Kan het schoenkado nergens vinden...

28-11-2015 10:35 31 berichten
Ik zoek een schoenkado.



Het is een soort van brok steen (als een ei) en daarin zit dan 1 edelsteen die je er uit kunt hakken.

Was iets van 2,99



Ik vind in de winkel (en online) alleen een groter setje voor 8 euro.



Iemand die beter kan zoeken en hem wel vindt?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb ik zoiets weleens bij de action zien liggen of het er nu nog ligt weet ik helaas niet.
Action heeft een doos voor 2,49.
Action heb ik nog niet gekeken.

Ik weet dat dochter hem uit een speelgoedfolder had geknipt. Maar kan hem online niet vinden bij de grote ketens..
Oh, echt naar de action dus
Oh, ik begreep je openingstitel verkeerd..

Alle reacties Link kopieren
Idd action! Ze hebben verschillende sets, ook met fossielen.
Alle reacties Link kopieren
Action en volgens mij heb ik dat hier ook bij de Marskramer gezien.
Alle reacties Link kopieren
Blokker heeft ze geloof ik ook.
Mind the gap
Wat een leuk schoencadeau! Ik moet er nog eentje, dus bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
quote:-RoseRed- schreef op 28 november 2015 @ 10:41:

Oh, ik begreep je openingstitel verkeerd..

Ik ook
Alle reacties Link kopieren
quote:-RoseRed- schreef op 28 november 2015 @ 10:41:

Oh, ik begreep je openingstitel verkeerd..

Ik ook. Dacht: de hond heeft het vast opgegeten.
Mind the gap
Ha ik dacht ook iets anders. Waarschijnlijk door mijn eigen ervaringen. Ik heb al een paar keer gehad dat ik echt niet meer wist waar het lag. Dan had ik het snel ergens weggestopt omdat de kinderen eraan kwamen.
Alle reacties Link kopieren
quote:-RoseRed- schreef op 28 november 2015 @ 10:41:

Oh, ik begreep je openingstitel verkeerd..







Ik ook!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik wild al gaan voorstellen om de schoorsteen eens te checken. Misschien was het vast blijven zitten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik zal al een boze huilende kleuter voor mij, en een zeer verbaasde moeder
Alle reacties Link kopieren
Zwaar tegenvallend topic.....

Ik dacht aan huilende kinderen omdat ze een lege schoen aangetroffen hadden.

En dat de kat dan het schoenkado opgegeten had.



Deceptie dit.
668, the neighbour of the Beast
quote:bubbelwijn schreef op 28 november 2015 @ 10:56:

Ha ik dacht ook iets anders. Waarschijnlijk door mijn eigen ervaringen. Ik heb al een paar keer gehad dat ik echt niet meer wist waar het lag. Dan had ik het snel ergens weggestopt omdat de kinderen eraan kwamen.Herkenbaar, zo goed opgeborgen dat ik het zelf niet meer wist te vinden. Ik dacht ook dat het daar over ging.
quote:mwcactus schreef op 28 november 2015 @ 11:02:

[...]





Herkenbaar, zo goed opgeborgen dat ik het zelf niet meer wist te vinden. Ik dacht ook dat het daar over ging.Ik ook
Hier is het erger, we kunnen de schoen die vanochtend niet voor de schoorsteen stond niet meer vinden
Alle reacties Link kopieren
quote:bubbelwijn schreef op 28 november 2015 @ 10:56:

Ha ik dacht ook iets anders. Waarschijnlijk door mijn eigen ervaringen. Ik heb al een paar keer gehad dat ik echt niet meer wist waar het lag. Dan had ik het snel ergens weggestopt omdat de kinderen eraan kwamen.100% herkenbaar.
not all who wander are lost
Hier gaan vanavond een edelsteen, goudklompjes en Egyptische figuurtjes uithak setjes in de schoenen. Voor 2,50 euro van de action idd.
volgens mij liggen ze wel bij de grote ketens hoor, maar dan in dat rek vooraan waar al die goedkope prullen a la slijm, nepinsecten, traplopers en zaklampjes liggen.
Alle reacties Link kopieren
De intertoys en dergelijke hebben ze wel maar ze staan niet op internet.

Ze liggen meestal bij de kleine prullaria van een paar euro.
Alle reacties Link kopieren
quote:freya25 schreef op 28 november 2015 @ 12:45:

volgens mij liggen ze wel bij de grote ketens hoor, maar dan in dat rek vooraan waar al die goedkope prullen a la slijm, nepinsecten, traplopers en zaklampjes liggen.Oh dit dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven