kind (4 jaar) in rugdrager of draagdoek?

25-04-2014 08:33 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
We gaan komend weekend naar de Efteling voor een paar dagen, en zullen dus veel gaan lopen. Ons kind van net 4 kan prima lopen uiteraard, maar voorzie een beetje dat een paar dagen slenteren in een pretpark op een gegeven moment niet meer zo vlotjes gaat. Behalve in het park zelf, lopen we ook van en naar de parkeerplaats, van en naar het hotel, etc.



Ik ben geen kenner in draadoeken e.d., maar kan een kind van 4 jaar (ik denk bijna 20 kilo?) nog in een draagdoek of rugdrager?
Alle reacties Link kopieren
quote:Azile schreef op 25 april 2014 @ 09:26:

Mijn zoon van 3 vindt het heerlijk in de draagdoek. Lekker de hele dag tegen mama aangeplakt. Die hoeft niet zo nodig te rennen en te spelen. Je hoort hem nauwelijks en de blauwe plekken van de trappende voetjes vallen best mee. Beetje hoofdpijn van het gebeuk op m'n hoofd en een paar plukken haar minder aan het eind van de dag, maar dat vind ik niet erg. Gelukkig weegt hij maar 18 kilo, dus zo'n hele dag in de Efteling is echt prima te doen.





Sorry maar mag ik dit vreemd vinden?

Kind van die leeftijd hoort te barsten van de energie en zeker niet de hele dag tegen mama aangeplakt zitten.



TO, ik zou of een karretje van de efteling zelf regelen of inderdaad een bolderkar, deze is handig voor moeie kindervoetjes of voor alle zooi die meegaat.

Ik zou hiervoor geen drager aanschaffen als je nooit gedragen hebt.



Mijn zoon van 4 zit wel is voor de grap in de bondolino, maar die zou ik geen hele dag mee willen sjouwen.

Daarbij zien ze dan van alles en binnen een minuut er weer uit. Niet handig.
Alle reacties Link kopieren
Een kind van vier kan uren buiten rondrennen, dat houdt een volwassene met een normale conditie niet vol.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 25 april 2014 @ 09:38:

Een kind van vier kan uren buiten rondrennen, dat houdt een volwassene met een normale conditie niet vol.My point exactly!
quote:hartenvier schreef op 25 april 2014 @ 09:37:

[...]





Sorry maar mag ik dit vreemd vinden?

Kind van die leeftijd hoort te barsten van de energie en zeker niet de hele dag tegen mama aangeplakt zitten.



TO, ik zou of een karretje van de efteling zelf regelen of inderdaad een bolderkar, deze is handig voor moeie kindervoetjes of voor alle zooi die meegaat.

Ik zou hiervoor geen drager aanschaffen als je nooit gedragen hebt.



Mijn zoon van 4 zit wel is voor de grap in de bondolino, maar die zou ik geen hele dag mee willen sjouwen.

Daarbij zien ze dan van alles en binnen een minuut er weer uit. Niet handig.Vond het ook vreemd
Alle reacties Link kopieren
Kind van 3 of 4 kan prima rennen. Af en toe op een bankje uitrusten en wat drinken en weer verder. Je gaat een kind van die leeftijd (en dat gewicht!) toch niet op je rug nemen?
Alle reacties Link kopieren
Ze zegt toch nergens dat ze kind de hele dag op haar rug wil dragen. Neem aan dat het voor halverwege de dag eventjes of aan het eind van de dag is. Gewoon van attractie naar attractie. Als je een buggy meeneemt voor een kind van 4 is dat wel oké maar op je rug niet? In die buggy zitten ze toch ook niet de hele dag? Op je rug dus ook niet. En ik bedoel een ergonomische drager die kan je in een grote handtas of rugzak stoppen en dan kan die gewoon mee in attracties, ik heb het niet over zo'n framedrager.
quote:Azile schreef op 25 april 2014 @ 09:26:

Mijn zoon van 3 vindt het heerlijk in de draagdoek. Lekker de hele dag tegen mama aangeplakt. Die hoeft niet zo nodig te rennen en te spelen. Je hoort hem nauwelijks en de blauwe plekken van de trappende voetjes vallen best mee. Beetje hoofdpijn van het gebeuk op m'n hoofd en een paar plukken haar minder aan het eind van de dag, maar dat vind ik niet erg. Gelukkig weegt hij maar 18 kilo, dus zo'n hele dag in de Efteling is echt prima te doen.Dit klinkt griezelig ziek. Weet je zeker dat jullie psychisch gezond bezig zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pucker schreef op 25 april 2014 @ 09:47:

Ze zegt toch nergens dat ze kind de hele dag op haar rug wil dragen. Neem aan dat het voor halverwege de dag eventjes of aan het eind van de dag is. Gewoon van attractie naar attractie. Als je een buggy meeneemt voor een kind van 4 is dat wel oké maar op je rug niet? In die buggy zitten ze toch ook niet de hele dag? Op je rug dus ook niet. En ik bedoel een ergonomische drager die kan je in een grote handtas of rugzak stoppen en dan kan die gewoon mee in attracties, ik heb het niet over zo'n framedrager.TO niet, maar Azilie wel
Alle reacties Link kopieren
quote:theia schreef op 25 april 2014 @ 09:26:

Gewoon het tempo van de dag wat meer op haar aanpassen, ipv andersom. Vaker tussendoor even gaan zitten, niet teveel in één dag willen doen. Je hebt toch meerdere dagen, je hebt alle tijd.Geheel mijn idee.
Alle reacties Link kopieren
Azile heeft jouw drie jarige geen behoefte om te rennen ?
Alle reacties Link kopieren
mijn zoon was gewend aan de bondolino en heeft dus een prima balans op mijn rug. Hij is nu 4 en als hij heel moe is, kan hij hop op mijn rug. Armen onder elkaar op mijn rug is voldoende support en voor kleine stukjes kan ik hem helemaal loslaten als ik even mijn handen nodig heb. Hij blijft hangen als een aapje. Hij drukt zich goed tegen me aan waardoor het veel minder zwaar is (zwaartepunt dicht bij me). Bij papa mag hij op de nek maar daar krijg ik nekpijn van dus dit werkt goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:hartenvier schreef op 25 april 2014 @ 09:37:

[...]





Sorry maar mag ik dit vreemd vinden?

Kind van die leeftijd hoort te barsten van de energie en zeker niet de hele dag tegen mama aangeplakt zitten.



TO, ik zou of een karretje van de efteling zelf regelen of inderdaad een bolderkar, deze is handig voor moeie kindervoetjes of voor alle zooi die meegaat.

Ik zou hiervoor geen drager aanschaffen als je nooit gedragen hebt.



Mijn zoon van 4 zit wel is voor de grap in de bondolino, maar die zou ik geen hele dag mee willen sjouwen.

Daarbij zien ze dan van alles en binnen een minuut er weer uit. Niet handig.Sorry maar mag ik even heel hard lachen om iedereen die dacht dat dit een serieus verhaal was!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ook meerdere dagen daar, dus je kunt het lekker rustig aan doen.
Toen mijn oudste 4 was ging ze af en toe nog wel eens in de buggy. Omdat ze niet zo groot was hebben we haar ook nog wel eens zo gratis mee een pretpark in gekregen De jongste heeft sinds ze 2 was nooit meer in een wagentje gezeten, maar die had ook ladingen energie.
Alle reacties Link kopieren
mijn zoon houdt trouwens wel van rennen maar minder van drukte en vreemde mensen. Dus ik snap zoon van azile goed; vanaf moeders rug is alles veel veiliger te observeren. Ik lees nu dat het een grap was maar ik vind het niet gek. Mijn zoon zou zich in de efteling een stuk passiever gedragen dan in het plaatselijke bos.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat Azile's reactie sarcastisch bedoeld is, of niet?
Alle reacties Link kopieren
o mosterd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Azile schreef op 25 april 2014 @ 10:05:

[...]





Sorry maar mag ik even heel hard lachen om iedereen die dacht dat dit een serieus verhaal was!Kon er de humor niet van inzien. Sorry
Alle reacties Link kopieren
quote:carretjerockt schreef op 25 april 2014 @ 10:06:

Denk dat Azile's reactie sarcastisch bedoeld is, of niet? Ongeveer 3 kruiwagens vol sarcasme, om aan te geven hoe idioot ik het vind om met een vierjarige op je rug door de Efteling te gaan lopen.
Alle reacties Link kopieren
Een kind van vier in een buggy of draagdoek????

Stop je soms ook nog een speen in zijn mond?



Waarom een vierjarige behandelen als een baby of dreumes?

Hij heeft toch benen, kan toch lopen?
Wat een geneuzel hier. Ik vind de hele dag een buggy meeslepen een crime, ik vind een mei tai voor het einde van de dag als mijn dochter moe is veel makkelijker en lichter. Ieder z'n ding. Idioot om er een opvoedissue van te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pantax schreef op 25 april 2014 @ 10:11:

Wat een geneuzel hier. Ik vind de hele dag een buggy meeslepen een crime, ik vind een mei tai voor het einde van de dag als mijn dochter moe is veel makkelijker en lichter. Ieder z'n ding. Idioot om er een opvoedissue van te maken.



Volgens mij valt iedereen over het feit dat iemand een sarcastische opmerking maakte (wat zo niet gelezen werd)

En verder dat iemand die nooit gedragen heeft nu voor de heen of terugweg een drager wil aanschaffen.
Dat moet ze toch zelf weten? Dat lijkt me geen beslissing waar een ballotagecommissie voor nodig is.
quote:Azile schreef op 25 april 2014 @ 10:10:

[...]





Ongeveer 3 kruiwagens vol sarcasme, om aan te geven hoe idioot ik het vind om met een vierjarige op je rug door de Efteling te gaan lopen.Oh, he gelukkig, Zou wat zijn als iedereen hier het fantastisch had gevonden: lekker de hele dag een vierjarige op je rug.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pantax schreef op 25 april 2014 @ 10:18:

Dat moet ze toch zelf weten? Dat lijkt me geen beslissing waar een ballotagecommissie voor nodig is.Dan moet ze het gewoon doen en geen mening op een forum vragen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven