In de medische molen, iedereen is welkom! deel 8

12-12-2006 16:35 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het andere deel is op slot, dus ff een nieuwe!!



Droom ik heb je terug gemaild hoor!!
Alle reacties Link kopieren


@Peggy, succes morgen! (zaterdag???)



@Wendy, is het de naald die pijn doet? Als de vloeistof wat dikker is, wordt het minder snel opgenomen en dat voel je. Spuit je in je been?

Lekker dat de buuf je kan helpen.



@Moon, een huppeldepup=  toetje? Ik moest vreselijk lachen net. Mijn man komt uit Brabant en heeft ook van die woorden, zoals 'heul veul' en 'kan nie' en 'ech wel'.


:D







@Anke, ondanks de kwaaltjes gaat het dus goed. Toppie!
Alle reacties Link kopieren
kokos: ja heerlijk hoor die bv.. ben echt ontzettend blij met haar :D

en het is inderdaad de naald, de vloeistof is net water.. ik spuit (en laat me spuiten) in mijn buik.. daar kan ik het makkelijkst een rol vast pakken :D

groetjes wendy
Alle reacties Link kopieren
gisteren voelde ik bijna niks van die oralutran spuit.. gelukkig maar, vanavond moet ik hem zelf doen... :? manlief dacht dat ie het niet echt zou durven, hij heeft wel gisteren mee gekeken hoe het moest, is voor hem ook al heel wat.. haha



vind het wel raar dat mijn buik blauw wordt van de puregon, deze heeft een veel dunnere naald dan de orgalutran en daar heb ik geen blauwe plekken van..

groetjes wendy
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Iedereen lekker aan het soppen, winkelen, wachten en spuiten??



Afspraak bij gyn ging vlot dus heb nog even de tijd om te reageren voor ik aan het werk ga!

3e test dus vanmorgen, weer niet erg hoopvol. Andere gyn deed daarna echo en ei was net gesprongen dus wel de ideale omstandigheden. Heb gyn nog even gevraagd wat hij van de uitslagen vond maar hij zei dat het niet goed was > moet echt veel beter! Maar dat ik voor de rest het aan m'n eigen gyn moet vragen eind v/d maand................



Nou ja, kan er dus niet zoveel mee maar m'n ongerustheid is wel wat aangewakkerd!



Heb net dus maar even mega veel geld uitgegeven aan een nieuwe tuinset! Haha! Lekker afreageren zo!



Iedereen veel gezelligheid/plezier/succes en sterkte dit weekend!:)
Alle reacties Link kopieren
he peggysue.. wel balen dat het vandaag niet veel beter was als van de week.. en jammer dat je nu weer tot eind van de maand moet wachten voordat je op al je vragen antwoord krijgt..

groetjes wendy
Alle reacties Link kopieren
hoe is het met iedereen?

groetjes wendy
Alle reacties Link kopieren
morgen weer een echo, ben benieuwd hoe het er nu uitziet..

groetjes wendy
Alle reacties Link kopieren
Peggy, balen dat de tweede keer niet veel beter nieuws gaf. Maar jullie staan aan t begin en er zijn nog tal van mogelijkheden, dus geef niet op! Ik hoop dat je er natuurlijk maar weinig van nodig zal hebben...

Bij ons in zkh wordt de samenlevingstest niet meer gedaan omdat ie niet betrouwbaar zou zijn... t Wil dus niet perse zeggen dat t allemaal slecht is denk ik... hoop ik voor je.



Wendy succes morgen, ik hoop dat ze lekker gegroeid zijn, ook nog een paar kleintjes!



Hier alles goed. Nog wel overgeven, moe etc maar niets slechts. Ik begin wel zenuwachtig te worden voor de volgende echo.... zo van: t zal toch nog wel goed zitten???.... maar helaas duurt dat nog 8 dagen. En dan zijn de tien wk om, zit alles er op en eraan en kan ik hopelijk voluit gaan genieten!
Alle reacties Link kopieren
hoi meiden, ben net terug uit het ziekenhuis, morgen moeten we weer terug.. de grootste was vandaag bijna 17mm en de andere waren nog iets kleiner.. morgen dus weer een echo.. heb nu wel een beetje buikpijn, mijn linker eierstok ligt achter mijn baarmoeder en dan moeten ze toch iets meer moeite doen om hem te vinden.. verder zag alles er goed uit, alleen nog wat aan de kleine kant.. de gyn. verwacht nu donderdag of een vrijdag de punctie.. das wel lekker, ben je in het weekend lekker thuis en hoef je niks.. (vind het altijd verevelend als ik me ziek moet melden..) en manlief is dan ook in de buurt. de gyn vond het verstandig dat ik een infuus kreeg omdat ze met de punctie ook zo moeten vroeten en draaien met die echo-stok om de boel te vinden..



morgen weten we dus meer.. groetjes wendy
Alle reacties Link kopieren


Peggy, vette *;.



Wendy, ik ga duimen! (((( zwanger, zwanger, zwanger ))))



Wij gaan aankomend weekend op vakantie, na de vakantie wil ik zien dat we er een zwangere bij hebben. Is al eerder gelukt :D.



Moon, hoe is het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Peggy, jammer dat er weer niks te zien was, maar nogmaals het is een momentopname en voor mij zegt het echt niks.



Wendy, ga weer voor je duimen.



Droom, nog 8 dagen voor de volgende echo, volgens mij zit het allemaal wel goed hoor. Jammer dat je misselijkheid niet beter wordt.



Kokos alvast fijne vakantie.



Moon is het nu alweer zat. Ben sjaggie want het duurt me te lang, heb steken in mijn zij en lies, kan nog steeds niet goed naar de wc, heb gewoon het idee dat dit het ook niet is, en baal gewoon van mijn lijf. Positiviteit is hier vandaag ver te zoeken. Zal ook we lmet het omgeslagen weer te maken hebben.



Kus voor jullie
Alle reacties Link kopieren
kokos: fijne vakantie, wanneer kom je terug? geniet er lekker van..

zodra ik kan/mag ga ik voor je stralen staan hoor.. :D



moon: balen dat je je kl*te voelt.. ik blijf duimen en hopen dat het goed zit bij je.. en ook balen dat je nog niet naar de wc kan zeg.. weet wat het is, sinds ik gestopt ben met roken is het een klein drama.. en het weer is ook kl*te.. vanmorgen lag er op de weg op veel plaatsen sop.. maar goed dat we niet al te hard konden rijden..

thanks voor het duimen.. mijn  staan voor jouw ook omhoog..



droom; balen dat je nog steeds zo misselijk bent.. heb je daar de hele dag last van of alleen sóchtends?



dolphin en alle andere hoe is het met jullie?



groetjes wendy
Alle reacties Link kopieren
Wendy: veel succes morgen, je wordt zo wel op de proef gesteld elke keer!



Moon: wat klote dat je er geen goed gevoel bij hebt! Maar blijf hopen hoor!!!



Iedereen ook bedankt voor de bemoedigende woorden! Besef heel goed dat er nog van alles mogelijk is! Ga echt niet bij de pakken neerzitten hoor! Wordt volgende maand 32 en wil in dat jaar moeder worden.........zei ik vorig jaar over mijn 31e jaar, haha! En je hebt nou eenmaal niet alles te willen he!



Kon de testen al snel van me af zetten en ben gisteren na m'n werk ff lekker de kroeg in gedoken en heb alles gedaan wat niet mag.............ben nu dus wat brak, te veel bier en sigaretten! Ja weet het, slecht!!! Maar wel ontzettend gelachen!



Heb vandaag vrij maar moet zo op cursus en vanavond te vergaderen, wie verzint dat nou???



See you!
Alle reacties Link kopieren
Kokos: prettige vakantie, geniet ervan!



Droom: wat erg dat je wat onzeker bent, is dan lang wachten op een echo! Maar het zit toch wel goed joh!! Ga je het na je echo wereldkunig maken?

Sterkte in ieder geval met je misselijkheid enzo!
Alle reacties Link kopieren


Moon, een dip mag: *;



Wendy, wij gaan een hele week weg. Altijd met Hemelvaart, met de 'wandelclub' (zo noem ik het, het is een groep die is overgebleven na een aantal cursussen van de Nederlandse Bergsport en Klim vereniging).



Lianne gaat natuurlijk mee en we gaan wel een aantal keer mee met de wandelclub, de ander blijft dan met Lianne op de camping. We nemen de kinderwagen, rugdrager en driewieler mee. Dan kunnen we met ons drietjes een kleine wandeling maken.

Mijn ouders, broer en schoonzus zijn er ook bij dus misschien willen zij wel een keer op Lianne passen, dan kunnen wij samen met de club met wandelen.



En eh.... volgende week wordt ik alweer 35! :D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zkh gebeld dat ik me zo onzeker voelde (en last heb van krampjes maar dat heb ik niet eens gezegd) en nu mag ik morgen een echo laten maken bij onze eigen dokter. Echt fijn en nu maar hopen dat alles nog goed gaat en dat ie goed groeit. Beter dan nog 7 dagen en nachten in de zenuwen zitten ( ga v weekend ook een weekendje weg met vriendinnen en kan er vast meer van  genieten als ik weet dat alles goed zit).
Alle reacties Link kopieren
kokos: heerlijk hoor ff een weekje weg.. geniet er lekker van..

enne alvast gefeliciteerd hoor.. ben momenteel een vergiet, (lees vreselijk vergeetachtig.. we waren vanmorgen koud het ziekenhuis en ik begon al te twijfelen of ik nou di of woe terug moest voor de echo :?)



peggysue: wat goed dat je de testresultaten al een beetje achter je kan laten.. en een avondje kroeg moet kunnen toch (maar wel met mate :D)



droom: wat fijn dat je morgen al terecht kan.. heel veel succes hoor..



morgen de 3e echo, kan jullie niet eerder dan morgenavond laten weten hoe het was want ik moet gelijk door naar mijn werk..



groetjes wendy
Alle reacties Link kopieren
he meiden hier ben ik dan.. heb me ziek gemeld op mijn werk, ben zo vreselijk verkouden en zo moe.. en ik heb buikpijn van de echo's. normaal ben ik niet iemand die zich snel ziekmeld maar nu met de komende punctie had ik toch even zo iets van ik en mijn gezondheid gaan nu voor hoor..



maar vanmorgen kregen we ontzettend goed nieuws.. alles is flink gegroeid van binnen.. de grootste eitjes zijn inmiddels 20mm en er zitten er nog een aantal die rond de 16,17,18,19 mm zitten.. ben dus erg blij! links zitten er zeker 7 en aan de andere kant weet ik het niet meer :?.

mijn linker eierstok ligt namelijk achter mijn baarmoeder, ze heeft dus flink moeten roeren om hem te vinden.. deed echt zeer ;(, nu moest ik zelf op mijn buik drukken om te proberen om de pijn wat te verzachten.. dat ging wel beter, maar mijn buik blijft pijnlijk nu.. maar alles voor het goede doel he:D

donderdag dus de punctie! spannend!! (misschien wel te..) tussen 1 en 3 hoor ik hoe wat en waar.. dus dat horen jullie nog..



groetjes wendy
Alle reacties Link kopieren
droom: hoe is het?? alles oke??



groetjes wendy
Alle reacties Link kopieren
heb net het telefoontje uit het zkh gehad.. as donderdag om half 11 gaan ze oogsten.. vind het ontzettend spannend, maar ben erg blij..



groetjes wendy
Alle reacties Link kopieren


Wendy, spannend hoor. Hoe laat gaan ze de punctie doen?



Droom, vandaag een echo, goed dat je hebt gebeld. Ik hoop dat je goed nieuws hebt. Ik blijf positief hoor!



Ik ga alvast een nieuw topic openen, zelfde naam.
Alle reacties Link kopieren
he kokos om half elf is de punctie.. ik had nog geen idee dat we al bijna weer toe waren aan een nieuw topic.. wat schrijven we eigenlijk veel hé..:D

groetjes wendy
Alle reacties Link kopieren
zal
Alle reacties Link kopieren
ik
Alle reacties Link kopieren
het

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven