Het grote speelgoedtips-topic

16-09-2012 17:49 2732 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie de sinterklaascadeau-topics alweer als paddestoelen uit de grond schieten op deze pijler.

Laten we er (weer) een algemeen topic van maken. Kunnen we elkaar hier specifieke tips geven en lijstjes met elkaar delen en oeverloos discussiëren over ons budget en dat dat toch veel te veel is voor de Sint



Ik begin zelf altijd met kopen zodra ik iets in de aanbieding zie en denk dat het leuk is en koop dus niet pas in november. Heb dus al wel mooie dingetjes in kunnen slaan (ik heb 4 kinderen)



Ik ben nog op zoek naar een knutselcadeau voor verjaardag dochter (wordt dan 8) en knutselcadeautje voor Sint voor andere dochter (5).

Ik zag in de intertoysgids Beados staan, is dat leuk? Het leek me gewoon een variant op strijkkralen en dat is wel een succes hier, maar het lijkt me leuker om iets héél anders te geven. Budget voor de sintknutsel is ongeveer 10 euro, voor de verjaardag maakt niet uit.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
Wel veel meegespeeld toen hij klein was Modus? Ik twijfel een beetje heb nu een vrij uitgebreide set via mp die ik voor (volgens mij weinig) over kan nemen alleen is de foto bij kunstlicht genomen en daardoor lijkt het dak een beetje geel. Vind het dan toch altijd spannend. Wel nagevraagd maar dak blijkt wit te zijn. Denk dat ik het er wel op ga gokken. Heb bij een ander een tractor gekocht die wij op kunnen halen dan heeft hij volgens mij een leuke set voor sinterklaas.. En had eigenlijk gehoopt dat hij daar een hele poos mee zou kunnen spelen. Maar goed dat is natuurlijk per kind verschillend. Misschien kijkt hij er wel nooit naar om. Kan het per direct weer op marktplaats ;)



Bedankt voor jullie reacties! Ik heb al een aantal vragen gekregen wat leuk is voor sinterklaas/zijn verjaardag. Jullie toevallig nog tips? Met sinterklaas is hij 10 maand. Voor zijn verjaardag gaan wij zelf de little tikes piratenboot watertafel geven. Daar zou hij dan in de zomer misschien al een beetje mee kunnen spelen. Vandaar dat wij nu toch iets voor sinterklaas doen waar hij mee kan spelen. Wouden eerst niets doen..
Alle reacties Link kopieren
@Bloesem en Lisbeth, zou een swinx iets voor jullie zonen kunnen zijn? Google we maar eens op, bij vrienden is het een grote hit!
Ik ben inmiddels ook vast begonnen maar ik vind het lastig, ook omdat mijn dochter net na sinterklaas jarig is. Tot nu toe heb ik dit:



Zoon (5,5):

- Stempel-/knutselset Planes (6 euro)

- Walkie talkie (15 euro)

- Playmobil doos schatzoeken (15 euro)



Dochter (bijna 3):

- Stempel-/knutseldoos Frozen (6 euro)

- Poppenjurkje (2 euro)



We vieren 2x sinterklaas, bij beide families dus ik moet er nog best wat dingen bij. Vooral voor mijn dochter vind ik het heel erg lastig. Ze speelt het allerliefste buiten en heeft daar ook van alles voor, dus in die hoek zoek ik het niet. Binnen speelt ze soms met klei, duplo en haar poppen, maar daar hebben we ook al heel veel van in huis.



Wie heeft er nog wat tips voor met name een meisje van bijna 3 van rond de 15 a 20 euro (minder mag ook natuurlijk) en ook voor een jongen van 5,5.
Alle reacties Link kopieren
Hier word amper gespeeld met little people,zou het 2de hands halen als je het niet zeker weet.Wij hebben megapakket vtech smartville gekocht (treinstation met 2 treinen,rails ,garage,ijssalon en veel poppetjes gekocht voor 20 euro dit geven er indelen) kijk op Facebook voor verkoop van speelgoed in je eigen woon plaats

Bijvoorbeeld je woont in Rotterdam tik je dat in.zoekbalk in met evt verkoop of ruilen..scheelt echt veel
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik voor dochter ga van bijna 3,5 voor een waterspeelmat, verkleedkleren en verder geen idee... Lees dus fijn mee
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip queenfan ik heb me aangemeld! Vtech smartville kende ik nog niet! Zal daar ook eens naar gaan kijken.. Ik heb al behoorlijk wat mensen gemaild voor een boerderij (vanaf gister ochtend) maar krijg amper reactie, jammer want ben nu zelf net zo enthousiast ;). Heb wel al voor twee trekkers toezegging dat ik ze mag ophalen. Welke boerderij hebben jullie? Ik kijk vooral naar de boerderij zonder silo. Die wat je dicht kunt vouwen. Die leek mij leuker maar ik kan het wel volledig mis hebben!
Alle reacties Link kopieren
Wat is een waterspeelmat? Wij gaan binnenkort verhuizen naar een huis met een tuin dus wij kunnen ook nog buitenspeelgoed gebruiken. Ik vind aquaplay ook heel erg leuk. Voor zoon van bijna 4 ga ik lego kopen voor sinterklaas en heb ik al wat nieuwe puzzels gekocht. Voor zoon van 1,5 weet ik niks. Met Little People is hier bijna nooit gespeeld.
Alle reacties Link kopieren


Ik liep even de Kruidvat binnen en zag daar pokemonballen voor ¤ 2,50.

Heel fijn, voor zijn verjaardag.



Het StarWars lichtzwaard gaat niet meer op tijd lukken, dus dan maar een doos Knex. De nep-kapla zag ik niet bij Kruidvat.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Zoon (dan bijna 4 jaar)

Ridder verkleedset ¤10

Cabbie reddingsvliegtuig Planes ¤40

Vriendenboek Koterkado ¤15

Supersand ¤10

Totaal pakjesavond ¤75



Brandweer Dusty ¤10

Cars schoolbeker ¤7,50

Totaal schoen ¤17,50



Voor dochter (6 jaar)

Elsa & Anna pop ¤40 ¤32

Stalen armband met wit kristal ¤30¤15

Vriendenboek Koterkado ¤15

Cd KvK 35 ¤15

Totaal pakjesavond ¤77



Digibird ¤10

Stalen Ring met wit kristal ¤15 ¤7,50

Totaal schoen ¤17,50



Zo ziet ons boodschappenlijstje er uit. Voor het eerst een vrij gelijkwaardig lijstje weten samen te stellen! Jippie!

Met schoonfamilie vieren we ook nog Sinterklaas, met spelletjes voor de volwassenen. Voor de kleintjes nemen de ouders zelf 3 cadeautjes mee. Omdat wij aan deze Sintavond niet zoveel waarde hechten, geven we hier liever niet te dure cadeaus en zou het leuk zijn als ze er meteen lekker mee kunnen spelen die dag. Oh, en liever geen rommeltjes (denk aan stuiterballen). Wie heeft er leuke ideeën?
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al (net) klaar



Oudste zoon (wordt ruim een maand na Sinterklaas 12)

- Boek: De grijze jager deel 12

- Lego Lord of the Rings - Attack on Weathertop

- Samen met broertjes en zusjes Kubb

- Dvd: Hoe tem je een draak 2



Oudste dochter (wordt in februari 10)

- Boek: De redding van Roan

- Samen met broertjes en zusjes Kubb

- DVD: Sneeuwwitje

- Lego: Rapunzels Toren van Creativiteit

- Disney barbiepop Merida



Jongste dochter (net 7)

- Boek: Dolfje Weerwolfje Meermonster

- Samen met broertjes en zusjes Kubb

- DVD: Tinkerbell en de Piraten

- Playmobil paardentrailer

- Disney Frozen barbiepop prinses Anna



Jongste zoon (wordt 12 dagen na Sint 6)

- Prentenboek: Poten Omhoog (maar ik twijfel of hij hier niet te oud voor is. Kent iemand het boek? Het is zo grappig! Maar is het niet meer voor kleuters?)

- Samen met broertjes en zusjes Kubb

- DVD: Rio 2

- Lego Super Heroes Spiderman Daily Bugle Showdown
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
Smartville is een kruising tussen little people en toet toet( de gebouwen) maar dan met dieren...Google maar even
Mardejo: dat ziet er inderdaad leuk uit! Ik ga me er eens in verdiepen. Hier is oudste een binnenkind die ik echt buiten moet zetten op z'n tijd, dus wellicht helpt dit!
Mijn dochter wordt 6 in december. Ze vindt het heerlijk om te bouwen en is technisch.Nu dacht ik om Knexx te geven. Is dat wel leuk voor een meisje en wat is leuk om te geven?
Alle reacties Link kopieren
Grafix Kleuren met Water Speelmat

Gezien in de kruidvat folder..hmmm dacht een link neer te zetten gelukt...https://www.kruidvat.nl/medias/sys_mast ... 292382.jpg
Alle reacties Link kopieren
Is in ieder geval voor binnen kleuren en wegvegen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een boerderij gekocht! Ben benieuwd.. Lees hier nu toch dat er meer kindjes niet mee spelen dan wel
Alle reacties Link kopieren
Abcdee, mijn zoon heeft er wel meegespeeld toen hij een baby/ dreumes was, maar ik zou niet zeggen veel. Hij heeft de boerderij met de silo. Toen hij Duplo kreeg was de interesse in Little People over, behalve de garage en auto's, maar hij is gewoon gek op auto's. En ik denk dat ik het ga verkopen en voor mijn baby de toet toet garage ga vragen voor zijn eerste verjaardag en alvast iets geef van toet toet voor sinterklaas. Niets van Little People in ieder geval.



Deze auto van Little Tikes speelde zoon het meeste mee tussen 1 en 2,5 jaar: Onverwoestbaar, mijn zoon gebruikte het ook als een soort mini-loopauto.
Alle reacties Link kopieren
I, 4,5 jaar krijgt 3 schoen cadeautjes en 4 op 5 December:

Playmobile schildpadden verblijf 4.99 ( was 6.99)

Peppa sticker album met stickers 2.00

Buurman en buurman dvd set compleet 7.99

Pyjama Pim en Pom 4.99 ( was 9.99)

Prinsessen zeep set kegel 2.99 ( was 5.99)

Hello Kitty bedel ketting 4.99

Magisch flesje 1.99

Totaal : 29.94



V,1,5 jaar krijgt 3 schoen cadeautjes en 4 op 5 December:

Cars zeep set kegel 2.99 ( was 5.99)

Bad puzzel 1.99

Trui 6.99

Broekje met riem 6.99

Pyjama 5.99

Magische flesje 1.99 ( klaar met het ruziën erom

Totaal 26,94 ( en nog 1 cadeautje te gaan)



Budget is bewust laag , we vieren ook kerst bij elkaar 60 per kind.

Ze krijgen al zoveel van beide oma's en opa en werk
blokker heeft vanavond 15 % korting op alles online, scheelt toch weer iets.
Alle reacties Link kopieren
I, 4,5 jaar krijgt 3 schoen cadeautjes en 5 op 5 December:

Playmobile schildpadden verblijf 4.99 ( was 6.99)

Peppa sticker album met stickers 2.00

Buurman en buurman dvd set compleet 7.99

Pyjama Pim en Pom 4.99 ( was 9.99)

Prinsessen zeep set kegel 2.99 ( was 5.99)

Hello Kitty bedel ketting 4.99

Magisch flesje 1.99

Zakje snoepmuntjes 0.59

Totaal : 30.53



V,1,5 jaar krijgt 3 schoen cadeautjes en 5 op 5 December:

Cars zeep set kegel 2.99 ( was 5.99)

Bad puzzel 1.99

Trui 6.99

Broekje met riem 6.99

Pyjama 5.99

Magische flesje 1.99 ( klaar met het ruziën erom

Haarborsteltje Jip en Janneke 2.00

Zakje snoepmuntjes 0.59

Totaal 29.53



Totaal beide: 60.06 niet slecht toch ??



Vandaag voor kerst al een Babyborn pop met reiswiegje/dekentje gehaald voor de jongste bij de Kruidvat was 19.99 i.p.v. 34.99!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een lading schoencadeautjes maar er zit één koter bij van anderhalf die voor het één te groot is en voor het ander te klein, ik heb een tamboerijn (tje) en een houten puzzel maar verder kom ik niet, ook omdat er meer dan genoeg speelgoed is van de oudste. Ik heb er al aan zitten denken om een ochtend door Ikea te sloffen, daar hebben ze wel heel leuke dingen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
@MarianneDavids,die van ons is ook anderhalf, moet het perse speelgoed zijn?



Anders:

- Slofjes

- Badjasje

- Pyjama

- Leuke trui/broek/jurk etc.

- Voorleesboek

- Foam bad stickers, herplakbaar en "plakt'' op alles ( action)



Speelgoed jongen:

- Duplo of Megablock

- Playmobile 1.2.3

- Toet toet auto

- Little People > Kruidvat heeft deze in de reclame!



Speelgoed meisje:

- (Eerste) pop

- Duplo of Megablock

- Playmobile 1.2.3.

- Little People
mijn dan 1.5 jarige krijgt in de schoen een caleidoscoop en nog twee prutsdingetjes (nog ff bij lobbes neuzen). totaal een euro of 3, met snoepgoed zeg maar vijf euro.



Op pakjesavond 1:

een doosje imitatie smartmax, (tweedehands, 2,50)

en een klein cadeautje van oma.



Op pakjes avond twee:

een doosje supersand, (gister bij blokker voor 8,50 besteld)

een fleecedeken (broer en zus hebben er ieders een, liggen ze mee op de bank, bouwen ze hutten mee, wil zij ook), (euro of 5 bij de zeeman denk ik?)

en wrs nog een klein cadeautje van opa.



Dus voor haar ben ik al zo goed als klaar voor 21 euro, zonder de cadeau's van opa en oma.



De drie jarige zal iets hoger zitten qua schoencadeau's (moet ik nog bestellen, iets van tiara, horloge/ ring en kleine kralenrijgset),



maar voor pakjesavond rond hetzelfde bedrag

elefun tweedehands 2 euro,

kaptafeltje tweedehands 10 euro

vlinderverkleedset 5 euro

en dan de input van opa en oma



Oudste 7 jaar iets duurder denk ik

schoencadeau's

logboek met onzichtbare pen (2,50 euro),

portomonaie

en dinogipsset (4 euro)



pakjesavonden:

b daman 6,50 euro

vliegende ufo iets, 15 euro

sportbidon voor de voetbal, 7,50 euro

plus de giften van opa en oma



Oudste is wat duurder omdat alles nieuw is, maar zijn wensen zijn zo specifiek dat dat niet makkelijk tweedehands te vinden is. Lijstjes zijn trouwens nog onder voorbehoud
Alle reacties Link kopieren




Mijn tip voor alle jongetjes.

Drie auto's voor de prijs van één. En inmiddels de helft goedkoper dan toen Snoezekind de leeftijd had. Absoluut onverwoestbaar.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:modus_ schreef op 22 oktober 2014 @ 21:13:

Abcdee, mijn zoon heeft er wel meegespeeld toen hij een baby/ dreumes was, maar ik zou niet zeggen veel. Hij heeft de boerderij met de silo. Toen hij Duplo kreeg was de interesse in Little People over, behalve de garage en auto's, maar hij is gewoon gek op auto's. En ik denk dat ik het ga verkopen en voor mijn baby de toet toet garage ga vragen voor zijn eerste verjaardag en alvast iets geef van toet toet voor sinterklaas. Niets van Little People in ieder geval.



Deze auto van Little Tikes speelde zoon het meeste mee tussen 1 en 2,5 jaar: [afbeelding] Onverwoestbaar, mijn zoon gebruikte het ook als een soort mini-loopauto.



Hier hetzelfde met zoon die nu net 2 is.

Alle little people (tweedehands gekocht) verkocht en er toet toet tweedehands voor aangeschaft! Hij is helemaal gelukkig en vraagt zodra we klaar zijn met ontbijten naar zijn garage!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven