Hoe heeft je kind jou voor aap gezet?

23-08-2016 15:20 239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kinderen roepen van alles en kennen nog weinig schaamte. Zorgt vaak voor (achteraf) grappige momenten maar waarbij je op het moment zelf wel door de grond kan zakken.



Hoe heeft jouw kind jou voor aap gezet?



To trapt af: in de speeltuin met dochter was ook de 'knappe vader van school' met z'n kinderen aan het spelen. Dochter roept opeens heb je een scheetje gelaten mama? Een beetje ongemakkelijk weglachend zeg ik nee. Waarop dochter luidkeels laat weten dat het toch echt naar een mama scheet rook... We zijn niet lang meer gebleven ;)
60% of the time, it works everytime
Alle reacties Link kopieren
Fijn he, kinderen
.




Ik moet er even over nadenken.
dat mijn 1-jarige vol overgave in de rij bij de supermarkt tegen de man achter ons PAPA!! riep... op volume 100. Waarop die man zei ; nou 1 ding weet ik heel zeker, ik ben niet jouw vader.. De man, en de rest van de rij heel hard lachen. Het was namelijk een heel donkere surinaamse man van ongeveer 70, en mijn kind is heel wit en heel blond ;)
quote:boterbloem01 schreef op 23 augustus 2016 @ 15:25:

dat mijn 1-jarige vol overgave in de rij bij de supermarkt tegen de man achter ons PAPA!! riep... op volume 100. Waarop die man zei ; nou 1 ding weet ik heel zeker, ik ben niet jouw vader.. De man, en de rest van de rij heel hard lachen. Het was namelijk een heel donkere surinaamse man van ongeveer 70, en mijn kind is heel wit en heel blond ;)
Mijn zoon is 8 maanden dus nog geen bijdrage.. Wordt vast een leuk topic!
Alle reacties Link kopieren
Nou…ik kan me het tegenovergestelde herinneren. Ik was nog een klein meisje en stond samen met mijn moeder in een etalage te kijken toen ze een scheetje moest laten. Tenminste dat dacht ze, want dat scheetje leek wel een kanonschot en daarom gaf ze mij gewoon de schuld, omdat er een paar meter verder een dame in een andere etalage zat te kijken .
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter van twee die in de rij bij de kassa riep " Josh ( stiefvader) heeft een piemel hè? "

Nu is ze twaalf en kunnen we er hard om lachen, maar toen
Mijn moeder stond met mijn 3 jarige broertje bij de slager, al afrekenend, de beste man vroeg aan mijn broertje wat wil jij later worden, voetballer?



""pooier"" antwoorde mijn broertje luid.



slager:""wat zegt hij nou?""



Moeders mompelde iets en trok broertje snel mee naar buiten met het schaamrood op de wangen.
hahahahaha :-) Dochter (1.5) heeft mij nog niet voor schut gezet, maar mijn man wel. Ik was werken en hij ging met haar naar een binnenspeeltuin. Regenachtige dag dus druk.

Dochter was moe aan het worden en ze moest huilen (ergens om; geen idee wat er precies was), loopt ze toch naar een andere vrouw haar benen toe. Nou mijn man dacht echt 'ze gaat nog liever naar een andere vrouw die ze niet kent dan naar haar eigen vader...' vond het een beetje zielig voor hem. Maar die vrouw keek echt zo van 'huh?' haha
Alle reacties Link kopieren
quote:helssing schreef op 23 augustus 2016 @ 15:33:

Mijn moeder stond met mijn 3 jarige broertje bij de slager, al afrekenend, de beste man vroeg aan mijn broertje wat wil jij later worden, voetballer?



""pooier"" antwoorde mijn broertje luid.



slager:""wat zegt hij nou?""



Moeders mompelde iets en trok broertje snel mee naar buiten met het schaamrood op de wangen.
quote:helssing schreef op 23 augustus 2016 @ 15:33:

Mijn moeder stond met mijn 3 jarige broertje bij de slager, al afrekenend, de beste man vroeg aan mijn broertje wat wil jij later worden, voetballer?



""pooier"" antwoorde mijn broertje luid.



slager:""wat zegt hij nou?""



Moeders mompelde iets en trok broertje snel mee naar buiten met het schaamrood op de wangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik stond hoogzwanger met mijn peuter in de supermarkt toen hij op standje "de hele winkel kan het horen" vroeg hij of die meneer (met enorme bierbuik) ook een baby in zijn buik had en toen ik nee zei vroeg waarom die meneer dan zo een dikke buik had?! Vond die man duidelijk niet grappig en ik kon natuurlijk nergens heen, mijn man stond er achter te doen alsof hij er niet bij hoorde.



Ook leuk, kind lusten geen banaan. Dus ik zeg tegen mijn moeder geef kind maar iets anders want die lust geen banaan, nou bij oma dus wel want oma heeft wel lekkere bananen.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Mijn jongere zusje die eindelijk gaatjes in haar oren wilde (10 jaar). Nadat de juwelier 1 oor had gepiercet schreeuwde zusje het uit en zette het op z'n rennen. Moeder en de juwelier hebben haar de hele zaak achterna gerend terwijl zusje nog steeds de boel bij elkaar schreeuwde, ze is uiteindelijk achter de kassa gedoken omdat ze niet meer wilde. Ander zusje en ik die mee waren zijn de winkel heel rustig uitgelopen alsof we er niet bij hoorde. Moeder schaamde zich kapot.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter is bijna negen maanden en presteerde het om laatst voor de man van de balie van de NS mijn tshirt omlaag te trekken. Ik had een watervalhals en ik stond dus onmiddellijk in mijn, gelukkig charmante, bh. De man bij de balie verblikte niet en vertelde rustig waar ik de trein moest nemen. Ik deed ook nog alsof ik dit dagelijks meemaakte maar ondertussen...
tvp
quote:Diamondbooty schreef op 23 augustus 2016 @ 15:42:

Mijn jongere zusje die eindelijk gaatjes in haar oren wilde (10 jaar). Nadat de juwelier 1 oor had gepiercet schreeuwde zusje het uit en zette het op z'n rennen. Moeder en de juwelier hebben haar de hele zaak achterna gerend terwijl zusje nog steeds de boel bij elkaar schreeuwde, ze is uiteindelijk achter de kassa gedoken omdat ze niet meer wilde. Ander zusje en ik die mee waren zijn de winkel heel rustig uitgelopen alsof we er niet bij hoorde. Moeder schaamde zich kapot.Haha
Alle reacties Link kopieren
In de supermarkt dochter 2.5 'mama deze meneer ook piemel?'

'Ikke niet ik meisje ik heb plasser he mama'



Erg leuk
quote:lionlily schreef op 23 augustus 2016 @ 15:43:

Mijn dochter is bijna negen maanden en presteerde het om laatst voor de man van de balie van de NS mijn tshirt omlaag te trekken. Ik had een watervalhals en ik stond dus onmiddellijk in mijn, gelukkig charmante, bh. De man bij de balie verblikte niet en vertelde rustig waar ik de trein moest nemen. Ik deed ook nog alsof ik dit dagelijks meemaakte maar ondertussen...echt he...
quote:helssing schreef op 23 augustus 2016 @ 15:44:

In de jaren 90 was karate een geweldige sport voor meiden, dochter toen 10 jaar, wilde daar ook graag op.

Helemaal leuk, beetje te enthousiast, na een paar maanden karate besloot ze zelf dat zij nog wel even buiten kon gaan spelen na het eten, waarop ik haar vertelde dat ik dat geen goed idee vond.

Zij stond voor mij in de gang en liep toch naar de deur, waarop ik haar beetpakte en voor ik het wist deed ze een houtgreep en ik lag op de grond en zag het plafond.

Ik dacht nou als ik haar niet van dat karate afhaal, hoe moet het dan met als zij 16 jaar is.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen kinderen, maar wil wel vertellen hoe ik mijn ouders voor aap zette.



Op mijn 4e ging ik met mijn ouders winkelen. We hielden even pauze op een terras. Op een gegeven moment moest ik naar de wc. Normaal ging mijn moeder mee, maar zij moest niet. Mijn vader moest wel dus ik mocht maar even op de heren-wc. Toen ik klaar zag ik mijn vader staan plassen in een urinoir. Ik was stomverbaasd, had nooit zo'n ding gezien en dacht dat het een wasbak was. Toen we terug buiten kwamen schreeuwde ik keihard over het terras: "Papa heeft in de wasbak geplast!." Iedereen kijken natuurlijk.



Ik was 5 jaar en de school ging uit. Toen ik naar mijn moeder liep, kwam de moeder van een klasgenootje van me toe. Ze vroeg of ik nog een keer bij haar dochter wilde spelen. Ik zei zonder schaamte: "Nee, want ik vind het bij jullie vies." Mijn moeder wist niet waar ze moest kijken en thuis vroeg ze waarom ik dat zei.

Ze woonden op een boerderijtje en daar lag wel eens poep. En ik vond niks viezer dan poep onder mijn schoen.
Alle reacties Link kopieren
Ik was met zoontje van bijna 1 op de eerste verjaardag van dochtertje van vrienden. Vriendin gaf (jarige) dochter een zakje chips en vroeg of mijn zoon ook wilde. Ik zei "Nee, zoon hoeft geen chips" (omdat ik vind dat hij dat echt nog niet hoeft te eten). Zoon dacht daar anders over en stond al met open mond klaar

Ik heb het maar opgelost met een baby-rijstewafeltje
Alle reacties Link kopieren
quote:helssing schreef op 23 augustus 2016 @ 15:44:

In de jaren 90 was karate een geweldige sport voor meiden, dochter toen 10 jaar, wilde daar ook graag op.

Helemaal leuk, beetje te enthousiast, na een paar maanden karate besloot ze zelf dat zij nog wel even buiten kon gaan spelen na het eten, waarop ik haar vertelde dat ik dat geen goed idee vond.

Zij stond voor mij in de gang en liep toch naar de deur, waarop ik haar beetpakte en voor ik het wist deed ze een houtgreep en ik lag op de grond en zag het plafond.

Ik dacht nou als ik haar niet van dat karate afhaal, hoe moet het dan met als zij 16 jaar is.
Alle reacties Link kopieren
Zelfde zusje van het juwelier verhaal.

In een stampvol Grieks restaurant, keihard tegen mijn vader zeggen ''PAPA, IK MOET NAAR DE WC!!''. Waarna zusje na het toiletbezoek onderweg naar onze tafel aan de andere kant van de zaak doodleuk en trots roept ''PAPA IK HEB NET GEPLAST!!!... EN OOK GEPOEPT!!!''. Verder praatte ze altijd zacht, dus wist niet waar dit vandaan kwam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven