Februari 2007

14-04-2007 00:14 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan de engel alsnog een tabelletje plaatsen?
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Ok Kess, deal!:)



Swinta, Madelief verhoging? Die kleintjes "mogen" nog geen koorts hebben he, onder de 3 maanden is dat altijd oppassen geblazen. Maar het gaat nu alweer beter? En manlief 's nachts aan het klagen? Maar Madelief slaapt toch door? En jij lekker aan het afvallen? Ik sport me bijna te pletter maar mijn gewicht blijft vooralsnog hetzelfde, best frustrerend. Wel zie ik in de spiegel dat ik wat strakker word, dus het helpt wel, maar op de weegschaal blijft het effect nog even uit. Ik ben trouwens 15 van de 20 kilo kwijt nu. Wat een gave foto's trouwens op Hyves! Die met je dochter en haar haar over Madeliefs koppie, schattig!



Ik ben ook meer foto's (en filmpjes (zonder geluid, gemaakt met onze digitale fotocamera) aan het uploaden op Hyves..komt dat zien:P.

Alleen is Hyves wel heel erg traag op het moment..balen.
Alle reacties Link kopieren
Hey maisies,

Zomaar een brand-new topic! De angels plaatsen geen tabellen voor ons, helaas...

Ook hier erg genieten van het mooie weer! Heerlijk met dochter in de zandbak en de kadokinderen zijn er ook, erg gezellig tot nu toe.

Gisteravond naar Guido Weijers geweest en erg gelachen. Duco naar een vriendin gebracht en buurmeisje heeft op de andere 3 kinderen gepast. Je moet wat regelen maar dan heb je ook wat:P

De kilo's gaan bij mij er vlot vanaf. Ik volg het 'postbus 51' dieet. Oftewel: beetje minder en gezonder eten en veel bewegen. Ben nu na ruim 3 wkn 4,5 kg kwijt! Heb nu weer maat 40. Nog 10kg te gaan..... Probeer nu wat langzamer af te vallen want het is niet zo gezond voor Duco, die krijgt anders veel gifstoffen binnen en dat wil ik natuurlijk niet.

Jack was hier afgelopen week:D met kleertjes voor Duco. Ik koop me suf op het moment via MP, een paar officiele sites en in de winkels. Zowel voor Duco als voor dochter (en voor mezelf ;))

Zo dit was even ego, sorry maar heb even niet zoveel energie meer....
Alle reacties Link kopieren
Guido Weijers is leuk! Hij kijkt zo aandoenlijk schee!..... Een lange lieve slungel is het! Waar shop jij online, Dummels? Ik ben altijd op zoek naar nieuwe internetadresjes! :D
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren


Mirjam, Madelief slaapt inderdaad door, maar het hangt er maar net vanaf hoe laat zij savonds naar bed gaat. Eergister lag ze er al om 8 uur in en toen kwam ze rond 5 uur, das best lang, maar voor ons is dat nog midden in de nacht.

Vannacht heeft ze trouwens de boel eens lekker voor de gek gehouden. Huilen en als ik dan met het flesje aankwam sliep ze weer. Zucht, kinderen houden je bezig he.

Die verhoging is geen koorts geworden, maar ik wist niet dat ze geen koorts mochten hebben hoor! (weer wat geleerd)

Met haar eczeem gaat het slechter, meisje heeft er erg veel last van. Ben niet iemand die snel naar de medicijnen grijpt, maar ga morgen toch naar de dokter toe voor een zalfje (is zo zielig, die jeuk)



Ga zo even op hyves kijken voor nieuwe foto's!



Lekker Peppie dat zwembad. En hele leuke foto's!


Alle reacties Link kopieren


Ik wil ook wel weer eens uit! Lijkt me erg leuk Dummels. Zo zijn wij 2 jaar terug naar Plien en Bianca geweest, die waren ook zo leuk. En NUHR, ik moest zo ontzettend lachen en we zaten best wel vooraan, en daardoor raakte er een uit zijn rol. (ik lachte in m'n eentje en dat vonden ze leuk en gingen erop door- ik werd wel erg rood moet ik zeggen) De hele zaal plat natuurlijk (of zou het gespeeld zijn, bedenk ik me nu)





Alle reacties Link kopieren
Lekker Peppie dat zwembad. En hele leuke foto's!
Zeg, wil je dat wel even fluisteren! :P



Kess, lekker met je kerels in de tuin gisteren! Leuk is dat als kinderen met water gaan spelen, kan me van mezelf nog herinneren dat er niets mooier was dan net zo lang doorgaan totdat iedere vezel op je lijf doorweekt was! :)



Swinta, klinkt niet fijn dat eczeem van Madeliefje. Ik heb zelf vreselijke eczeem gehad vroeger en word al helemaal iebel als ik aan die jeuk denk. Ik had het vooral in m`n knieholtes en binnenkant van m`n ellebogen maar ik begrijp dat Madelief het op haar hoofd heeft? Ik zou inderdaad toch maar naar de arts gaan, mischien is het een schimmel? Zo niet, heeft ze dan mischien aanleg voor astma? Hier een astma-patientje (ik dus) en die 2 hangen vaak met elkaar samen, vandaar. En verhoging? Hoe hoog? Ik zou denk ik echt niet weten vanaf hoeveel graden het nou verhoging is en heb het gelukkig ook nog niet bij de hand gehad (afkloppen...) En die mannen, zucht....



Mmomo, het is ook asociaal maar dat is het hele huis. Of kan ik beter zeggen, landgoed... ;)



Swinta, Dummels en Mirjam, afvallen, wasda?! :D



Mirjam, zag weer nieuwe foto`s op Hyves, liiieeef! En ze lijkt wel erg op d`r mama he? Filmpje nog niet gespot, mischien op jouw eigen Hyves? En toen ik jouw berichtje zag op "even voorstellen" schrok ik ineens bij het zien van nick "Hanna" want volgens mij heb ik haar weleens hier genoemd met haar echte naam! :o Ik weet het echt niet zeker maar als het zo is; sowwy! :$



Dummels, dacht vanmorgen nog aan je en dat we je een tijdje niet hadden gezien. Alles goed dus begrijp ik? Guido Weijers ken ik niet, is dat een cabaretier?



Zo, gisteren om 23.30 uur wupje uit de box gevist die toen natuurlijk op slag wakker was. Nog wat gegeten en om 12 uur z`n bedje in waar ie in 1e instantie lekker ging slapen. In 2e instantie begon ie om 1 uur te spoken, gaap!  Maar mag niet klagen want daarna werd ie wederom pas om half 7 wakker en hij ligt er na het ochtendgevecht, pardon ochtendvoeding ;), alweer sinds half 8 in. Jammer dat ie niet echt vast slaapt en constant ligt te kreunen, zit elke keer een beetje gespannen naar de babyfoon te luisteren... :$;)



Dat zwemmen van gisteren was errug geslaagd, wupje vond het in het begin niet echt tof maar gaandeweg ontspande ie wel wat maar helemaal happy werd ie er niet van (getuige de sjagerijnige kop op de foto`s! :D). Ik denk dat we er zo`n 15 minuten in hebben gelegen en het water is rond de 28 graden maar vraag me af of dat niet toch te koud voor `m is? Wil het namelijk vandaag wel herhalen... Naja, hij hoefde niet te huilen en was daarna ook niet blauw of aan het bibberen ofzo dus hij moet niet mieten! ;)



Alles goed met Laluna, Bright, Fieke, Sunney (waar ben je?), Diri, Sinne, Le en alle anderen die ik vergeten ben? 



En oh ja, die tabel hóeft toch niet perse? We kunnen `m ook op Hyves zetten.
Alle reacties Link kopieren
Zeun was vanochtend echt niet lekker (en al tijden dus eigenlijk niet), maar had nu verhoging. Voor de zekerheid de huisartsenpost gebeld en we moeten langskomen....:( Eens kijken wat er gezegd gaat worden...
Alle reacties Link kopieren
Sjips Mmomo *;. Maar wel goed dat ie nu in ieder geval nagekeken wordt. Wat had ie dan vanmorgen? Hopelijk laat je snel weten hier hoe het ging! Succes!
Alle reacties Link kopieren
Swinta, wat een lieve foto van zoon met Madelief! O+



Mirjam, filmpje nog niet gespot....
Alle reacties Link kopieren
Tssk, HIV krijgen van een 2e hands (uitgekookte) kolf, het moet niet veel gekker worden... :? (zie kolf-topic)



By the way, op het decembertopic is er alweer iemand zwanger! (nurse, 20/12 bevallen)
Alle reacties Link kopieren
Zoals jullie begrijpen zit ik wederom te wachten tot wup wakker wordt :)
Alle reacties Link kopieren
Mogguh!
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Mmomo, succes en sterkte! *;
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Woehaa Kess, wat een gáve foto`s op Hyves!!! Zit Tony nou in het wipstoeltje met Vito ernaast? Hoe oud was Tony ook alweer, 2 toch? Houdt zo`n wipstoeltje dat? :P En die 2 in bed..... daar smelt je O+ van!



He, ben helemaal vrolijk ineens! :D
Alle reacties Link kopieren


Woehaa Kess, wat een gáve foto`s op Hyves!!! Zit Tony nou in het wipstoeltje met Vito ernaast? Hoe oud was Tony ook alweer, 2 toch? Houdt zo`n wipstoeltje dat? :P En die 2 in bed..... daar smelt je O+ van!



He, ben helemaal vrolijk ineens! :D
Wipstoeltje kan meer hebben dan je denkt! Wat een schatjes he? Ik heb ze vandaag hetzelfde aangekleed, erg he? Allebei een donkerblauw polootje en een zandkleurige broek. Ik hou van mijn dondersteentjes!
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Tony wordt volgende maand al weer 2, inderdaad.
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Nu wil ik ook foto van je tweeling-jongens zien natuurlijk! :)



Wupje mag onderhand wel wakker worden van me, ik wil me aan(om)kleden en naar buiten. Oh, as we speak.... :D
Alle reacties Link kopieren


pep, ik zal in het vervolg fluisteren van je





zwembad



Was dit zacht genoeg? He, mijn dikke lijntje is weg.

Gelukkig, hij is er weer!



Tja, afvallen moet echt gebeuren hier hoor! Moest eigenlijk al voor de zwangerschap maar dat lukte niet zo. Heb dus nu een goede boost gekregen (omdat ik nu al 7 kilo lichter ben dan voor de zwangerschap en daar heb ik niets voor hoeven doen) en nu moet ik dus echt aan de bak. (dacht dat de borstvoeding me zou helpen, maar ja, niet gelukt dus nu aan het echte werk)



Kess, zeker leuke foto van Tony en Vito samen. Mijn kids vinden het ook nog heerlijk hoor om in het wippertje te zitten (nou ja, de twee oudsten dan, Madelief niet) En zoon is toch echt te groot daarvoor hoor! (hij zet hem dan in standje zit en gaat lekker zitten, stiekem dan he)



Heb vanmorgen een flink rondje gelopen, voel m'n benen nu best. Ben echt heel blij met mijn wagentje, hij loopt super ook als ik flink doorstap!



Madelief heeft trouwens een eigen hyve!

Alle reacties Link kopieren


O ja, mmomo, zeun verhoging, had Madelief gisteren ook. Gelukkig was het gistermiddag al weg, moet ik dus goed in de gaten houden begrijp ik.

Sterkte met Zeun!





O ja, verhoging is tot 38.0 graden. Boven de 38 graden spreek je van koorts. Kinderen kunnen heel gauw hoge koorts krijgen (echt wel 40 graden) dus schrik niet. Een paracetamolletje (mag vanaf drie maanden) om de koorst te laten zakken mag je geven. Doe ook kleertjes uit om het lichaampje af te laten koelen.

Is de koorst er na een dag of twee nog niet weg of er komen anders klachten erbij, moet je naar de huisarts. (maar dat is dus na die drie maanden heb ik begrepen, daarvoor moet je dus wel gaan net als mmomo dat doet. -wist ik niet, beide kids zijn niet ziek geweest op die leeftijd)



Alle reacties Link kopieren
Mmomo, hoe ging het??
Alle reacties Link kopieren
En...Mmomo, al nieuws? Ik hoop voor je dat Zeun weer snel opknapt!



Swinta: gelukkig dat Madelief alweer fit is. Is nooit leuk als zo'n kleintje ziek is! Ik zal op Hyves even naar haar zoeken...



Kess: Heb jij favo kledingmerken voor je mannen? Ik koop voor dochter vaak Jottum of Carbone, maar alleen wanneer het afgeprijst is hoor (heeeeeel soms niet;)) anders is het me te duur. Of ik koop het via MP.



Diri: Bij Tupperware hebben ze deze maand een oranje serveerschaal in de aanbieding:P dacht dat je misschien wel belangstelling zou hebben hahaha. Hierbij de link:



Peppie: Wat heerlijk zo'n zwembad in de tuin! Mijn zwager heeft dat ook, echt heerlijk. Lekker van genieten meis, morgen kan het nog, daarna wordt het weer koeler. Vind het wel stoer dat Wup zich zo gewillig in het water mee liet nemen. 28 graden is volgens mij vrij koel voor zo'n kleintje??



Le: Cool geboortekaartje hebben jullie gemaakt voor Loes! Lachen van de hond in de maxicosi:D



Verder...ehhh, weet niet meer wat er verder geschreven is:$

Heb bijna de halve dag in bed gelegen want ik heb een beginnende borstontsteking:( Sinds vanacht ook verhoging dus vandaag even de ha gebeld en afgesproken dat we het even afwachten. Wil liever geen antibioticakuur.
Alle reacties Link kopieren
Diri bij deze nog de link...www.tupperpiet.nl
Alle reacties Link kopieren
Oke Update;

Zeun had dus verhoging en deed "slapjes" en huilde veel (maar ja dat doettie altijd). Wij dus gebeld en langsgeweest. Ze konden niets vinden, denken misschien een buikgriepje (vandaar ook veel spugen de laatste tijd en rare poep) of blaasontsteking (want op de 20-weken echo was ook een kleine afwijking aan zijn nierbekkens, dus toen zeiden ze dat we altijd op moeten passen voor blaasontsteking en bij koorts daarop altijd laten testen). Maar ja, wij hadden zo geen plasje in een potje voorhanden... Dus ze adviseerde de verhoging goed in de gaten te houden en als het blijft morgen naar de huisarts met een plasje (hebben we een speciaal zakje voor gekregen om op te vangen. De dokter zei "die kan je op zijn slurfje :D plakken om de urine op te vangen" ) We hebben vandaag nog een paar keer getemperatuurd en 1 keer was het 37,6 en 1 keer 38. Verder heeft hij gigantisch veel gehuild, meer dan normaal zeg maar. Zelfs inde draagdoek bleef hij af en toe huilen en ik heb twee keer met hem in de donkere bandkamer gestaan om te kalmeren maar ook dat werkte niet!



Morgen komt de fysio dus en als er nog verhoging is dan naar de huisarts. Ik wil sowieso binnenkort langs de huisarts om al zijn klachten te bespreken, dus misschien wordt dat morgen of anders later deze week... Want er is gewoon iets met m'n jong, maar wat?



Ben nu doodmoe maar kan nog niet naar bed want meneer ligt enorm te pruttelen in de buidel. Ik hoop dat hij eerst even weat gaat slapen en zo iets meer tot rust komt. Dan nog een voeding en dan aan de nacht beginnen ('s nachts is hij meestal rustiger, volgens mij omdat er dan veel minder prikkels zijn van licht en geluid...)



Hou jullie op de hoogte...





Alle reacties Link kopieren
Kess; LIEFFFFF die foto's...
Alle reacties Link kopieren
Och Mmomo! *; Jij en Zeun hebben het wel zwaar de laatste dagen, he? Het is eigenlijk bijna jammer dat er vandaag niet iets duidelijks aan het licht is gekomen. Dan weet je welke kant je op moet.... Zie jij het aan hem als Zeun plast? En moet hij dan huilen? Lastig hoor! Lijkt me een prima plan om naar de huisarts te gaan. Leg je zorgen daar maar op tafel. Ik hoop op een rustige nacht voor jullie!



Dummels, Jottum is inderdaad een prachtig, maar duur merk. De meisjeslijn is echt supermooi, helaas vind ik de jongenscollectie meestal wat saai. Het zijn altijd streepshirts!

Merken die ik leuk vind voor de jongens zijn bijvoorbeeld Noppies, Mexx, Imps en Elfs, Kidscase. Maar ze dragen ook gewoon Hema en H en M. Net wat ik tegenkom en wat ik leuk vind. Helaas hebben bijna alle jongensshirts van die grote schreeuwende prints op de buik (de grotere maten dan) en dat vind ik echt verschrikkelijk. Ik vind het op het moment echt moeilijk  om leuk spul voor Tony te vinden. Dus.....zijn er meer mensen met leuke webtips, kom maar op!!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven