jurken voor dochter van 3

13-08-2013 22:23 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dochter van 3 wilt pertinent alleen nog maar jurken aan.

Prima, het zal een fase zijn. Aangezien we toch kleren moeten gaan kopen omdat de rest te klein is wil ik best een paar leuke jurkjes aanschaffen maar waar kan ik koop ik die dingen??

ben al bij hema&hm en vd geweest maar het was het allemaal net niet ( of een hoog hello Kitty gehalte of een flodder ding)



jullie nog tips waar je echt leuke jurken kan kopen??
Alle reacties Link kopieren
Als t een fase is:

Wibra

Zeeman enzo.

Fases gaan nl voor je t weet voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Wehkamp?
-
Br@ndforgirls:





Wel een duur merk, maar van erg goede kwaliteit. Kijk anders ook eens naar het merk Bengh.



Gelukkig heb ik 2 dochters en kan de kleding lang mee. Komt ook omdat het tijdloos is en van goede kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
Goede merken voor een prikkie op Marktplaats ??
Alle reacties Link kopieren
Marktplaats inderdaad of een tweedehands kinderkledingwinkel met merken?
Dat is zeg maar echt niet zo mijn ding en dan heb ik altijd zoiets van doe het dan maar niet.
Alle reacties Link kopieren
wibra, viel me laatst erg mee. of anders zelf wat maken?

dr zijn heel makkelijke patronen te vinden
Alle reacties Link kopieren
Tweedehandswinkel inderdaad

Zara

S&D Le Chic

Benetton (is wel wat duurder dan H&M et cetera maar er is heel vaak uitverkoop)
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Wel grappig, bijna alles in het mode topic gaat over jurkJES en rokJES als het voor volwassenen is, en nu wordt er wat gezocht voor een 3 jarige hummel en nu zijn het jurken.

Maar volgend jaar is ze er toch uitgegroeid, en de zomer duurt niet lang meer dus ik zou ook zeggen Wibra, zeeman C&A.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hier ook een jurken kind. Ze draagt veel room seven.

http://www.melkofpuur.nl/p-room+seven+j ... ken+-75712

. Deze heeft ze bijvoorbeeld.

http://www.roomseven.com/ ... -red-white-check-779.html En deze ook.



Niet goedkoop, wel mooie kwaliteit. Zeker die bovenste is 's winters ook goed door te dragen. Ook te koop op MP en anders wel weer te verkopen op MP. Hier in de buurt zit een outlet. Daar haal ik veel. Niet alles van roomseven vind ik mooi en vaak combineren ze het een beetje tuttig op de foto. Zelf doe ik er een stoer spijkerjack op met daarbij laarzen.
Alle reacties Link kopieren
Jurkjes van Ralph Lauren zijn het allerleukst!! Je kan ze online bestellen uit Amerika, daar kosten ze geen drol. Nordstrom.com bijvoorbeeld.
quote:bubbelwijn schreef op 13 augustus 2013 @ 23:02:

Hier ook een jurken kind. Ze draagt veel room seven.





http://www.melkofpuur.nl/p-room+seven+j ... ken+-75712

. Deze heeft ze bijvoorbeeld.

http://www.roomseven.com/ ... -red-white-check-779.html En deze ook.



Niet goedkoop, wel mooie kwaliteit. Zeker die bovenste is 's winters ook goed door te dragen. Ook te koop op MP en anders wel weer te verkopen op MP. Hier in de buurt zit een outlet. Daar haal ik veel. Niet alles van roomseven vind ik mooi en vaak combineren ze het een beetje tuttig op de foto. Zelf doe ik er een stoer spijkerjack op met daarbij laarzen.
Bij de Bijenkorf, of Kleertjes.com, Benetton heeft vaak leuke jurkjes, of 4Funky Flavours, Kik Kids, petit Louie.
quote:nona_Acy schreef op 13 augustus 2013 @ 22:25:

Als t een fase is:

Wibra

Zeeman enzo.

Fases gaan nl voor je t weet voorbij. Die jurken fase heeft bij mijn oudste toch zo'n 5 jaar geduurd. Hema heeft ook regelmatig leuke basic jurken.
-
haha bijna 700 euro voor een jurkje voor een meisje van 3 ofzo. Het idee alleen al, zelfs al had ik een miljoen zou ik het nog niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter heeft ook jaren uitsluitend jurken en rokken willen dragen, fase is nu gelukkig weer over.



Wat ik me niet voor kan stellen is dat jij niet weet waar ze te kopen??? Ik moet me juist altijd inhouden ze niet allemaal mee te nemen bij de H&M waar de leukste jurkjes maar 9,95 kosten...



Verder natuurlijk Zara, V&D en C&A en als het wat mag kosten, op kleertjes.com.
Alle reacties Link kopieren
Hier al vanaf 2,5 die fase. Graag met een hele wijde rok, anders telt het niet, je moet ermee kunnen zwieren. Broeken koop ik niet meer, ze draagt ze toch niet en ze raken steeds "vermist" (onderin de luieremmer bijvoorbeeld).



Ik vind dat boden (UK) leuk spul heeft, geen cartoons en geen overdreven roze, soms een beetje retro. Wel prijzig, ik wacht vaak op de uitverkoop.



Ik heb ook laatst een paar leuke rokjes bij de zeeman gekocht. Het is een beetje zoeken, maar soms hebben ze er echt leuk spul. Kwaliteit is niet heel geweldig, maar mijn dochter groeit hard en het is echt luchtig zomerspul, dus langer dan een paar maanden draagt ze het toch niet.



Haar favoriete jurk is trouwens een afschuwelijke zebraprint strandjurk met een grote roze glitter hallo kitty print. H&M uiteraard. De ster van het kdv als ze dat aanheeft, iedereen vindt het prachtig.
Jottum. Zeker geen flodder
Zijn we weer aan het synchroonshoppen?
Alle reacties Link kopieren
quote:eiland schreef op 14 augustus 2013 @ 11:38:

Ik dacht, ga even kijken op die Amerikaanse site. Kom ik dit jurkje van Dolce & Gabbana in de uitverkoop voor slechts ¤ 683,00.



http://shop.nordstrom.com ... -_-browseresults-_-2_20_C



Heb ik dus bij C&A via Wehkamp exact zo'n jurkje gekocht in een andere kleur. Ik moest nog goed kijken of er toevallig niet hetzelfde kant gebruikt was. Is helaas niet meer verkrijgbaar, maar ik heb ¤ 8,44 betaald.



http://www.wehkamp.nl/kin ... -jurk/C23_CKA_CK1_335285/Nou tussen die twee jurkjes zit wel heeeel veel verschil! (halslijn, afzomen), maar dat verklaart nog steeds niet het verschil van 675 euro (.... in de aanbieding)!
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
quote:Lebowski schreef op 14 augustus 2013 @ 13:59:

Zijn we weer aan het synchroonshoppen?
Alle reacties Link kopieren
De mooiste jurkjes vind ik bij Zara en Gap
Alle reacties Link kopieren
quote:twistnshout schreef op 14 augustus 2013 @ 13:04:

Mijn dochter heeft ook jaren uitsluitend jurken en rokken willen dragen, fase is nu gelukkig weer over.



Wat ik me niet voor kan stellen is dat jij niet weet waar ze te kopen??? Ik moet me juist altijd inhouden ze niet allemaal mee te nemen bij de H&M waar de leukste jurkjes maar 9,95 kosten...



Verder natuurlijk Zara, V&D en C&A en als het wat mag kosten, op kleertjes.com.Ze wil niet flodderig hè
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven