Grappige kinderuitspraken

12-07-2013 20:33 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat voor grappige/schattige uitspraken doen jullie kinderen? Mijn zoontje van drie jaar zei bijvoorbeeld vandaag: 'groen is mijn lievelingskleur. Maar oranje vind ik ook lief!' 😍
Alle reacties Link kopieren
Dochter, bijna 4, tegen m'n man:

"Later als ik groot ben wil ik ook neushaar, net als jij."
Dochter van vier: 'later als ik groot ben word ik balledder.'
Alle reacties Link kopieren
Ik sprak laatst een jongetje van vier dat poepvlieg wilde zijn, dan ging hij vliegen tot aan de wolken waarna hij terug op de grond op zijn rug ging liggen.



En ik hou van de zelfverzonnen woorden van mijn zoon van drie, zoals handhanger (het handvat in de auto naast je hoofd om aan te hangen), stampmachine (heimachine), ramenschoonmaakspin (glazenwasser).
Er zitten elf a's in tralalalalalalaaaaa!
Ik wil bomen eten (broccoli) :-)
Alle reacties Link kopieren
Dochtertje van 2 ziet het kassameisje, kijkt me vol ongeloof aan en zegt 'mama kijk.....mega mindy'
Alle reacties Link kopieren
Ik had een keer een ster in de voorruit van de auto. Bij het instappen zei ik tegen mijn zoontje van toe 3 jaar. Kijk er zit een ster in de voorruit. Half uurtje later zegt hij erg verbaasd "maar mamma, is de auto vannacht dan op de hemel gevallen"
Alle reacties Link kopieren
Is al een topic over: peuter humor, schattig en schaamteloos

Als je wat verloren tijd hebt, hilarisch om door te lezen!
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
Oh heerlijk hè, al die uitspraken!

Ik werk met kleuters en hoor geregeld leuke uitspraken. Ik zou ze eigenlijk moeten opschrijven, want ik vergeet ze weer.

Eén heb er wel onthouden: Kijk, juf, de mouwen van mijn broek zijn vies!
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter van bijna drie wilde graag "pik eten"....... duurde even voordat ik door had dat ze picknicken bedoelde
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
En ze noemt vanaf het begin een vliegtuig een goia... komt bijna in de buurt van mijn favoriete Italiaanse woord Gioia = vreugde. En vliegen vinden we leuk dus dat klopt
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:felice71 schreef op 12 juli 2013 @ 21:32:

Mijn dochter van bijna drie wilde graag "pik eten"....... duurde even voordat ik door had dat ze picknicken bedoelde





Mijn zoon (zelfde leeftijd) heeft het altijd over pickwicken.



Die zelfverzonnen woorden vind ik ook zo leuk.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Mam,hoe gaat ook alweer het mayonaise lied??Uhhhm Ketchup song!
Stel niet uit tot morgen,wat je vandaag kunt doen
Alle reacties Link kopieren
quote:miepje1971 schreef op 12 juli 2013 @ 21:23:

Oh heerlijk hè, al die uitspraken!

Ik werk met kleuters en hoor geregeld leuke uitspraken. Ik zou ze eigenlijk moeten opschrijven, want ik vergeet ze weer.

Eén heb er wel onthouden: Kijk, juf, de mouwen van mijn broek zijn vies!





Aan mij vroeg een leerling een keer "Juf, wat voor werk doe jij eigenlijk?".
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:felice71 schreef op 12 juli 2013 @ 21:32:

Mijn dochter van bijna drie wilde graag "pik eten"....... duurde even voordat ik door had dat ze picknicken bedoelde





Sportief dat je die durft te verkondigen
Alle reacties Link kopieren
Dochter van twee is dol op liedjes in de supermarkt zingt ze uit volle borst....

Ik ben een aapje op een stokje en ik heb gaten in mijn sokken.
Alle reacties Link kopieren
Broertje loopt met vader op strand, langs topless beach-ballende jongedames. Zegt (keihard): kijk pap, lekkere borrrrsten he!! Vader weet niet waar hij moet kijken.



Zelfde broertje wil met kerst dat de kerststal van zolder wordt gehaald. Met "Josef en Josefientje".
Alle reacties Link kopieren
is zes tussen haakjes. Zijn leeftijd destijds. Geen idee waarom er een duivel verschijnt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter (5) heeft een nieuwe bolliewarmer (bodywarmer)

gekregen...
Alle reacties Link kopieren
Misschien z'n naam. Deamon
Mijn toen 6 jarige dochter wilde haar bal wel op haar fiets onder de spartelbandjes doen. Snelbinders heten hier sindsdien spartelbandjes.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter(2,5) spuugde pas de extra beleven kaas uit die ik op haar brood had gedaan.Dus ik zeg: binnenkort haal ik voor jou wel jonge kaas. Zegt ze: Ja, of meisjes kaas!
quote:lonbruin schreef op 12 juli 2013 @ 22:50:

is zes tussen haakjes. Zijn leeftijd destijds. Geen idee waarom er een duivel verschijnt.

Zes tussen haakjes is de code voor die smilie .

Je kunt dit voorkomen door er spaties tussen te zetten: ( 6 ).
Alle reacties Link kopieren
Kleine dreumes van 2,5 zag zijn vader mij een intieme zoen geven en zegt....wat doet papa? Eet hij je mond op?
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter van zes zei vorige week toen we het over moeders en werk hadden tegen haar broertje dat niet alle mama's naar school hoeven, sommigen gaan gewoon werken (ik werk in het onderwijs).



Onze kinderen hebben afgelopen week meegedaan aan een kindervakantieweek. Voor mijn zoon van 4 was het de eerste keer. Op maandagavond legden we zijn kleren klaar voor de volgende dag waarbij ik zei dat dat wel prima kleren waren voor de kindervakantieweek morgen. Hierop volgde een zeer verbaasd "MORGEN????? Ik ga alleen op maandag hoor!"



En ook te schattig.... Hij zegt altijd lullie ipv jullie...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven