fijne fauteuil/ stoeltje voor dreumes

19-10-2014 19:54 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een leuk fijn stoeltje/ fauteuiltje voor mijn zoontje bv voor als hij tv kijkt. Liefst ook een beetje mooi :-) wie een tip?
Ik vind de Poang stoelen van Ikea (de kinderversie) erg prettig, mijn kinderen ook trouwens. We hebben de versie met blank hout en witte bekleding, dus niet al te schreeuwerig.



Ze kunnen er een beetje in schommelen.
Alle reacties Link kopieren
de leolux pallone in het klein..zo mooi...
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben deze



Echt een succesnummer.
Wat is er mis met de billen op de grond of op de bank?
quote:dobbey schreef op zondag 19 oktober 2014 20:00 Wat is er mis met de billen op de grond of op de bank?Niks lijkt me, maar TO wil graag een stoeltje. Kan he?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben deze: http://www.hankedesign.com/le_baron.htm

Zoon zit er graag in en het staat leuk in de kamer vind ik. Die van ons komt van marktplaats, geen idee wat je ervoor uit wilt geven.
Alle reacties Link kopieren
@3wieler ziet t leuk uit is t echt ribstof? Ik zie dat niet zo goed op foto



En ja zonder stoeltje kan natuurlijk ook maar lijkt me wel leuk. Ook om te voorkomen dat m'n zoontje pal voor de tv gaat staan :-)
Alle reacties Link kopieren
@morgen die is zeker leuk!! Alleen wat te groot denk ik voor 2 jarige?
Alle reacties Link kopieren
@martje, zeker niet. Zoon van 1/2 zit er heerlijk in!
Alle reacties Link kopieren
quote:martjeb schreef op 19 oktober 2014 @ 20:14:

@morgen die is zeker leuk!! Alleen wat te groot denk ik voor 2 jarige?



Op de site staat dat hij ook zonder poten kan en dan geschikt is voor een 1 jarige en met poten tot 10 jaar.



Hele mooie stoel ben bang dat hij wel duur is.
Alle reacties Link kopieren
quote:dobbey schreef op 19 oktober 2014 @ 20:00:

Wat is er mis met de billen op de grond of op de bank?Jij zit ook op de grond?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:riannerianne schreef op 19 oktober 2014 @ 19:57:

Ik vind de Poang stoelen van Ikea (de kinderversie) erg prettig, mijn kinderen ook trouwens. We hebben de versie met blank hout en witte bekleding, dus niet al te schreeuwerig.



Ze kunnen er een beetje in schommelen.Mijn kinderen hebben die ook, ze zitten enorm goed, de volwassen versie zit ook heel prettig trouwens. Ik vind ze alleen niet mooi. Als je poang googelt op afbeeldingen zie je trouwens hoe leuk sommige mensen die poang hebben gepimpt tot een echt leuke fauteuil voor kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben deze:



https://m.bol.com/nl/p/wo ... -piraat/1004004007095210/



En deze:



http://www.amazon.com/gp/aw/d/B000F5Z2V ... 41-0227661





En hij (19mnd) vind ze allebei geweldig en kan er enorm goed op zitten. Misschien niet de mooiste maar wel leuk voor mini en niet al te duur.
Alle reacties Link kopieren
De eerste heb ik trouwens voor 2,50 van een vriendin overgenomen en de tweede voor een 10tje van MP
quote:3wieler schreef op 19 oktober 2014 @ 19:58:

Wij hebben deze



Echt een succesnummer.



Hier was het niets zo'n stoeltje. Hij schoof weg als zoon wilde gaan zitten en daarom wilde hij er niet meer in na paar keer op zijn kont gevallen te zijn.

Hier twee (gratis gekregen) houten stoeltjes aan de salontafel staan (zelf opgeknapt) en zoon vindt die erg fijn. Wil hij relaxen hangt/ligt hij op de bank/grond ;P
Alle reacties Link kopieren
quote:3wieler schreef op 19 oktober 2014 @ 19:58:

Wij hebben deze



Echt een succesnummer.Ja wij hebben deze ook, maar dan van Jollein geloof ik. Dochter sleept hem overal mee naar toe, zet hem inderdaad ook voor de tv. Ze zit er heerlijk in. Maar toen ze hem kreeg (1,5) schoof hij wel eens weg als ze wilde gaan zitten omdat ze met haar benen ertegen duwde. Na een paar weekjes oefenen ging dat beter
Wij hadden eerst die van Prenatal. Prima stoeltje, met de rug tegen de bank aan, kon ie niet wegschuiven.

Nu hebben we deze, net iets groter, en ook wat mooier (vinden wij dan). Is er ook in andere kleuren, voor wie niet van roze houdt





Wij hebben deze :P

Hier nog in de opknap fase, inmiddels zit er nieuwe lak op :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven