Kinderfiets merk Spirit

10-10-2016 20:07 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand hier ervaring met het merk Spirit bij kinderfietsen? Ik vind de fietsen er leuk uitzien en de prijs is aantrekkelijk maar is de kwaliteit dat ook?
Alle reacties Link kopieren
Dochter had een opoefietsje van dit merk. Die fiets had een echt bedroevende kwaliteit en hebben we binnen een jaar moeten vervangen.
Alle reacties Link kopieren
Ervaring leert me dat een tweedehands merkfiets (Batavus, Gazelle) veel langer meegaat en kwalitatief stukken beter en veiliger is dan een nieuwe fiets van een c-merk
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
Zo op het eerste oog een Chinees plakmerk van het niveau Popal, Volare etc. Geef je geld verstandiger uit en koop een tweedehands Gazelle of Batavus. Die kun je later waarschijnlijk weer doorverkopen voor de prijs waarvoor je hem tweedehands hebt gekocht.



Snoezepubers spiksplinternieuwe Volare rammelde binnen een half jaar uit elkaar en na een jaar was het achterspatbord doormidden gescheurd. Mijn puber rijdt inmiddels op een 40 jaar oude Batavus (erfstuk) waar niets aan mankeert.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Vriendin van dochter had ook volare... Viel al uit elkaar als je er keek.



Ga voor kwaliteit in plaats van uiterlijk. Dat scheelt in fietsenmaker kosten. Hier heeft dochter een fiets van halfords. Enorm stevig frame. Ze fiets er al 3 jaar op en nog als nieuw.



Jongste heeft batavus. Ook een stevige goede fiets.
Alle reacties Link kopieren
Ik was er al bang voor. Dat wordt dus geen Spirit maar een degelijke fiets ;) Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb goede ervaring met Alpine. Ik koop ze wel tweedehands op marktplaats.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 10 oktober 2016 @ 20:40:

Zo op het eerste oog een Chinees plakmerk van het niveau Popal, Volare etc. Geef je geld verstandiger uit en koop een tweedehands Gazelle of Batavus. Volare ken ik niet maar Popal is juist een echt Hollands fietsmerk, degelijk en goede prijs-kwaliteit verhouding.
quote:Portishead schreef op 11 oktober 2016 @ 12:38:

[...]





Volare ken ik niet maar Popal is juist een echt Hollands fietsmerk, degelijk en goede prijs-kwaliteit verhouding.



Ja als ze 10 euro waren wel.. Popal is om te huilen.. Het internet staat vol met slechte recensies..

Hier een Loekie fiets.. Erg tevreden over
Popal roest bij de eerste regenbui al onder je kont vandaan.

Liever een tweedehands A-merk dan een nieuw C-merk
Alle reacties Link kopieren
Als een goedkope fiets goed zou zijn, zou niemand meer een dure fiets kopen... Een groot deel van de hogere prijs is niet direct zichtbaar. Dat zit in de kwaliteit van de gebruikte materialen.
Alle reacties Link kopieren
Het is een tweedehands Batavus geworden. Dat moet vast goedkomen ;)
Veel plezier met de Batavus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven