kinderfietswinkel Amsterdam

10-09-2010 13:50 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter mag voor haar verjaardag van oma en opa een nieuwe kinderfiets uitzoeken!

Maar waar? Ik kwam bij google alleen uit op Kesbeke kindertweewielers.

Heeft iemand nog een goede tip voor een fietswinkel met leuke kinderfietsen? Of ervaring met een prettige zaak.



Ik zou trouwens nooit zelf een nieuwe fiets kopen voor een kind van 4, ben zelf nogal van de marktplaats etc. Maar vind het natuurlijk wel een mooi kado van de grootouders.
Alle reacties Link kopieren
De Hema...
halfords
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je dochter wel erg klein om een fiets uit te zoeken hoor!



Ik zeg ook: Hema, leuk een betaalbaar. Ik ken verder Nobel op het Sierplein. Die hebben veel kinderfietsen, én het is op een plein dus een proefrondje is makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
o, ze is 4, niet goed gelezen, ik dacht dat het om je avatar-baby ging
een gewone fietswinkel heeft ook kinderfietsen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Waar je een kinderfiets koopt? Nou, gewoon, in de fietsenwinkel.....



En tips over betrouwbare zaken hebben weinig zin als we geen idee hebben of je in Den Helder of in Sittard woont!



Mijn tip: de fietsenmaker die het dichtst bij je huis is.
Alle reacties Link kopieren
Sassafras, als ze Kesbeke zegt weet ik wel waar ze woont hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:sassafras schreef op 10 september 2010 @ 14:09:

Waar je een kinderfiets koopt? Nou, gewoon, in de fietsenwinkel.....



En tips over betrouwbare zaken hebben weinig zin als we geen idee hebben of je in Den Helder of in Sittard woont!



Mijn tip: de fietsenmaker die het dichtst bij je huis is.Mijn glazen bol zegt dat TO in Amsterdam woont. Maar inderdaad, waarom een speciale kinderfietsenwinkel, de gewone fietsenmaker heeft toch ook een hele grote collectie?
Alle reacties Link kopieren
Ah, Amsterdam, logisch.......
Alle reacties Link kopieren
De Halfords aan de Spaklerweg heeft aardig wat modellen staan in de kleine maatjes.



Ga je voor 14 of 16 inch trouwens? Als je 14 inch wilt kun je misschien beter even vooronderzoek op internet doen, want daar zijn er niet veel van.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties,

Ja Amsterdam inderdaad, dat had ik er even bij moeten zetten.



Geen idee hoeveel inch... We zetten dochter er gewoon op. Ze is precies 100 cm lang.



Ik stel hier de vraag omdat schoonouders nogal gesteld zijn op een degelijke "zaak" zo een met beleefd personeel en goede service. Waar ze uitgebreid de tijd nemen om je voor te lichten. Mijn schoonvader zei dat ik even uit moest zoeken waar we dan heen moesten.



Maar ik ga wel even op de site van Halfords en HEMA kijken, mijn dochter wil natuurlijk een knalrose fiets, dat vind ik echt afschuwelijk, maar misschien is er een acceptabel rose model te vinden...
Mijn kind heeft de mooiste fiets van Amsterdam, met lieveheersbeesten. Iedereen op straat draait zich om, iedereen lacht en dochter is zielsgelukkig.

Bij Halfords!

check

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven