Hartoperatie wel/niet/wel/niet word er gek van!

19-07-2015 07:50 1174 berichten
Alle reacties Link kopieren
We weten al 3 jaar dat deze operatie komt. Zoon (3) heeft de eerste 3 maanden 3 openhartoperaties gehad en toen onder andere een kunstklep gekregen die niet meegroeit. Vlak na plaatsing had hij al vernauwingen en uiteindelijk hebben ze dat 3 jaar kunnen rekken.



En in mei na de tweede mislukte hartkatheterisatie was het moment dat ze zeiden dat ze de openhartoperatie gingen plannen.. We mochten eerst nog 3,5 week op onze geplande vakantie en gelijk de dag erna hadden we een gesprek met de kinderhartchirurg, een paar dagen later de CT scan en weer een paar dagen later stond de operatie gepland. Die moest toen gecanceld worden omdat zoon te verkouden was.



Donderdag hoorden we dat de operatie opnieuw ingepland was voor maandag en vrijdag zijn we de hele dag in het ziekenhuis geweest voor vooronderzoeken en gesprekken. Einde dag kregen we groen licht en vanavond zouden we dan terug moeten komen. Gisteravond werden we afgebeld. Er is een kindje dat meer spoed heeft.



Logisch natuurlijk. Maar nu weten we weer niks. We zien natuurlijk erg tegen de operatie en hadden ons opgeladen. Alles geregeld want een van ons gaat naast zoon slapen - dat mag tegenwoordig ook op de IC gelukkig - en de ander in het Ronald McDonaldhuis. Beide met werk geregeld enzo.

En nu dus weer onzekerheid. En hopen dat zoon niet weer ziek/verkouden wordt want er heerst van alles. Zoon is deze week thuis van de crèche dus dat scheelt hopelijk en dan maar niet teveel kleine kinderen opzoeken denk ik dan maar.



Wel lekker om het even van me af te schrijven!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Wat moeilijk zeg voor jullie! Het lijkt mij vreselijk spannend en ook iets wat natuurlijk ook gebeuren moet, wat vervelend dat de operatie is uitgesteld hopelijk dat het komende week wel kan.

Sterkte met wachten en duimen dat jullie zoontje niet verkouden wordt!
Alle reacties Link kopieren
Bah, wat ontzettend vervelend, en dan is dat nog mild uitgedrukt. Hopelijk wordt de operatie op zeer korte termijn alsnog uitgevoerd.

Knuffel.
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat lijkt me echt een ondraaglijke spanning. Sterkte voor jullie
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Och ik was al bang dat dit topic van jou was. Wat verschrikkelijk balen dat er nu afgebeld is. Jullie leven hier nu al zo lang naartoe. Hopelijk gaat het nu toch snel plaatsvinden. Sterkte met al het wachten.

Was de vakantie wel leuk? Dikke knuffel
Alle reacties Link kopieren
He wat naar voor jullie, hopelijk snel een nieuwe datum bekend. Sterkte !
Alle reacties Link kopieren
Pfff, dat zou ik ook heel moeilijk vinden. Wat een onzekerheid. Sterkte!!
Het is zoals het is
Alle reacties Link kopieren
Oh wat naar! Ik kan me voorstellen dat je flink van slag bent. Ik hoop dat de operatie op korte termijn toch door kan gaan. Heel veel sterkte.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Wat een stress. Naar voor jullie! Ik hoop dat hij snel aan de beurt is, en schrijf het tot die tijd maar van je af hier. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Vakantie was echt heerlijk! Morgen horen we hopelijk meer.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Wat naar boannan.

Hopelijk is hij snel aan de beurt. Sterkte!
Boannan meid toch het wordt je niet makkelijk gemaakt.

ik vroeg me last ook af hoe het met jullie ging.



Ik hoop dat jullie zo snel mogelijk antwoord krijgen hoe en wat



Sterkte meid
Sterkte Boannan! Ik heb je destijds onder een andere nick beloofd dat je altijd mag aankloppen voor een bord stamppot of een luisterend oor!



Inmiddels loop ik fulltime stage in het desbetreffende ziekenhuis, dus mocht je even een knuffel nodig hebben, dan bel je maar. Volgens mij heb je mijn nummer nog? Anders voldoet een PB hier ook, maar die check ik minder frequent.



Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Dank, allemaal! Jij ook, Leoni! Hoe gaat het?



Ik houd het zeker in gedachten, Enora! Dank! Is je stage leuk? Welke afdeling loop je stage? Mag ook via PB hoor
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Even een update hier. Operatie staat voor komende woensdag weer ingepland. De spanning loopt weer lekker op bij mij. Gaat het door? Wordt hij niet weer ziek?

Vanmorgen alweer om 5u wakker en maar piekeren...



Ik ben de hele week al met zoon thuis en probeer kinderen en mensen die iets onder de leden hebben te vermijden. Na al een week geen snottebellen vanmorgen ineens een grote En hij was niet doorzichtig maar gelig. 'Oh oh' zoals zoon nu de hele tijd roept (Teletubbies). Maar daarna niet meer gezien dus misschien valt het mee.



Duimen jullie mee dat het nu wel doorgaat en dat zoon in topconditie blijft?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Ik duim.

Enne, veel geperste sinaasappeltjes dan maar
Ik duim ook mee.



Hier gaat het goed hoor. Inmiddels beginnen we ook echt een ritme te krijgen met zijn vieren.
Ik duim ook mee! Wanneer wordt hij opgenomen?
Alle reacties Link kopieren
Dinsdagmiddag. Woensdagochtend 8u OK
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Ik duim mee!
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Ik duim ook mee, heel veel sterkte de komende dagen!
Alle reacties Link kopieren
Ik word echt helemaal gek. Gespannen, zenuwachtig en daardoor vanmorgen om 3u(!) al wakker en dus amper geslapen. Ook man was vroeg op en om half 9 waren we eigenlijk al helemaal ingepakt en klaar om te gaan.



Vervolgens gaat de telefoon. IC ligt vol. Operatie weer een dag uitgesteld en geen garanties dat donderdag wel doorgaat. Ik snap het hoor. Overmacht. Maar wij zijn inmiddels wel echt op en het feest moet nog beginnen.



Zoon beseft het gelukkig allemaal nog niet. Maar mag ik even uithuilen hier
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Uithuilen mag altijd

Dat is toch onmenselijk ..... Je zit al met de onzekerheid of je zoontje's conditie goed genoeg is om de operatie te doorstaan, en nu wordt het telkens door het ziekenhuis afgeblazen. Ik snap dat een ziekenhuis geen rekening kan houden met jullie stress, maar eigenlijk zou dat in dit geval toch moeten lijkt me. Zo vaak worden er geen open hart operaties op zulke kleine patientjes verricht. Nogmaals heel veel sterkte, ik duim voor je dat 'het feest' donderdag wél door kan gaan!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte en succes. Ga maar lekker Teletubbies kijken vandaag ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven