Hebben mensen zonder kinderen vaak huisdieren?

30-09-2016 20:27 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar mijn idee hebben mensen zonder kinderen vaak huisdieren. En gaan ze ermee om alsof het (kleine) kinderen zijn. Klopt dit beeld?
Nee
Alle reacties Link kopieren
Nee
Alle reacties Link kopieren
Wat is vaak?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik denk het wel. Meestal hebben ze dan minstens 2 honden. Als ze dan kinderen hebben zijn die honden niet meer belangrijk. Zie ik genoeg in mijn omgeving.
Alle reacties Link kopieren
Single, drie katten, maar ik mag toch hopen dat als de katten kinderen waren geweest ik ze minder zou verwennen. Ze mogen ongeveer alles.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Geen kinderen, wel huisdieren. Maar ik doe niet alsof t kinderen zijn ;).
Alle reacties Link kopieren
Nee
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Nee
If accidentally read, induce vomiting.
Alle reacties Link kopieren
Nee.
Nee.
Alle reacties Link kopieren
quote:00Roow93 schreef op 30 september 2016 @ 20:32:

Geen kinderen, wel huisdieren. Maar ik doe niet alsof t kinderen zijn ;).Dit.
Hier geen kinderen wel 2 verwende katten. Maar geen idee alsof ik doe of het kinderen zijn, want die heb ik niet en weet dus ook niet hoe je daar mee omgaat.
In m'n omgeving hebben mensen met kinderen ook vaak huisdieren (ongeveer 4 van de 5 gezinnen). Mensen zonder kinderen hebben ongeveer 50/50 wel/geen huisdieren.

Ik ken één persoon die op de kerstkaart ook met de naam van de hond ondertekend: maar die heeft ook twee kinderen die erop staan.



Dus nee; ik herken jou beeld niet.
Nee.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken twee stellen die geen kinderen hebben, het ene stel bewust en die hebben honden en zijn wel helemaal into het soort ras en gaan ermee naar het buitenland ( redelijk onbekend ras hier in Nederland) en fokken er nu officieel mee.

Heb niet het idee dat ze er in doorslaan.



Het andere stel ken ik niet zo goed maar die zien hun honden als kinderen ( en hun vogels en koikarpers...)

Word in ieder geval helemaal gestoord van de minimaal 20 foto's per dag op FB van die beestenbende.

Maar goed,als hun er blij mee zijn wie ben ik dan om er over te oordelen.
Alle reacties Link kopieren
O,ja en een stel (heel verdrietig ongewenst kinderloos) die echt de pest aan dieren hebben
Alle reacties Link kopieren
En wat als het zo is? Krijgen ze dan straf?
Je bent zelf een theepot
quote:gizzmo-returns schreef op 30 september 2016 @ 20:35:

Hier geen kinderen wel 2 verwende katten. Maar geen idee alsof ik doe of het kinderen zijn, want die heb ik niet en weet dus ook niet hoe je daar mee omgaat.Dit, maar dan met een verwende hond. En hij is vooral verwend door de aandacht en het goede eten.
Alle reacties Link kopieren
Geen kinderen, geen huisdieren. In mijn omgeving komen met name de honden juist pas als er kinderen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat is 'vaak huisdieren hebben'? Elke maand een setje cavia's in huis halen, zo voor een dagje ofzo?
De meeste bewust kindvrije stellen in mijn omgeving hebben inderdaad een halve kinderboerderij aan huisdieren.



Het ligt maar net aan je omgeving
Alle reacties Link kopieren
Telt luizen hebben ook?
Je bent zelf een theepot
Geen kinderen wel 2 katten maar ik ga er niet mee alsof het mijn kinderen zijn.
Alle reacties Link kopieren
2 kinderen, 2 honden. 3 katten. 1 konijn, 2 cavia's en een kip.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven