Kleding 16 jarige.

19-12-2014 11:37 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ken je dat?



Mijn zoon is een "inbetweenetje", te klein voor herkenkleding, te groot voor kinderkleding. Herenshirts maat S past hij maar in mijn buurt is geen kledingzaak waar ik shirts met een leuke print kan kopen, effen shirts vind ik saai. Maat 176 past hij soms wel, soms niet.

Spijkerbroeken maat 176 past hij gelukkig nog wel.



Hij is vrij klein voor zijn leeftijd, ik denk een cm of 170.



Waar kopen jullie de kleding voor je inbetweenetjes?
...
Alle reacties Link kopieren
Koopt hij dat nog niet gewoon zelf? Of is dat heel raar gevraagd?



Ik heb geen kinderen maar had met 14 kleedgeld,alleen winterjas en schoenen en ondergoed hoefde ik niet zelf te kopen maar de rest wel.
Ik zou dat gewoon bestellen. Dan ben je niet afhankelijk van welke winkels je in de buurt hebt.
Alle reacties Link kopieren
1.70,klein voor zijn leeftijd? Lijkt mij een hele normale lengte,eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Uhm, hij is inmiddels oud genoeg om zelf te bepalen wat hij aan doet. Geef hem maandelijks kleedgeld en laat hem een bijbaan zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat koopt hij inderdaad nog niet zelf. Misschien had ik erbij moeten vermelden dat hij het syndroom van Asperger heeft, kleding interesseert hem absoluut niet!



Elineeee, zijn leeftijdsgenoten zijn stukken groter, hij is niet abnormaal klein maar wel klein.



Matroesjka, ik wil het ook bestellen maar ik weet dus niet waar. Ik zoek eigenlijk webshops die herenmaten S verkopen met leuke prints.

Of groot vallende maatjes 176.



Gelukkig heeft hij 2 jongere broers, alles dat te klein is gaat hun kant op maar zijn kast wordt steeds leger en leger.
...
Alle reacties Link kopieren
Webwinkels genoeg met leuke shirts maat s die prima voor een 16 jarige kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Dan ben ik nu nog een "inbetweenetje "



Online shoppen dan idd...
anoniem_198706 wijzigde dit bericht op 19-12-2014 11:48
Reden: Mosterd
% gewijzigd
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Alle reacties Link kopieren
quote:groenebroek schreef op 19 december 2014 @ 11:46:

Webwinkels genoeg met leuke shirts maat s die prima voor een 16 jarige kunnen.Heb je voorbeelden van webwinkels?
...
quote:Elineeeee13 schreef op 19 december 2014 @ 11:42:

1.70,klein voor zijn leeftijd? Lijkt mij een hele normale lengte,eerlijk gezegd.



Die van bijna 15 hier heeft de 1,75 al aangetikt, dus ik vind het ook niet erg groot! Wij kopen bij Coolcat, effen shirts met v-hals en dan een andere kleur er onder. Pas ook leuk geslaagd bij de New Yorker. Helaas is zoon erg slank, heeft voor de lengte maat m nodig en voor de breedte xs.



Kleedgeld ook hier nog niet. Kind krijgt wat het nodig heeft. Heeft afgelopen twee jaar enome groeispurts doorgemaakt, dat hij echt voor de winter alles weer nieuw moest. Ik zou niet weten hoeveel ik moet geven om dat te kunnen opvangen. Dochter krijgt ook pas kleedgeld sinds ze klaar is met groeien.
H&M, Wehkamp, Zalando, asos?
Alle reacties Link kopieren
Die Matroesjka aangeeft.
Alle reacties Link kopieren
http://www.wehkamp.nl/her ... ves/C22_2B8_B1K/#NavState=%2F_%2FN-1xqaZ1lj2Z1lja&LF=Herenmaten&PI=0

Staat vast wel wat tussen, succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:sandt2.0 schreef op 19 december 2014 @ 11:53:

[...]





Die van bijna 15 hier heeft de 1,75 al aangetikt, dus ik vind het ook niet erg groot! Wij kopen bij Coolcat, effen shirts met v-hals en dan een andere kleur er onder. Pas ook leuk geslaagd bij de New Yorker. Helaas is zoon erg slank, heeft voor de lengte maat m nodig en voor de breedte xs.



Kleedgeld ook hier nog niet. Kind krijgt wat het nodig heeft. Heeft afgelopen twee jaar enome groeispurts doorgemaakt, dat hij echt voor de winter alles weer nieuw moest. Ik zou niet weten hoeveel ik moet geven om dat te kunnen opvangen. Dochter krijgt ook pas kleedgeld sinds ze klaar is met groeien.haha zal waarschijnlijk aan mij liggen dan. Ben zelf maar 1.58 en 20jaar,dus..
http://www.spreadshirt.nl/fun+t-shirts? ... ist/Q1-fun
quote:Elineeeee13 schreef op 19 december 2014 @ 11:57:

[...]





haha zal waarschijnlijk aan mij liggen dan. Ben zelf maar 1.58 en 20jaar,dus..Ik ken het, ben zelf 1,67 en alleen mijn jongste kind is me nog niet voorbij. Elf jaar en 1,55 in groep 8. Die twee oudsten gingen mij in groep 8 voorbij, deze zal pas in de brugklas over me heen groeien. En dan ben ik definitief de kleinste thuis.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 19 december 2014 @ 11:53:

H&M, Wehkamp, Zalando, asos?

Wat een piepertje!



Vooral Zalando heeft een heel groot assortiment, ik zou daar zeker eens kijken.
Alle reacties Link kopieren
The Sting?
Alle reacties Link kopieren
Bon Prix? Niet echt super kwaliteit over het algemeen maar daar is de prijs ook naar vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Bij wehkamp is het gelukt, dank je wel meiden.



Had ik bijna zelf op kunnen komen ach.. .zoals mijn oma zaliger altijd zei, wie zijn gemak niet zoekt is lui!

3 shirts zijn onderweg.
...
Petrol Industries voor heren?

Heb de kinderlijn ontdekt en die valt smal (voor dreumesen tenminste) maar wellicht is dat met het hele merk zo?
Alles online. Wehkamp en hm. Hij zit ernaast en zoekt uit, ik bepaal of het mag en kan. Qua kosten. Hij is 12 en erg groot.....
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn 12 en 14 jarige vind ik het nog totaal niet lastig. Het gaat echt om dit puberjong. Gelukkig groeit hij niet zo heel hard, dit geneuzel hebben we maar 2 keer per jaar.
...
Alle reacties Link kopieren
Met 1.70m heeft hij toch gewoon maat 176?

Mijn 10 jarige zoekt al online zijn eigen kleding uit, bij hm/we/frendz /name iT die gaan ook tot maat 176.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend haat shoppen en af en toe ga ik naar zalando.nl en filter ik op maat en prijs en klik in 10 minuten een stuk of wat shirts aan.



Dat wordt dan heel snel geleverd en wat hij niks vindt gaat dan weer terug.



Broeken is een minder groot succes, omdat de pasvorm per merk verschilt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven