Grappige kinderuitspraken

12-07-2013 20:33 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat voor grappige/schattige uitspraken doen jullie kinderen? Mijn zoontje van drie jaar zei bijvoorbeeld vandaag: 'groen is mijn lievelingskleur. Maar oranje vind ik ook lief!' 😍




Mijn dochter in een werkstuk: "Het terrorisme is een belangrijke bron van inkomsten voor Canada".



Zelfde dochter moest ooit de Waddeneilanden leren: "Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland en Scharminkeloog".
Alle reacties Link kopieren
quote:bibaatje schreef op 14 juli 2013 @ 21:09:

Dochter: en ik wil graag dat jij dat even doet want ik ben vandaag al 100 keer naar boven gelopen en meestal omdat jij dat wilt.







Sja je hoorde zeker jezelf terug.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een jongen (11) tijdens het oefenen van de afsluitmusical: juf? Moet je dit straks uit je hoofd doen?
Alle reacties Link kopieren
Blijft leuk, dit topic.



Dochter van vier vanmorgen. Ze ging met mijn man en haar broertje naar opa en oma. Mama, nu jij niet meegaat ben ík de mooiste die naar opa en oma gaat. (Hoe lief.. En dat terwijl ik in mijn pyjama en met ongekamde haren rondliep haha)



Met de vier mei herdenking vroeg ze me: is Jezus ook doodgegaan in de oorlog?



Zoon is net 2 en praat al lekker. Gisteren vroeg ik hem zijn jas te gaan pakken en het antwoord was : nu even niet mama. (Hoezo je hoort jezelf terug)

En een hele lieve: zoon noemt pannenkoeken altijd koekebakkers :-) Klinkt erg koddig uit zijn mond.
Alle reacties Link kopieren
ik tegen zoon van 3 "ik hou van jou"

zoon: "ik hou van papa"



Zoon vorige week "als ik naar de grote school ga, gaat de juf van de babyschool (voorschool) mij missen"

Ik: "ga je de juf ook missen?"

Zoon: "nee"



Zoon over een wildvreemde mevoruw op straat "kijk mama, die heeft dikke billen" wijzend met vinger...
Alle reacties Link kopieren
Lekker ding die zoon van jou, Patsy stone :-) Dat wordt me er een.
Dochtertje van mijn vriendin laatst



"Non, bout jij op de zee, ben jij daar niet bang veur!"
Ik, op tweejarige leeftijd: 'als je jarig bent krijg je borstjes'



Geen idee waar ik dat vandaan had gehaald
Alle reacties Link kopieren
Dochter van 3: " mama als u boos blijft dan mag u niet op mijn verjaardag komen".
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Dochter in bad met papa. Ze spelen papa piraat en zeemeermin dochter. Ik (35wkn zwanger) loop de badkamer in. Dochter roept; papa piraat pas op daar is zeekoe mama!!!

Man verzoop zowat. Hoe ze er op komt??? Ze is drie.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Dochter van 3 is aan het spelen en schoonmoeder wil helpen: "Laat mij maar even, oma. Ga jij maar eten koken."



Heeft ze niet van mij, echt niet...
Ruim vijftien jaar geleden, van mijn toenmalige oppaskindje (die zal nu rond de twintig zijn):



'Hilary, krijg jij al tietjes?'

'Ehm nee hoor' (enigszins opgelaten)

'Oh nee? Wat zijn dat dan?' *wijst naar mijn bovenlichaam*



'Hilary, ik vind dat meisjes moeten koken en naaien'

Ikke: 'en jongetjes dan?'

Oppaskindje: 'die moeten voetballen'



Haha!
Alle reacties Link kopieren
Haha, erg gelachen om veel opmerkingen.

Mijn zoon van 3,5 jaar zei vanmorgen (nadat dreumesbroer de treinbaan had gesloopt) 'ohoh, alles naar de gallemiezen'. Te veel Buurman&Buurman gekeken :-).
Alle reacties Link kopieren
Mama ik heb de kerstboom een beetje veranderd, de pik niet hoor, alleen de ballen...
Alle reacties Link kopieren
Dochter van 2 zag papa vorige week naakt en lag helemaal in een deuk en riep gierend van het lachen, mama mama, papa heeft geen billen, die heeft een banaantje!!!
Dochter van 2 jaar en 3 maanden tegen oma, terwijl ze voor het raam stonden en naar buiten keken.



Dochter : kijk oma, een vogeltje!

Oma : ik zie geen vogeltje.

Dochter : daar, een vogeltje.

Oma : ik zie hem echt niet hoor.

Dochter draait zich om en kijkt oma aan : nee, oma bril niet op



Soms is het echt een wijsneus
quote:nimpie schreef op 11 mei 2014 @ 20:34:

Dochter van 2 zag papa vorige week naakt en lag helemaal in een deuk en riep gierend van het lachen, mama mama, papa heeft geen billen, die heeft een banaantje!!!
Alle reacties Link kopieren
m'n kinderen na 100x Alice in wonderland waar "oh my god" werd geroepen..



Dagen liepen ze op straat oh me kut te roepen, kon wel door de grond zakken..
Alle reacties Link kopieren
Ok ik hou op, kan uren doorgaan:-)
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter van vijf gisteren: mama, is dit kip van de koe of van het varken?



We hebben notabene zelf kippen maar die link had ze nog niet gelegd ;)



Ik vroeger: "papa, wanneer ben ik jarig?" "In mei"

Ik barst in tranen uit waarop mijn vader vraagt wat er aan de hand is, zeg ik: ik wil niet in jou jarig zijn!



Mijn oudste dochter toen ze twee was: broer heeft een piemel en ik heb een luier!



Ik heb er zoveel van mijn kinderen maar ik kan ze nooit reproduceren.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Dochter(3 jaar) stond vorige week tijdens het eten op tafel.

Man: "Dochter ga een op een stoel zitten."

Dochter ging braaf naar de stoel, maar bleef staan.

Man: "Dochter ga een zitten."

Dochter blijft mooi staan

Man: "Waar zit je mee?"

Dochter zegt niks

Man: "Zitten doe je met je billen."

Dochter: "Dat weet je goed papa"



Zoon had op die leeftijd ook een leuke uitspraak toen hem gevraagd werd waar opa en oma wonen: "Bij de Mac Donalds"
Alle reacties Link kopieren
Toen zoon nog een stuk jonger was, denk aan 5 jaar ongeveer, werd er hier in de buurt gecontroleerd op hondenbezit.



Wij hadden en hebben nog steeds geen hond. Dus, man in kwestie belde aan, nee, wij hebben geen hond. Man loopt weg, roept zoon 'grapje meneer, wij hebben wél een hond'. Man weer terug, ik met het schaamrood op mijn kaken.



Man binnengelaten om toch echt te komen controleren dat we alleen een kat hadden en nog steeds hebben.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:nimpie schreef op 11 mei 2014 @ 20:53:

m'n kinderen na 100x Alice in wonderland waar "oh my god" werd geroepen..



Dagen liepen ze op straat oh me kut te roepen, kon wel door de grond zakken.. Dat kan ik mij voorstellen haha.
Nee heb je, ja kun je krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven