Juni 2006

03-07-2010 20:33 876 berichten
Alle reacties Link kopieren




Link naar vorige deel
Alle reacties Link kopieren
Caro, wij hebben zaterdag Verschikkelijke Ikke 1 gekeken (hier thuis op DVD) en die was erg leuk. Dus de komende vakantie gaan we ook naar 2. Maar wij moeten nog 3 weken wachten.



Ja, t'is wat hè. Ze zei al dat hij er vandaag weleens uit kon vallen. Een paar minuten later is ze aan het poetsen, ligt ie ineens op de grond! Haar boventand hangt al wéken aan een dun stukje, deze zat donderdag of vrijdag ineens los.



Vanavond het eerste seizoen van The Killing afgekeken èn de eerste aflevering van Borgen 3 gekeken. We zijn helemaal verslaafd aan Deense series, echt té gek!
Alle reacties Link kopieren
Gaaf zijn die he Irene. Dankzij jou kwamen we er achter dat we weleenswaar deel 1 en 2 van the Killing hadden, maar alleen deel 1 nog maar hadden gezien. Deel 2 hebben we dus pas gezien. Wel weer een paar hele korte nachten gemaak, maar wat een goed serie. Wel vond ik deel 1 beter. Deel 3 hebben we gedownload en komt nog. Borgen ken ik nog niet, maar Wallander bijvoorbeeld vinden we ook erg goed.



En die tanden, ik vind ze zo eng als ze zo los zitten. Mark is er al aardig wat kwijt. 1 op school, dus die kwam mooi opgeplakt op een kaartje.



Wij krijgen in september eindelijk na tig jaar weer een bioscoop in de stad. Vind ik wel erg leuk voor de kinderen. Nu moeten we naar Breda of Rotterdam.
Alle reacties Link kopieren
Even Irene knuffelen:
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een voor jou Irene. Ik las het gisteren en ben nog steeds plaatsvervangend kwaad.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de 's! Het gaat goed met me hoor. Ben druk op zoek naar een advocaat, denk dat ik een goede heb gevonden. Het is heerlijk dat ik van alle kanten geholpen word en er heel erg wordt meegeleefd. Mijn collega's zijn flink van de kaart. Zou ik ook zijn als het één van hen zou zijn.



Het steunt me ook dat ik niet alleen ben, mijn directe collega A is ook de wacht aangezegd. We hebben veel contact. En natuurlijk ook met oud leidinggevende P, die per 1 juli officieel uit dienst is.



Ik heb het Kari nog niet verteld, leek me niet echt handig. Ze heeft het ook nog niet aangevoeld, wat wel aangeeft hoe rustig ik ben. Als ik me niet lekker voel, merk ik dat altijd meteen aan haar. Ik zal het vanmiddag wel vertellen, kan ze in het weekend gewoon vragen stellen e.d. Aan de andere kant, weet niet of ze de impact begrijpt.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Heb je het Kari verteld? Maar alle consequenties overzien kan zij natuurlijk nooit...

Nog een keer !
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb het verteld. Zoals ik al op fb schreef. Ik dacht: ik zal niet zeggen dat ik ontslagen ben, want dat begrijpt ze misschien niet.

Dus ik zeg: Kari, weet je waarom mama vandaag thuis was? Kari: je had een vrije dag? Ik: nee, ik ga niet meer werken bij I..... Kari: Mama, ben je ONTSLAGEN??!!



Ze keek even bedenkelijk, maar toen ik zei dat ik daardoor de komende weken heel veel thuis ben, sprong ze juichend door de kamer. Dus inderdaad, ze overziet het niet. Ze is er ook niet meer op teruggekomen.



Ik heb maandag een afspraak met een advocaat. Van harte aanbevolen door meerdere zeer kritische fiscalisten, die allen heel lovend waren. Nu eerst maar even lekker weekend vieren.

Fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het vandaag gegaan Irene? En Kari heeft wel gelijk. Als je dan toch thuis moet zitten,dan is het wel erg fijn dat het net toevallig in de vakantie is. Niet dat het als vakantie voelt hoor. Mijn baan eindigde vorig jaar net voor de meivakantie. Leuk om veel vrij te zijn, maar je hoofd staat er toch niet helemaal naar met alle sollicitaties en alle rompslomp zoals uitkeringen etc. Ik hoop dat je een klik had vandaag met de advocaat en dat die een deel van de zorgen weg kan nemen.





Bij jou ook de laatste week voor de vakantie toch? Ik zag bij Caro al tentfotos voorbij komen en Ties en 12-9 zijn al bijna weer terug of zijn misschien al terug. Ik vind het wel heel raar om zo laat te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Die tenten staan wel in de achtertuin hè... De jongens hebben wel al vakantie maar ik nog niet. Caroman heeft het plan opgevat om een nachtje met ze te gaan kamperen eind van de week, maar het oefenen gaat vanavond nog niet van een leien tentdakje. Ik ben benieuwd of ze het de hele nacht gaan volhouden...



Irene, toch maar een beetje genieten hoor van het mooie weer! Al zal je hoofd daar niet helemaal naar staan...
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
Caro, ik geniet met volle teugen hoor! Mijn hoofd doet gewoon vrolijk mee Vandaag was Eric ook vrij, volgende week ook, en Kari had nog gewoon school en BSO. Dus we zijn heerlijk ouderwets gaan fietsen met z'n tweeën. Dat was volgens mij 8 jaar geleden, sinds Kari er is gaat ze altijd mee.

Als dit weer nou gewoon tot eind oktober aanhoudt, geniet ik nog meer van de timing!



Hoe is het kamperen gegaan? Of is het niet doorgegaan?



Carry, de afspraak was prima, ik heb hem ingehuurd. Vandaag is er een brief uitgegaan, we vechten de beslissing aan. Mijn collega heeft de deal al rond, zij gaat morgen op vakantie, dus wilde het graag afronden. Ik heb geen haast.



Ik ben al een beetje aan het kijken naar vacatures en ondanks de zomerperiode zijn er wel een paar leuke dingen te vinden. Maar ik doe nog even niets. Eerst maar eens afkicken van 12 jaar.



Kari heeft morgenochtend nog school. Om 11.30 uur gaan we koffiedrinken met z'n allen en dan heeft ook zij eindelijk vakantie! We vertrekken meteen naar het zwembad. Voor het eerst sinds ze haar diploma heeft!



Dinsdag is haar voortand er eindelijk uitgegaan, die was al maanden aan het zakken. Dus nu heeft ze gatenkaas, boven en onder



Groetjes!



Irene
Alle reacties Link kopieren
Jawel, mijn drie mannen liggen in hun tentjes nu op Texel. Het ging prima maar het blijft wel bij één nachtje, was de stellige uitspraak van Caroman toen ik vanavond belde.



Hier ook een vakantie-avondje, ik ben met twee vriendinnen gaan picknicken en daarna hebben we in een fluisterboot een ronde gevaren op het Zuidlaardermeer. Heerlijk met dit weer en erg gezellig. Morgen weer gewoon aan het werk...



En gistermiddag ook nog even met de jongens naar het zwembad geweest. Heerlijk is dat, dat ze nu gewoon overal in kunnen en mogen zonder dat je continu hoeft op te letten waar ze zijn! Ze kwamen een paar vriendjes tegen en hebben volop genoten, terwijl ik langs de kant met een andere moeder zat te kleppen (ik had dienst en moest dus bij mijn telefoon bijven).



En elke avond buiten eten, dat voelt ook echt zomers!



Kortom, het leven is zomers momenteel en dat bevalt me wel!



Veel plezier dus allemaal, gr Caro
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn Olav en Mark ook begonnen aan de laatste dag school. Ze moeten nog tot 14.30 uur en dan ook hier vakantie. Ze zijn er wel aan toe. Ik heb Olav gisteren naar school moeten duwen bijna.



Maar vakantiegevoel is er toch al langer. Gisteren heerlijk naar de speeltuin geweest waar een grote waterdouche is. Ik in de schaduw met een boekje. Heerlijk! Vandaag weet ik nog niet. Wellicht even naar het park. Eerst maar eens kijken hoe moe ze zijn.



En inderdaad elke dag buiten eten. Van het weekend ook ontbijten denk ik. En morgen de caravan ophalen, nog een weekje werken en dan bijna op vakantie. Wij gaan naar Denemarken die jaar. Van de week geboekt.



Timing van geen werk meer kon inderdaad slechter Irene. Leuk voor Kari en voor jezelf in ieder geval dit lekkere weer en lekker veel doen.



Zo ik ga eens douchen. Ik ben van de week weer begonnen met start to run met Evi. Leuk. Heb ik vorig jaar ook gedaan en kon toen echt al een half uur hardlopen, maar nu na de operatie kan ik toch beter weer opnieuw beginnen. Nu drie maanden naar de operatie voel ik me eindelijk weer een beetje de oude. Wel fijn hoor, maar de nasleep (moe zijn, genoeg hebben aan we je op een dag moet doen) is me erg tegengevallen.
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Hoe is het hier? Iedereen aan het genieten?



Afgelopen woensdag hebben we de onderhandelingen afgerond. Ik ga per 1 november uit dienst, krijg loopbaanbegeleiding en een mooi bedrag. Ben tevreden over de uitkomst.



Afgelopen week hebben we het ervan genomen. Op maandag zijn we naar Oud Valkeveen geweest, echt een aanrader. Dinsdag is Kari met de BSO naar een grote speeltuin geweest, ik heb geluncht met een collega en 's middags zijn Eric en ik naar Ikea geweest. Woensdag hebben we rustig aan gedaan, Kari had ook gewoon Streetdance. Donderdag zijn we naar Ouwehands Dierenpark geweest, een vriendinnetje van Kari is meegegaan, was reuzegezellig. Gisteren zijn we naar Delftse Hout gefietst.



Vandaag weer rustig aan gedaan. Kari had nog cadeaubonnen, een hoop gespaard èn vanmorgen haar skelter verkocht, dus had ze genoeg geld voor een Furby. Hier in het dorp hadden ze geen paarse meer, dus even naar Leidschenhage geweest. Drúk in het winkelcentrum!



Volgende week doet Kari mee aan de vakantieweek, de week erna is het hier kermisweek. Wij komen de zomervakantie wel door!



Carry, fijne vakantie!

Caro, jullie ook. Hebben de mannen Texel overleefd?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Daar ben ik weer, terug van een week Italië!



Irene, fijn dat de onderhandelingen goed uitgevallen lijken te zijn. Nu even lekker rust, en dan straks met frisse moed op zoek naar een nieuwe uitdaging!



Carry, leuk hè, Legoland? Genieten jullie een beetje in Denemarken?



12/9, jullie Italiaanse foto's zagen er ook heerlijk uit!



En DDDJ stráált op elke foto die ik van haar zie, zo leuk, ik gun het je zo!!!



Het mannennachtje op Texel was goed gegaan, hoewel Caroman bekaf thuiskwam en toch echt vond dat dit een level te hoog gegrepen was. Tja, hij had zelf een camping uitgezocht in een duinpannetje dus veel zand, en zonder stroom dus een koelbox...



Ons weekje Italië begon relaxed, we zijn vanaf Bremen gevlogen en hebben de avond vantevoren daar in een hotel overnacht. De vlucht ging goed en het huisje, op een camping, leek in eerste instantie prima. Tot 's avonds om 21.30 de animatie losbarstte en bleek dat wij op letterlijk nog geen tien meter van de openlucht-disco zaten. Horen en zien verging ons! En dat zou tot 1.00 doorgaan en dan iedere avond...

Na een uur flipte Caroman volledig, raakte echt compleet in paniek, hij kon alleen nog maar huilen, roepen dat hij weg wilde en met de (gelukkig degelijke plastic) terrasstoelen smijten. Ik heb de kinderen, die we in een momentje van stilte in bed gelegd hadden, er weer uit gehaald en gezegd dat we NU naar de auto gingen, en met de auto naar een stille plaats zouden rijden. Gelukkig kwamen er net op dat moment twee bewakers langs die weliswaar geen woord Engels spraken, maar wel doorhadden dat het echt niet goed ging bij ons. Zij hebben de receptie ingeseind en die hebben nog midden in de nacht beloofd dat we een ander huisje zouden krijgen. Helaas wel pas een dag later, zodat we onze tweede Italiaanse nacht in een hotel doorgebracht hebben. Morgen nog maar even in de clinch met de bungalowverhuurder over de kosten voor die nacht, want sorry, "de bungalows zijn gelegen in een rustig deel van het complex en daarom uitermate geschikt voor gezinnen met kinderen" klopt voor mijn gevoel niet met een snoeihard animatieprogramma!



Het kostte mij na dat nachtelijk avontuur wel een paar dagen om weer helemaal in de vakantiestemming te komen, maar uiteindelijk is dat toch gelukt. Ons tweede huisje stond maar een paar meter van de zee, dus we hebben veel in zee gezwommen, ook wel in het zwembad, een boottocht gemaakt langs een heel mooi stuk kust, een prachtig middeleeuws stadje bekeken, en een Romeinse ruïne. Verder rustig aan gedaan want het was warm, maar 34 graden daar is toch beter uit te houden dan hier, heerlijk! Vooral die avonden, dat je tot middernacht nog in je badpak of jurkje buiten zit... Ik ben net bij de vuurkorf weggevlucht omdat het nou toch echt te koud werd buiten, nou, dat was in Italië wel even wat anders!



En nu nog twee weken niet werken. Morgen begint het voetbalkamp (elke dag training van 10 tot 4, daarna komen ze weer naar huis), dus de jongens vermaken zich wel! Wij gaan het kippenhok opknappen, dat stort echt in zo langzamerhand, en we moeten ook nog wat met het spitsmuizentoilet in de muur van onze slaapkamer...



Geniet allemaal van de zomer!!!
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Kort even tijd voor een berichtje vanuit Denemarken. We zijn hier nu een week (camping in Esbjerg) en blijven hier maar heel de vakantie, want het bevalt ons prima hier en er is volop te zien en te doen. Begonnen met een dagje Legoland al vrij snel in de vakantie. Erg leuk om weer te zijn. De vorige keer was 4 jaar geleden. Met Olav en Mark voor het eerst in een echte achtbaan geweest en ze vonden het super. En het was best een stoere met een vrije val van 6 meter erin. Gelukkig voor Olav werd hij goedgekeurd voor 1m20. Verder alles gezien en gedaan. We hebben er een lekker lange dag van gemaakt. Verder vooral mooie stranden gezien en een vuurtoren. Helaas is het weer nu wat omgeslagen en moeten we even kijken hoe het de rest van de week gaat. Morgen maar eens cultureel een stadje bekijken.
Alle reacties Link kopieren
Hai,



Jee Caro, wat een toestand. Kan me voorstellen dat Caroman flipt, en dat je vakantiegevoel dan ver te zoeken is! Fijn dat het de rest van de vakantie rustig was



Kari heeft vorige week genoten van de vakantieweek. Op een paar spetjes op maandag en dinsdag na, was het prachtig weer, dus ze troffen het. Woensdagavond had ik ook nog kaartjes voor Blijdorp van Eneco, was erg leuk.

Afgelopen weekend hebben we maar even rustig aan gedaan, even bijkomen voor Kaat. En gisteren zijn we samen met de tram naar Scheveningen gegaan. Ze heeft heerlijk in de zee gespeeld, maar de speelhal in de Palace promenade vond ze eigenlijk het leukste....



Vandaag is ze naar de BSO geweest, ik ben met de volgende fase van de grote schoonmaak begonnen. En ook meteen de ergste: mijn werkkamer. Ik heb eerst een hoek leeggemaakt waarin ik de afgelopen 5 jaar vanalles had opgestapeld, ben toen een kastje gaan kopen om in die hoek te zetten, heb het kastje in elkaar gezet en ben toen verder gegaan. Ben nu dus op 2/3e. Donderdag maar weer verder. Dan kan ik niet de hele dag poetsen (jammer!! ), want Kari doet mee aan de wielerronde. Ze gaat met de BSO naar het parcours, en dan kom ik haar aanmoedigen en waar nodig helpen.



Groetjes!



Irene
Alle reacties Link kopieren
Carry, crosspost. Veel plezier nog!
Alle reacties Link kopieren
We hebbenhet allemaal maar druk met genieten! Hier zijn we gisteren begonnen met een nieuw buitenverblijf voor de kippen, in het oude stootten ze echt hun kop tegen het gaas. Het is nog niet af, maar we hebben nog even droog weer nodig, het lijkt hier te gaan meevallen vandaag.

De jongens genieten volop van hun voetbalkamp, ik ga ze er nu weer heen brengen! Vanmiddag hebben ze een middagje vrij.

Groetjes!
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
Carry van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
Carry, van harte! Zag een prachtig cadeau voorbijkomen op fb. Daar ben je nog wel even zoet mee. Of Mark.



Hier verder alles goed? Caro, jouw jongens alweer 2e week school? Hoe staat het eigenlijk met de school?



En Carry, alweer aan het werk, of nog vrij?



Ik uiteraard vrij, Eric ook, dus weer dagjes weg. Vandaag naar Kijkduin geweest, morgen naar Linnaeushof, gaat er weer een vriendinnetje mee, erg gezellig. Woensdag weer even rustig aan (vermoeiend, zo'n vakantie!) en donderdag gaat Kari met de BSO naar Avifauna.



Volgende week gaat school dan weer beginnen. Ben benieuwd hoe dat dan is voor mij. Of dat nog steeds voelt als vakantie of toch anders.



Werd vanavond trouwens nog gebeld, mijn collega wilde weten hoe je iets voor elkaar moest krijgen in het CMS. Ik heb haar geholpen maar toen ze zei: denk dat ik je nog een paar keer bel vanavond, werd ik (na opgehangen te hebben) boos. Omdat zij er ook niets aan kan doen, heb ik haar via WhatsApp namen gegeven van mensen die kunnen helpen en ook dat het heel klote voelt om om hulp gevraagd te worden. Ze snapte het, maar was heeeeel blij dat ik het wel gedaan had, want ze was al uren bezig. Maar raar is het natuurlijk wel.



Volgende week heb ik een afspraak met P&O, eens even goed bespreken wat we doen met de vakantiedagen (stuk of 35) en wanneer ik laptop en telefoon in moet leveren. Telefoon pas 31-10 denk ik, laptop misschien al eerder. Kunnen ze me ook niet meer om hulp vragen....



Ik ga eens lekker bankhangen. Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hee vakantievierders, alles goed?



Irene ik kan me je verontwaardiging over het CMS heel goed voorstellen. Niet doen. Hun probleem, al snap ik helemaal dat je dat moeilijk vindt naar je ex-collega toe!



Hier hebben we er alweer bijna twee schoolweken op zitten.

De eerste week begon erg enerverend. Maandags vertelde Vik dat Maik met een klasgenootje had afgesproken om sigaretten te gaan kopen. Nou ja, zal wel, dachten wij. Dinsdags BSO, de vaste leidsters waren nog niet terug van vakantie cq bevallingsverlof. Hebben de heren de invalster op de mouw gespeld dat ze altijd om de hoek, uit zicht, mochten spelen en zijn er vervolgens vandoor gegaan met een paar klasgenoten. Naar onze plaatselijke groenteboer, waar ze Vik naar binnen gestuurd hebben met 20 euro uit Maiks meegesmokkelde portemonnee. Hij zei tegen de groenteboer dat zijn vader gezegd had dat hij even sigaretten en een aansteker moest gaan kopen. Dan is zo'n klein dorp wel fijn hoor. En Vik heel pragmatisch. Want toen hij de spullen niet kreeg, heeft hij een pakje kauwgom voor zichzelf gekocht van dat geld .

Enfin, de BSO-invalster heeft helemaal niet gemerkt dat ze weg waren (terwijl dat toch minstens een half uur geweest moet zijn) en als ik niet aan Vik gevraagd had waar hij die kauwgom vandaan had, waren we hier nooit achter gekomen (hoewel de groenteboer het dan waarschijnlijk toch wel even gemeld zou hebben).

Woensdagochtend heeft Maik Caromans shag en twee aanstekers uit zijn werkkamer gejat en mee naar school genomen. Gelukkig had Caroman dat snel door. Kinderen van 8 met een aansteker, dat moest maar niet!



Dus, duidelijk een kwestie van de grenzen opzoeken en meer uitdaging nodig. Nou hadden we voor de vakantie al een bijeenkomst gehad over de sombere vooruitzichten voor onze kleinschalige BSO, waarvan het maar de vraag is of-ie op termijn kan blijven bestaan. Ik hoorde ook vorige week dat mijn favoriete leidster ontslag genomen heeft, omdat ze verplicht werd overgeplaatst naar een BSO in de stad hier 20 km vandaan (ze woont nu op 300 m van haar werk). En de BSO was in de vakantie sowieso dicht vanwege te weinig kinderen, toen zijn de jongens naar de grote BSO in het buurdorp geweest waarop ook al hun voetbalvriendjes zitten. Dat beviel hun uitstekend.

Tja, alles opgeteld... hebben ze vandaag afscheid genomen van de BSO hier in het dorp en gaan ze vanaf volgende week naar de grote BSO in het buurdorp.

Best even slikken. Ze zijn bij deze opvang geweest vanaf de allereerste dag dat die openging, vier-en-een-half jaar geleden, en het is daar altijd super geweest, totdat het met zwangerschapsverlof en wisselende, vervelende invalsters een paar maanden geleden toch echt minder werd. Het was daar kleinschalig, veilig, gezellig, en vlakbij huis zodat je toch nog wat zicht had op wat daar allemaal gebeurde...



Op school zijn ze nu echt begonnen met het dagelijks werken met de tablets. Voglende week hebben we een ouderavond over wat ze nou eigenlijk allemaal digitaal doen en wat wij als ouders thuis kunnen zien en doen. Het is geen Steve Jobs maar ze vinden het wel erg leuk!



Het voetballen begint weer en ik heb me laten overhalen om leider te worden van Viks team. En Caroman is zowaar leider geworden van Maiks team. Dat betekent komend jaar erg veel voetbal (vanaf de zijlijn). Erg leuk, maar het kost ons beiden nu al de nodige avonden aan voorbereidingen!



Morgen naar de huisarts voor het vijfjaarlijkse uitstrijkje, ik moet nog even op zoek naar het formulier...

Geniet nog even van jullie laatste schoolvakantieweekend!

Groetjes!
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
Irene, goed hoor dat je je grenzen aangeeft met je oud-collega's, maar ook zo dubbel. Maar als je het gevoel hebt dat het je zelf geen goed doet niet meer aan beginnen.



Hier vandaag de laatste vakantiedag gehad. Mark, Olav en opa zijn een boomhut aan het maken in de tuin van opa, dus nog een groot project zo op de valreep.



Van voetbal weet ik nog niets, niet wanneer ze weer gaan trainen, wanneer ze trainen etc. Wel erg laat vind ik. Wel een voorlopig schema gezien en dan trainen ze dinsdag om 16.30 uur. Lekker te halen als je werkt. En alle teams trainen tegelijk ook nog, dus wisselen met een ander team kan niet. En als ik het al kan regelen dan waarschijnlijk een hoop vriendjes van Mark niet. Niet leuk om dat dan een week van te voren nog te moeten regelen, maar ik heb dit doorgegeven en ze zouden nog een keer kritisch naar het schema kijken. Leidster zou echt niets voor mij zijn, weet dan toch echt te weinig van voetbal af en Ron nog minder.



Olav ziet wel een beetje op tegen het nieuwe jaar, Mark krijg ik geen hoogte van. Ik geloof niet dat zij al veel interesse hebben in roken en zo. Wel is pesten vorig jaar een groot issue geweest niet in de klas van Mark, maar wel in de klas van de broer van Marks beste vriendje waarop de broer van beste vriendje van school is gegaan. Ben ook benieuwd of dit nog een staartje krijgt. Vind nl. dat de school er echt niet goed mee is omgegaan.



Nog bedankt voor alle felicitaties. Cadeau was inderdaad erg leuk. Ik had het in legoland gezien, toen niet gekocht en daar stiekem toch wel spijt van. Van het weekend maar eens beginnen.



Irene, sterkte weer volgende week met het maken van de verdere afspraken. Begrijp ik hieruit dat je tot 1 oktober daar in dienst bent. Ben je al aan het kijken naar nieuwe vacatures en is er wat?
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

En, zijn ze de eerste schooldag goed doorgekomen? Ook Kari die gisteren toch wat gestresst was? En Olav die het ook wel spannend vond?

Irene, hoe staat het eigenlijk met jullie therapiesessies, lopen die nog?

En ga je je nu in het loopbaantraject storten?



Carry, 16.30 is inderdaad een rottijd voor voetbaltraining! Maik heeft om 17.00, Vik om 17.30, allebei op dinsdag. Dat wordt dus een kort BSO-middagje... En inderdaad maar combineren met andere teamgenootjes, er zijn er nog twee op dezelfde BSO.



Groetjes!
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
Hai,



Kari is de eerste week prima doorgekomen. Ze vind de nieuwe juf helemaal leuk en heeft niet 1 keer gehuild. Dus ze mocht een extra sticker plakken vanavond. Ze heeft ook een geweldig groepje, haar beste vriendinnetje en de 2 liefste jongetjes van de klas. Woensdag kwam ze naar buiten met 2 uitnodigingen voor kinderfeestjes. Dus dat begint goed!



De therapiesessies zijn afgelopen, we hebben allebei 4 sessies gehad. Over 3 weken gaan we nog een keertje terug om te bespreken hoe het nu gaat. Maar het gaat dus best goed. In de vakantie had ze wel paniekmomenten. Op een gegeven moment zei ze: maar mama, ik weet nog niet hoe ik dat moet doen, dat moet ik nog leren!

Toen heb ik haar maar even verteld dat ze geen les gaat krijgen in het omgaan met keuzes, maar dat ze het moet leren door het vaak te doen. Was wel een eye opener voor haar.



Carry, ik ben tot 1 november in dienst. Dinsdag ben ik langsgeweest. Ik had een heel fijn gesprek met de P&O man (die er tenslotte ook allemaal niets aan kan doen, hij zei ook dat het het moeilijkste was wat hij tot nu toe had moeten doen) en heb een uitgebreid rondje gemaakt door het gebouw. Dat was goed voor mijn ego



Maandag heb ik de intake van de loopbaanbegeleiding gehad. Leuke vent, het klikte. We gaan de komende maanden aan de slag en eens kijken waar ik me het beste op kan focussen. Ik vind zo veel dingen leuk, dat maakt het moeilijk.



Wat een gedoe met die voetbaltrainingen. Kari heeft op woensdagmiddag Streetdance. En als het meezit begint ze volgende maand met tennis. Dat wordt georganiseerd door de SportBSO waar ze afgelopen dinsdag begonnen is. Is dezelfde organisatie als voorheen, maar dan in een sportkantine ietsje verder weg. Ze gaat voorlopig alleen op dinsdag. De tennisles is dan om 17 uur, is op hetzelfde terrein. De BSO levert haar af en ik haal haar om 18 uur op bij de tennisbaan. Ideaal! En tot 17 uur kan ze lekker meedoen met de andere sportactiviteiten. Afgelopen dinsdag hadden ze volleybal. Heel enthousiast was ze! Zou me niets verbazen als ze over een paar maanden ook op donderdag naar de SportBSO wil!



Caro, wat een verhaal met dat roken. Superslecht van die BSO, je hebt groot gelijk dat je ze daar hebt weggehaald. Weet je ook waar die behoefte van Maik vandaan komt? Stoer doen, nieuwsgierigheid? Vind ze wel heel jong voor dit soort fratsen!!



Fijn weekend allemaal!



Irene
Alle reacties Link kopieren
Irene, morgen geen tijd voor internet want uitje van het werk, dus nu maar alvast: van harte gefeliciteerd!!!



En Olav ook maar alvast, en 12/9 ook , dan ben ik er in elk geval op tijd bij...



Verder druk, alwéér ouderavond gehad vanavond, dus even geen tijd voor een update!
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven