Het grote speelgoedtips-topic

16-09-2012 17:49 2732 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie de sinterklaascadeau-topics alweer als paddestoelen uit de grond schieten op deze pijler.

Laten we er (weer) een algemeen topic van maken. Kunnen we elkaar hier specifieke tips geven en lijstjes met elkaar delen en oeverloos discussiëren over ons budget en dat dat toch veel te veel is voor de Sint



Ik begin zelf altijd met kopen zodra ik iets in de aanbieding zie en denk dat het leuk is en koop dus niet pas in november. Heb dus al wel mooie dingetjes in kunnen slaan (ik heb 4 kinderen)



Ik ben nog op zoek naar een knutselcadeau voor verjaardag dochter (wordt dan 8) en knutselcadeautje voor Sint voor andere dochter (5).

Ik zag in de intertoysgids Beados staan, is dat leuk? Het leek me gewoon een variant op strijkkralen en dat is wel een succes hier, maar het lijkt me leuker om iets héél anders te geven. Budget voor de sintknutsel is ongeveer 10 euro, voor de verjaardag maakt niet uit.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Intertoys winkel bellen voor die vogeltjes?
Alle reacties Link kopieren
De vogeltjes zijn in alle grote zaken uitverkocht en ze verwachten ze niet meer te krijgen voor 5 december. Thanks voor het meedenken allemaal :-)
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
Geen tips, weet er niks vanaf, maar wel vragen. Hebben jullie tips w.b. een babywalker? Of wat is tegenwoordig het alternatief voor de loopstoel?



Of: zoontje is met Sinterklaas pas 5 maanden, maar ik heb speelgoed voor de allerkleinsten genoeg. Nu heb ik dus Sintgeld van familie gekregen om iets groters te kopen. Maar ik weet niet goed wat. Zelf had ik eerst kinderboeken getipt en die heeft hij toen van iedereen al in z'n schoen gekregen :D.



Dus wat is nou snel leuk en "onmisbaar" speelgoed rond de leeftijd van een half jaar? Een babywalker is dus mijn eigen idee.
Zoon hier heeft deze (is hij inmiddels te groot voor met 26 maanden inmiddels) en was er erg gek mee!



Alle reacties Link kopieren
Wow wat een monster!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zoon hier heeft nijntje speelt verstoppertje ook. Hij is net twee.

Ik laat hem in de gang wachten en verstop nijntje dan. Hij vindt het echt geweldig!
Dochter vond Nijntje verstoppertje niks aan. En ik vond de stem in dat ding totaal niet Nijntje-achtig. Ik had er veel van verwacht, maar hier dus een miskoop helaas.



Als loopwagen hadden wij de vtech 1-2-3 zebrastep. Die kan als duwwagen, loopwagen en als step. Dochter heeft hem gehad toen ze 1 werd en heb hem nu net verkocht. Ze is bijna 3 nu. Ze pakte hem nu nog steeds soms
Hier Nijntje verstoppertje wel een groot succes. Hij gaat netjes voor de bank zitten met zijn handjes voor zijn ogen



Als loopwagentje hebben wij zo'n blokkenkar. Al vond hij zelf de stofzuiger een veel betere loopwagen



Misschien een deurschommel een idee sorende?
Wat schattig googlette! hier was dochter er heel snel op uitgekeken, heb hem verkocht aan een vriendin die zwanger is

Blokkenkar hebben wij hier ook! Maar die staat op haar kamer. Wel fijn ding, komt volgens mij bij zeeman vandaan ofzo haha!

Deurschommel kan leuk zijn! Maar hier een dochter die niet van een schommel af te krijgen is. Vreselijk! Opa en oma hebben er 1 en daar vraagt ze er continu om. En ze kan het nog niet zelf, dus wij moeten duwen. Voorheen was het ook echt gillen en op de grond liggen krijsen als ze eraf moest. Dat is inmiddels wel minder. Maar dit is de reden dat wij geen schommel hebben haha!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een loopwagen van Nijntje met een Nijntje en Boris die om en om omhoog komen als je duwt. Mijn baby loopt er graag achter, ook mijn oudste heeft er veel plezier van gehad. De wagen is heel stabiel en je kunt de wagen instellen dat het heel stroef gaat in het begin (makkelijker). Blokkenkar hebben ze beide nooit gebruikt om achter te lopen.
Die had ik ook op het oog Shenandoah! Het kan mij niet monsterlijk genoeg zijn. En DH, leuk, zeg, die 1-2-3 dingen ik wist niet dat dat bestond. Ik zag nog een paar leuke online. En zo'n blokkenkar, dat is eigenlijk ook wel weer handig denk ik nu. Nu wil ik het allemaal.



Dat is een goede tip w.b. het lopen ermee, mokus, bedankt. Had ik ook geen idee van.
anoniem_208517 wijzigde dit bericht op 22-11-2014 20:36
Reden: Zag nog een extra reactie!
% gewijzigd
Haha! Schiet lekker op zo he ik vond die van ons vooral handig, omdat hij dus wat langer mee kon. En ik dan maar 1 ding hoefde aan te schaffen ipv duwwagen en een loopwagen.
Maw, koop dus vooral wat je leuk vind!



Haha dh, dat is dan idd niet de bedoeling! Dat met die handjes voor zijn ogen is ook erg lief. Als hij verder nou ook zo goed zou luisteren.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Shenandoah schreef op 22 november 2014 @ 18:27:

Zoon hier heeft deze (is hij inmiddels te groot voor met 26 maanden inmiddels) en was er erg gek mee!



[afbeelding]



Nichtje heeft hem ook.

Een groot succes, maar wat ben ik blij dat wij nooit zo'n dramading in huis hadden.





Wij hadden zoiets, zonder elektronisch geluid. Beter voor onze zenuwen.



Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Nouschi schreef op 22 november 2014 @ 18:29:

Wow wat een monster!



Wij kregen hem kado, anders had ik het misschien zelf ook niet gekocht :P Zoon was er echter gek op, dus wel een goed kado achteraf gezien :P

Er zit gelukkig wel een uit knop op die redeljk stroef gaat, en een hard en zacht stand qua geluidjes.



Qua lopen liep hij trouwens erg graag achter een houten brandweerauto (duwwagen) in het begin verzwaarden wij deze met een stuk steen erin, maar al snel kon dat eruit.
Ik heb mijn gehele zaterdagavond besteed aan het opzoeken van babywalkers, loopwagens en duwwagens. Net alles laten zien aan man en die vindt Het Monster, waar ik een paar dagen geleden al mee aankwam, toch het allerleukst. Bedankt!



Nu ik hier toch ben, hebben jullie ervaring met keukentjes voor jongens? Lekker pro-genderneutraal opvoeden of vinden ze daar meestal echt niks aan? Een vriend van de familie die maakt o.a. zulke dingen en wil wat voor z'n 1e verjaardag maken. Beetje vroeg, maar hij doet het graag op z'n gemak aan z'n hobby. Ik zit eraan te denken een soort bbq-kraampje te laten bouwen. En bij speelkeukens staat ook vaak "vanaf 3 jaar". Echt dan pas leuk? Of hebben jullie andere ideeën, hij vraagt er steeds naar.
Wij hebben een keuken en een winkel, zoontje speelt er graag in. Keuken staat hier al sinds dochter een jaar is, zoon kreeg op zijn eerste verjaardag de winkel erbij.
Zoon heeft het Ikea keukentje voor zijn tweede verjaardag gekregen en is er helemaal gek mee! Maar hier kookt vriend ook meestal dus dat is verder geen gender-dingetje voor ons.
Alle reacties Link kopieren
Onze zoon kreeg ook keukentje op zn 2e. Vond hij erg leuk. Komt niet eens in me op dat dat meer voor meisjes zou zijn...
Alle reacties Link kopieren
Die van ikea het keukentje is leuk en redelijk waardevast op marktplaats
Keuken kan voor beide.

Al zal ik niet zo snel een roze voor een jongen doen.
Neefje heeft ook het ikea-keukentje. Daar heeft hij heel veel mee gespeeld
Wij hebben hem overigens ook en dochter speelt er nu heel veel mee. Ze is ruim 2,5. Hij blijft dus ook wel lang leuk!
Alle reacties Link kopieren
Keukentje is hier weinig meegedaan. Is meer een soort opbergkastje geworden.

Oven open, zooi erin, opgeruimd
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ik dacht hier ook dat het een beetje een miskoop was Gatti. Ze kreeg hem toen ze 2 werd. In het begin weinig mee gedaan, maar nu staat ze er elke dag in en ik denk dat ze hem alleen maar meer gaat gebruiken, want de rollenspellen komen nu wat vaker langs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven