Kinderen en hun streken.

17-10-2014 17:20 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag zo'n zeldzame dag, kindloze dag.



Oudste van 16 had gister een feestje dus die lag de halve dag op haar bed te pitten. Zoon is al de hele dag met papa op stap.



Kortom, tijd voor mezelf zonder het woord MAAA-HAA-MAAA constand te horen. En dan net op het moment dat je ze gaat missen, dan kijk je eens goed naar je aquarium, Godverdomme!! De Lego-poppetjes zijn weer eens op onderwater expeditie! Heb hem al een biljoen keer verteld met zijn fikken van het aquarium af te blijven! Em al helemaal dat zijn Lego niet in het aquarium

Mag varen!



Ik heb eigenlijk best wel een monster van een zoon. Onze kat heeft al heel wat te verduren gehad. Van verf in de vacht tot aangekleed worden.



3 weken geleden had meneer met verf, kinderverf op onze witte auto staan verfen, nou kan je vertellen kon het hartje mama die over de wel auto stond niet echt waarderen. Heb toen ook even tot 10 moeten tellen.



Had zoontje vertelt toen ik mijn nieuwe iPhone kreeg dat hij hem niet mocht pakken. Ja hoor, meteen de eerste keer dat hij hem zag, hup met dat ding gaan rond lopen. Ik kwaad, kwam moeilijk er de uit vanwege een keizersnede, dus ik roep zij naam en hij laat van schrik de telefoon vallen. Dan moet je toch echt even omdraaien om tot 10 te tellen.



1 winkel, kom ik door hem echt niet meer! Toen hij nog in zijn luier poepte, wou hij altijd alleen zijn als hij moest poepen, vaak verstopte hij zich dan. Nou dat deed hij dus toen ook in een grote winkel. Ik zoeken, zoeken. Kon hem nergens vinden. Was echt bang, personeel om hulp gevraagd hele winkel afgezocht, iedereen hielp met zoeken. Politie gebeld, die kwamen meteen met man en macht, was een dag ervoor ook een jongetje in de stad verdwenen, doe nog niet gevonden was. Er woonde in de stad een pedofiel die 2 dagen ervoor niet zich niet had gemeld terwijl hij dat wel verplicht was. Kortom ze hadden al een heel horrorsenario in hun hoofd.

De politie is eerst gewoon gaan zoeken. Later is er een speurhond bij gekomen die hem snel had gevonden. Wat bleek meneer was het magazijn in gelopen, was daar in een kleiner magazijn gaan zitten om te poepen. Hij had de deur dicht gedaan, deur kon dus alleen van buiten af geopend worden.

Hij antwoorden niet toen we hem riepen want hij vond het wel spannend zo verstoppertje spelen, mama vond het ook spannend een beetje te spannend. Heb hem echt goed duidelijk gemaakt dat hij nooit maat dan ook nooit meer zoiets flikt!!!



Mis hem wel, ondanks dat hij vaak een monster is.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is zoon?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
4 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Moet er best om lachen eigenlijk, haha!



Behalve die laatste, die is wel heel erruugggg
Alle reacties Link kopieren
Haha, leuk geschreven darivva! Ik ben blij dat je, hoewel je zoon soms een monster is, en het nu even allemaal heel moeilijk is met je nieuwste zoontje, nog wel kunt lachen
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, je hebt een monster gebaard.

Ik was ook zo'n monster, geen Legopoppetjes in het aquarium, die waren er nog niet, wel andere poppetjes, ik vond het zo gezellig voor de visjes. Toen de hond van mijn grootouders pups had heb ik er eentje meegesmokkeld onder mijn jas, het is maar goed dat mijn grootvader nog voor we de straat uit waren een pup miste, anders had het arme beestje het niet overleefd, ik geloof dat hij pas een week of drie oud was.



Geniet maar van je ondernemende spruit.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ach het geijkte, lipgloss (duur!) Op zijn hele gezicht gesmeerd, mascara in gezicht. Aceton over tafel leeggegooid, met vlekkenspray van Dasty rondgesproeid..

En dan denk je hoe komt hij bij die spullen??? Nou ja hij is gewoon watervlug...
Alle reacties Link kopieren
Als het "monster" volgende keer weer iets uithaalt, stuur je hem voor straf naar de grootse kindervriend van dit forum
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nou de enige die valt over die vloek?

Zo onnodig...
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 17 oktober 2014 @ 18:22:

Als het "monster" volgende keer weer iets uithaalt, stuur je hem voor straf naar de grootse kindervriend van dit forum Dat kun je echt niet maken Charlotte.
Alle reacties Link kopieren
quote:playz schreef op 17 oktober 2014 @ 18:24:

Ben ik nou de enige die valt over die vloek?

Zo onnodig...Jup. Je bent de enige.
Ik werd net gebeld door mijn ex, of ik wist waar dochter uithing. Tja dan schrik je toch even, want ik had haar om 16.00 uur uitgezwaaid toen ze naar haar vader vertrok (5 minuten lopen). Toen bedacht ik dat ze misschien zijn huis was binnengeslopen en nu op haar kamer zat. Dus hij ging kijken en zei toen 'nou, ze is terecht'. Wat een druif!
Welke vloek?
quote:playz schreef op 17 oktober 2014 @ 18:24:

Ben ik nou de enige die valt over die vloek?

Zo onnodig...Nee hoor, mee eens! En ik val nog wel over meer, maar daar zwijg ik maar over!
Alle reacties Link kopieren
Tja Sandt, ik speel nu ook even niet voor taalpolitie...
quote:betjebig schreef op 17 oktober 2014 @ 18:32:

Ik werd net gebeld door mijn ex, of ik wist waar dochter uithing. Tja dan schrik je toch even, want ik had haar om 16.00 uur uitgezwaaid toen ze naar haar vader vertrok (5 minuten lopen). Toen bedacht ik dat ze misschien zijn huis was binnengeslopen en nu op haar kamer zat. Dus hij ging kijken en zei toen 'nou, ze is terecht'. Wat een druif!'Daar leert hij dus weer van,' zegt de vrouw die een halve camping heeft gemobiliseerd om 22.30 uur om haar zoon te zoeken, die uiteindelijk al slapend in zijn tent bleek te liggen.
quote:playz schreef op 17 oktober 2014 @ 18:35:

Tja Sandt, ik speel nu ook even niet voor taalpolitie...En ik ook niet voor opvoedpolitie!
is het zo'n strekendag? Hier trof ik zoon (4) vandaag met schaartje aan bij de computer. De schat had het " touwtje" doorgeknipt... Touwtje?! Kleine hint: de ( niet draadloze) muis doet het sinds vandaag niet meer 😄
Alle reacties Link kopieren
Hij klinkt wel heel leuk TO
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ik heb drie kinderen, maar weinig van zulke verhalen. Jongste was drie en maakte ineens elke dag echt keurig zijn bed op. Toen ik het bed ging verschonen begreep ik waarom! Hij had in zijn bed zitten knutselengaten knippen in zijn dekbedovertrek.
Ja, het is echt zo een dag.



Het viel mij vanmiddag op dat de reservesleutels van de auto niet meer in het bakje op de keukentafel lagen, zoontje (2) de hele middag goed in de gaten gehouden tot hij op gegeven moment iets van de keukentafel afpakte en dat achter de boekenkast ging leggen. En ja hoor, daar lagen dus ook mijn reservesleutels.
Alle reacties Link kopieren
Legopoppetjes in het aquarium.....





Ik durf het bijna niet te zeggen maar





dat soort streken heb ik nog steeds.
Alle reacties Link kopieren
Haha, iones, stout!
Alle reacties Link kopieren
Ons pa had vroeger zijn makelaarskantoor aan huis, en ik kwam daar dus wel eens ooit binnendruppen. Zag ik zijn bril liggen. Die legde ik in de hanglamp boven de tafel. Deze bestond uit een grote glazen schaal. Ons pa zoeken en zoeken, `Desiree, heb jij de bril van papa gezien?` `neehee!`, was het antwoord. Volgens mij was ik alweer vergeten dat ik het gedaan had. Het waren voor mij immers normale praktijken.



Had hij later een bespreking met een bevriende aannemer, die kijkt naar boven en zegt `he Luc, bewaar jij je bril altijd in de lamp?`

Ons pa verbaasd naar boven kijken, `huh?`.



Ik denk dat ik vroeger een vreselijk kind voor mijn ouders geweest moet zijn. Echt een draakje.

Mijn moeder wilde heel graag nog een tweede kind, nou, dat heeft ze geweten hoor...





dit gedrag is nooit overgegaan bij mij. Net als nog een paar eigenschappen meer die ik als kind had....
Dochter met vriendinnetje op mijn slaapkamer het parfumflesje leeggemaakt. De kamer heeft dagen gestonken



Dochter had een klerenkast op haar kamer, 1 deur was niet zo best meer. Ze waren met 3 personen op haar slaapkamer, de deur lag eruit en daar hadden ze een glijbaan van gemaakt



Lippenstift op haar hele gezicht smeren, moeilijk eraf te krijgen en dat was gelijk ook haar straf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven