Februari 2007

14-04-2007 00:14 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan de engel alsnog een tabelletje plaatsen?
Loretta is De Mol. Punt.
He gezellig, ineens weer vanalles te lezen! (zelfs bijna een echt relletje, jullie weten hoe je meelezers tevreden moet houden)



En ja, ik weet dat er hier verschillende januarimoeders schrijven, maar jullie waren allemaal netjes in februari uitgerekend toch?
Alle reacties Link kopieren
Zoiets voor in de nieuwe openingspost?
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren


Zou het kunnen dat korte broeken niet in zijn dit jaar en dat wij dus eigenlijk onze kinderen voor schut willen zetten?

Want hij moet en hij zal korte broeken dragen.:D






* Beng !!!!! *



Dat komt hard aan! We zijn dus gewoon niet hip genoeg!
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Speciaal voor jou een relletje gecreeerd, Freya. Fijn dat je het waardeert!
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Of deze





O. die is wel errug klein
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
He gezellig, ineens weer vanalles te lezen! (zelfs bijna een echt relletje, jullie weten hoe je meelezers tevreden moet houden)



En ja, ik weet dat er hier verschillende januarimoeders schrijven, maar jullie waren allemaal netjes in februari uitgerekend toch?




Ik was 31 januari uitgerekend en omdat ik van oudste een week later bevallen ben dacht ik slim te zijn en me ook maar bij februari aan te melden, want ik zou heeeeel zeker overtijd lopen.

Toen ik hier goed en wel meeschreef kregen wij dus de blijde boodschap:) dat er niet 1 maar 2 ukken op komst waren.

De kans om te bevallen in februari werd toen wel erg minimaal, maar omdat het op dit topic allemaal zo'n lieve, gekke, meiden zijn ben ik lekker blijven hangen. (En ze tolereren me nog steeds.:P)

Ben uiteindelijk met 38,1 weken ingeleid en toch greep ik nog naast de beker: Mirjam was net 2 dagen eerder. Daarna was er geen houdenmeer aan enw erden er om de 2 dagen babies geleverd.:D



Moraal van het verhaal: het is hier een zooitje bij elkaar. Maar o wat hebben we een lol samen.:D
Alle reacties Link kopieren
Of deze





O. die is wel errug klein

Jajajaja, en dan doen we hem opleuken met van die tekentjes: ~~~xx^^^xx~~~
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk zijn er maar heel weinig meiden over tijd gegaan, toch? Diri in ieder geval en Elsje ook een paar dagen, dacht ik. De meesten waren wat eerder, maar gelukkig geen enkel kindje dat echt te vroeg kwam.
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren




quote: Kess reageerde



Of deze





O. die is wel errug klein



Jajajaja, en dan doen we hem opleuken met van die tekentjes: ~~~xx^^^xx~~~

 En er moet ook minstens 1 schrijffout in de titel staan.
Alle reacties Link kopieren
Nog 18 berichtjes dan.
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk zou ik nu wat spullen voor morgenvroeg bij elkaar moeten grabbelen. Ik kan 's avonds beter nadenken en organiseren dan 's morgens in alle vroegte. Hebben jullie dat ook of mankeer ik gewoon iets?
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig hoor dat geklets zo laat op de avond, maar euh Kess: heb jij de tabel nog en weet je hoe die bovenaan het topic moet?

Dadelijk is dit topic vol met ons geblaat.

Anders Dummels even uit bed bellen. :P
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik heb geen tabel. Maar ik kan wel een minitabelletje maken met alleen ons erin! :D
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk zou ik nu wat spullen voor morgenvroeg bij elkaar moeten grabbelen. Ik kan 's avonds beter nadenken en organiseren dan 's morgens in alle vroegte. Hebben jullie dat ook of mankeer ik gewoon iets?
Wat ga je morgenvroeg doen dan?



Heb ik ook: ik leg 's avonds al kledingsetjes (o, ik ben echt een freak) klaar voor het grut, en alles staat zo klaar op het aanrecht dat ik op automatische piloot alles kan doen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik heb geen tabel. Maar ik kan wel een minitabelletje maken met alleen ons erin! :D
O ja en dan foto's van onszelf erin he zodat iedereen kan zien hoeveel geluk een mens kan hebben.

en dan doen we ook onze eigen maten en gewichten ipv die van de kinderen.

Want wiens feestje is dit nu eigenlijk he?:P
Alle reacties Link kopieren
NaamKindjes                  Leuk?       Ehm..............
LalunaSem, Bas en JipJa
KessTony en VitoJa
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, geen idee hoe je lijntjes in een tabel krijgt, laat staan kleurtjes. Maar inderdaad, een tabel voor onszelf is wel zo leuk. Wat weeg je? \;)
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
NaamKindjes                  Leuk?       Maten mama     
LalunaSem, Bas en JipJa90-60-90
KessTony en VitoJa90-60-90
Even aangevuld met levensnoodzakelijke info...
Alle reacties Link kopieren
De Vis heeft erg leuke (?) titel op beruchte topic.

Pfff....:o
Alle reacties Link kopieren
Kess, je gatame toch niet vertellen dat je nu aan het nameten bent he?
Alle reacties Link kopieren
Kess, ik ben momenteel druk in onderhandeling met het programma 'Vermist'.

Je plotse verdwijning wordt als zeer ernstig beschouwd.;)



Ik ga je nu zoeken en gooi  het slot er hier op. Spullen voor koffie en thee morgenvroeg staan chronologisch gerangschikt klaar.:)
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk zijn er maar heel weinig meiden over tijd gegaan, toch? Diri in ieder geval en Elsje ook een paar dagen, dacht ik. De meesten waren wat eerder, maar gelukkig geen enkel kindje dat echt te vroeg kwam.


Zeg hé, vind je 12 dagen later niet overtijd dan??????Enne, elsje kwam 5 dagen na mij, dus die is maar 5 dagen later (ben bevallen op haar dag eigenlijk, maar ze werd nieteens boos :D)











Maar ik wel op jullie :@ snotverdriedubbeltjes. Gaan viva-en nét als ik naar bed ben. Zit ik hier met drank en chips en slingers opgehangen en net als ik zeg weltrusten gaan jullie hier feesten. Het zou verboden moeten worden (ja, reclames raden, o, nee, heb een veel leuker idee, maar dat komt straks wel...... ha ha;))











Zo, heb de bubs opgeruimd , koffie en thee ververst en zal de croissants uit de over halen,







 Zo, ik als moeder overste (niepie is dan wel de oudste, maar ook de hipste van het stel dus opper ik me op om over jullie te waken) heb de ontbijttafel klaargemaakt met lekkere croissants en jam, willen jullie nog een eitje erbij?

 Een lekker gekookt eitje. Wel op jullie eigen stoel zitten he dames, kijk maar op de bordjes, daar staan de namen op. Wist niet welke namen ik moest gebruiken, heb dus synoniemen gebruikt voor jullie: ons boertje, hipsmurf, vlaamse geit,  (ha ha ha, vond hem wel leuk :P - kijk, dat is er nou leuk aan hyve, dan lag er hier een smiley te rollen van het lachen, ja ja, ik lag om mijn eigen grapjes, ha ha offe is dat triest??)



Zal even posten.......
Alle reacties Link kopieren


Bericht 697:

Wil dummels zich even melden bij moeder overste!! Je moet een nieuw topic openen............



(maar als deze vol is en we hebben echt een nieuwe nodig, dan doen we dat en dan maakt dummels wel een nieuwe en sluiten we die andere gewoon, oke?)



Goed, ga nu naar bed....


Alle reacties Link kopieren


Zo, neem een croissantje en ga op mijn stoel zitten (ha, moeder overste staat op mijn kaartje)



Zo, en vertel op, wat hebben jullie nou uitgespookt?



........



Dat is ook onbeleefd. Zit ik hier in mijn eentje aan de ontbijttafel. Volgende keer toch maar aan iedereen laten weten dat we met z'n allen zo tegen half 9 aan tafel zitten. Tis hier geen hotel!!

Enne, bij nacht een man, bij dag een man!!



Genoeg geouwehoerd, ik ga lekker eten!


Alle reacties Link kopieren
Bij deze plaats ik de een-na-laatste reactie. Woeeeeeh!



WauW!! Wat goed dat het hier gisteravond zo gezellig was. En inderdaad "het paard" (ikke dus) lag al lekker op 1 oor! En op een gegeven moment werd ik - as we speak- wakker op dat ene ook met zulke klaptieten dat ik nog net naar mijn rug kon draaien om zo stil mogelijk te blijven liggen (armen bewegen deed ook al pijn). Wat bleek: Zeun had voor het eerst in zijn leven 10 uur achter elkaar geslapen!!!!!!! Daarvoor had ie maximaal 7 uur gehaald dus ik en mijn tieten waren nog wat perplex.



Ik ging voeden en hield een flesje voor de tiet waar Zeun niet bezig was..... en daar stroomde spontaan 40 ml naar buiten!!



Tot zover mijn nachtelijke avontuur......



Freya; toevallig zin om mee te schrijven?



SOS VIVA CALLING DUMMELS, DUMMELS! NEW TOPIC PLEASE! WITH TABELLETJE!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven