Kindje gekregen in november/december 2011 in een nieuw jasje

29-06-2012 21:18 2534 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op verzoek:



*Poef*
Humm maar eten en voedsel proeven, ruiken, aanraken sluiten elkaar toch niet uit? Of geven we elk een andere definitie aan 'spelen'? Misschien scheelt het ook dat Rapley hier vanaf het begin succesvol is geweest en Minipom eigenlijk pas sinds een maand of zo regelmatig wordt gevoerd met een lepel (uit luiheid hebben we hem tot ca 11 maanden enkel gestoomde groente met vis of aardappel gegeven en dat kon hij makkelijk zelf oppakken of spagetti met tomatensaus at hij ook zelf met zijn handen, dat geeft een zooi joh!). Vanaf 6 maanden ontdekt hij volop met zijn handen en ik heb het idee dat hij bliksemgoed weet wanneer iets eten is. We hebben een nogal vaste volgorde met eten, dus wat dat betreft is er geen twijfel over mogelijk voor hem . Spelen houdt in iig hier in als hij gaat gooien met etenswaren, dan haal ik het weg.
Alle reacties Link kopieren
Pom, zou zomaar aan de definitie kunnen liggen hoor! Hier trek ik de grens bij eten op de grond gooien. Van mij mag hij dan wel weer eten van zijn stoelblad op tafel schuiven, dat vind ik dan weer niet erg (want toch makkelijk op te ruimen ). En hij is vaak bezig met eten van zijn bordje vissen en ernaast leggen. Om het vervolgens weer op zijn bord te leggen. Plat stampen doet hij ook (yoghurt spettert alleen zo ), en regelmatig wordt gekeken of het eten van zijn bord af valt of glijdt als hij dat verticaal houdt! Voorlopig mag hij dat van mij allemaal wel doen. Mits het boven zijn blad gebeurt. Eten en borden op de grond vind ik minder. Niet dat ik het tegenhoud want hij is supersnel. Maar dan vertel ik wel dat dat dus niet de bedoeling is. En wat op de grond eindigt krijgt hij ook niet meer terug. Dus bord op de grond is klaar. Dus ja... hij mag veel, maar het houdt ook hier wel ergens op



Lelie, das toch een prachtig iq? Weet niet wat de norm is bij die bnntest? Maar zwakbegaafd moet daar toch heel ver onder liggen!



Oh en I feel you met die zwangerschap! Heb geduld... geduld! Het maakt idd niet uit of je test of niet. Je kindje groeit, of je ziet binnenkort wel weer een rode wc-pot Maar dat is zoveel makkelijker gezegd!! Komt goed meid.



Ja en onderwijs is inderdaad verre van UP. De hele maatschappij overigens. Dat vind ik ook heel lastig. Weet ook nog niet hoe ik daar in ga staan. Als ik al een keus heb uiteraard.



Schaap was trouwens vanmorgen 5 uur al wakker. Het wordt steeds vroeger... nu kwam het toevallig vandaag niet heel slecht uit want we moesten om 6 uur de deur uit. Maar ik hoop toch echt dat hij morgen besluit dat uitslapen ook wel fijn is. Hoedanook duik ik nu mijn nest nog even in. Trusten!
Alle reacties Link kopieren
Mijn voornemen was om ook volgens Rapley de bijvoeding te introduceren. En zo zijn we begonnen. Maar Biboekje gooide en gooit nog steeds veel / alles op de grond. En ik ben een luie moeder. Mijn huis is dus kindproof en ik heb geen zin om meerdere keren per dag de vloer te dweilen. Wij zijn dus overgestapt op voeren met een lepel en een vork. Vanaf het begin aan nooit gepureerd, altijd geprakt en langzaamaan steeds groffer. En het werkt als een tierelier. Ze eet nu alles en gewoon in stukjes zoals wij.



Op een gegeven moment weer begonnen met introduceren van zelf eten. Eerst met brood, dat geeft de minste troep en ondertussen eet ze dat helemaal zelf. En ook fruit en snacks zoals soepstengel ed gaat prima zelf.



De snacks in de middag eet ze gewoon op de grond tussen het spelen in. In de ochtend het fruit krijgt ze in de stoel. Avondeten 'selluf doen' ga ik introduceren als we terugkomen van vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Ik was nog niet klaar....



Maar mevrouwtje is net als haar moeder liever lui dan moe en tot op heden wil ze zelf geen vork of lepel vastpakken (dit oefenden we met haar toen ze 8 maanden was, op een gegeven moment is dat weer verdwenen, waarom? Geen idee). Maar dat komt wel goed. Met de boterham duurde het 5 minuten toen had ze het door. Met de warme maaltijd duurt het misschien iets langer maar lijkt me geen probleem.



Ben wel heel blij dat ze zo'n makkelijke eter is. Dat scheelt een hoop stress. En nu hopen dat ze dat blijft en alles blijft proeven / eten.



Met drinken niet heel veel anders. In de kinderstoel zittend pakt ze zelf geen beker, ze duwt het weg en gooit / giet het op de grond. Maar zittend op haar kleed is het geen enkel probleem. Dat moeten we dus ook nog oefenen



Ik ben wel tevreden hoe het gaat. Voor ons werkt dit goed.



En een paar van die lekkere recepten van Pom ga ik ook proberen. Jammie! Boekman en ik eten geen vis maar voor Biboekje maak ik het wel regelmatig zodat zij het leert kennen en wel lekker gaat vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me aangemeld! Ik had net een kort telefonisch gesprek met de mevrouw van dat bureau en die zei dat er in mijn wijk nog best vraag is naar een gastouder! Net alles ingevuld en volgende week hebben we weer contact



Schaap, volgens bnn kom ik uit op hbo+/universitair. Het is jammer dat ik zelf niet die dicipline heb . Nee hoor, ik kom van het mbo, heb daarna nog hbo gedaan. Daarna vond ik het wel welletjes geweest en wilde ik wel eens mijn eigen geld verdienen. Ik mag best trots op mijzelf zijn.

Volgens mij ben je zwakbegaafd bij een iq lager dan 70 (geleerd tijdens de opleiding). Maar daar was ik niet bang voor .

Oh, en dank dat ik even mocht spuien over die eindeloze wens voor nog een gezonde zwangerschap en een gezond kindje!



5 uur is inderdaad wel erg vroeg. Ik weet niet of Broekje ook nog zo vroeg is, maar anders kunnen jullie wel de vroege vogels oprichten. Ik hoop vooral dat leliedreumes daar niet naar gaat luisteren!



Trui, jij deed dat toch met een lampje aan als het 'dag' is? Misschien dat ik dat ga omdraaien. Nachtlampje uit als het dag is. Hoewel het met de kassen in onze buurt nooit echt donker is, kan ik me ook weer voorstellen dat het voor leliedreumes in ene heel donker kan zijn (dat ding zit er trouwens voor mij: als orientatiepunt in de nacht!)



Biboek, eet biboekje haar broodje met een vorkje? Wat knap! Hier legt leliedreumes ook alles naast haar bord. Of eigenlijk, de afgekloven korstjes. En is al het lekkere op (lees: het zachte brood), dan legt ze alles weer op haar bordje en schuift ze die weg...



Pom, makkelijkere pasta is die wokkelpasta (fussili of zo)! Kleine tip! De eten wij dus als wij pasta eten plus: de saus blijft er zo lekker tussen hangen
Alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Alle reacties Link kopieren
Wat lekker al die eetverhalen.



Romomeisje eet de gewone maaltijden in haar stoel aan tafel, tussendoortjes krijgt ze gewoon terwijl ze rond banjert. Eten is voor haar behoorlijk belangrijk dus dat gaat eigenlijk prima. Ze eet zelfs de kleinste gemorste kruimels zelf op dus dat hoef ik niet voor haar op te ruimen. Aan tafel precies zo, niet dat ze zo ontzettend netjes eet hoor, maar ze speelt er ook echt niet mee, al het eten gaat richting mond/gezicht/haar . Dingen als stamppot kan ze wel echt netjes eten. En soms heb ik geen zin in troep/geen tijd om met haar te douchen en dan wil ik haar wel eens helpen. Ze draagt een schortje dus veel kwaad kan het niet. Brood eet ze gewoon zelf uit haar bakje. Als het op is hoor je 'opppaaaahh' en dan wordt t bakje vakkundig omgedraaid. Teken dat ze klaar is. Als ze niet meer hoeft zegt ze vaak 'uit' of kijkt ze me aan of ik wel even een doekje wil pakken. Ze poetst dan zelf het blad van haar stoel en haar handjes/mond en dan gaat ze aan haar schort trekken. Dat zit gelukkig aardig vast dus als het klittenband los is kan ze het pas zelf uittrekken. Vooralsnog eet en proeft ze, net als Biboekje, alles, lust ze alles en doet ze niet moeilijk aan tafel, dus ons hoor je niet klagen. Ze lijkt t ook echt leuk te vinden. Ik prak trouwens niets, behalve stamppot dan. Deed ik in het begin wel, maar nu snijd ik het gewoon in stukjes en eet ze het zo.



Pom, spelen met eten ben ik geen voorstander van. Natuurlijk, ontdekken vind ik geen probleem en bij proeven hoort absoluut het in en uit haar mond halen, maar smeren met eten of gooien of iets wat daar op lijkt sta ik niet toe. Dan is het klaar, bordje weg, je bent uitgegeten. Nou moet ik wel zeggen dat Romomeisje eigenlijk gewoon alles wel opeet, dus misschien dat ik er daarom ook wel zo over denk. Maar stiekem houd ik ook niet van troep.



Schaap, dat pannenkoekenrecept ga ik proberen, simpel maar lekker lijkt me en met banaan, dat moet een succes zijn . Wat lastig zeg, dat bv verhaal. Maar zo te lezen kun je je weg er wel in vinden, vind ik echt knap van je.



Mijn, oei dat zijn nog best wat avond/nachtvoedingen zeg. Ben je dan ook echt lang met haar bezig? Vraagt ze er echt om om te drinken dan? Wat zou er gebeuren als je het haar bijvoorbeeld gewoon niet geeft? Wordt ze dan boos/gaat ze huilen/slaapt ze niet verder? Ben gewoon nieuwsgierig hoe dat gaat en ik vind het echt knap dat je het vol kunt houden, want het lijkt me heel erg vermoeiend.



Trui, wat fijn dat Broekje geen last meer lijkt te hebben van de koemelk.



Lelie, wat leuk en spannend! Ik ben ontzettend benieuwd wat er uit voort gaat komen. Goed dat je de stap durft te zetten. En mooi hoor, je resultaat, mag je absoluut trots op zijn! Ik heb ook meegedaan en nou ja als ik dat vertel dan kan ik natuurlijk ook het resultaat vertellen, maar dat vind ik wel lastig, want ik wil niet dat het verkeerd overkomt... Ik had 4 fout totaal.

En wat knap van leliedreumes, zo goed aan het stappen. Ik weet ook niet wat de definitie van echt 'lopen' is. Vier of vijf stappen los haalt Romomeisje nu al echt een tijd, maar meer dan dat is het (nog) niet, dus voor mij 'loopt' ze nog niet. Ben benieuwd hoe leliedreumes de indoorspeeltuin vindt, hier was het een heel groot succes.



Leuk om te lezen hoe het huishouden verdeeld is. Hier ook echt beide onze eigen taken,maar over het algemeen doe ik wel het meest. Vriend werkt ook meer dus ik vind het logisch en geen probleem. Soms maken we ons in het weekend even een paar uur samen kwaad en dan is er weer een hoop gebeurd. Koken doen we afwisselend. Alle administratie/financiën doet vriend en daar ben ik erg blij om .
Alle reacties Link kopieren
Romo, voel je niet lullig. Ik had geen hoogvliegkwaliteiten van mijzelf verwacht hoor (eigenlijk vind ik dit boven verwachting goed!) Jij hebt dan 139, toch? Gezien leeftijd en totaal aantal punten. Knap! Oh, en ik hou ook niet van troep! Daarom gebeurd hier dus ook alles aan tafel . Leliedreumes vindt eten (nog) niet net zo belangrijk als romomeisje. Hoewel alles wat ze naast haar stoel laat vallen, later wel op eet - als ik het nog niet weg heb gehaald. We grapten al: we kunnen haar bordje beter op de grond zetten



Ik ben benieuwd hoe lang ze zo blijft stappen. Ik sta wel te kijken van de enorme berg ontwikkelingen die ze in ene door maakt. Klauteren, echt los stappen, van zitten naar losstaan. Over een stille periode gesproken!

Gelukkig kan ze zich helemaal uitleven straks!
Alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me ook niet lullig tegenover jou hoor. Jouw score is prachtig! Meer dat het nu lijkt, als ik die score zo deel, dat ik er mee op wil scheppen of pronken. En dat is niet zo, verre van zelfs. Maar goed, dan had ik er niets over moeten zeggen natuurlijk .



Super om te zien al die ontwikkelingen! Veel plezier vanmiddag.
Alle reacties Link kopieren
Het was een succes! Die kleine dreumes heeft gelachen, gestapt, gekropen (op haar eigenzinnige manier ), met ballen gegooid, geklauterd! Ik denk er nu zelfs over om een abonnement te nemen. Dan kan ik voor een paar euro in de maand elke week even een ochtendje heen. Eens in de week doen ze ook aan peuterdansen zag ik, dus wie weet?

Dus de meet zou zelfs in zo'n indoorspeeltuin kunnen!



Nu ligt ze uitgeteld in bed. Nog even had ze grote verhalen aan haar knuffel. Nog even vertellen over haar dag. Ik vind dat zoooo lief



(Schaap, vandaag wel meerdere keer een peuter gehad, op zoek naar bevestiging. "Kijk mij springen! Ik kan hoog hè? Goed hè? Etc. Toen dacht ik even: hey! Aan de andere kant ook een moeder die heel rustig aan haar zoons even bij haar riep en bewust liet kijken naar de hele kleine kindjes (leliedreumes!). Jammer dat haar jongste zoon daar demonstratief tegen in ging want "zij is even groot en zij mag ook hier!". Waar je wel niet op gaat letten )
Alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Alle reacties Link kopieren
Oh Lelie, wat fijn dat de Indoorspeeltuin een succes was! Nu durf ik je niet meer uit te nodigen voor onze saaie stadsspeeltuin, buiten, voor in de lente! De speeltuin waar ik vroeger ook wel eens kwam...

Oh en dat kletsen, dat doet Rougefils ook, soms hele verhalen.. Zoo gezellig!

Ik heb overigens wel een gave locatie, maar niet heel erg centraal, voor Mims, Lelie, Modus, Romo en mij redelijk in de buurt. In april kan het er best mooi zijn!



Tja... hier wordt eten ook weleens op de grond gegooid, ik probeer hem te leren dat hij het op zijn bordje legt, tot nu redelijk succesvol.



En wat een hoge IQ's! Ik heb een stukje mee gedaan, maar ben om een uur of 21.15 afgehaakt, omdat ik naar mijn bed wilde. Ik zal het vanavond ook weer niet heel veel langer redden.. Ben zo moe! (hmm lijk wel zwanger!).



Oh en nog een keer Lelie! Hoera voor je aanmelding! Als het rond is, zie ik je dan om 7.00 op het station? Geef ik Rougefils aan jou mee, kom dan rond 17.30 weer langs op de terugweg!



En hahaha voor het onderwijs en UP, tja.. dat aanmoedigen en complimenten geven, daar ben ik ook van. Niet ieder kind vindt het fijn, dus ben er wel voorzichtig mee.



Lopen gaat hier steeds beter, de afstanden worden steeds groter, ik denk dat hij een pas of 8 kan zetten.



Rougefils was vanmorgen ook vroeg wakker, 5.45, maar toen stond ik al een kwartier naast mijn bed.



Nog 1 dagje, ben toe aan weekend!
Alle reacties Link kopieren
Ohh Rouge, nu ben ik wel benieuwd naar die lokatie!
Alle reacties Link kopieren
He modus! Alles goed daar? Nog steeds druk?

Maar met jou ben ik ook wel nieuwsgierig naar rouge haar locatie.



En rouge, ik ben dol op speeltuinen met mooi weer . Lekker buiten, in de zon! En dan is - met slecht weer- zo'n indoortuin best lekker!

Oh en ophalen is geen probleem. Als je eerst een trein eerder neemt, dan neem je daarna je trein naar je werk. Alleen terug, dat wordt een beetje "rougefils in de trein werpen om vervolgens via whats app over zijn dag te vertellen"? Niet heel handig, lijkt me zo .



Wat is het trouwens lekker weer! Ik leef helemaal op! Straks, als leliedreumes wakker is wil ik ook nog even langs de winkel voor een brood voor de eendjes. Gaan we gewoon een keertje de eendjes voeren - dat kan leliedreumes vast heel goed. Aangezien ze zo'n fan is van diertjes. Op deze dagen kan ik me weer eens niet voorstellen dat ik momenten heb dat ik haar achter het behang wil plakken...
Alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Alle reacties Link kopieren
...ik denk dat ik kan zeggen dat ze loopt. Naast dat filmpje op fb, loopt ze inmiddels alleen nog maar in de kamer/hal/bijkeuken!

Kruipen is zoooo 2012, blijkbaar...
Alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Alle reacties Link kopieren
Hoe vond leliedreumes de eendjes? Schaapje vindt ze echt geweldig! Wordt dan super enthousiast en gaat echt terugkwaken en met zijn armen wapperen als de eenden elkaar weer eens in de veren vliegen voor een stuk brood. Heerlijk!



En wat fijn van je dag! Het hing een beetje in de lucht denk ik? Ik voelde me vandaag ook behoorlijk happy Mocht ook wel na afgelopen weken. Schaapje was ook rustiger. Maar dat zal ongetwijfeld een wisselwerking zijn, want ik heb ook gewoon al mijn aandacht aan schaapje besteed. Steeds bij hem op de grond gezeten, en dan kwam hij weer half tegen me aan geleund met een speeltje in zijn hand friemelen Ik denk dat we dat beiden even heel hard nodig hadden. Voor mijn gevoel ben ik er veel te weinig geweest voor schaap de laatste weken.



Ik word trouwens heel enthousiast van die indoor speeltuinen! Nu gaan we over een week een midweekje weg, naar een park met zo'n indoor speelgebeuren. Eerst dacht ik dat dat nog te veel van het goede zou zijn, maar ik begrijp nu dat het zomaar eens de uitkomst kan zijn voor een relax familie-momentje En interessante observaties Lelie.



Romo, wat een topscore! Mooi toch! En kan wel stiekem jaloers worden op je nette eter! Net als biboekje! Hier is het regelmatig een slachtveld. Zeker omdat schaapje het zef wil doen. En hij kan echt al heel netjes zijn yoghurt met een lepel eten Alleen, schoon blijft het niet. Een vriendin van me was hier vanmiddag en vertelde dat een van haar kinderen ook altijd zo'n schort met mouwen om had, en ook nodig had ook! Terwijl de ander altijd keurig gegeten heeft en een klein slabbetje meer dan voldoende was. Zulke verschillen!



Ik ga eens kijken wat ik morgen nog voor boodschappen moet halen om de week door te komen. Niet heel veel geloof ik.



Nog even een voor alle harde werkers onder ons: Modus, Weetje, Zephyra, Chrissie. Trui, hoe gaat ie bij jou? En rouge klaar voor weekend denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Oh ehhh.... Leliedreumes was zo laat wakker, dat we maar alleen boodschappen hebben gedaan. Mocht ook, want het betrok alweer... Maar ja, lopen put uit! Ik ben zo verbaasd dat dit kan, gewoon binnen 3 dagen dat lopen onder de knie krijgen.

(Aan de andere kant snap ik het wel.. Ze kon niet zo snel kruipen op haar manier, en haar vriendje die rent haar voorbij op 2 benen. Die dacht gewoon: ah! Dat moet ik doen, want dan ben ik snel )



Schaap, fijn dat je je beter voelt! Dat is een hoop waard. Ik ben zelf ook maar begonnen met het slikken van vitamine d. Ik werd zo stom van die donkere dagen. En dan op zo'n dag...

..en dan heb ik nog wel een tussenstop gehad in de zon!



Oh, en vaak is dat wel (de)een oplossing. Als je je (cadeau)kind even zat bent, juist die 1 op 1 aandacht. Dan waardeer je zelf het kind weer meer en daarna is het niet erg als je bij het aanrecht staat. Tenminste, dat heb ik wel geleerd bij mijn cadeaukindertjes.
Alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Alle reacties Link kopieren
Toch wel handig dan hè, oefenen op cadeaukinderen zodat je het al veel beter weet bij je bloedeigen meisje Maar, ja, je hebt wel gelijk. En ik snap het ook wel, als schaapje niet lekker in zijn vel zit is het toch ook veel beter als mama ten alle tijden beschikbaar is om tegenaan te hangen! Hopelijk neemt hij me mijn depri-buien niet te erg kwalijk.



Heb je trouwens al een besluit gemaakt over wasbare luiers? Ga je zelf het een en ander aanschaffen? Chinees? Of iets via mp of de overkant? Of toch maar even zo nog?
Alle reacties Link kopieren
Oh Lelie dan gaan we een x naar die speeltuin! Leuk! Zal zo even een link plaatsen van mijn locatie, op Fb!

Oh overdracht is inderdaad niet handig, ochtend en avond niet... Nou ja dan maak ik wel reclame voor je, heb genoeg kennissen bij jou in de buurt!



Haaaai Modus!



Schaap, fijn dat je je wat vrolijker voelt! Dat voelt Schaapje meteen!



Hier volgens vriend een springende Rougefils: minder goed slapen, minder goed eten... vervelend af en toe. Rougefils heeft vandaag wel de hele dag door papa gezegd!

Vandaag een heel dagje ipv een half dagje, we hadden onverwachte problemen met de bezetting van het spreekvaardigheidgebeuren. Gedeeltelijk opgelost... Hebben nog mensen nodig (Biboek, Romo di en/of wo iets te doen?). Nou gaat goed komen!
Alle reacties Link kopieren
Schaap, ik heb toevallig vanavond met verschillende mensen contact gezocht aan de overkant! Voor een rumparooz overbroekje en een bummis overbroekje en een aantal prefolds. Ook wil ik op zoek gaan naar bamboeluiers, maar ik neem de tijd. Het hoeft niet allemaal nu (oke, diep van binnen voel ik dat wel... Maar de werkelijkheid ligt anders).



Rouge, we wachten wel eerst op mooi weer.

En springende rougefils? Nee hoor! Want dat betekent dat wij over 4 weken ook weer aan de beurt zijn :(

Dat boek zette me laatst wel aan het denken voor cadeaudochter. Die zit Heel Erg in de puberteit, een grote sprong staat er in het boek. En dat merken we...
Alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Alle reacties Link kopieren
Sorry Lelie maar we hebben opeens weer een kind dat standaard om 7.00 wakker is! En dat is vroeg voor Rougefils! Of is hij van slag omdat er deze week 2 profvoetballers op de groep op het kdv waren? Dat kan ook nog!
Alle reacties Link kopieren
Oh en de puberteit, dat is 1 grote sprong inderdaad! Knuffelen die pubers terwijl je je knuppel op de rug hebt om streng en duidelijk te zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ha! Mooi voor de sneeuw weer binnen! Bah... Ik ben eigenlijk wel klaar met die sneeuw. Maar goed, we moesten er wel uit. Leliedreumes haar slaapzak werd wat krappig allemaal. Nu heeft ze een mooie lange! Echt een lange! Ik zou er bij wijze van spreke nog in kunnen



Ik wilde vanmiddag misschien toch gaan schaatsen. (Oh ja, het houdt mij ook bezig ) Leliedreumes in haar skipak en dan in de xxlwrapper, op de slee. Maar met sneeuw zie ik dat niet zitten.

En het allerlulligste vind ik eigenlijk nog dat ik nèt de sneeuwschuiver weg heb gezet, met het idee van: mooi! Morgen regent al die zooi weg, dees hebben we niet meer nodig! Dus wel!
Alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Alle reacties Link kopieren
Oh en rouge, dat is geen sprong. Er hangt hier iets in de lucht. Vanmorgen was het hier zomaar weer eens half 7! En dat was al even niet meer gebeurd...
Alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat de sneeuw pas vanavond zou komen... Hmm het kan ook hier elk moment zijn! Had ook in mn hoofd om te gaan schaatsen maar da ga ik niet meer doen... Heb thuis nog genoeg te doen aan huishoudelijke taken, maar pff heb er geen zin in!



Verder gaat het hier goed! Geen bijzonderheden, alleen druk op t werk. Nog 2weekjes en dan lekker weekend weg.



Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hier sneeuwt het al Ik ga zo op de naaimachine, maar eerst de thee. Vanaf maandag weer rustiger op het werk.



Krijg al een beetje een buikje, kan hem minder goed intrekken. Zeefy gaat goed, nog geen tekenen van een sprongsprong.



En dan nog iets, ik heb mijn tentamen gehaald! Jeej! Over 10 weken de volgende.



Kort bericht, want mobiel. Fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
Leuk zeeph! Niets mis met een buikje- tenzij je het graag nog even stil houdt? Want dat is een teken dat fruzzy goed groeit! (En dat je al eens zwanger bent geweest, want het schijnt dat je lijf dan de herkenning heeft van "hey! Ik ben zwanger! Mooi... Nu kan ik mijn buikspieren ontspannen ;-)".

(Hier geen "zeeph", ben vandaag ongesteld geworden. Geduld wordt beloond . Maar goed, ik heb een nieuwe menstruatiecup en die kon ik nu dus mooi uitproberen. Verzacht het leed toch iets...)

Wat ben je aan het maken op je naaimachine? Ik ben ondertussen bezig met een jurkje voor mijzelf. Ik heb alleen niet zoveel puf... Waar is dat zonnetje van gisteren? Die gaf me tenminste een echte schop onder de kont!



Weetje, heb je ze nog ondergebonden?



Zo, dat was het ontwijkende gedrag... (Het is gewoon omdat ik nog nooit dun tricot op de machine heb gedaan. Ik ben gewoon bang dat ik het verpruts!)
Alleen ben je sneller, samen kom je verder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven