Je gewicht en zwangerschap

08-06-2007 06:38 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben moeder van drie kinderen en zwanger van de vierde.

Omdat ik aanleg heb tot dik worden,  wil ik opletten dat ik niet te zwaar wordt tijdens de zwangerschap. Nu zag ik in het Forum van Lijf een meisje die ook niet te zwaar wilde worden. Ze had een site waarop je gewicht berekend wordt en je per week kan zien hoe veel "je mag aankomen". 

Wie weet hoe die site heet?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee van deze site, maar het lijkt me ook een beetje onzin eerlijk gezegd. Bij mijn eerste zwangerschap kwam ik 26 kilo aan, terwijl ik echt heel slecht gegeten heb omdat ik me zwaar beroerd voelde. Nu ben ik 33 weken zwanger van de 2e en zit er (pas?) 12 kilo aan. Ik voel me nu goed en eet ook goed. Wel beweeg ik deze keer meer omdat ik minder bekkenpijn heb. Ik heb het idee dat je er totaal geen invloed op hebt, de hormonen regeren....Ik maak me er ook totaal niet druk om. Ik weet gewoon dat ik straks na de bevalling weer minimaal een jaar flink aan de slag moet met gezond eten en sporten om weer mijn eigen lijf terug te krijgen (voor zovermogelijk, want ik heb wel een hangbuikje overgehouden van nr 1, ondans alle buikspieroefeningen....mijn huid is gewoon teveel uitgerekt denk ik). Maar ja, ik ben geen 18 meer denk ik dan maar.....
hoi moedermama, De site heet babybytes.nl, maar ik ben het wel met de vorige posting eens: je kunt wel op een tabel zien hoeveel je "mag' aankomen, maar ook al let je heel goed op, je kunt toch 30 kilo aankomen. Het zegt helemaal niets! Fijne zwangerschap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven