Het grote speelgoedtips-topic

16-09-2012 17:49 2732 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie de sinterklaascadeau-topics alweer als paddestoelen uit de grond schieten op deze pijler.

Laten we er (weer) een algemeen topic van maken. Kunnen we elkaar hier specifieke tips geven en lijstjes met elkaar delen en oeverloos discussiëren over ons budget en dat dat toch veel te veel is voor de Sint



Ik begin zelf altijd met kopen zodra ik iets in de aanbieding zie en denk dat het leuk is en koop dus niet pas in november. Heb dus al wel mooie dingetjes in kunnen slaan (ik heb 4 kinderen)



Ik ben nog op zoek naar een knutselcadeau voor verjaardag dochter (wordt dan 8) en knutselcadeautje voor Sint voor andere dochter (5).

Ik zag in de intertoysgids Beados staan, is dat leuk? Het leek me gewoon een variant op strijkkralen en dat is wel een succes hier, maar het lijkt me leuker om iets héél anders te geven. Budget voor de sintknutsel is ongeveer 10 euro, voor de verjaardag maakt niet uit.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
Leuk DH, dat hoopten wij ook. Nu ze bijna 7 is geven we de hoop maar op.

Zoon kijkt er ook niet echt naar.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Ik heb juist gehoord dat de kinetic fijner is. Vond die zelf ook plezieriger aanvoelen. Je kunt er echt supergoed mee bouwen. Wij hebben de kasteelvormpjes erbij, alle 3 de kids (7,5 en 2) hebben er plezier mee. Ben zelfs aan t twijfelen om er nog n zak bij te halen.
Dat van die genderneutrale opvoeding was ook wat overdreven gezegd natuurlijk.



Bedankt weer allemaal! Het is dus ook al eerder wel leuk en natuurlijk maar afwachten of hij het wat vindt, maar dan zeg ik wel dat er laatjes/kastjes in moeten kan hij het altijd nog gebruiken voor z'n rommel ;)
quote:Gatti schreef op 23 november 2014 @ 11:04:

Leuk DH, dat hoopten wij ook. Nu ze bijna 7 is geven we de hoop maar op.

Zoon kijkt er ook niet echt naar.Haha! 7 is idd wel heel lang wachten erop dan zou ik de hoop ook opgeven! Verkopen op mp dan maar?!
Alle reacties Link kopieren
Lidl heeft nu ook een keukentje in de folder. 30 euro, zwart-rood.

Doorbladeren naar blz. 23.



Ik vind hem tof, maar mijn brugpieper doet er vast niets meer mee.



http://flyer.lidl.nl/5a6b ... -426bce874f52/html5.html#/1
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Mooi ding! Miele knock-off lijkt het wel
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een jongen die met 2 zijn ikea keuken kreeg. En nu een half jaar later, stopt hij nog steeds zijn playdooh klei in de oven om te bakken.

Een paar maanden later kreeg hij een houtenwerkbank. Daar zit een plankje onder en ook dat is zijn oven.



Winkeltjes zijn ook erg leuk! Heb een kassa voor Sinterklaas, en zo'n toonbanken is ook erg geinig. Maarja weer een ding in de ruimte.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon heeft een ikea-keukentje. Hij speelt er weleens mee, dan krijg ik koffie en een stukje taart en gaat weer verder met zijn auto's spelen. Helaas niet echt een succes dus, maar vriendjes en vriendinnetjes van mijn zoon kunnen er uren mee spelen. Ligt echt aan het kind, niet gendergebonden is mijn ervaring :-)
Alle reacties Link kopieren
Hier is de Ikea keuken ook een hit. Zoontje heeft hem vlak voor hij twee werd gekregen en speelt er eigenlijk elke dag wel mee. Hij is nu ruim 3 en het allerliefste wil hij een koffiezetapparaat van Sinterklaas, zodat hij koffie kan maken voor ons in zijn keuken.
Aaaah kikkerprinses, wat klinkt dat lief! Ik krijg altijd pasta (met kaas uietraard) of tannepoeken. met stroop en suiker
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, pannenkoeken worden ook gebakken. En dan vraagt hij wat je erop wil. Maakt niet uit wat je dan zegt, je krijgt van hem altijd precies het omgekeerde. Of wat je kiest is op..... Soms komt 'ie met z'n opschrijfboekje en potlood en neemt hij de bestelling op, want dan is hij ober. Hij heeft alleen altijd maar een beperkte keuze: spaghetti, patat, pannenkoeken of cappuccino....
Alle reacties Link kopieren
Bij ons is veel met het keukentje gespeeld (zowel door zoon als door dochter), maar op een gegeven moment werd het een klimrek en hebben we het weggedaan.



Even een vraag over dat Supersand: we hebben nu heel goed klei van Creall. Dat droogt niet uit en geeft ook niet af (ook een tip trouwens). Is Supersand dan niet dubbelop? Ik zou denken dat je er een beetje hetzelfde mee doet? Of zie ik dat verkeerd?
aaah kikkerprinses cute



lara ik denk dat het wel anders speelt. Creall is echt een soort klei en super sand is echt....zand Neemt niet weg dat het wel allebei een beetje dezelfde functie heeft.



Ik zit toch nog een beetje voor dochter van dan 9 maanden te zoeken. Tis wat magertjes wat ik heb. Iemand nog een leuke tip?
Googlette, ik weet niet wat je al hebt en waar je dochter van houdt natuurlijk.



Mijn dochter was 1 met Sint (4 jaar geleden) en kreeg oa de Little People racebaan met 2 autootjes erbij. Het ding staat hier nog steeds en er wordt dagelijks mee gespeeld. Echt een topaankoop dus.
Deze is het trouwens:



http://www.gigaspeelgoed. ... ople_ra_4e5360d0a3744.jpg



Autootjes zet je per 2 op het groene klepje, dan til je die op en racen ze naar beneden.
Googlette, boekjes zijn ook altijd leuk en heb je lang plezier van. Hier is Gonnie en vriendjes zoek en vind boek erg hot.
Rianne eigenlijk vind dochter alles wel leuk en we hebben veel klein speelgoed, ze is onze tweede. Leuk ding die racebaan. Ben alleen bang dat haar grote broer ermee vandoor gaat! Eens denken.



Boekjes zijn hier ook favoriet smart. Voorlopig om op te kauwen voor haar, maar dat veranderd binnenkort vast. Goede om daar weer eens naar te kijken!
Lastig hè om dan toch dingen te kopen voor die leeftijd. Dat boek waar ik het over had vind stiefkind van 7 ook erg leuk. Net als de meeste volwassenen die hem voor het eerst zien



Verder misschien wat speelgoed voor over een paar maanden? Meisjes Duplo bijvoorbeeld of creatieve ijsjes van Duplo daar loopt smarttje heel de dag mee.
Alle reacties Link kopieren
Ijsjes van duplo zijn erg leuk, hier zoon ook wild van en er maar aan likken haha.
Haha grappig Flatscreen. Het zijn echt leuke blokken en groot dus al vroeg te gebruiken. Voor sinterklaas staat de creatieve picknick van duplo ook al klaar. Met hamburgers, tomaat en pak melk enz. Lijkt me ook zo leuk. Vind het bijna net zo leuk als smarttje ze vindt
Ik heb die ijsjes bij de eerste verjaardag van de dochter van vrienden gegeven! Vond ze zelf ook zo leuk!
Iemand hier het vliegende elfje van de HEMA al werkend gezien/gehoord/in de handen gehad? Is het wat?



Ben nog steeds op zoek naar iets voor een ruim 3 jarige.
Alle reacties Link kopieren
Jusa: Ik heb hem voor mijn dochtertje gekocht en ze krijgt hem zondag voor haar B-diploma. Die van de Hema was echt een stuk goedkoper, en met zulke dingen denk ik dat de lol er snel af is, of dat ze snel stuk gaan. Daardoor vond ik de duurdere versie te prijzig.

Overigens is zij vier en dus een jaartje ouder. Ik laat het volgende week wel even weten.
quote:lara1978 schreef op 25 november 2014 @ 09:06:

Jusa: Ik heb hem voor mijn dochtertje gekocht en ze krijgt hem zondag voor haar B-diploma. Die van de Hema was echt een stuk goedkoper, en met zulke dingen denk ik dat de lol er snel af is, of dat ze snel stuk gaan. Daardoor vond ik de duurdere versie te prijzig.

Overigens is zij vier en dus een jaartje ouder. Ik laat het volgende week wel even weten.Thnx! Ik zag een filmpje op internet en daar maakte hij nogal veel lawaai leek het. Daar knapte ik een beetje op af. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat het vliegende elfje van de hema kost, maar de Flying fairy is deze week een bonartikel van de Intertoys en nu dus ¤25 ipv ¤35, zag ik net toevallig
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven