ik ben vandaag niet leuk! #schopondermijnkontnodig

31-07-2012 11:34 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: ik ben vandaag niet leuk! Chagrijnig, licht geprikkeld, ik kan weinig hebben, geen leuke ideeen en stiekem ook helemaal geen zin om leuk te zijn...



Maar...mijn hoofd zegt iets anders! Zoon en dochter (2) zijn gezellig thuis met vakantie (ik ben altijd thuis hoor, is dus niet uitzonderlijk) en ik weet dat ik gezellig deze tijd met hen moet doormaken. Nu zit de een boven te speken en de ander heb ik voor de tv gezet. En als ze iets zeggen/vragen/doen reageer ik niet zoals ik wel zou moeten doen (geen gekke dingen hoor!)



Pfff... Het zou natuurlijk heel fijn zijn om erkenning te krijgen, maar ben bang dat ik gewoon een dikke schop onder mijn kont nodig heb!



(geen groot probleem, maar wilde het toch delen )
Alle reacties Link kopieren
Zoon = 6, niet duivels ;)
Alle reacties Link kopieren
Ga iets leuks doen, misschien helpt dat? Gewoon, hup, naar de kinderboerderij.



En anders, joh, 1 zo'n dag hebben we allemaal wel eens.Ga je toch ook voor de tv zitten? Maak een bak popcorn en maak er televisie middag van.

Morgen ben je weer gezellig.
Alle reacties Link kopieren
*schop*



En geef die kinderen normaal antwoord en hou je 'gesjacherijn' bij je.





Maar vertel waarom ben je zo? Vanavond even sporten?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook ik ook. Ben hè-le-maal niet leuk.

Net iemand aan de telefoon die zei dat ik niet zo streng voor mezelf moet zijn.. Tsja.



Kan je niet naar een indoor speelding? Kinderen blij, en jij even 'rust' ..
Alle reacties Link kopieren
Open deur misschien, maar is het pms? (heb ik namelijk nooit door bij mezelf)
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Ooooooh, herkenbaar. Ik heb het ook vandaag. Ben best wel down en heb helemaal nergens zin in. Zou het liefst onder de dekens duiken en daar de hele dag blijven liggen. Kan niet. Heb 4 kinderen die vakantie hebben. Heb inderdaad besloten om mij een schop onder mijn kont te geven en naar een (kinder)museum te gaan. Beter maar iets doen!
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een. Zit ook te wachten op een monteur, anders had ik ze allang Ballorig onveilig laten maken.
Alle reacties Link kopieren
Haha, dankjulliewel! Schop èn erkenning, beter kan ik ze niet krijgen ;)



Moet het inderdaad gewoon gaan doen.. Hoewel die tv-middag me ook wel heel goed aanstaat, chips (hou niet van popcorn ;)), lamellen dicht en languit naar een goede disney kijken...



Geen idee waarom ik zo ben vandaag, gelukkig loopt het leven hier gezellig door en zijn er geen rare/vervelende dingen gebeurd!
Alle reacties Link kopieren
Oja hier ook... Regent buiten, ben ongesteld, gezeur met mijn man aan de tel, mocht m'n gister gekochte schoenen die ik toch niet zo leuk vind niet ruilen tegen een ander paar van de 'vriendelijke' verkoopster. En ook 2 kindjes van 2 en 3 jaar dus in bed kruipen zit er niet in.
Alle reacties Link kopieren
Lekker filmpje kijken op de bank, chocola/chocomel erbij. Ff lekker cocoonen!
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Hier nog een, alleen dan zonder kindjes Telt dat ook?

Overigens, jullie mogen al jullie kinderen wel naar mij brengen hoor, heb wel behoefte aan wat leuks en gezellig gekibbel!
Alle reacties Link kopieren
Net als jij heb ik totaal geen reden om me zo te voelen. Belachelijk gewoon. Het zit mij zelfs allemaal behoorlijk mee de laatste tijd, de kinderen zijn de hele vakantie al engeltjes, heb geen pukkels, ben net ongesteld geweest, geen pijntjes, geld in mijn portemonnee. Wat is er dan??? Ga er niet meer aan denken, snel weg wezen hier.
Alle reacties Link kopieren
Oh shit, het regent hier ook!!
Alle reacties Link kopieren
Hangt t in de lucht dan?
De kinderen? Hier hangen alleen vogels. Of sturen jullie ze per postduif? Dan klopt het wel hier!
Alle reacties Link kopieren
Ik zát goed in mijn vel vandaag, tot ik één stap over de drempel van kantoor zette.



Instant chagrijnig.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook ongesteld aan het worden en niet van de bank af te krijgen. Dochte rkomt net woest thuis uit werk en is stampend naar bed gegaan (en ook ongesteld). MAg het weer morgen wel heel veel goed maken!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Heb gewoon geen zin in gezeur aan mijn kop vandaag. Net een week vrij achter de rug, heeeeel erg van genoten. Ik was weer helemaal zen.



En dan kom ik hier, en kaboem. Gezeik, gezeur, gezever en gekloot. Blij als ik hier over 11 dagen weg ben ( nog 11 dagen werken en dan vakantie. Ben hier ontslagen vanwege bedrijfseconomische redenen, dus de sfeer is al kut)
Alle reacties Link kopieren
Oh chyou dat speelt bij mij ook, ik moet nog 5 dagen, en heb een enorme stress-inzinking..
Alle reacties Link kopieren
Allemaal een knuffel voor jullie, met of zonder kindjes, met of zonder reden voor een off-day!



Ik moet eerlijk zeggen dat het 'oplucht' dat het schijnbaar in de lucht hangt. Niet dat het de situatie verbeterd, maar wel dat gedeelde smart-gebeuren..



Ik ga straks dochter op bed leggen en zoon is nog lief aam t spelen. Kan ik me ondertussen die schop verkopen om na het slaapje toch echt gezelliger te doen, zeker tot aan kinderbedtijd!
Alle reacties Link kopieren
Hier nog één. Ik heb een dag thuis ingepland om een mega visionair projectplan te schrijven (zelfbedacht snelkookpan idee) maar ik was vannacht niet lekker, heb 2x 1 1/2 uur geslapen in totaal en toen ik vanochtend een makelaar belde voor een bezichtiging van een huis waar ik gisteravond op funda helemaal enthousiast van was geworden, bleek het huis al (bijna) verkocht te zijn :(



Mijn visionaire projectplan is niet verder gekomen dan het voorblad en ongeveer: "Het is Belangrijk om Dit Project te doen".. ik krijg er niet meer uit en het is al twaalf uur *wentelt even in eigen zieligheid, zo eerst maar even lunchen dan*
Alle reacties Link kopieren
Zoon en ik zijn uit verveling stickers op ons hoofd aan het plakken

(we zouden naar buiten, maar toen begon het natuurlijk te regenen...)
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Alle reacties Link kopieren
Foto firedragon?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 31 juli 2012 @ 12:00:

Oh chyou dat speelt bij mij ook, ik moet nog 5 dagen, en heb een enorme stress-inzinking..



Voordat ik vrij had vorige week, zat het ook al hoog. De eerste vrije dag heb ik huilbuien gehad, en vooral alle stress moest eruit. Alles wat ik heb uitgerust is met een ochtend hier op kantoor weer weg.



Nog 11 dagen, nog 11 dagen..



En natuurlijk voor jou een en voor iedereen die gewoon even niet zo leuk is vandaag!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven