Februari 2007

14-04-2007 00:14 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan de engel alsnog een tabelletje plaatsen?
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Nou he? :)
Loretta is De Mol. Punt.
Haai Sue! Ik zeg: profieltje aanmaken op Hyves en meelezen! Zoals je ziet wordt hier niet echt veel meer geschreven (blijf het jammer vinden) en op die manier krijg je wat meer mee van het geouwehoer. Doen hoor!
Mag ik als stiekeme meelezer (nu dus niet stiekem meer) ff inbreken om te zeggen dat ik het óók heel erg jammer vind?
Alle reacties Link kopieren
Ja dat mag je best zeggen! Ik vind het zelf ook jammer. Volgens mij zijn Peppie, Laluna en ik de enigen die hier nog met enige regelmaat te vinden zijn.

Vanwaar jouw meelezerij, Freya? Zelf ook net een kindje gekregen? :)
Loretta is De Mol. Punt.
yep, 24 januari ben ik bevallen van de liefste knul ter wereld! Dus geen februarimoeder. Oh, zoon maakt alweer geluid, ga weer naar boven.
Alle reacties Link kopieren


Ja dat mag je best zeggen! Ik vind het zelf ook jammer. Volgens mij zijn Peppie, Laluna en ik de enigen die hier nog met enige regelmaat te vinden zijn.

Vanwaar jouw meelezerij, Freya? Zelf ook net een kindje gekregen? :)



En ikke toch?
Alle reacties Link kopieren
yep, 24 januari ben ik bevallen van de liefste knul ter wereld! Dus geen februarimoeder.




Maakt niks uit Freya.

De helft van ons is hier undercover, want zijn januarimoeders (me included).:D

Gevalletje van ongeduldige babies...:P
Alle reacties Link kopieren




quote: Kess reageerde



Ja dat mag je best zeggen! Ik vind het zelf ook jammer. Volgens mij zijn Peppie, Laluna en ik de enigen die hier nog met enige regelmaat te vinden zijn.

Vanwaar jouw meelezerij, Freya? Zelf ook net een kindje gekregen? :) En ikke toch?
Dat krijg je dan he Mmomo, stank voor dank!

Poets je hier 's morgens de hele boel, vergeten ze je in het lijstje van VIF's (Very Important Forummers).

Tsss... Ik zou het er niet bij laten.

Relletje?:P
Alle reacties Link kopieren
Rellen? Count me in!!

Sorry Mmomo, vergeet ik zomaar het beste paard van stal.



Ik ga zo met Tony naar de huisartsenpost want hij poept wit. :?
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Nou is de maat vol, Kess! Noem je me ook nog een PAARD! :P

Help, witte poep! Hoop dat het niet ernstig is!!

Alle reacties Link kopieren




:@Ja, nou wordt ie helemaal mooi! Zeg, ik kom hier toch ook regelmatig??? Maar ja, als er hier niets geschreven wordt, dan kan swintaatje ook niet reageren toch?? (ha, een relletje in ons eigen topic, dát is leuk, dus dan moet ik nu geen smiley neerzetten want dan denken jullie dat ik écht boos ben en dan gaan jullie op jullie knieeën voor mij en dan..... wel , ik kan goed fantaseren hè:P)



Peppie, mijn zoon heet toch Nick, maar omdat ie autistisch is zit hij soms in zijn eigen wereldje. Dan kan ik Nick blijven roepen, maar dan 'hoort' hij me niet. als ik dan Harry tegen hem zeg dan hoort hij me opeens wel. (zegt ie: Ik heet geen harry!) Snap je het nu?????



Heb een boekje naar Iris gestuurd. Ik hoop dat zij hem leuk zal vinden en dat het een beetje de aandacht verschuift. Ik vind het zo naar voor haar en Zoyla. (en man en andere kids en iedereen) Ik zit echt met tranen in mijn ogen als ik haar stukjes lees. Als bidden zin zou hebben dan had ik het gedaan, maar hopen dat zij beter wordt doe ik natuurlijk wel.



Hoi Freya (dat was toch de juiste nick??) welkom meelezertje!



Heb vandaag ook een boel gedaan, boodschappen gedaan, geschilderd, opgeruimd (maar het blijft een zooi hier, weet niet hoe dat kan) een mobile voor madeliefje (van nijntje, zo cute)



O, zal even slingers ophangen hier:

 En nog wat ballonnen:







nu nog een mooie foto van mijn man en de boel is weer mooi versierd:



 (lekker istie hè dames?, en jullie mogen er alleen maar naar kijken, hij gaat lekker met mij mee naar bed vanavond :P)



Zo, ga nu naar daar, toedels.


Alle reacties Link kopieren


Sorry Kess, las net je laatste post (was een beetje snel met posten)



Poept Tony wit??? Hoop dat het niks is.


Alle reacties Link kopieren


Is het elke avond feest (hier of daar) zit Swinta achter de pc en niemand te bekennen. Zit ik hier met  en , het  in het vaasje, en nee hoor, niemand op mijn feestje:(.



Nou, dan eet ik die schaal  ook maar op (word ik nog dikker, en dat is jullie schuld!!;()


Alle reacties Link kopieren
Swinta ik zit met cola/rum en toostjes blauwe kaas op hyves
Alle reacties Link kopieren


Goed, sluit ik hier de boel

jullie weten het he, de lseutel onder de mat





en kom ik jou kant op Sinne.

Alle reacties Link kopieren
Net een glaasje  gepakt (moest eerst ff kolven) ga ook richting hyves
Alle reacties Link kopieren
Ja lekker dan, kom ik deze kant op, gaan jullie weer naar daar!



Freya, hier nog zo`n januari-moeder (20e) maar hé, als meelezer weet je dat waarschijnlijk al lang! :D



Kess, normaal ben ik niet zo geïnterresseerd in andermans poep maar wítte poep?? Daar moet ik het fijne van weten! ;) But serious, hoop dat er een logische en niet ernstige verklaring voor is.



Nou,  maar weer even naar daar dan!
Alle reacties Link kopieren
En dan toch hier maar even een update. Wil dit topic toch ook niet verloren laten gaan en Freya in de steek laten!



Tony ligt nu lekker te pitten in zijn nestje. Witte poep kan misschien afkomstig zijn van restantje zetpil domperidon. Omdat dat medicijn toch niet doet wat het zou moeten doen (stoppen met braken) daarmee stoppen en dan kijken of de ontlasting weer normaal kleurt. Even afwachten dus. We moeten ervoor zorgen dat hij minimaal 300-400 cc per dag drinkt, anders weer aan de bel trekken. We kijken het dus maar weer even aan. En de wasmachine draait weer....
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren


He peppie, zit kokkie vandaag ook weer te zeiken of heb je hem een muts gegeven en gezegd dat ie maar even moest gaan koken?? :D (vond hem leuk, wilde dat al heel lang zeggen, ha ha, stom he)



Goed, ik loop wat af zeg, vanavond, steeds van hier naar daar en weer terug......


Alle reacties Link kopieren
Even gegoogled op witte ontlasting (ja ik weet het ) en het enige wat een beetje logisch klonk was ondervoeding. Beide kids flink aan het k**sen en diarree geweest toch Kess?
Alle reacties Link kopieren


He, gelukkig, vond het al zo raar, witte poep.....En je kan tegen die kleintjes niet zeggen, geen scheetjes laten! (want ja, dan komt dat spul er meteen uit, vindt mijn zoon van 10 ook nog moeilijk hoor!)

Alle reacties Link kopieren
Pff, zit tegenwoordig met 2 schermen open om hier en daar bij te houden.



Gelukkig was het niet ernstigs Kess!

Swinta, Kokkkie heeft z`n verzet opgegeven geloof ik; zit met 1 oog dom grieks programma te kijken en het andere oog slaapt ;)
Alle reacties Link kopieren
Nu zit iedereen weer hier begrijp ik?
Alle reacties Link kopieren
Ik wel ja!
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Ha zussie, jij bent er nog.:D
Alle reacties Link kopieren
JA, gezellig!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven