Hoe ervaar jij..... Deel 13

19-07-2011 15:37 1478 berichten
Alle reacties Link kopieren
Link naar deel 12



Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw vers deel. Hoop dat ik vanavond het schema er weer inkrijg, hij wil nog niet echt meewerken. Zal wel weer een bug zijn.



Uk, het gaat heel goed met de huisdieren. Ollie is helemaal gewend, die springt en rent in het rond, is het liefste buiten. Linny moet nog een beetje wennen, die ligt het liefste tegen Ollie aan. Gaat wel naar beneden, maar is nog niet buiten geweest. Ach, komt vanzelf!



Ik ga de dealer nog maar eens bellen. We hebben nl nog steeds het kenteken deel 1 en de reservesleutel van de auto niet. Enorm irritant. Heb al 2x gebeld vanmiddag, maar ze bellen gewoon niet terug. Nu ga ik gewoon ieder uur bellen. Zijn ze nou helemaal.....



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Om me er even tegenaan te bemoeien, plaatjes plakken is al een paar dagen niet meer mogelijk vanwege het aanhoudende trollen. Staat op het Mededelingen topic
Alle reacties Link kopieren
Dank je Jorina, daar wilde ik vanavond idd gaan kijken. Hoop dat het snel wordt opgelost, we kunnen ons schemaatje niet missen!
Een nieuw deel, wat gaat het alweer snel. Ireen, vraagje, waarom kan ik dit deel niet op mijn mobiel in de mobiele versie ontvangen en ook niet vinden in het lijstje onder kopje kinderen?



Vandaag moest ik weer bloedsuikerspiegel prikken. Morgen weer naar de gyneacoloog voor groeiecho. Ben benieuwd hoe de groei nu geschat wordt. Nuchter was suiker vanmorgen 4.2 en na de lunch vanmiddag was die 5.7. Prima dus en niks mis mee. Zal over 4 weken wel weer moeten denk ik. Eens zien of ik dan nog zo netjes scoor.



Jayden vandaag bij de kinderarts geweest. Ze hebben dus geprikt op pinda's, soja, tarwe, gluten, eiwitten en lactose. Heel handig dus niet op noten. Op de pinda en soja gaf het bloed dus wel afwijking aan, maar niks ernstigs. De symptomen die ik noemde waren voor de kinderarts wel genoeg om hem nu een antihystamica drankje te geven. Mocht hij weer een keer een cashewnoot binnen krijgen (of walnoot, pistache en peacan, kunnen net zo'n reactie uitlokken) en hij reageert weer zo heftig, dan moeten we hem 10 ml van die drank geven en kijken of de reactie milder gaat verlopen. Als de reactie erger wordt en hij wordt er benauwd bij, dan moeten we direct 112 bellen en krijgen we daarna dus wel een epipen. En vooral geen noten geven!! Nou daar kijkt hij zelf ook wel heel goed voor uit, hij durft niet meer, want weet wat een cashewnoot met hem doet. Weten ook dat hij 117 cm lang is en 21,4 kilo weegt.



Joya ineens heel erg huilen vanmiddag, had een zere keel zei ze en ze ruikt ook heel erg naar uit haar mond en als ze huilt zie je de amandelen aan de huig vastgeplakt zitten. Zijn dus heel dik, maar als ze nu een kuur krijgt is ze waarschijnlijk nog net van haar altijd dikke amandelen af als we dan 8 augustus bij de kno-arts zijn. Dus die kuur heb ik nu liever niet. Heb dus zetpil gedaan en dat ging gelukkig prima. Ze heeft zelfs redelijk gegeten vanavond, want die zetpil zal de pijn onderdrukt hebben denk ik. Nu hopen dat het dus ook te houden is tot 8 augustus met af en toe een zetpil er tegenaan dan maar.



Groetjes Ukkie



p.s mijn nichtje heeft nog 5 ah dierenplaatjes nodig hebben jullie toevallig die nummers ergens voor me liggen nog 36, 44, 51, 95, 114 en 144
Ireen, gelukt met de dealer? En fijn dat de dieren het goed doen. Is altijd spannend een nieuw verblijf en nieuwe omgeving.
Alle reacties Link kopieren
Wow, Uk, dat zijn echt hele mooie waardes!

Raar dat ze nou net de noten zijn vergeten te testen. En arme Joya, is nog best lang, 3 weken wachten als je zo'n last hebt.



En ja, het is gelukt met de dealer. De verkoper waar ik contact mee had was vrij vandaag en ik had dus al 2x gebeld voor een ander. Die kreeg ik de 3e keer eindelijk aan de lijn, waarbij ik meteen mijn gal spuwde. De man was behoorlijk overrompeld, hij bleek de hele middag weg te zijn geweest en nog helemaal niet gehoord te hebben dat ik gebeld had. Maar goed, hij nam het wel meteen serieus op. De 2e sleutel is nu onderweg naar de dealer, zal daar uiterlijk donderdag zijn. En hij heeft het vermoeden dat kenteken deel 1A daar ook bij zit. We hebben afgesproken dat we vrijdagochtend bellen, dan kan ik meteen langsrijden, ze zitten niet zo ver van mijn werk vandaan. Hij bood ook aan om het te komen brengen, 'dat is wel het minste wat we kunnen doen'.



Morgen ga ik werken, donderdag ben ik vrij. Kari gaat morgen dus ook naar de BSO. Ben benieuwd of ze het trekt. Vandaag zijn ze naar Avifauna geweest, ze heeft een topdag gehad.



We zijn trouwens begonnen met een stickerkaart. Het loopt nl behoorlijk uit de hand met huilen en vooral schreeuwen als ze iets moet kiezen. En dat gaat dan om hele kleine dingen, zoals: wat wil je op je boterham. Dan kiest ze iets, raakt dan in paniek en begint te huilen en te schreeuwen dat ze het niet weet. Dus gisteren besloten te gaan stickeren. Ging het gisteravond dus hélemaal mis. Ze wilde nog even buiten in de tuin spelen en ik vond dat prima, maar wilde wel de schuifpui een stukje dichter doen, we stoken tenslotte niet voor de vogeltjes. Ga ze helemaal uit haar dak. Er was geen land meer mee te bezeilen. Dus ze belandde op de gang. Daar kalmeerde ze en na een minuut of 5 ben ik haar gaan halen. Ze zei sorry, en zei erachteraan dat ik ook sorry moest zeggen. Ik heb haar even heel duidelijk gemaakt dat het zo niet werkt. Ze wilde alsnog een sticker, maar dat ging natuurlijk ook niet door. Daarna ging het prima.



Vandaag op de BSO was het ook heel goed gegaan, hoorde nog wel een gelijksoortig verhaal van een paar weken geleden, waren ze vergeten te vertellen. Dus ik heb verteld van de stickerkaart en dat vonden ze heel fijn. Ze gaan er nu ook op letten en haar helpen.



Vanavond heeft ze dus wel een sticker mogen plakken, want ook thuis ging het heel goed. Ze is zich nu heel bewust van haar gedrag. Heb er meteen even bij verteld dat de stickerkaart een oefenperiode is en dat ze het daarna gewoon altijd zo moet doen. Dat begreep ze wel.



Tijd om op de bank te gaan hangen. Ciao!
Alle reacties Link kopieren
Vaste meelezer is ook weer v.d partij. Mooie titel ook!

Jammer dat 't zo ruk is met 't uploaden van welk plaatje of onderschrift dan ook op 't Vivaforum.
Alle reacties Link kopieren
Moderator kan zelf het plaatje ook niet plakken. Dus dan maar zo. Hebben we tenminste nog een béétje overzicht!
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik ben ook weer van de partij! Deel 13 alweer.... wow!



Heb vanavond een héél end gelopen, heerlijk! Hopelijk morgenavond weer, deze week maar even lekker er van nemen, volgende week zal het er niet van komen ws, als lief hele week weg is....



Irene, we gaan gewoon naar Vlieland hoor! Ik zoek een vliegticket voor lief, ze kan volgend weekend meerijden met klasgenoot naar Venetië, het weekend erna moet ze zelf vervoer regelen, en voor zover we het nu in kunnen schatten is vliegen goedkoper dan treinen, dus..... We vertrekken 17 augustus naar Vlieland, en gaan voor het eerst twee weken! Heb er zin in!!



Branca, jullie gaan morgen hé! Veel plezier! Geniet ervan met elkaar!!



Ik zoek mijn bed op, het is wel weer genoeg geweest voor vandaag! Was een drukke dag, maar goed, ik heb dan nu wel WEEKEND! Heerlijk! Donderdag laatste schooldag van Hidde, dan ga ik meehelpen, er wordt een hele dag dansworkshoppen georganiseerd op school, helemaal leuk!



Morgenvroeg met Jelke en Ferdau naar het consternatieburo, ik ben heel benieuwd! Ik denk dat Ferdau qua lengte en gewicht haar broer wel voorbij is.....



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ayla, ik dacht al! Toch wel apart dat jullie pas donderdag/vrijdag vakantie krijgen. Kari is dan al halverwege. Succes bij het cb.



Ik heb trouwens gisteren contact gehad met Monique. Het gaat goed daar, ze zal binnenkort weer eens komen aanwaaien.



Uk, ik zal morgen even kijken of ik dit topic kan vinden op de BB. Dan stuur ik je de link wel via de ping. Als het lukt tenminste....
Alle reacties Link kopieren
quote:fleur_ schreef op 19 juli 2011 @ 22:01:

Vaste meelezer is ook weer v.d partij. Mooie titel ook!

Jammer dat 't zo ruk is met 't uploaden van welk plaatje of onderschrift dan ook op 't Vivaforum.Haaaaaaaai. Vond 'de wens om zwanger te worden' niet meer zo van toepassing, volgens mij zijn we na Uk wel klaar. Dacht nog even aan 'Hoe ervaar jij het moederschap', maar dat vond ik zo vreselijk oubollig! Dan maar zo. Want het gaat om hoe wij van alles ervaren, dus de puntjes kunnen per onderwerp worden ingevuld!
Heee, wat leuk, deel 13 alweer! En ik vind de titel heel goed zo Irene!



Wat herkenbaar die buien van Kari, misschien is het toch een leeftijd-ding? Wytze heeft soms ook van die onredelijke buien, kan boos worden om helemaal niets en heel redelijk zijn.

Wanneer wordt Kari precies beloond met een sticker? Als ze op een goede manier haar bui weet te stoppen?

Ik ga er eens over nadenken of dat voor Wytze ook wat kan zijn.

Sinds het vakantie is gaat het gelukkig al stukken beter met hem, in deze situatie wel even handig dat ik werkeloos en dus veel thuis ben zodat ik er bovenop kan zitten. Hij kan nu heel goed benoemen waarom hij boos is en er ook eerder mee stoppen. Maar we zijn er nog niet helemaal....



Best eng zo'n notenallergie Ukkie. Er zitten in zoveel dingen noten verwerkt, koekjes, maar ook van alles waarvan je het niet verwacht. Reageert hij ook op kokos(noot)? Dat had ik een kennis met een notenallergie ooit bijna voorgezet, me nooit gerealiseerd dat dat ook een noot was.

Oh, en Wytze is 115 cm en 19,5 kilo, scheelt niet eens zo veel met Jayden.

En voor de volledigheid Hidde is 100 cm en 14,6 kilo.

Als ik dit zo lees, best stoer van me dat ik nog regelmatig hele einden met 1 voorop en 1 achterop fiets.



We vertrekken inderdaad morgen, maar pas 's avonds. :-)

Hidde mag morgen nog een dagje naar de creche en Wytze gaat bij een vriendje spelen. Kunnen wij relaxed de voorbereidingen doen. Vriend gaat de auto schoonmaken en inruimen enzo en ik mag inpakken en wil hier in huis nog eea schoonmaken. Mijn moeder gaat hier vermoedelijk een paar dagen logeren met een vriendin van haar en dan kunnen ze natuurlijk niet in een vies huis terecht komen.



Wie weet kom ik morgenmiddag nog even langs hier en anders heeeel misschien bij mijn schoonouders vandaan in Frankrijk.



groetjes,

Branca
Branca, fijne vakantie! Kokosnoot geen idee of die daar op reageert, geloof het niet.



Heb kotsende Joya, balen. Al 2x bed eronder gekotst en al keer in bad geweest om haren te wassen. Ze ondergaat alles gelaten, maar fijn is anders. Man late dienst dus heb alles alleen kunnen doen. Ze wil nu niet slapen, sneu, hoop dat ze zo in slaap valt.



Heb nu wel de link kunnen vinden en zie zelfs op mobiele versie nu schemaatje erbij, dus weer een vooruitgang.



Ga proberen wat slaap te pakken nu
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Branca, ze krijgt een sticker als het de hele dag goed gaat. Een slippertje mag. M'n collega vond het lang, een hele dag, maar ik vind dat ze dat wel aankan, ze is tenslotte 5. Bij 10 stickers is het klaar.

Fijne vakantie!



Uk, had je net de link gestuurd, maar je hebt 'm dus al. Schema is een noodgreep, maar niet eens zo slecht denk ik.

Arme Joya, heeft t met haar amandelen te maken? Hopelijk heb je nog lekker geslapen en gaat het beter.



Ik ga pap maken voor Kaat. Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Welkom deel 13!



Uk, moet je nog AH plaatjes hebben? Zo ja, dan zal ik onze stapel dubbelen even door gaan spitten. En die voedingsbeha's, die heb ik volgens mij juist een paar weken geleden in de humanitasbak gegooid. Ik paste ze niet en ik wist ook niemand die die maat zocht.... Helaas dus! Ik zal voor de zekerheid nog wel ff kijken. Ik heb volgens mij nog eentje liggen, die mij net te klein is, dus wie weet past die jou wel? Ik draag nu namelijk zelf 95F.



Ireen, ik werk hier dus ook met stickerkaarten. In combinatie met plaatjes van Diddl. Ik heb plaatjes voor: niet slaan, niet schoppen, niet gillen, geen grote mond, overdag geen speen, zeggen dat eten vies is en je oren niet gebruiken. Elke dag kiezen Tara en Jasper één plaatje voor zichzelf (blind trekken uit de stapel) en eentje voor hen gezamenlijk. En dan kunnen ze elke dag dus 2 stickers verdienen. Bij 10 stickers mogen ze of wat lekkers uitzoeken bij een Jamin-achtige winkel of een speelgoedding van bijv. action of een (kleine) aanvulling van het playmobil.

Ik gebruik deze website veel voor de plaatjes: http://diddldagritme.jufnaomi.nl/index. ... =overzicht. Die print ik uit en lamineer ik. Van de Hema een stukje magneetplakband erachter en dan aan de koelkast. Omdat ze dus maar om 2 gedragspunten hoeven te denken, gaat dat best goed. Eerste stickervel was na dikke 2 weken pas vol. En al zouden ze dan een giga-snoep-ding kiezen, dan ben je niet veel geld kwijt, maar zijn zij wel bere-trots! Tara had zo vorige week een tas in de vorm van een paard gekozen bij Action, koste 2,98. Echt een leuk ding en ze had zelf ook nog bedacht dat dit iets was waar ze langer plezier van had dan van wat lekkers!



Oh, Jasper klimt net op schoot en valt gelijk in slaap. Zal hem eens in bed 'gooien'.



Kom later weer aangewaaid hoor! Merk wel dat het erg druk is aan het eind van het schooljaar. Beetje last van tijdgebrek, hahaha.En dan heb ik ook nog Larissa die veel wakker is. Die rolt nu dat het een lieve lust is, trekt zich aan onze handen zelf al op tot zit en staan! Zit ook graag in de kinderstoel om zich heen te kijken.

Maar zo'n wakkere/actieve dame remt wel mijn dingen af. Kom aan bepaalde dingen gewoon niet toe.... Onder andere aan forummen.



Groetjes, Minck
Vannacht is ze rond half 1 gelukkig in slaap gevallen en heeft ze doorgeslapen tot vanmorgen 7 uur. Dus dat scheelde. Ze wilde toen wel haar pepti, heb ik 100cc gegeven en sterk met water verdund. Leek goed te gaan. Ze was wel erg moe en lamlendig, dus besloten haar thuis te houden en naar mijn ouders te brengen als ik naar de gynaecoloog moest vanmorgen. Zitten we in de auto om Jayden naar school te brengen en ja hoor daar komt het weer eruit. Jayden ook kokhalzen van de stank(pepti stinkt enorm) en tja ik kon niet anders dan doorrijden. Kwam in de parkeergarage gelukkig een ouder van Jayden zijn klas tegen en die heeft Jayden meegenomen de school in. Jayden was allang blij dat hij uit de auto mocht(had gelukkig de auto die mijn man altijd naar werk meeneemt gepakt) en dus weer terug naar huis. Heel netjes was alleen de autostoel en zij zelf vies. Dus stank in auto was snel weg! Ben nu aan wassen, wassen, wassen. Joya weer in bad gedaan, want de pepti rook je van ver......



Huisarts toch gebeld en uitleg over amandelen gegeven die enorm zijn en tegen huig aanzitten. Huisarts hoefde haar niet eens te zien en kan zo om 3 uur een ab kuur halen. Kon het ook niet over hart verkrijgen dat ze zo nog poos door moet lopen.

Vanmorgen bij de gyn geweest dus en alles was goed. Waren zeer content met mijn suikerwaardes en de baby ligt qua groei iets onder de gemiddelde lijn dus zeker niet te groot. Over 3 weken weer, 4 weken kon niet vanwege vakanties dus nu over 3 weken opnieuw.



Groetjes Ukkie
Minck, 36, 44, 51, 95, 114 en 144 (voor boek van mijn nichtje)
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben weer terug van vakantie!



Eerst Irene even een knuffel geven...Jeetje heftig verhaal...



En dan alle gemiste jarigen feliciteren!



Mooie titel Irene, en ik kon het helemaal vinden in de nieuwe titel.



Uk, fijn dat ook alles met jou goed gaat. Heerlijk al met verlof geniet ervan.



Ik heb nog heeeeeeel veel plaatjes, moet ze alleen nog uitzoeken.

Mocht iemand nog nummers nodig hebben stuur maar een mailtje dan zoet ik ze bij elkaar in de mega dubbel stapel!



Zo en nu aan de was!

De vakantie was super en het rijden ging heel goed.



Groetjes en tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Uk, uit mijn hele stapel heb ik wel eentje voor je :S Nummer 36. Is dan wel weer een SuperDuperDier! Zal ik hem naar je toesturen?



Nif, welkom terug van vakantie! Leuk geweest?



Groetjes, Minck
Graag Minck!



Welkom terug van de vakantie Niffie, alles dus helemaal goed gegaan met reis, vakantie en de kids?



Joya aan de kuur voor keel. Heeft vanmiddag in totaal ongeveer 2 uur geslapen, maar direct vanavond dus pas na 21.00 uur in slaap. Morgen hoe moe ook dus niet slapen. Hoop dat kuur aanslaat en keel snel beter wordt. Maag lijkt weer tot rust te zijn gekomen. Ze heeft na vanmorgen de auto eronder te hebben gespuugd onderweg naar school niet meer overgegeven.



Wel uiteindelijk wat gedronken en ook vanavond wat gegeten en kreeg daarna weer praatjes en ging in beweging, voor het eerst weer van bank af. Jayden was superlief voor haar echt lief!



Zo haar 2de dosis antibiotica er maar eens in doen en dan ga ik slapen en hoop lekker de hele nacht zonder te veel onderbrekingen.....
Alle reacties Link kopieren
Nif, welkom terug. Was het leuk? Is de DVD-speler in de auto goed bevallen? Dank voor de knuffel, ik denk er nog iedere dag aan, vooral aan mijn collega. Volgende week komt ze weer werken.

Sterkte met de was!



Uk, goed dat je toch een ab kuur hebt gehaald. Want dit had ze natuurlijk nooit tot 8 augustus getrokken! Veel laten drinken hè. En waterijsjes.... Schattig dat Jayden zo lief voor haar is.



Minck, wij willen maar één ronde doen, het is meer om de aandacht er even op te vestigen. Vandaag heeft ze geen sticker verdiend. Het ging bij thuiskomst even mis en toen heb ik gezegd dat ze dat niet nog een keer moest doen als ze een sticker wilde. Vlak voor het eten ging het weer mis. Toen verzon ze heel gauw dat ze pijn had in haar zij (het was eerst de ene kant en toen de andere), want als je pijn hebt mag je toch huilen?? Vooral Eric was er meteen klaar mee: geen sticker. Dat vond ze heel erg, maar ze begreep het wel. Op de BSO was het trouwens helemaal goed gegaan.



Was wel lachen, er stond vandaag op het programma dat ze naar de speeltuin gingen. En naar welke speeltuin gingen ze? Die hier aan de overkant van de straat!



Morgen lekker vrij. Morgenochtend even naar het inloopspreekuur van de huisarts. Kari klaagt al een paar dagen over een steekje onder haar voet en het wordt nu wat dikker, dus het zou een splintertje kunnen zijn. Maar even naar laten kijken.



Groetjes!

Irene
Alle reacties Link kopieren
Zo, ben ik ook weer!

Vanochtend naar het CB geweest, Jelke 14,6 kilo en 97 cm. Ferdau 16 kilo en 98,5 cm. Ze gingen tot nu toe heel gelijk op, maar onze dame gaat haar broer nu voorbij Ze deden het verder keurig op het CB, Jelke vond de ogentest maar onzin, dat gemiep over plaatjes die op het scherm staan, hij bedacht ter plekke nieuwe..... (Jelke, wat is dit? Een hond.... een kat dus..... en dit? een olifant..... een eend dus.....) Mafkees Volgens de dame van het cb heeft ie wel humor.... jóh.....



Vanmiddag op verjaardag bij één van mijn oppaskindjes van vroeger, ze is 16 geworden, zolang kennen we elkaar dan ook al! Grappig is dat, 16 jaar geleden tutte ik met haar, nu tut ze met mijn kindjes.....

Voor de tijd was ik nog even het centrum in, voor een cadeautje, ook nog hier en daar wat opruiming gescoord! Heerlijk!



Die buien waar jullie het over hebben, Ireen en Branca, die kennen wij hier niet. Ik verbaas me er soms wel eens over hoe weinig drift/huilmomenten we hier hebben, eigenlijk praktisch nooit..... We hebben bij Jelke wel ontdekt dat het ontzettend helpt om het mannetje kleine taakjes te geven, en hem dan positieve complimentjes te geven. Hij is daar heel gevoelig voor! Hij helpt dus regelmatig met het tafeldekken, opruimen, vuilniszakken wegbrengen, iets van boven halen enz. En als je hem dan een complimentje geeft, glimt hij van oor tot oor!

Hidde is wat dat betreft echt een relaxt kind, die luisterd goed, is voor rede vatbaar en heeft vaak aan één waarschuwing meer dan genoeg.

Ik ben wel heel benieuwd hoe ons drietal het volgende week gaat doen als we zonder mem de week door moeten komen. Ik denk dat zeker Jelke het moeilijk gaat krijgen, die is wel mem-minded..... We zullen het wel zien, ze gaan eerst zondag bij mijn ouders slapen, dan is lief ook al weg.... ben ik helemaal alleen.... rare gewaarwording denk ik!

Maandag moet ik gewoon werken, dinsdag en woensdag ben ik dan vrij. Ik wil dinsdag wat leuks met Hidde gaan doen, er schijnt hier in de buurt een indonesisch dierenparkje te zijn, maar eens kijken of dat wat is! J+F zijn dan op het kdv. Donderdag moet ik werken, en dan heb ik daarna het weekend met de kinders alleen. Er is in Joure ballonfeest, misschien daar ook maar even kijken, we komen de week wel door denk ik!



Uk, ik hoop dat Joya lekker slaapt inmiddels, en jij ook!



Ik ga ook richting bedstee, morgen hele dag onder de pannen op school bij Hidde, lief zou eigenlijk eerst helpen, maar die moet voor een MRI, dus ik ga. Ben benieuwd, we gaan dansen..... En morgenmiddag wil Hidde gewoon naar de BSO, ga ik dan lekker even in de kringloopwinkel neuzen



slaap lekker allemaal!
Zo, Joya eet stukken beter, wel moe, maar is lekker bij me thuis.



Vanmorgen de hoes van de autostoel hersteld met lapjes zwarte stof en naaimachine! Na een hoop werk en 2 geknapte naalden zijn alle scheuren en losse stukjes weer keurig hersteld(oude stoel in 2de auto hebben we destijds van iemand overgenomen en hebben we badstofhoes altijd omheen, maar die was ook vies natuurlijk en toen zag ik hoe erg die hoes eraan toe was) Nu weer netjes allemaal. De stofzuiger nog door het huis heen getrokken en zelfs zittend op een plantendrager(verrijdbaar) de voortuin weer toonbaar gemaakt. Nu even gestrekt met de benen op de bank en zo Jayden halen. Hem beloofd omdat Joya thuis was dat hij geen bso hoeft vanmiddag!



Morgenvroeg laatste schooldag, vreemd idee, na de vakantie is Jayden een groep 3 kind, wat gaat het snel!
Vanmiddag lekker in zonnetje aan het doorbrengen, heerlijk, eindelijk weer die lekkere warmte van de zon.



Joya en Jayden spelen heerlijk buiten en ik houd deze keer toezicht erop, zodat Joya geen gekke dingen doet of te ver gaat. Ze is wel erg moe, maar zal ze vast snel lekker slapen vanavond als ze haar bedje voelt.



Nog 1 ochtend school te gaan. Jayden vanmiddag nieuwe klas en leerkracht gezien. Ik ga straks leren lezen en schrijven zegt ie. Ben benieuwd, school geeft wel aan de hij moeite heeft met klanken die veel op elkaar lijken. Ze vermoeden dat hij iets dovig is en daarom die klanken moeilijk kan onderscheiden. Om die reden gaat hij ook naar kno en vanwege steeds oorpijnklachten. Dus zeker 8 augustus duidelijk melden bij kno, verder ga ik komende 6 weken beetje oefenen met hem qua alfabetletters zien en de daarbijbehorende klank.



Nu zo even pizza de oven in schuiven en dan vroeg onder de wol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven