I'm toy loopwagen

27-04-2017 20:38 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag op de rommelmarkt een leuke loopwagen gezien van i'm toy. Nu was deze behoorlijk gehavend, dus besloten om deze niet te kopen. Ik zit nu zelf een beetje te zoeken naar deze loopwagens, en heb al een aantal leuke gezien.

Mijn vraag is of er iemand ervaring heeft met loopwagens van i'm toy

Wat mij opviel aan de wagen die ik op de rommelmarkt heb zien staan, is dat hij erg smal is. Is hij dan wel geschikt om mee te leren lopen? En is het niet zo dat als de kleine er iets teveel op leunt dat hij meteen omkiept?

Voor mijn oudste had ik zo'n houten Nijntje babywalker, is het hier een beetje mee te vergelijken?
Alle reacties Link kopieren
Ik had zo'n simpel wagentje van IKEA. Een paar zware boeken erin en die was prima om mee te leren lopen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Wij hebben er één. Hij kan wel omkiepen maar oudste kon er verder prima achter lopen. Volgens mij kunnen al die wagentjes omvallen trouwens.

Leuk eraan vind ik dat ze er ook op kunnen zitten; dochter van 3 is er al veel te groot voor maar racet er nog steeds weleens mee door de kamer.

Oh en er zit rubber om de wieltjes, dus maakt weinig lawaai en geen krassen.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat vind ik dus ook zo leuk, dat ze erop kunnen zitten.

Dank voor je reactie! Inmiddels zelfs al een mooie op marktplaats gevonden
Wij hebben deze.

Ik raad hem niet aan.

Er achteraan lopen ging veel te rap voor het kind dat net leerde lopen.

En als ze zo jong zijn en achter het wagentje aan lopen, leren ze al snel om het wagentje iets te draaien als ze vast lopen. Bij een licht plastic ding lukt dat makkelijk, maar bij deze houten variant niet. Veel te zwaar.

Hetzelfde geldt voor er op zitten: mijn zoon is gewend de wagen op te tillen en een kwartslag te draaien als hij ergens tegen aan rijdt, maar de houten variant krijgt hij niet opgetild. Dus wij moesten steeds helpen om hem om te draaien. Pas rond zijn tweede lukte het hem zelfstandig (hij snapt sturen nog steeds niet).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven