Hoe ervaar jij..... Deel 13

19-07-2011 15:37 1478 berichten
Alle reacties Link kopieren
Link naar deel 12



Alle reacties Link kopieren
Hi,



Branca, denk ook niet dat je van iedereen antwoord gaat krijgen, maar van mij wel hoor!



Hier gaat het z'n gangetje. We hebben een heerlijke herfstvakantie gehad, Hoenderloo was erg fijn. Het weer zat enorm mee natuurlijk en het is een prachtige omgeving.



Op werkgebied zijn er geen ontwikkelingen. Sinds vandaag ben ik officieel werkloos. Ik voel me nog steeds prima, al heb ik een paar weken geleden wel een paar dagen wat minder lekker in mijn vel gezeten. Maar nu is het weer rustig in het koppie. Ben druk met de loopbaanbegeleiding, helpen op school, helpen bij mijn ouders enz.



Ben wel aan het tobben met mijn ogen. Mijn bril was niet goed meer, dus ik had een nieuwe gekocht. Maar ik kon er maar niet aan wennen, blijf maar groggy zien. Dus gisteren na 3,5 week terug gegaan. Blijken de waardes van vooral de cilinders helemaal verkeerd. Dus nu zijn er weer nieuwe glazen besteld. Gelukkig onder garantie, zijn 295 euro per stuk en 90 euro per glas voor de zonnebril.



Kari is inmiddels weer begonnen met zwemles voor B. Dat is een redelijk drama, want ze durft niet door het gat. Volgens de leraren kan ze het makkelijk halen, maar is ze bang voor het gat zelf. Dat is een paar weken vóór het A-diploma zwemmen ontstaan, met een hoop coaching is het toen gelukkig wel gelukt. Ze zwemt als een vis, is totaal niet bang in het water en redt zich prima. Dus wij zijn nu op het punt: als het volgende week nog niet lukt, is het jammer en gaat ze gewoon meedoen met alle andere onderdelen om conditie op te bouwen, maar het gat en het diploma laten we zitten. Het geeft haar enorm veel stress, dat moeten we natuurlijk niet hebben.



Niffie, hierboven hoe het gaat Hoe is het bij jullie??



Minck, druk met de voorbereidingen las ik op fb. En je had ook een akkefietje zag ik.... Hoe gaat het met de kleine en je schoonzus?



Uk, zie dat je hier echt al máánden niet meer gepost hebt, bewust of onbewust??



Ayla, hoe'st in het hoge noorden?



Madelief, er was niet echt wat te reageren de afgelopen weken, maar nu weer wel. Dus kom maar op



Groetjes!



Irene
Alle reacties Link kopieren
Ayla, crosspost. Dikke knuffel!!
Alle reacties Link kopieren
Fijn om hier wat te lezen van jullie. Ik lees nog steeds verhalen terug...deel 10,11,12.. Als ik tussen de bedrijven door even zit, lees ik een paar paginaatjes weg. Maar óh ik mis recente verhalen enorm!

Ukkie waar ben je? Jayden is bijna jarig..

Minck, je gaat bijna trouwen..wow.

Ayla, jouw fijne verhalen zó puur en recht uit 't hart. Ik mis het.

Niffie, hoe was de verjaardag van Babeth? Alweer 3. Vorige week las ik nog dat ze plots was geboren. Je verlof net begonnen. (Deel 12)

Branca, hoe bevalt het contactpersoon zijn? Ik ben 't nooit geworden...

Irene, wij 'spreken' elkaar regelmatig op Twitter. Fijn dat jij blijft schrijven hier. Ook jou lees ik zo graag. Zulke leuke dingen je onderneemt met je gezin. En, Madelief, ik hou zo van jouw schrijfstijl. De manier hoe jij iets beschrijft. Heel mooi. Ik bleef o.a daarom hangen bij dit topic destijds in 2005.

Anouk, haar droge humor en schrijfstijl. Schreef jij hier ook nog maar.

Afijn..ik heb zelf ooit ook wel eens met een groepje geschreven. Maar ik bleek er niet voor in de wieg gelegd. En tóch hoop ik dat jullie topic weer gaat leven!!
Alle reacties Link kopieren
Nou Fleur, er is anders niets aan te merken op deze post!! Help je mee met het levendig houden? Hoe is het met je kinderen en hoe bevalt het om weer in het oosten te wonen?



Kari had gisteren zwemles. Ze begon er vrijdag al over, helemaal in de stress. Gisteren zei ze wel 10x: ik ga niet. Toen het zover was, sloot ze zich op in de wc. Eric vond het genoeg. En ik ook. We zijn bij het begin van de les naar de juf toegegaan en Eric heeft gezegd dat Kari wat ons betreft niet hoeft af te zwemmen. En dat zij de keuze hadden: of ze gaat terug naar de A-groep, of ze blijft in de B-groep, maar hoeft maar 1x per les te proberen om door het gat te zwemmen. De oefening van de slagen is belangrijker. De juf schrok van de impact die het heeft op ons meisje en zei dat ze het even wilde bekijken deze les en dat ze dan na de les (en na overleg met haar collega's) een besluit zou nemen. Besluit is dat Kari niet gaat afzwemmen, in de B-groep blijft en maar 1 poging per les hoeft te doen voor het gat. Er is een hele kleine hoop dat het dan alsnog goedkomt. Maar zo niet, vinden wij het ook prima. Toen Kari na de les hoorde dat ze niet hoefde af te zwemmen, was ze zó blij dat haar gejuich een paar kleedkamers verder te horen was. De moeders die in dezelfde kleedkamer waren, waren helemaal ontroerd. Ze hadden allemaal gezien hoe gespannen ze was toen we aankwamen (we moesten haar bijna naar binnen sleuren).



Zaterdag zijn we naar Plaswijk gegaan en we hebben meteen een jaarabonnement genomen. Er is een grote binnenspeeltuin en buiten een dierenpark (ze hadden baby stokstaartjes, zó schattig), grote speeltuin, waterspeeltuin, verkeerspark met skelters, draaimolen, waterfietsen, noem maar op. Dus daar kunnen we ons goed vermaken!



Groetjes, Irene
Alle reacties Link kopieren
Ayla eerst een super knuffel!

Ik vind jou altijd zo positief! Dit komt ook goed!



Irene, leuk om weer een heel stuk van je te lezen.

Dit dacht echt dat mijn laatste post het einde was van het forum...



Is ook wel moeilijk om het levend te houden. Ik ben echt geen schrijver en zal het ook nooit worden met mijn dyslexie...

Ik blijf het moeilijk vinden om gevoelens enz op te schrijven....



Wat fijn dat Kari rust heeft met zwemmen. Zo zielig die stress...

Het staat hoog op ons verlanglijstje een bezoek aan plaswijswijk.

Maar is dus erg leuk!



Fijne avond,

Gr Nif
Alle reacties Link kopieren
@Niff, zullen we een keertje afspreken bij Plaswijk dan? Kunnen wij lekker bijkletsen en de meiden lekker spelen
Hé wat een overwachte en leuke opleving!



Ayla, van het weekend al wat contact gehad via de app (ik kon op 1 of andere manier thuis niet inloggen op het forum, hier op het werk wel)

Balen dat het financieel weer zo krap is. Zou niet het belangrijkste moeten zijn, maar geldzorgen kunnen voor zoveel stress zorgen. Helemaal als je verantwoordelijk bent voor 3 van die moppies...

Hele grote knuffel voor jullie en weet dat ik (al jaren) bewondering voor je heb!

En Ferdau dus mogelijk niet happy op school, waardoor ook fysiek slecht in haar vel. Jammer dat jullie de juf niet zo mee krijgen hierin. Zijn er mogelijkheden in de zin van praten met de ib-er, van groep wisselen of heel eventueel orienteren op een andere school?



Irene, wat goed dat Kari nu weer met plezier naar zwemles gaat, heel goed dat jullie het besproken hebben met de juf! Ik zie het bij 'onze' zwemles ook veel, kinderen die bang zijn voor het gat. In het groepje van Wytze en Hidde zit een jongetje dat nu zo ver is dat hij tot aan het gat onder water zwemt, dan even boven komt, de badmeester diep in de ogen kijkt en dan weer onder duikt om door het gat te gaan. In 1 x durft hij gewoon niet en hiervoor wordt hij ook al de hemel in geprezen, wie weet gaat hij het ooit toch nog doen..



Fleurtje wat bijzonder dat jij nog zo veel van onze oude topics leest, ik heb zelf nog nooit wat van 'vroeger' terug gelezen eigenlijk. Je bent van harte welkom om zo nu en dan mee te schrijven hoor, heel leuk alleen maar.

Het contactpersoon zijn bevalt me goed, hoewel ik er nog steeds een beetje in moet komen. Inmiddels heb ik een aantal bijeenkomsten zelf gegeven en begin ik er mijn eigen draai aan te geven. Geen spijt van dat ik het ben gaan doen, goede en nuttige ervaring en zo leuk om naderhand enthousiaste berichtjes te krijgen van moeders die bevallen zijn.

Ben jij er officieel mee gestopt? Of kan ik je nog tegenkomen op scholingsdagen?



Van mij niet zo veel nieuws, heb ook niet zo veel tijd nu, ben aan het werk...

Gisteren met Wytze naar een atletiektraining geweest en dat vond hij erg leuk! Eerst even afzwemmen voor B.



Nu echt weer aan het werk. Groetjes!
Hallo dames,



Ayla, zei me dat jullie me misten..... Sorry maar manden geleden was dit een toppic waar ik voor mijn gevoel alleen nog schreef met af en toe iemand anders, toen deed app hetniet meer en ging ik met ander toppic op whats app groep over. Gevolg masnden niet op viva en was in de veronderstelling dat niemand meer schreef....



Ben er dus nog.... Zal morgen proberen uitgebreid te reageren en te vertellen wat er allemaal speelt



Liefs
Hé Ukkie, wat leuk dat je er weer bent! Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat!!

En er wordt hier inderdaad nog steeds niet zo heel veel geschreven hoor, maar ik blijf zelf toch iedere keer terugkomen als ik de tijd heb merk ik. Jullie horen er voor mij wel bij, na al die jaren. :-)

Hoe gaat het met de gezondheid van iedereen bij jullie thuis?



En Niffie, aan jou was ik nog helemaal niet goe gekomen gisteren. Geeft niks dat je geen schrijver bent, daardoor juist extra leuk als we soms wel wat van je horen!

Hoe is het nu met het verwerken van het verdriet om je vader en alle dingen die daarbij kwamen kijken? Enne, als je het niet prettig vindt om daar op het forum over te praten, ook geen probleem hoor.



Irene, ik lees van jou inderdaad altijd allerlei leuke uitstapjes naar dingen waar ik nog nooit van heb gehoord. Plaswijswijk?

Wij komen voor mijn gevoel vaak niet aan al die uitstapjes toe, zijn inmiddels al weken van plan om naar de dierentuin in Amersfoort te gaan, maar iedere keer is er iets anders, regent het heel hard en laatst was Hidde natuurlijk 2 weken ziek, schiet niet op allemaal.



Gaan jullie komend weekend allemaal lampions knutselen trouwens? Ik ben zelf niet opgegroeid met St. Maarten, ken de liedjes niet en ben niet zo dol op al dat snoep-gedoe, dus van mij hoeft het niet zo. Bij ons in de buurt werd het ook nooit gedaan, maar nu hebben een paar buurvrouwen bedacht om met alle buurtkinderen lampionnen te gaan knutselen en dan maandagavond langs de deuren. Dat knutselen lijkt me nog wel gezellig, maar de kinderen zitten er niet zo op te wachten geloof ik. Een liedje zingen langs de deuren beginnen ze al helemaal niet aan, haha.

Vorige week ben ik wel met Wytze naar het halloweenfeest geweest in ons buurdorp. Daar is/was een grote Amerikaanse wijk (ivm de vliegbasis) en daar wordt heel hevig halloween gevierd, zelfs ik vind het een beetje eng. Maar ook heel leuk om te zien, het leeft daar echt. Held Wytze durfde alleen aan mijn hand voorzichtig hier en daar een snoepje te halen met zijn 'enge' masker op, ondanks dat zijn heksen-vriendinnetjes met wie we samen liepen wel overal op af durfden.



Nu weer verder met mijn werk, heb nog een lange dag voor de boeg. Vanavond ALV van de oudervereniging, waar ik vanaf vanavond in het bestuur zit. Gelukkig met een leuk clubje andere ouders, wordt vast gezellig dus.



Groetjes!
Hallo dames,



Zoals beloofd even een update vanaf deze kant. Met mij gaat het nog steeds niet zo goed. Ik loop nog steeds ziekenhuis in en uit en ben inmiddels al een jaar in de ziektewet en ze weten niet wat er aan de hand is met me. Heb afwijkingen in het bloed maar een diagnose stellen is lastig. Heb gewrichtsklachten, rugpijn, schimmelinfecties, ontstoken ogen, dikke gewrichten, spierpijnen, vermoeidheid, enz, voel me een futloze oude vrouw van 80. Vandaag weer naar de reumatoloog geweest en die verwijst me nu door naar academisch ziekenhuis omdat die verder en uitgebreider kijken. Hoop zo dat ze uiteindelijk kunnen zeggen wat er is......



Eind deze week hoor ik waarschijnlijk dat ik vanwege reorganisatie ontslag krijg, kan er ook nog wel bij



Jayden morgen jarig, 8 alweer. Gaat als een speer op school en is een lekker jong. Zit op voetbal, heeft geen talent, maar geniet er wel van.



Joya, poppetje van 5 inmiddels en gaat lekker. Zit op trampoline springen en zwemles, danst en zingt graag en heeft 1 hartsvriendinnetje op school.



Jissy, onze boender, alweer twee, een ontzettende wijsneus, eigenwijs, dwarse peuter, maar ook zo wijs, verbaal ijzersterk en de baas over haar broer en zus. Begint met plassen en poepen op wc momenteel

Gaat zonder 1 voortand door het leven inmiddels:-( we zijn er aan gewend inmiddels qua foto's en als je haar aankijkt maar ik vind het nog elke dag vreselijk.....



We waren weekendje weg met hele familie na zandvoort en hoopten na rampvakantie Frankrijk nu op een fijn weekend. De eerste avond om 19.00 uur zat Jissy op haar knieen met handjes op de rug, Joya duwt haar en ze valt voorover en het enige wat we hoorden was knappen van een tand(soort glas dat knapt geluid) ze huilde even, maar gezien geluid dacht ik al tand stuk af gebroken, maar het was vele malen erger..... Haar tand was in lengte richting gebarsten en in de breedte zaten er ook scheuren in, wel nog net vast allemaal. Wij in Haarlem naar tandarts om 21.00 uur. Die keek en zei die tand moet eruit, na weekend naar eigen tandarts gaan. Tijdens weekend brak een tussenstuk uit tand en leek er tandvleesvdoor te groeien. Eten en drinken deed ze nauwelijks. Dinsdag om 8.30 tandarts en die maakte met hoop geweld rontgen en tand was dus in wortel ook door en stuk tandvlees was blootliggende zenuw. Om 11.00 kaakchirurg en om 12.00 anestesist om vervolgens donderdagochtend om 8.00 uur in de ok onder volledige narcose haar voortand eruit te laten trekken. 10 minuten later was ze weer wakker met tand in een potje(wat een lange wortel!) een enorm gat met hechting. Ze had bere honger en na een ochtend opname mochten we weer naar huis....



En ze zal vast vaker wat krijgen want is een boender eerste klas. Ze heeft ook al gat in hoofd gehad en litteken op voorhoofd en had in februari zo ergbde waterpokken dat ze flinke littekens heeft overgehouden.



Zo weer beetje op de hoogte zo?
Alle reacties Link kopieren
Uk, gezellig dat je er ook weer bent we hadden via app wel steeds contact, dus ik ben wel aardig bij tot nu toe! Alvast van harte met jullie grote knul!!



Branca, wij gaan ook nooit met onze kids naar speeltuinen, pretparkjes, dierentuinen enz..... vooral omdat we daar geen geld voor hebben, maar hier in het noorden des land heb je ook bar weinig, we moeten voor heel veel uitstapjes een takkenend rijden..... geloof dat ze hier het banjeren in het bos op zondagochtend minstens zo lekker vinden..... we hebben nog wel vrijkaartjes voor aquazoo, daar "moeten" we voor het eind van het jaar nog heen....



Vandaag dagje kringloop gedaan, vanochtend eerst naar Steenwijk, helemaal leuk! Ik kan zo blij worden van de mooie spullen die we daar sccoorden! Cluedo, drie prentenboeken, twee shirt voor kids, lief wat shirts, cadeautje voor buurman, prachtige oude atlas (daar wordt Hidde zo blij van!) En dan bij de kassa iets mee dan een tientje moete n betalen.... bij de kringloop hier in aylatown een spiksplinternieuwe spijkerbroek voor mezelf, een Gaastra winterjas voor Hidde en eentje voor Ferdau, een cadeautje voor andere buurman en een drietal kaarsenstandaards voor 15 euro...... helemaal goed geslaagd! Drie kids uit spelen en lunchen, dus tot 15.00 kindloos...... ton zwemles met Hidde, Jelke opghaald, hangerig en warm...... eenmaal thuis op bank met rode koontjes, niet willen eten..... met verhoging naar bed om 18.15 (mag ik alsjeblieft slapen mama ♥) rondje lopen met buuf en nu zoek ik zo de bedstee op! Morgen nog dagje werken endan weekend! Hopelijk een beetje een ruatig nachtje met Jelke......



Later!
Alle reacties Link kopieren
Hieperdepieperdepiep Hoera! Jayden is alweer 8! Gefeliciteerd grote vent.



PS Leuk dat hier weer leven is!! Ik heb zo een afspraak met de P&O man van Imtech, kom straks wel uitgebreider terug.
Uk, fijn wat te lezen (ondanks niet allemaal positief nieuws) en van harte gefeliciteerd met Jayden!!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat doet het forum raar. Kijken of ik nu wel kan posten.



Dat was nog eens een leuke afspraak vanmorgen! Heb bijna 2 uur met hem zitten praten over van alles. Hij heeft me ook geholpen om de zaken nog iets duidelijker te krijgen. Fijn.



Uk, heftig allemaal hoor. Zo frustrerend als je het licht aan de eind van de tunnel nog niet ziet.



Ayla, ben nu ook al 2x bij de kringloop geweest, helemaal geïnspireerd door je.



Branca, wij vieren hier ook geen St Maarten. Denk dat Kari wel graag een lampion zou knutselen En Plaswijk (niet Plaswijswijk, was denk ik een typo'tje van Niffie ) bestaat al 90 jaar. Zie nu trouwens dat het Plaswijck is.



Groetjes!
Vandaag idd ontslag toegezegd gekregen
Alle reacties Link kopieren
Uk, we hebben elkaar al gesproken via fb, maar ook hier nog even: ontzettend K.. voor je.



Vandaag weer zwemles gehad. Kari was nog wel een beetje gespannen, maar ging toch zonder problemen mee en naar binnen. Toen ze aan de beurt was voor het gat, rolde de juf de mat een stukje op zodat ze niet zo laag hoefde en haalde ze 'm wat naar voren. En nog ging ze er niet door

Het maakt toch niet meer uit. Ze heeft nog 4 lessen te gaan en dan is het klaar. Geen B-diploma. Ze kan het altijd nog over een paar jaar proberen, dan is ze wat langer en is ze eerder bij het gat



Morgen en dinsdag heeft ze vrij. Morgen lekker naar Plaswijck en dinsdag naar de kapper en shoppen voor de schoenendoos van Schoenmaatjes. En dan 's middags gewoon naar de BSO voor golfen en tennis.



Nu lekker Las Vegas kijken!
Hallo dames,



Inderdaad behoorlijk waardeloos om in deze tijden ontslag te krijgen, maar dat er iets moest gebeuren ja dat zagen we met zijn allen wel aankomen het is niet anders.



Helaas geen gouden handdruk mee zoals jij Irene, geen stuiver extra zullen we krijgen. Er zijn 33 mensen die ontslag krijgen deze 3de reorganisatieronde.



Alleen een A-diploma is toch ook prima. Vroeger in onze tijd was A en B makkelijker dan wat nu voor A wenselijk is, dus maak je er maar niet druk om.



Verder weinig nieuws. Zo weer naar hydrotherapie en omdat de oudste 2 vanmiddag vrij zijn vanwege studiemiddag worden ze aansluiten na de hydrotherapie gebracht bij het zwembad door mijn vader en gaan we even lekker 2 uurtjes zwemmen voordat we Jissy van de creche gaan halen.



Vanavond informatiebijeenkomt met alle getroffen mensen.



Groetjes Ukkie
Alle reacties Link kopieren
Hiep hoep hup hoera!! Tara, gefeliciteerd met je 8e verjaardag!!
Hello!



na een heftige week een eenzame dag op mijn werk. Veel te doen, maar ook even tijd maken voor jullie.



Om te beginnen, Minck van harte gefeliciteerd met Tara! Hebben jullie een leuke dag gehad gisteren? En komend weekend groter feest misschien?



Uk, wat een rotnieuws zeg! En eigenlijk nog het naarste dat het met je gezondheid nog steeds zo slecht gaat, zonder dat ze erachter kunnen komen wat er aan de hand is. En dan ook nog ontslag eroverheen. Is de baan van je man wel stabiel?

Fijn dat de kinderen goed gaan, op de brokken van Jissy na dan.. Die voortand die eruit is, dat is toch wel een melktand hoop ik? Er komt ooit een grote tand voor in de plaats?



Irene, lekker van Kari haar vrije dagen genoten? En heb jij al concretere gesprekken mbt werk? Oftewel, solliciteer je of ben je nog vooral aan het orienteren?



Ik ben er uiteindelijk beter uit gekomen toen ik 2 jaar geleden een tijdje werkeloos was, maar weet ook dat dat een kwestie van geluk is geweest. Vooral geluk dat ik een nieuwe baan heb kunnen vinden, waar ik het meer naar mijn zin heb dan in mijn vorige baan.



Overigens wel een baan waar sprake is van veel onderlinge spanningen op de werkvloer. Ik houd me daar het liefste een beetje afzijdig van, maar dat kan natuurlijk niet helemaal en ik merk dat daar veel energie in gaat zitten. Wat het grootste deel van mijn heftige week verklaart (extra uren werken ivm een teamsessie, kwam veel emotie bij kijken).

Daarnaast nog tot probleemgeval bestempeld bij de bloedbank ('t bloed is wat lastig uit mij te krijgen) en verdrietig over zieke moeder van vriendje van Hidde.

Kinderen, vriend & ik gaan zelf prima gelukkig. Ik ben alleen 's avonds wel al vroeg doodmoe. Of zou dat door de tijd van het jaar komen?



Wytze en Hidde mogen hopelijk afzwemmen voor B op 21 december. Duiken, onderwater (ook het gat) e.d. gaat allemaal prima. Enige puntje is dat ze de schoolslag beiden stom vinden en die er ook niet zo heel netjes uit ziet. En juist dat moet je heel wat baantjes kunnen bij het afzwemmen...

Over anderhalve week zijn er oudergesprekken op school, maar gisteren sprak ik de meester van Wytze toevallig en die is heel tevreden over hem. Nog steeds een leesachterstand, maar hij gaat met sprongen vooruit en doet het verder heel goed in de klas. Altijd leuk om te horen.



Inmiddels in de ban van Sinterklaas aan het komen. We kijken iedere avond het sinterklaasjournaal. Aangezien ik een paar jaar in Groningen heb gewoond, vind ik het ook heeeeel leuk om mee te kijken nu. Morgen gaan we de intocht op tv kijken en mogelijk nog even naar de intocht in ons buurdorp (=waar de kinderen op school zitten). Daar komt ie pas om zes uur 's avonds, waardoor ze deze week op school lampionnen (jaja!) geknutseld hebben. Maar goed dat ze dat niet ook al voor St. Maarten gedaan hadden. Ze zijn beiden vreselijk trots hun lampion, heel schattig.



Nu toch echt weer verder met al het werk dat er ligt. Ook wel fijn om veel te doen te hebben, vliegt de dag voorbij.



Allemaal fijn weekend en veel plezier met de Sint!



groetjes,

Branca
Alle reacties Link kopieren
Even up, toch wel weer erg rustig hier....

Hier drukte alom, mijn zaakjes lopen goed, heb al flink aantal bestellingen afgewerkt! Leuk om mee bezig te zijn!



Kids genieten ontzettend van sinterklaas, net als ik zelf heerlijke tijd vind ik het!



Morgen weer met Ferdau naar kinderarts, hopelijk meer duidelijk..... Jelke vorige week teek, was wel even schrikken na Ferdaus tekenactie..... lijkt goed te gaan.....

Hidde naar laatste groep van zwemles, hij doet het super, zwemt sinds afgelopenweek met shirt aan!



Met teamH hebben we een geweldig mooi bedrag opgehaald, fijn om iets voor hen gedaan te hebben. Donderdag is het al een jaar geleden dat we afscheid moesten nemen van dit geweldige kanjertje, en oh, oh, wat wordt ze gemist, iedere dag weer.....



Nu richting bedstee, morgen druk dagje!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Even mopperen hoor: heel irritant dat je niet meer bovenaan ziet wanneer er voor het laatst gepost is op het topic. En dat het reactiescherm niet meer standaard bovenaan staat, dat je eerst op reageer moet klikken (en dan alleen nog als je dat zo hebt ingesteld). Grrr. Maar goed.



Ayla, zware dag vandaag. Denk dat je er weer heel veel mee bezig bent, had ik vorig jaar op 18 december ook, toen M een jaar daarvoor was overleden. Super dat jullie een mooi bedrag hebben opgehaald.

En fijn dat de zaakjes goed lopen! Hoe was het met Ferdau bij de kinderarts??



Branca, gedoe op het werk is vreselijk. Dat mis ik niet Ik mis op het moment eigenlijk alleen mijn collega's een beetje, maar nog niet eens zo heel veel. Heb ze dan ook vorige week nog gezien, toen zijn we met z'n twaalven uit eten geweest voor mijn afscheid.

Status is nog steeds hetzelfde: ik solliciteer, ik wroet in mezelf bij loopbaanbegeleiding en ik geniet. Zo lekker om er helemaal voor mijn ouders te kunnen zijn. En voor Kari.



Uk, hoe is het nu bij jou? Al meer duidelijkheid?



Gisteren hebben we trouwens de BSO teruggebracht naar 1 dag. Per 1 februari gaat ze alleen op dinsdag naar de sport BSO. Ze geniet daar zo ontzettend van en bovendien zit het helemaal vol, dus daar komen we niet zomaar meer tussen.

De zwemlessen hebben we ook opgezegd. Afgelopen zondag heeft de juf haar apart genomen en toen is ze door het gat gekomen. Alle ouders aan de kant begonnen te klappen, ik had de tranen in mijn ogen. Al zij een vader later dat hij klapte omdat hij eindelijk de juf in haar badpak zag (eigenlijk gaan altijd haar collega's het water in). Het afzwemmen is al over 2 weken, dus dat gaat ze niet meer halen. Nog 2 lessen en dan is het klaar.



Eric is deze week vrij, hij is lekker klusjes aan het doen. En dinsdag zijn we naar de Hypotheekshop geweest om eens te kijken hoe de zaken er voor staan. Goed gelukkig! 's Morgens ook nog met de bank gesproken over de mogelijkheden voor mijn kapitaal .



Gisteren ben ik naar een jobsevent geweest, was erg inspirerend.



En zo vul ik mijn dagen, bevalt me prima



Groetjes!



Irene
Alle reacties Link kopieren
Hi! Inderdaad een heftige week, veel bezig met alles rondom H. Komt allemaal weer erg terug, het houdt me flink bezig.....



Vandaag de eerste sinterklaas gevierd bij schoonouders, Hidde & Jelke gezamelijk een doos kapla gekregen, Ferdau een playmobil camping auto. Voor alledrie samen nog voorleesboek van het Rijksmuseum, echt geweldig leuk!

Zelf kaarsen gekregen, ook blij mee! Lekker gegeten en nu op debank met een wijntje! Vanmiddag ook nog naar de bios geweest met Hidde en zijn vriendinnetje, was ookerg leuk!



Wat krijgt jullie jeugd op sinterklaas? Vanavond staan hier weer drie schoentjes klaar, die zal ik zo eens vullen!



We hebben voor Ferdau een doorverwijzing voor de kinderpsycholoog gekregen, nu wachten op oproep, zal ws januari worden.



Later weer meer, eerst koesen
Alle reacties Link kopieren
Ayla, dat klinkt als een heerlijk Sinterklaasavondje. Wij vieren het dit jaar maar 1 keer, op de dag zelf en lekker bij ons thuis. Enige zorg is of mijn vader erbij kan zijn, want hij wordt dinsdag geopereerd.

Kari krijgt het Barbie paard, boom boom balloon en een stokpaardje. Ze is echt heel erg bezig met paarden. Het klapstuk is een space scooter. Ze is ervoor aan het sparen. Maar een paar weken geleden had Bart Smit een actie met 15% korting, waardoor hij geen 130 maar 110 euro kostte! Dat kon ik niet laten lopen. We hebben een gedicht geschreven, dat Sint weet hoe graag ze hem wil hebben, dat het te duur is voor hem, maar dat hij een deal wil sluiten. Zij geeft hem via mij 90 euro (ze heeft al 105 gespaard, ging hard gisteren toen ze 25 euro van oma kreeg) en dan krijgt zij een aanwijzing waar in huis ze de space scooter kan vinden. Ze verwacht het niet, dus zal super verrast zijn!



Mijn andere inkopen heb ik trouwens bij de Makro gedaan. Scheelde echt zo veel geld, gemiddeld 20% goedkoper.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
De stichting waar ik voor werk is gister failliet verklaard. Ik ben sinds gister ontslagen...... er komt een doorstart met een aantal locaties, 13 december hoor ik of ik mee mag naar de nieuwe organisatie.....
Hè, ik was ons een beetje kwijt de laatste weken. En nu vind ik ons en dan is het met zo'n rotbericht van Ayla, zo wil je deze 'feestmaand' niet in! Ze zouden wel gek zijn als ze je niet meenemen naar de nieuwe organisatie, ik duim echt heel erg hard voor je!



Hier ook druk met allerlei sinterklaasdingen natuurlijk. Kinderen hebben bij ons 2x per week de schoen mogen zetten en kregen er dan iets kleins in. Van die ¤ 1 euro prutsdingen en/of wat lekkers.

Pakjesavond vieren wij morgenmiddag met mijn moeder, zusje, neefje en schoonouders bij ons thuis en dan komen er wat grotere cadeaus. Wytze krijgt oa een doos kapla, het spel Spookslot en verder wat kleinere dingen zoals een boekje, goochelhoed, fietscomputer, e.d. Hidde krijgt wat van lego, een schaakspel (hij houdt van schaken ), een portemonneetje, voetbalhandschoenen, dvd van Freek in het wild, etc. Ze kijken er natuurlijk enorm naar uit.

Ik ook, ik vind sinterklaas een heel leuk feest! De volwassenen krijgen bij ons in principe allemaal maar 1 cadeautje, maar ik heb voor iedereen iets speelgoed-achtigs gekocht en daar een gedichtje bij gedaan. Was alleen al leuk om voor te bereiden.

Ik kwam op het idee doordat Wytze nogal stellig beweerde dat volwassenen nooit speelgoed kregen, maar iets van bestek ofzo, haha.

Vanmorgen had ik zodoende een thee-ei in mijn schoen en mijn vriend nieuwe pollepels.



Later meer, ik moet nog even verder met mijn werk. Vanmiddag vrij genomen ivm sinterklaasfeest op de voetbalvereniging (haal ik Hidde om half 2 van de BSO).



Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven