wel erge klaptieten dus om 1 uur `s nachts nog gekolfd . Uiteindelijk was het half 2 of zo eer ik sliep en ik vreesde het ergste voor de rest van de nacht want wupje had rond half 9 de laatste voeding gehad. Word ik vanmorgen pas om 8 uur van `m wakker! Wow! Nu ligt ie alweer op 1 oor sinds een uurtje of 9, ben benieuwd hoe lang ie het nog volhoudt. Hoe lang mogen 12 weken oude babys eigenlijk zonder voeding?



Wat een weertje zeg! Durf het bijna niet te zeggen maar mijn moeder heeft een zwembad in de tuin waar ik gisteren al lekker in heb gedobberd :) Strak plan om dat vandaag maar weer eens te gaan doen. Wupje in de box (naja, campingbed) in de schaduw en mams alvast wat kleur opdoen.
Alle reacties Link kopieren
Wow! Pepster! Dat doe je beter dan ik!

- 1.00: slapen

- 3.00: telefoon! Verkeerd verbonden natuurlijk! :?

- 4.30: Vito drinken

- 8.00: Vito weer wakker en na drinken niet meer willen slapen,krampjes.



Ik? Kater.
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Hee Hallo allemaal! Jullie Beebs ook een t-shirtje aan vandaag? Zeun begint te kreunen, net nu!

Doeii

Alle reacties Link kopieren
Had op het andere topic foto´s geprobeerd te plaatsen. Lukte niet, vandaar deze link. Is van mijn space. Als het goed is kun je er zo op en een album vol met Max zien, inclusief de eerste lachfoto´s.....






[fgcolor=#9900cc]http://desian66.spaces.live.com/[/fgcolor]
Alle reacties Link kopieren
Peppie, wow, een zwembad in de tuin...zo hee Z

Zit er ook een leuke badmeester à la Jack bij?:P En Wup doet het echt goed he, met slapen. Hanna gelukkig ook; vannacht de vierde nacht op rij doorgeslapen.



Blindje, ik heb je hele space gelezen en de foto's bekeken maar die foto van Max zat er volgens mij niet bij?



Kess, verkeerd verbonden, om 3 uur 's nachts? Ook stom..(en vervelend:@)



Mmomo, Zeun nog steeds niet zo lekker in zijn vel? En ja, Hanna draagt vandaag ook een t-shirtje (een hele leuke, wit, met een aloha-bloemenkransje erop, net of ze dat om heeft) en een luchtig katoenen broekje. Morgen wordt het nog warmer he?



Rebbel, hoe is je sollicitatie afgelopen?



Nou meiden, ik ga nog wat van het mooie weer genieten!

Alle reacties Link kopieren
Hij heeft een heel album! Als je op de voorpagina van mijn space bent zie je aan de rechterkant fotoalbums. Max aanklikken en dan zie je allemaal foto´s van Max... (Of lukt het met deze link ook niet???)
Alle reacties Link kopieren
hmmm 3 x raden wat IK aan het doen ben met dit mooie weer:



a: zonnen..

b:keuvelen cq ontspannen...

c: 5 playmobile werkstukken inelkaar zetten .... (kinderboederij, boederij, dierentuin, bloemenwinkel, manege...)



juist het goede antwoord is CCCCCCCCCCCCCCC!!! ;(
Alle reacties Link kopieren


Wow! Pepster! Dat doe je beter dan ik!

- 1.00: slapen

- 3.00: telefoon! Verkeerd verbonden natuurlijk! :?

- 4.30: Vito drinken

- 8.00: Vito weer wakker en na drinken niet meer willen slapen,krampjes.



Ik? Kater.



Nou, dat klinkt als Jack die je stem even wilde horen!
Alle reacties Link kopieren




Mmomo, Zeun nog steeds niet zo lekker in zijn vel? En ja, Hanna draagt vandaag ook een t-shirtje (een hele leuke, wit, met een aloha-bloemenkransje erop, net of ze dat om heeft) en een luchtig katoenen broekje. Morgen wordt het nog warmer he?









Ach... Zeun is ook gewoon zo snel overprikkeld! Licht, geluid, beweging, mensen om hem heen...Overal reageert hij heftig op. En moe worden gaat ook niet geleidelijk, maar in 1 klap; gapen-huilen. Dus ik probeer alles rustig voor hem te houden en heeeeel goed te kijken of hij moe wordt... Net nog met hem in een donkere badkamer gezeten om tot rust te komen... Maar t is oh zo'n schatje!
Alle reacties Link kopieren
Hier heel dun katoenen shirtje met lange mouw. Veel buiten geweest vandaag, dus dat is handig tegen verbranden. Lekker lang gelopen met Vito in de wagen. Echt genieten, dit weer. Vito heeft zijn dag niet zo. Minder slapen, meer jengelen. Wel moe zijn, maar de slaap niet kunnen vatten. En wandelen is dan een perfect middel om hem toch wat rust te gunnen. van het gehobbel en gedeins valt hij dan alsnog in slaap.



Arme Zeun en arme Mmomo. Hoop dat Zeuns velletje snel weer wat lekkerder gaat zitten!
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Blindje, ik heb de foto's gezien (achteraf had ik ze al meteen gezien, maar omdat er geen datum bij staat, wist ik niet dat die het waren). Wat een grote vent is Max al he!



Mmomo, oei, dan is Zeun wel echt heel gevoelig he. Hopelijk weet de fysiotherapeute raad met hem!*; voor jou en Zeun.



Kess, superweertje he! Mijn baas woont in dezelfde plaats als jij en het is daar sowieso supermooi qua omgeving (ben daar een paar keer geweest; vorig jaar had hij een fantastisch feest in zijn tuin), en als het dan ook nog eens zulk weer is..ik ben jaloers;). (by the way: als ik daar nog eens ben, mag ik dan even komen buurten? :)zou ik echt superleuk vinden)
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Hier even een snelle reactie vanaf deze kant.



Gesprek gister ging erg goed, maar ik weet niet of ik hiermee verder wil.

Heb nu een aantal vastigheden en als ik die opgeef wil ik er wel iets anders voor terug...

Mick heeft denk ik een beetje last van de prikken of de warmte, wil overdag niet echt slapen, is huilerig en dat heeft ie eigelijk nooit...

Meneer heeft trouwens als een echte charmeur zijn romper aan en een dun broekje en verder niks (ja, een luier dan). Gaan we lopen doe ik er een lakentje overheen.

Hebben hier eigelijk de hele dag in de tuin doorgebracht, zijn beiden een beetje lui/ loom.
Alle reacties Link kopieren
Er staan leuke foto`s op Hyves!



Wup had vandaag in 1e instantie een romper zonder mouwen, shirt met korte mouwen en broek aan en later is broek uitgegaan. Nog later ging alles uit, zie foto`s :D



Kess, balen van je nacht, zoiets had ik voor mezelf ook verwacht eigenlijk. Behalve dan dat Jack om 3 uur ging bellen :P. We kunnen elkaar de hand geven: wupje heeft ook een moeilijk dagje, wel erg moe maar niet willen slapen. Althans niet in z`n bed, zit nu in de woonkamer en nu ligt ie te ronken in de box  Ga `m niet in z`n bed leggen want dan wordt ie mischien wel wakker.



He wat een lekker weer was het vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag heerlijk in de tuin doorgebracht. Vito in de schaduw, heeft daar waarachtig toch nog even liggen ronken. En ik heb samen met Tony het tuinstel eens flink afgesopt. Tony was na afloop een verzopen katje! Niets leuker dan lekker flodderen met water! Toen het tuinstel schoon was heeft hij met een natte doek ook nog heel fanatiek het gras gepoetst!  Echt genieten, deze dagen! Morgen is er hier in de buurt een braderie met livemuziek. Eens even kijken of Vito dan wat beter in zijn hum is, dan gaan we daar zeker even kijken.



En Mirjam, natuurlijk ben je van harte welkom, maar dan wel mét Hanna, natuurlijk! :)



O, wat word je toch heerlijk sloom van dit soort dagen! Echt een voorproefje op een fijne zomer.
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren


Ha, weer een vers topic.



Madelief heeft zo te zien de meeste kleren aangehad. Ze had romper aan en pakje met lange mouwen. (niet zo'n dik pakje, maar toch)

Gek eigenlijk, tis mijn derde, maar heb echt geen idee wat ze aanmoet en hoe dat moet in de wandelwagen.



Vanmorgen had Madelief verhoging, die is nu gelukkig weg. Ook haar uitslag jeukt enorm. Ze moest gewoon lachen als ik haar lekker wrijf over haar bolletje (dan gaat het van huh huh huh)



Ben vanmiddag bezig geweest een rolgordijn op te hangen. Dat kl*te ding ook. Lukt me niet eens, manlief natuurlijk weer boos. Nu moet dat ding nog an de muur! Grrr, gaat meneer ook nog eens anderhalve uur slapen terwijl ik net had gezegd dat ik zo wilde (snel) wandelen. (en maar zuchten snachts he, dat hij zo moe is terwijl hij zijn bed niet uit hoeft, pff, mannen)



(vandaag een goede dag gehad, heb me goed aan m'n dieet gehouden- doe het streep-je-slank via internet- afgelopen week een pond afgevallen, nog een heleboel te gaan)


Alle reacties Link kopieren
peppie: foto's gekeken op hyves. Ziet er erg lief uit! Maar WOOW wat een zwembad! Ik dacht zo'n minibadje waarin je je net kan omdraaien zeg maar, maar dit! Ik snap nu dat je dit fluistert... Ik fluister spontaan met je mee... :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven