In de medische molen, iedereen is welkom! deel 8

12-12-2006 16:35 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het andere deel is op slot, dus ff een nieuwe!!



Droom ik heb je terug gemaild hoor!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn neefjes en nichtje wel eens over de vloer. Tja we hebben 6 katten en een hond dus dat vinden ze prachtig. Owja en ons bubbelbad wordt wel eens gebruikt als subtropisch zwemparadijs.:D
Alle reacties Link kopieren
haha ja wij hebben dan wel geen zwembad maar wel steentjes en zo'n waterornament.. vermaak voor uren.. :D ze worden er alleen zo zeiknat van.. maarja dan gaat ie zo weer over de schutting en hebben pa en moe er last van :D haha das wel heel erg he als ik dat zo opschrijf.. maar ik vind het heerlijk hoor als die er is.. hahaha
Alle reacties Link kopieren
ik ga nog ff wat drinken.. en misschien nog even achter de naaimachine.. spreek jullie later weer..(manlief zal ook wel zo thuiskomen.. had vanmorgen behoorlijke last van zijn hooikoorts..) misschien vanavond nog na de dubbele spuit en anders morgen na de echo..

groetjes wendy
Alle reacties Link kopieren
Als je niet meer komt kijken, heel veel succes morgen
Alle reacties Link kopieren
thanks...
Alle reacties Link kopieren
Hier rammelt het van die ukkies! Als ik in het weekend nachtdienst had sliep ik er wel eens slecht van!!! Maar, het is wel levendig hier, en een vruchtbare buurt schijnbaar want naaste buurvrouw ook net zwanger........



Ach, jullie zitten straks ook lekker in het "januari 2008"topic mee te kletsen! Het is jullie zo gegund!
Alle reacties Link kopieren
Dan volg jij met je 2ling toch ook Peggy :P
Alle reacties Link kopieren
Hahahahahaha! Zou wel toppie zijn!
Alle reacties Link kopieren
ik heb net naast de puregon ook de orgalutran geprikt.. de laatste deed wel een beetje zeer moet ik zeggen.. zal ook wel door de zenuwen komen.. was voor de orgalutran toch zenuwachtiger, komt denk ook omdat deze op een echte spuit lijkt..

ik kan denk ik niet eerder als morgen avond laten weten hoe de echo was want ik moet na de echo gelijk weer aan het werk. en wij hebben geen internet op het werk. ik ben benieuwd...

groetjes wendy
Alle reacties Link kopieren
heeeeeuuuul veul succes Wendy!!!
Alle reacties Link kopieren
Wendy: hoe is het gegaan? Ben erg benieuwd!!



Mooncatcher: hoe gaat het met jou?



Hier niet zo'n erg positieve dag. Had vanmorgen de 2e samenleefttest. De vorige keer zag ze al geen bewegend zaad maar zei dat dat kwam omdat het slijmvlies er nog niet klaar voor was. Was er toen al niet helemaal gerust op. vanmorgen zag ze weer niets, moest al goed zoeken naar een zaadcel en deze bewoog mooi niet! Ze zei dat "we ws niet matchten"



Krijg in ieder geval zaterdag nog een test want eisprong moest nog komen. Ga van het positieve uit maar m''n gemoedsrust wordt hier niet beter van.



We wachten dus maar weer af.......



Iedereen:*;
Alle reacties Link kopieren
Peg, zegt niks hoor een engatieve SLT. Het is een moment opname. Zelfs al doen ze het op het juiste tijdstip en ze zien nog niks wil het niet zeggen dat het zaad niet kan komen waar het moet zijn. Mijn SLT was de 1e keer ook negatief. Gewoon 1 dooie spermy. Hadden 's ochtends tegen de zin in gesext maar het moest toch. Was op een vrijdag. Op maandag weer terug, en dit keer zondags gesext, en voila allemaal bewegende spermies. Er is dus niks voor te zeggen. Ook je eisprong moet nog komen dus waarschijnlijk is je slijmvlies nog niet optimaal om de zaadjes door te laten.



Duim voor je zaterdag.



Hier gaat het goed hoor. Eisprong is geweest, want mijn slijmvlies is weer creme-achtig. Heb af en toe wat steken in de liezen, en net een vlaag van misselijkheid, maar dat komt allemaal nog van de pregnyl. Ik zie het over 13 dagen wel.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Misschien doen deze straaltjes hun werk (((((((((())))))))))))).



Hier alles ok. Ik ben net begonnen aan de 28e week. En heb inmiddels wel wat zwangerschapskwaaltjes ontwikkeld. Maar ben nog gewoon aan het werk, wel stiekem aan het aftellen, nog 6 weken dan week vakantie en dan groot verlof.



Ik hoop echt dat mijn straaltjes hun goede werk doen.



Peggysue, hopelijk is er zaterdag positief nieuws? Heb niet helemaal teruggelezen, komt er anders IUI of was je daar al mee bezig?



groeten

anke
Alle reacties Link kopieren
weet het, moet gewoon positief blijven! Kan zaterdag wel veel beter zijn......... Het ging me gewoon ook om de gezichtsuitdrukking van de assistente, en ze was zelf ook niet erg optimistisch?



Had gewoon verwacht dat de mega-zaadjes van peg-man wel vrolijk rond zouden zwemmen in m'n buik..........haha!



En Anke, nee hoor, ben nog echt een groentje, sta aan het begin van de MMM, dus no worries.........
Alle reacties Link kopieren
he meiden hier ben ik dan..... :D



echo viel voor ons wel even tegen.. (lees ik had er al meer van verwacht) komt ook wel omdat ik eigenlijk niet echt wist wat ik moest verwachten. aan beide kanten zaten 2 "grote" eitjes, de grootste was 12 mm en 1 was er 11mm en 2 van 10mm. ze moeten uiteindelijk 17mm worden. rondom deze eitjes zaten er nog wel een aantal maar die waren nog "veel" te klein en die heeft ze dan ook niet gemeten. mijn baarmoederslijmvlies daarin tegen was wel oke, moet 7mm en dat van mijn was al 10mm. dus dit weekend nog geen punctie, we moeten maandag weer terug voor een echo, ik heb dan zo ie zo 4 hele goede eitjes en we hopen dan dat de rest ook nog goed gegroeid is..

de gyn zei wel waarschijnlijk woensdag de punctie.. als we daar dan 4 dagen bij op tellen voor de TP komen we uit op moederdag.. beter kan niet toch..

ik heb inmiddels ook mijn buurvrouw ingeschakeld om die orgalutran spuit te zetten.. wat ik moet nu doorgaan met spuiten van de puregon en orgalutran tot een zondag en dan maandag hoor ik weer wat ik dan moet gaan spuiten.. en die orgalutran deed toch echt wel zeer.. alleen zaterdagavond kan ze niet, dus dan moet ik het zelf doen.. maar of ik het nu nog 1 keer zelf moet doen of nog 4 keer.. kies ik toch eieren voor mijn geld...

groetjes wendy
Alle reacties Link kopieren
Hoi Wendy,



Jammer dat het wat tegenviel! Maar moederdag is een heel goede dag hoor voor de TP!!! Dat moet voorbestemd zijn.........



Hou je taai!
Alle reacties Link kopieren
peggy-sue: ff een kl*te bericht, maar wanneer gaan ze dan kijken of jullie echt niet matchen???  gebeurd dat pas na zaterdag (ik hoop dat dan alles oke is..) ik heb ook niet echt een idee hoe en wat met zo'n test omdat ik hem zelf nooit heb gehad.. dus ik weet ook niet echt wat wel en niet goed is.. ik ga duimen voor je dat alles oke is een zaterdag..



anke: kom maar op hoor met die stralen.. hoe meer hoe beter zullen we maar denken.. nog 6 weken en dan lekker vakantie, moet je na je vakantie nog werken of ga je gelijk met verlof? ben gewoon nieuwsgierig hoor..  fijn dat het allemaal nog goed gaat..



droom en dolphin hoe is het nu? nog steeds zo aan het overgeven?



kado en maansteen: denk nog steeds aan jullie. hoe is het nu?



en als ik nog iemand vergeet sorry daarvoor..:D

groetjes wendy
Alle reacties Link kopieren
peggysue: ik ben ervan overtuigdt dat het goed komt, maar omdat ik niet wist wat ik moest verwachten had ik er meer van verwacht..

groetjes wendy
Alle reacties Link kopieren
Wendy, er horen gewoon levende zaadcellen in je slijmvlies te zitten na het verplicht klussen net voor je eisprong. Hte gebeurd vaker dat dit niet altijd goed is omdat het slijmvlies nog te troebel is oid. Zaterdag zit ik ws nog dichter bij m'n eisprong en als ze dan nog geen levende (of net als deze twee keer maar een heel enkele dode) cellen vinden doen ze de testen ws over, na een maand. Ik hoor dit eind mei.



Als je niet matcht betekent het dat het zaad van je partner om de een of andere reden niet je eicel bereikt (slijm niet goed doorgankelijk, Ph in baarmoeder te hoog) Zaad van man is goed dus het wordt pas een probleem in de baarmoeder zelf.



Maar loop nu op de zaken vooruit.........ga er nog steeds van uit dat het allemaal spontaan goed komt! Klinkt misschien een beetje naief??



Laat jij die straaltjes nou maar lekker op je inwerken!!
Alle reacties Link kopieren
peggysue: das nog best heftig allemaal, het waarom niet matchen wist ik wel maar vroeg me dan toch af wanneer ze dan verder gaan kijken.. naief zijn we allemaal nog wel hoor.. ik in ieder geval wel hoor.. net voor het begin met de ivf (zo'n 2 wken geleden) had ik nog hoop, tewijl je eigenlijk wel weet (in ons geval dan he) dat het niet kan.. en zeg nooit nooit maar ik geef ons zonder hulp toch weinig kans..

groetjes wendy
Alle reacties Link kopieren
Upperdepupperdepup!



Iedereen een gezellig weekend! Ik ben maandag pas weer online!

Wendy en Moon...........sterkte met wachten, ik duim voor jullie!



Morgen onze 3e samenleeftest, ik ga vannacht dromen van een goed resultaat!



De groetjes allemaal!



P.s: Wendy: succes met het injecteren, ik doe het zelf vaak bij anderen maar bij mezelf lijkt het me niet zo!
Alle reacties Link kopieren
/Users/Suzje/Pictures/iPhoto Library/Data/2007/Filmrol 24/DSC00644.jpg
Alle reacties Link kopieren
Sorry mislukt.Heel veel liefs en sterkte Roze Olifantje
Alle reacties Link kopieren
Ik duim voor goed resultaat morgen Peggy! Succes
Alle reacties Link kopieren
peggysue, ik weet niet of je het nog leest maar heel veel succes morgen, ik hoop echt op een goed resultaat.. en het is zo hoor dat het spuiten bij andere makkelijk gaat dan bij jezelf.. kijk als het niet anders is dan is het niet anders, die spuit zit er maar een paar tellen in dus het is ook zo weer voorbij, maar ben super blij met mijn buurvrouw..



hoe is het met de rest?

groetjes wendy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven