Het grote speelgoedtips-topic

16-09-2012 17:49 2732 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie de sinterklaascadeau-topics alweer als paddestoelen uit de grond schieten op deze pijler.

Laten we er (weer) een algemeen topic van maken. Kunnen we elkaar hier specifieke tips geven en lijstjes met elkaar delen en oeverloos discussiëren over ons budget en dat dat toch veel te veel is voor de Sint



Ik begin zelf altijd met kopen zodra ik iets in de aanbieding zie en denk dat het leuk is en koop dus niet pas in november. Heb dus al wel mooie dingetjes in kunnen slaan (ik heb 4 kinderen)



Ik ben nog op zoek naar een knutselcadeau voor verjaardag dochter (wordt dan 8) en knutselcadeautje voor Sint voor andere dochter (5).

Ik zag in de intertoysgids Beados staan, is dat leuk? Het leek me gewoon een variant op strijkkralen en dat is wel een succes hier, maar het lijkt me leuker om iets héél anders te geven. Budget voor de sintknutsel is ongeveer 10 euro, voor de verjaardag maakt niet uit.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
Ga nu eten, kom straks (na 20.00uur) terug.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Leuk idee! Nog geen tips, maar dat komt nog wel. Ik moet nog even warm lopen.
ik koop ook altijd zl zodra ik wat zie wat qua aanbieding goed is (hier outlet met o ook speelgoed) dus heb ook al wat in huis (ook voor verjaardag neefjes en nichtjes) benieuwd wat jij al in huis hebt to
Ja! Ik heb een vraag! Ik wil graag voor Sinterklaas het Lalaloopsy boomhuis kopen. En mijn schoonouders vragen zich te richten op little petshop. Dochter is richting 3 jaar bij de feestdagen en ik wil vast een beetje richting toekomst kopen. Is Laloopsy de moeite? Of hebben jullie andere tips?



Verder koop ik ook aanbiedingen. Ik heb alvast wat van Barbie en Playmobil voor dumpprijzen gekocht. Dochter komt om in Little people en Duplo, dus dat koop ik niet meer. Oja, ons budget 50 euro. Maar dat van de grootouders en overgrootmoeders (is dus 4x) ook.
Beadoos is leuk! Wij hebben het in het hard plastic bewaardoosje, zodat het ook meegenomen kan worden. Ideaal als we eens op bezoek gaan bij oude opa en oma, daar is weinig speelgoed en zo kan ze zoch toch prima ee poosje vermaken.



Hier besloten om weinig speelgoed te kopen voor 5 december, haar kamertje puilt uit van de Playmobil, Pet Shop en Barbies.. Wat het wel gaat worden weet ik nog niet, las hier laatst ergens over een setje met een mooie badjas, leuke handdoek en lekkere tuttendouchegel etc, ga me daar denk ik maar wat meer op richten.. En dan uiteraard nog wel een doosje van het een of ander, maar grote pakketten speelgoed komen er hier niet meer in
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag heb ik met mijn nichtjes - die ondertussen echt wel bijna 11 en 8 zijn - Eendje Kwaak gespeeld. Een super simpel spelletje dat een kind van 3 ook al kan. Je breidt de spelregels wat uit, geeft de eendjes leuke stemmetjes, laat ze vragen om stukjes brood waar wat chocopasta op zit, enz. Uren pret gehad. En de slappe lach.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
.
Ik ben al druk aan het verzamelen. Voor zoon heb ik al aantal dozen carslego met veel korting gekocht, legospellen met heel veel korting had ik vorig jaar in januari al gekocht en hetzelfde geld voor een smartgame met uitbreiding. Mijn principe is altijd dat leuke cadeaus geen brood eten . Normaal hebben wij een budget van 50,- euro per kind voor de hele decembermaand (incl iets voor onder de boom en 4-5x iets kleins in de schoen), maar dit jaar heb ik dat helemaal losgelaten. Zoon is erg aan ander speeloed toe, die is afgelopen week jarig geweest en heeft toen een groot houten kasteel en heel veel playmobielridders gekregen en voor de sint/kerst dus vooral echte lego (i.p.v de duplo waar hij wel op uitgekeken is). Dochter is een moeilijk gevalletje altijd geweest, speelgoed was vanaf heel erg klein stom. Sinds kort heeft ze playmobiel ontdekt en nu ze niet meer gelooft is wordt dit het eerste jaar dat ze echt iets te vragen weet. Voor haar wordt het veel playmoiel, maar welke is dan de vraag. Wat is leuk bij het vakantiehuis (dat is het enige dat ze tot nu toe heeft).
Beados lijken idd. veel op strijkkralen, mijn dochter heeft er een sieradenset van. Staat nu niet in de intertoysgids, maar er is wel reclame voor geweest op tv. En die set is wel heel leuk. Je kan dan zelf een diadeem versieren en iets maken voor aan een ketting en de versieringen kan je ook weer uitwisselen. Dus de ene dag een ster op je diadeem en morgen aan de ketting of armband. Wel moet je het flink nat maken en een nacht laten drogen. Dan valt er nog wel eens een balletje af, maar die plak je er met water zo weer aan.



Ik heb zelf al K3 ontwerp kleurboeken liggen voor de oudste twee en een kartonnen Bumba boek voor de jongste. Dat hadden we gekocht voor de zomervakantie, voor een regenachtige dag en aangezien we super mooi weer hebben gehad is het blijven liggen. En gisteren heb ik Lego Friends ingeslagen voor de oudste twee. Door gecombineerde korting met de Kruidvat voordeelpas kreeg ik 50 % korting. Jammer dat ze geen grotere dozen hadden!
Sunemom, de camper is heel leuk en het zwembad natuurlijk!
Sunemom, idd de camper, of het zwembad! Camper neemt wel minder ruimte in, zwembad is nog wel groot hoor, maar mocht ruimte geen probleem zijn dan zou ik denk ik voor het zwembad gaan
Oh, gruwel, Sinterklaas komt er weer aan. En het staat hier vól met speelgoed, de kinderen kunnen tot hun vierde jaar voort. Duplo, Little People, blokken, auto's, puzzels, poppenhuis, bergen knuffels etc.



Dochter krijgt niet alleen altijd van ons wat met de feestdagen, ook twee sets grootouders, twee sets ooms en tantes en een hele rits oudtantes en achternichten willen bijdragen.



Ik kom niet verder dan een kleurboek, papier en stiften. Knutselspullen kun je tenminste vervangen: boek vol, nieuwe neerleggen.



Dochter is 2 1/2, zoon 2 maanden (dus die laatste hoeft niet perse iets, geef hem wel een stapel kleding).
Ruimte is niet zo'n punt, ze heeft afgelopen weekend al het speelgoed wat ze stom vond van haar kamer gehaald en die is nu nagenoeg leeg. Er staat nog een bureau met wat teken-en knutselspullen, een volle boekenkast en 1 la (van een kastje met 4 lades) is gevuld met grote legpuzzels. Zo te lezen is het zwembad dan dus een aanrader. Heeft iemand van jullie ook de speeltuin en is due ook leuk?
Ik wilde vorig jaar voor de speeltuin gaan, maar die kon ik toen niet gekocht krijgen, daarom is het dat zwembad geworden. Ik denk dat de speeltuin ook heel leuk is.
Ik zag de playmobil camper hier afgeprijsd. Heb deze site ook van het forum, heb er zelf (nog) niet besteld.

http://www.schmetstoys.nl/playmobil/vakantie
Onee, ik schreef iets dat niet klopte.
oh gruwel... We komen echt om in het speelgoed en gaan ook nog verhuizen in die periode.



Vorig jaar was een groot kidscraft barbiehuis een heel groot succes, daar wordt dagelijks mee gespeeld. Ik denk dat we dit jaar per kind een leuk stuk speelgoed doen, een nieuwe pyjama, een nieuw dekbedovertrek voor het nieuwe huis en een bioscoopbon ofzo. En evt nog wat knutselspullen, dat gaat hier heel snel.



Onze oudste krijgt een i-tunes gift card van 10 euro. Dan kan hij zelf spelletjes kopen voor de ipad.
Ik heb op zolder nog staan





is voor nichtje dat 5 wordt (ik vind zelf uno heel leuk en ik schat zo in dat dochter nog wel even nodig heeft voordat ze het kan spelen)





heb ik voor neefje dat 1 wordt (en al oudere broer en zus heeft, dus wat moet je zo'n joch geven?)



Verder voor dochter

setje kleding voor babyborn-pop
Speeltuin is ook erg leuk! Leuke kleine skelters erbij, en een prullebakje etc, je hebt een kleine versie en een grote, wij hebben de kleine.

(je ziet het, hier ontzettend veel playmobil, nu heeft ze haar zinnen gezet op het hotel, maar das weer zo'n groot bakbeest..)
Alle reacties Link kopieren
Haha. Ik dacht gisteren: zal crini eens mailen of ze weer een topic opent....



De oudste wordt bijna acht. Hij wil allerlei meuk waar ik niks van snap (bagugan enzo) en ook: alle fantasia boeken, wie was het (spel), spelletjes voor de wii en de ds, en verder? T is geen speler, wel een enorme lezer dus ik denk dat ik de boekenwinkel plunder.



De middste van vijf is een speler. Zijn kamer staat vol met playmobil, dat hebben we nu wel genoeg. Ik denk dat het vooral Carsauto's worden. Met de vrachtwagen en het vliegtuig enzo. En de films!



De jongste is 1. Hij krijgt Nijntje speelt verstoppertje. Een nijntjepopje dat roept ' ik ben hier'. Lijkt me enig. Verder overweeg ik de toettoet garage van Vtech.



Voor mezelf en man: geen idee
Sosofie, ik heb de Hopla versie van Nijntje speelt verstoppertje (al 6 jaar geleden gekocht) en het is idd. heel leuk. Heel simpel, jij verstopt het poppetje ergens en zet het aan, kind gaat luisteren en loopt op het geluid af. Er zijn veel 8 jarigen die het nog steeds leuk vinden, je verstopt hem dan gewoon wat beter.
@sosofie ik heb dochter (ook bijna 8) vanmiddag deel 1 van de grijze jagerserie gegeven vind ze ook erg leuk. Zij is ook een groot fantasiafan, dus misschien is de grijze jager serie ook nog wle een aanrader. Dochter vind het namelijk wel een behoorlijk stoer jongensachtig boek (niet dat ze dat erg vind )
Alle reacties Link kopieren
quote:Sunemom schreef op 16 september 2012 @ 19:25:

Ruimte is niet zo'n punt, ze heeft afgelopen weekend al het speelgoed wat ze stom vond van haar kamer gehaald en die is nu nagenoeg leeg. Er staat nog een bureau met wat teken-en knutselspullen, een volle boekenkast en 1 la (van een kastje met 4 lades) is gevuld met grote legpuzzels. Zo te lezen is het zwembad dan dus een aanrader. Heeft iemand van jullie ook de speeltuin en is due ook leuk?Zwembad is superleuk! Vooral omdat er echt water in kan Speeltuin heb ik nog van vroeger (nog steeds zelfde elementen). Is nu 40 euro bij intertoys, die speeltuin.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
quote:sosofie schreef op 16 september 2012 @ 20:00:

Een nijntjepopje dat roept ' ik ben hier'. Lijkt me enig.



Oh, ik heb een ware Nijntjeverslaafde hier in huis (5 knuffels, poppenhuis, een aantal spellen, boeken, haarspeldjes, kleding). Dit klinkt heel leuk, ik ga zoeken.



Goede tip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven